K řadě ocenění a prodejních úspěchů Fiat Grande Punto přidává pokoření mety milionu vyrobených kusů. Nejnovější generace kompaktního Fiatu se prodává od roku 2005.
to si si naozaj mohol odpustiť...osobne som si myslel, že mi Slováci sme voči sebe zákernejší a viac si vieme závidieť ako vy Česi... ;-\ ale ako tak čítam, asi je to všade rovnaké, sme len ľudia, ale založiť si nový nick pre tento účel mi fakt príde úbohé...osobne tu tiež veľmi neprispievam, i keď som do diskusií chodil už dávnejšie, ale videl som, že nemá príliš význam zapájať sa do hádok a štvaníc kvôli tomu, že ten viac fandí tej a onen zase inej značke...tak to jednoducho je, každému je nejaká značka bližšia k srdcu a zase tú druhú nemusí, ale hádzať na seba kvôli tomu sra.ky je zbytočné... :no: do tejto diskusie som tiež prišiel preto, že ma teší úspech FIATu, lebo osobne jeden dlhšiu dobu jazdím (nie GP, ale to pre Vás všetkých šeredné a pre mňa pekné Stilo, r.v. 2004). Netvrdím, že je to najkrajšie a najlepšie auto pod Slnkom, ale pre moje momentálne potreby a využitie mi postačuje a aj z pohľadu spoľahlivosti, výkonu, spotreby a vnútorného priestoru som s ním dosť spokojný, i keď už tiež istú dobu pokukujem po Brave, len keď som si ho bol skúsiť, tak mi prišlo vo vnútri stiesnenejšie ako Stilo, tak som to zatím stopol, i keď je Bravo technicky o kúsok ďalej a dizajnovo o hodný kus ďalej... :yes:
Ukončím obe témy konštatovaním, že chápem Wolffa a teším sa z úspechov FIATu, ale i z každého zaujímavého auta, ktoré príde na trh a obohatí ho.
Polo čaká na svoju novú generáciu, čaká už dlho a asi nebudem ďaleko od pravdy, ak napíšem, že nás zrejme príliš neprekvapí, ako je to už pri VW zvykom...ale používam slová ´asi´ a ´možno´, takže je to v rovine hypotéz a táto diskusia je ku GP. Osobne som veľmi rád, že sa o FIATe znovu hovorí v radostnejších súvislostiach ako tomu bolo pred pár rokmi, FIAT totiž do automobilového sveta patrí, nech hovorí kto chce, čo chce, a ja mu želám úspechy tak ako každému výrobcovi, ktorý má čo ponúknuť a je pre trh prínosom :yes:
Tak to by ma fakt zaujimalo, za aku dobu preda VW milion kusov Polo. Skutocne. GrandePunto stretam na ceste kazdu chvilu, ale Polo? Kde v certoch su zalezene? Zeby... v autoservisoch? :-)
Já to Fijáta vidim taky asi 2x za den. Dostala ho dcera místního zelináře, že prolezla druhej ročník na gymplu už napotřetí.
Ale hlavně jsme asi 1275x menší, než Vídeň!
No, koukám, že budeme od zítřka muset často psát oslavná poselství do... Volkswagenu. Milión totiž naseká VW levou rukou třeba jen golfů za necelé dva roky... nemluvě o POLU o PASSATU. A naseká to v absolutním klidu, jen ve frontách se remcá, proč trochu nepřidá...
Ale i tak, ten grande milión zaslouží pochvalu, navíc jsme měli vzácnou a jestli jsem dobře pochopil diskuzi i poslední možnost setkání s pravoWěrným od Fiatu... No, naštěstí tu vlajkou bude dál plácat A2... vždyť sakra, co bychom nominovali do ZLATÉHO VENTILKU 2010? 8-s >:D;-)
Je to velmi slušné. Škoda jen, že si GP neudrželo ty rekordní prodeje ze začátku. Ale i tak sjou ty čísla slušná. Zajímavá je i ta zpráva, byť jako by v textu zanikla, že miliontým exemplářem je plně vybavený vůz exportovaný do Anglie. KOlik se prodá ve světě top verzí jiných aut?
Jinak zajímavý postřeh z Vídně. Jezdí tam hodně Ypsilonek,a le také hodně F 500. Zajímavé bylo zjištění, že většina z nich je v top verzi i například s prosklenou střechou. Pro mě je to potěšitelná zpráva. Z ekonomického hlediska pak nejsou rozhodující pouze čísla prodejů, ale i jiné ukazatele. A ty má teď Fiat asi fakt dobré: Viz. můj někdejší příspěvek o zisku Fiatu v porovnání třeba S Hyundayi Kia a například Daimler.
Opět zde čteme tvoje plačky. Jsi mimo, ostatně jako obvykle.
Že tvá schizofrenie označuje vesměs všechny tvé odpůrce za jednu osobu, na to už jsem si u tebe zvykli.
Jak psal kajman, chovej se jak chlap. Brečíš tu jak malý děcko.
PS: Grande Punto a milion kousků, to je dobrej výsledek.
