Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche Macan Diesel: Nafťák má v Americe i nadále stopku

64 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně ten Cayenne má coby ojetina skvělou pověst. Motor 4,8 V8 turbo totální tragédie, proto všude ležáky za 300-500 táců a nikdo to neche, vzduchovej podvozek co je v českých podmínkách po 100-150 tis na odpis, špatné rádio, sekajícíc se navi, mizerná kvalita některých servisů a šílené ceny oprav a ND. Fakt hodně zvýšilo reputaci značky >😁 >😁
IPace
ze se jim vubec vyplati se nejakym dieselem v USA zabejvat? maj tolik benzinaku a ted i plug-in hybridu ktere by mohli s malim uslilim prodavat dobre, a oni tvrdohlave porad chtej prodavat i diesel na kterem si v US jiz jednou vylamali bankovni ucet, ani bych se nedivil kdyby si ho s dieselem vylamali znova s nejakou dalsi kauzou v budoucnu
webpaja
To BY je výmluvný 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Já četl pár recenzí a ptal sem se pár lidí. A průbežně sleduji inzerce, na některých kousíchc v bazaru už pomalu roste mech. Tak úžasnou to má pověst, ta první generace až do faceliftu >😁

Oldsmobile do každé rodiny, Chevrolet pro všechny maminy. To nevíš? >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
No tak by tam nechali Audi a Porsche a VW ukončili. Asi nejrozumější co můžou udělat, ten pokus o prorážení se značkou VW už se jim nedaří asi 40 let >😁 >😁 >😁 Je vidět, že asi dělaj něco blbě resp. že produkují šroty, pro průměrného amíka krajně nezajímavé.

jen tady pomatená Evropa jim to žere >😁
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
no jo, ale z úcty k tradici by Porsche dneska dělalo pouze několikátou generaci čtyřválcových roadsterů. Žádná 911, žádné auto roku, nic.
Takže za mne dokud dělají 911, ať si vedle v garáži bouchají třeba autobusy na dřevoplyn.
Avatar - Anonym
Anonym
prodeje VW klsají v USA už asi 4 rok po sobě >😁 Diesly tam opravdu kupují přistěhovalici, co jsou v usa max 10 let, našenci a pomatenci a pár mexičanů.

Průměrný amík o jejich nabídku nezavadí a koupí si domácí značku, korejce nebo japonce.
Avatar - Anonym
Anonym
Ono by se dalo, ale lidi na tradice kašlou a jak pomatení kupujou všichni SUV a pak s tím jezdí ve městě >😁
Anonym
Já bych firmám jako Porsche zakázal vyrábět diesely zákonem. Kašlu na emise. Z úcty k tradici.😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne inak k SUV od porsche dizel ani nepasuje.... tam by som uz skor volil hybridnu technologiu ako povedzme v Lexusoch .... pripadne klasicky benzin, na setrenie su predsa ine vozy.... a ine triedy aut v inych cenovkach... oni na to casom pridu.. Lexus uz zacina otvarat oci mnohym znackam... je len otazka casu kedy dizel v porsche bude uz len muzealna spomienka ... tych par rokov uz snad vydrzime 😉
Johnnn
Protože chrochtadla jsou přece lepší než hybridy. My tady v Evropě to víme líp, než hloupí amíci, ne? >😁
webpaja
Ferrari má zcela jinou pozici na trhu než Porsche nebo Maserati. Porsche bylo, je a bude vnímáno hlavně jako producent fantastických sporťáků, opak většinou tvrdí plakáti 😉
Avatar - white label
white label
Zjevně narážel na "BYchařinu"... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, 4,5, sem se překlepl, soráč. 4,5 Turbo je profláklá >😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
v USA? Porsche? A diesel? WTF?
IPace
to si nemsylim, hledat presna cisla se me nechce, ale vzhledem k tomu kolik dieselu musej stahovat (tech cca 570 tisic) a jake meli bezne mesicni a rocni prodeje, tak diesely mozna netvorili ani 40% jejich prodeju v USA

