Zaplaťpámbu že se ho ujal Pištěk a z toho odporného designového paskvilu udělal paskvil o něco menší. Fakt nevím na co designéři toho auta mysleli, vždyť ve stejné době vzniklo krásné VÚMV 1100 GT.
Pratele, to uz staci. Tolik prototypu, kolik je tu o nich clanku, Skoda v cele sve historii ani nevyrobila! A kdyz nepisete o prototypech, tak aspon o konceptech, nebo vyhre v ankete nebo nejaky test c. 576 o voze Skoda nebo srovnavaci test s predem jasnym vitezem ... trochu nuda.
No mě to zase tolik nevadí. Redakce to přiznává, že jsou nějak se škodou spojení, já to vím, oni to vědí, tak o co jde. Nějak si vydělat musí. Občas chytnu nervy při nějakém testu škodovky, ale jinak ok, redaktoři většinou ví o čem píšou, dost často dodají přesné informace, a korekce ohledně škodovky si už udělám sám. Z mého hlediska není důvod až zas tak moc nadávat, jen si občas rýpnu. ;-)
Máte všichni pravdu. Ale já vím (a fakt to vím), že články, kde se objeví v nadpise např. slovo Octavia mají nejvyšší návštěvnost. Nejen, že se o nich furt píše, ale vono se to pořád dokola i čte. To je to nejhorší. Stádo chce být ujišťováno, jak si skvěle vybralo. Ach jo.
Ale tenhle článek je zrovna dobrý. Na rozdíl od napínavého a spontánního testu, zda je n sněhu lepší Octavia 4x4 nebo předokolka.
Mimochodem co Škoda - těch jsou všude tuny a lidi to chtěj. Já spíš žasnu, že je tady tak protěžovanej a často presentovanej rejžokastrol Lexus. A to jsou teprve chvalozpěvy!
právě proto to každej zná nazpamět vč. Ferratu i toho co bylo před úpravou na Ferrat. Mimochodem škoda 110 supersport se mihla třeba i ve filmu "zítra vstanu a opařím se čajem"
Trochu ma prekvapuje takyto postoj. Ved je to vasa domaca znacka. A vobec to nie je napisane spatne. O historii porsche najdes vsetko na nete za 5 minut. Ale s tymto si niekto musi dat pracu...