navic poslednich par let jim podil na americkem trhu neustale jen klesal o v prumeru 0.4% rocne, problemem VW v USA nejsou auta, ale vedeni, nemaj tam cenove konkurencni politiku a navic se snazili draze tlacit jeste drazsi diesely ac se tam jejich provoz vetsinou ani nevyplaci diky casto drazsi nafte
Avatar - Anonym
Anonym
a MHD je i tak často přeplněná. to bude as tím, že je jednak víc lidí a jednak že místo podpory podnikání a průmyslu v odlehlých koutech lidem radí nastěhovat se do měst, která na to nejsou stavená aby je obývalo 4x víc lidí, než kolik bylo původně plánováno >😁
comper
Vynimocne nieco preco sa nechat inspirovat americanmi - zakazat tie jedomety aj u nas.

P.S.: Chcem vidiet toho zakaznika Porsche ktori prosi o naftu 😄
Nicco
I 40% je obrovsky podil na prodejich. Klidne se bez dieselu muzou dostat do pozice, ze jim nevyplati pusobit v US.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z tradicie sa moc vyzit uz dnes neda .... uz v zeneve mozno uvidime SUV od maserati... navzdory tradici 😉
Nicco
Vypada to tak, ze VW v Americe si kupuji jenom ti, co chteji diesel - pristehovalci z Evropy a kvazy ekologove, co si mysli, ze biodiesel je ekologicke palivo. Mit u nas benzin za 15Kc a naftu za 20Kc, tak kaslu na 3 litry rozdilu ve spotrebe a beru minimalne benzinovy 2.5litr.
webpaja
Bariku, klídek... Pár majitelů předchozí i současný generace znám 😉 .

Víme, správnej chlap musí jezdit Oldsmobile >😒]
Anonym
Ale ale. Ferrari jede dál a šlape skvěle.
Prozíravé vedení ví, že jen tak udrží exkluzivitu do příštích desetiletí. Ti druzí ji vymění za pár let prodávání značky na tuctovkách. O generac později bude Porsche vnímáno jako auto, co potkáš na každým rohu.
Pak je otázka, jestli dokážou vyrábět (a prodat) víceméně mainstream i luxus. Tohle zatím dokáže naplno jen Mercedes. Klidně solí dodávky i supersporty. 😄
Anonym
Hm, vím jak to myslíš. Ale co portfolio 911 se všemi deriváty, maj menší sporťák, roadster, Panamera a nějakej hypersport? Nestačilo by to třeba? Mě jo.
Avatar - Kobler
Kobler
No já jezdím denně benzín V6 (200 koníků).Jo a nemám to na LPG. A nikdy bych tohle auto předělat nedal. Od nového roku jsem najel 7500km. A to si sem tam povyrazím i v něčém jiném.
Tady v diskuzi jsem se sice nevyjádřoval, ale dízl zrovna nemusím a téma Porsche-dízl je mi vlastně cizí protože jsem se snad nikdy na dízly od Porsche nedíval😁. Jednak chci 911 a tu v dízlu nedělají a jednak bych v dízlu nechtěl žádne Porsche.

Nějak nespatřuji problém v užívání V6 denně. Nerozumím kde by měl být problém?

P.S. Upřímně se musím přiznat že pokukují "kde co jak" po nějaké V8....

>😁
Avatar - white label
white label
Myslíš amíky...? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Trapnej pokus o výmluvu, Herr Sturmbannfuhrer >😁
cendakocour
Je to tvrdohlavej nepoučitelnej národ. :-!
Avatar - white label
white label
Tobě to dnes myslí sotva na 50%, takže se nemůžeš divit, že ti to pro jistotu píšu dvakrát... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
dneska ti to píše nějak dvojmo, vidíš co dělá ten Paulaner a Jagermeister >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tady někdo nemá smysl pro humor. To soudruh tu používá několik lidí a každej to píše jako prču a ne že tím myslí že dotyčený je bolševik.....ale tak to nemá cenu někomu vysvětlovat vid.

Vy si u vás v D3 klubu říkáte asi ze srandy Herr Sturmbannfuhrer že, sem zapoměl, pardon >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Já s těmi "soudruhy" (ani šašky) nezačal, takže se zase uklidni Barriku Prášile...
Avatar - white label
white label
Já s těmi "soudruhy" (ani "šašky") nezačal, takže se zase uklidni Barriku Prášile...
Avatar - Anonym
Anonym
Nu dobrá, příště Vás budu oslovovat Vaše lordstvo nebo by se ti líp líbilo západoněmecký revanšista? Nebo nepřítel lidu, to je stylové.

>😁 >😁 >😁 >😁

Šašku. Vaše snaha mě nacpat do jednoho pytle se soudružkou Semelovou je sice trapná, ale když Vás to baví >😁
Avatar - white label
white label
Ty soudruhy si nech naopak pro spoluobčany smýšlející v mnohém obdobně jako ty... :😉 😉
Avatar - white label
white label
Místo všichni bych v úvodu napsal většina (byť drtivá), ale jinak samozřejmě souhlas.
Avatar - Anonym
Anonym
To nemá cenu, to jim nevysvětlíš. Hlavní je sazomet co jezdí za 9, ovšem většina s ním jezdím tkaovým pra*e stylem, že jezdí v reálu za 12-13 a k tomu super long life olej a jezdit na něj 30 000 km a nebo 2 roky >😁

A až najedou 100 000 km, dolívat během 30 tis intervalu 2,5 litru oleje, tolik žrala otci šáde 1000mb, po dvou GO s najetými 230 000 km, když jí po 16 letech prodával >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
comper
Nepochopil si to, jazdim na svojom benzinaku. Ale evidentne nechapes aj to podstatne a teda ze pri autach existuju aj ine faktory nez co najnizsia spotreba.
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁

Tos jim neměl psát, ted v noci neusnou, národní modla a auto do rumunska, chudáci, to nevydejchaj dneska >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak místní diskutéři nejsou zrovna přesný vzorek poluplace.
Tady je každej fanda do aut, ale sám si na tom neumí vyměnit ani stěrače a žárovku a olej tam nechává 2 roky. Tomu říkám fanda jako Brno 😄)

zajdi na na kluby značek, tam poznáš ty co jezdí na benzín - a je fuk zda mají ameriku nebo bmw, mercedes, japonce atd.
Avatar - Anonym
Anonym
Jak kterej motor a jak a kým udělanej plyn.

nesmí to být od Franty co to dělám melouchem ve stodole v Horní dolní, ale od někoho kdo má profi vybavení, znalosti a umí to seřídit. Kámoš má druhý plynový HEMI, na prvním najel 35 000, na druhým asi 70 a nic zlikvidovaný nemá. A to sou motory co maj odježděno cca 200 tis km na benzín před tou montáží plynu
Avatar - Hittman
Hittman
Najdi mi teda tady z diskutujících, kdo mají doma VLASTNÍ auto ve V6 v benzínu a ročně s ním nalítají 40 tis a víc km.
Já znám pouze zpostředkovaně jednoho ředilele jednoho výrobního závodu na topidla, který měl audi A6 3.0 TFSI. Jinak nikoho. A pokud ano, má to na plyn. Na benzín s motorem větším než R4 nikdo běžně nejezdí, jelikož je to nerentabilní. A s tím skuhráním ohledně spotřební daně na mne nechoď, jelikož to nikdo nezmění a měnit se to nebude.
Avatar - Hittman
Hittman
Plyn obecně likviduje motor, který má pak kratší životnost.
Avatar - Anonym
Anonym
Tuhle sem jel za dodávkama a všechny 3 (pošta, nějaký sklenářství a rozvážovka od rohlik.cz ) nebyly na naftu. Zajímavý co, už ani dodávky nejsou na anftu ale na CNG pro změnu.

A tuhle sem videl i dvě na benzín - starej benzínovej Trnasporter a novou Gazelu (GAZ).
Nicco
Skoda v USA? Neverim v uspech. Ta znacka je zalozena na stridmem dizajnu, o jednu generaci starsi technice (spolehlivostjo, ale ne "trendy") a velke variabilite (kufr, liftback misto sedanu,...), proste idelani auto "do Rumunska".
Avatar - Anonym
Anonym
A oni s LPG za to samý co ty s naftou.

A já jezdím s benzínem, protože až na pár vyjimek jezdím jen víkendy a co ušetřím na servise dieslu a ještě evropské káry, tak mě to moje ježdění V6 či V8 vyjde taky na stejný prachy.
A na hrkačky 10 km sem tam a něco přivézt odvézt mam kdyžtak Alero když bych to potřeboval.
Avatar - Hittman
Hittman
Tak to máš fajn práci, kde ti šéf jde tak naruku, že si můžeš dovolit projet 200 tis. km v benzínu a s naftou je poslat do ("). 😉
Takou firmu jsem ještě nepoznal.
Avatar - Hittman
Hittman
A proto jezdím s naftou 😉
comper
Ja mam 150 kW benzin (i ked teda turbo r4, ale pri novych autach skoro ine nekupis), nukali mi sluzobak naftu a odmietol som, tak sa snad mozem ozvat. A vsetci moji znamy ktori aspon trochu maju radi auta preferuju benzin, naftu bere ozaj jedine ten co pre neho je auto len spotrebna vec a ide mu len o peniaze. Celkovo ten naftovy boom sposobila pofla mna len nepochopitelne nizsia dan na naftu a potom reklamne masirovanie, nie je iny racionalny dovod.
Avatar - Anonym
Anonym
To se jich zeptej, zřejmě to bude souviset s cenou paliva že na LPG jezdí nákladově za ceny co žere 2,5 dehet a přitom oni maj V8 5,7 >😁 >😁 >😁

výkon a spolehlivost trochu někde jinde, jak u moderního sazometu
Avatar - Hittman
Hittman
Proč to mají v plynu a nejezdí na benzín? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nepaušalizuj, víš že to soudruh WL, Webpaja a další z prémiového klubu nemaj rádi >😁 >😁

Ne každej má káru na denní užívání, sou tací co fachaj 400 metrů od baráku, jiní kteří to maj 3 stanice tramvají či metrem a sou tam mhd 4x rychleji jak károu.

Ale sou i tací, co radši vstávaj v 5 ráno jak do kolbenky, aby mohli jet 15 km károu a nehrkali hodinu v koloně trasu, co mhd jede 20 minut >😁
lidi sou halt různý 😄

A znam lidi co maj V6 i V8 na denní užívání a znam jich docela dost. Většina to má v plynu, ale to je fuk
Avatar - Hittman
Hittman
mi líbí, jak všchni zatracují naftu a ohánějí se benzínem, přitom služebák mají doma v naftě a pokud mají soukromé vozidlo za své peníze, tak jim tam tluče HTP, max TSI a to ještě tak pár lidem čtyřválec o objemu max 2,0 litru, zbytek jsou 1,2 či 1,4. Kdo z Vás má na denní užívání benzin V6 a více???
Avatar - white label
white label
Řekl bych, že dieselový Macan zrovna v USA! nikomu moc chybět nebude, ani zákazníků, ani Porsche. Tím spíš, že přichází Macan GTS.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dnes je este k tomu vsetkemu moderne podtacat dizle.. a jazdit co "najnizsie" ..... "akoze setrim" .. ved predsa dizel jazdi najradsej na volnobeh ze jo ( co nie je pravda ) .... a dvojhmotovy zotrvacnik odpalis uz doslova za nova 😉 ... ale to uz je zase o inom... o sposobe jazdy... a tak

skratka ja nevidim moc priestoru aby som na bezne potreby mal preferovat dizel.. ci uz novy stary akykolvek... firmy mozno nieco usetria a potom tie auta stejne zosrotuju alebo ja nevim co s nimi robia ale inak skutocne nie je jediny racinalny dovod kupvoat o 3 tisic eur drahsie auto len preto ze jazdi s jeden - dva litre mensou spotrebou... a este k tomu vsetkemu ten sajrajt ... nedava to zmysel... vazne ne
Avatar - Anonym
Anonym
Mě to nevykládej, to vykládej jim. Já to znam a vím jak brečí ti, co podobnej olítanej samozmet nasáli po 4-6 letech a pak to začíná: vstřiky, žhavičky, čerpadlo, dpf a když se zadaří tak i turbo....a když je to ve fofrklacku ještě spojka +dvouhmota, a můžeš si to jít hodit

Za cenu těhle oprav můžeš jezdit v benzínu za stejné náklady co s dieslem takové 4-5 let >😁 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to urcite nebude robit ziadny seriozny zakaznik ktory chce skutocne porsche ... ale nejaky zbohatlik co na neho stejne nema tak si miesto carrery kupi dizlovaho macana ... aby sa ukazal.... ver mi ze je to dost realny stav a jav ... dost ale tym imidz porsche trpi... co uz ;-\
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono sa ozaj dizel vyplati asi len firmam... nevidim dovod jazdit v dizli ak sa mi jeho navratnost sotva vrati po 5-6 rokoch a este som stale nic neusetril len sa mi vratili naklady.... teraz aj predaj dizloveho auta taketoho 6 rocneho je vzdy komplikovanejsi ako benzin... rovnako mas castejsie servisne intervaly... filter castic dnes tiez nikto uz v starych dizlakoch bohuzial neriesi co je hodne smutne .. to je tak ked chce niekto setrit ale na to takficky ani nema ( cest vynimkam ) .... vsade kopec sadzi .... ale koho to trapi ze jo.... hlavne ze to jazdi za 5,5 a dovolenka k moru je kazdy rok... .... no jo.... je to tradice 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím jak cizině, ale místní čecháčkovská elita šetří všude, takže prémiovka, ale v dieslu >😁
Svádí to že by museli častěji tankovat, v reálu jim jde o ušetřené prachy a že díky podobnému myšlení ostatních se pak sazomet líp prodá >😁
IPace
Nicco > nakonec to asi bude jen do 25%, nasel jsem informace ze po vypuknuti dieselgate a zakazu prodeje jejich dieselu se jim snizil odbyt v USA o 25%, tedy se da z toho usuzovat ze diesely meli na hrbu jen oneh zminenych 25% prodeju

Barrichello > nekolik lidi z oboru prodeju automobilu spekulovalo ze pro VW by bylo lepsi na US trh zkusit nahradu a misto VW tam zacit prodavat Skodu, investice minimalni a model Superb, Yeti a Octavia by udajne sanci mit mohli, ostatne treba v UK se jim dari, ovsem v US bez dieselu, ciste benzinove motorizace, a poukazovali na to ze VW v USA prave nesmyslne sve modely prodava docela draho, Skoda by tam mohla zafungovat jako levnejsi varianta
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved to... dnes uz ti "solventnejsi" opat utekaju z mesta prec...

a casom sa pride aj na to ze dizel v porsche nie je cesta.... ved v takychto "premiovkach" uz stejne davno frcia hybridne technologie... pripadne klasika benzin... tu nie je priestor na setrenie ... majitel takehoto auta ho podla mna ani nepotrebuje a ani nevyhladava
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pamatam ze kedysi bola tradicia jazdit v MHD ... a dnes ma kazdy jedno alebo aj dve auta .. navzdory tradici 😉
Anonym
Ty bys psal měkké "I" nebo co? Nechápu...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
omyl. 4.5-ka - ta mohla mat nieco... Ja som so svojou 4.8 spokojny. :-!
( a ze zrovna ta moja nema turba mi je skor obcas luto, nez ze by som to povazoval za nejaku extra vyhodu...)