Zde se slusi pogratulovat jubilentovi. Punto, Grande Punto je jednim z nejvydarenejsich ve sve tride. Prodat milion za tri roky je mistrovsky kousek hodny uznani. :yes:
Hele kámo, seš fakt mimo s těma ostatníma nickama, dotyční tebou označení to ví, ale to je vážně fuk. Založil jsem ho ted, protože už jsem se na ty tvý příspěvky fakt nemohl koukat a jsem moc rád, že jsi v závěru aspon přiznal, že jsem měl - co se tebe týče - pravdu. Ty máš taky v jednom pravdu. Neměly by se zde řešit osobni antipatie. Jenže to přesně ty děláš, to přesně mě přivedlo k založení nicku, abych k tomu stručně něco řekl. A přes svůj souhlas si ještě jednu osobní poznámku neodpustím. Ty musíš být jako právník ve své profesi fakt machr. Tvůj zaměstnavatel musí být s tvou výkonností opravdu spokojen. Jen ten počet příspěvků v pracovní době, jejich délka ... děláš taky něco jinýho, než že brouzdáš po netu? Uznávám, že mi do toho nic není, ale protože jsem taky právník, tak mě tahle skutečnost nemohla nezaujmout. Myslím, že bys měl trávit čas smysluplněji než plácáním nesmyslů o italských plečkách.
Vytrhnout pod anonymním nickem věty z kontextu... a vést dlouhosáhlý flame na téma, kde si to vzal a proč.. protože stejně neodpovíš... Ale to je přesně ono... Já na rozdíl od tebe a jiných vystupuju celou dobu konzistentně a za své názory se nestydím...,ale přesně se tady objeví lidi (měl bych psát nicky a to v pravém slova smyslu) jako ty, kteří vytrhnou věty z kontextu.... a ještě si myslí, jak nejsou vtipní a jak jsou dobří a čekají, že se tímto budu do nekonečna a do nekonečna a do nekonečna zabývat...
Přesně tohle dělá internetovou nicku nickou.
Ale v jedné věci máš pravdu. Ano co sem napsal platí ne mě, na GTIho a další bez ohledu na okolnosti. A všechno co sem kdy slíbil a komu sem co slíbil sem vždy dodržel. Nicméně přesně o tom to je a znovu opakuji už mě žádná nicka nedonutí řešit cokoliv ohledně osobních věcí, neboť, to není téma dne, ani téma týdně a ani téma měsíce. Pokud ode mne někdo bude chtít něco vědět, ať dá do placu své informace o své osobě a pak se teprve stane případně mým rovnoceným diskuzním partnerem.
A pokud nemáš co říct k Fiatu, žádám tě, nenavštevuj témata o Fiatu ani pod jiným nickem a vztahuje se to i na ostatní, protže pak se vede diskuze pouze v osobní rovině, nikoliv o autech.
Mimoto, jen částečná odpověď na tvou dětinskou a přihlouplou poznámku. Najdi jediný příspěvek, byť vytržený z kontextu, ve kterém já řadím lidi podle auta, které si pořídí a nebo které provozují. Takový příspěvek nenajdeš. To co sem napsal mělo úplně jiný význam a to, že nicky podobné tobě nejsou schopné rozpoznat správný význam toho co napíšu, není to bohužel v tomto ohledu můj problém. Na kastování lidí podle aut jsou zde jiná experti, kteří si tady na toto téma zde založili i několik blogů a zaspemovali tím nejeden článek v sekci magazin (tedy diskuzi).
Děkuji.
EDIT: No teď to vidím... Jeden příspěvek. No jasně... Pak má smysl tady cokoliv psát. Tenhle server má svoje určení již předem dané. Myslím si orpavdu o tom svoje. Na 99,9% stejná osoba jako Dinar, Deception... POkud někomu křivdím z marketingového oddělení koncernu VW, pak se omlouvám.
P.S. Škodovku mám v poslední době hodně rád, ale Vaše práce mi tento vztah ke škodovce krutě ztrpčuje.
>:D >:D
To je fakt úžasný, jak tady plačeš, že jsou na tebe všichni zlí, že ti nikdo nerozumí, že nechápou, jak správné jsou tvoje názory.
Wollfe, seš schopnej přijmout, že do puntíku, ale opravdu doslova do puntíku, co tady píšeš o ostatních, platí naprosto bezvýhradně taky na tebe? A upřimně řečeno, na rozdíl od ubrečenýho wollfa je GTI aspon vtipnej.
A pokud jsi několikrát ... a to dokonce na různých forech ... prohlásil, že už sem chodit nebudeš, tak se aspon jednou v životě zachovej jako chlap a už sem nechod.
PS: a korunu všemu jsi nasadil, když si tu stěžuješ na lidi, co zde vyjadřují své - podle tebe špatné - názory a přitom ničemu nerozumí, protože sami jezdí starou šunkou. Od člověka, co ještě před nedávnem jezdil deset let starou bravou po dědovi bez klimy, je to fakt k popukání. Ty jsi nám wollfe s tím novým autem tak vyrostl. Aspon pokud si tvé fotky vybavuju >:D
Je to tak, vždy se tu pod článkem jednoho objeví záhadně, různí AG,XF,Decep.. atd., kteří jen pochlebují a dávají palce, pak se např. u Golfu sejde 300 příspěvků, z nichž 250 je jen :yes: nebo :-!
na jednu stranu máš pravdu, některé diskuze o některých značkách jsou jasně odsouzené k brutálním flamewarům, ale někdy narazíš na zajímavé téma, kde fajn pokecáš, něco se dozvíš, konfrontuješ si názory na úrovni
no jo, nebudu ti to rozmlouvat, ale někdy se třeba stav, ať vidíš jak si tady žijeme ;-)
Přesně tak. Jenom co se týče detailů, tvar horní části palubní desky byl u Liney proti Grande Puntu mírně pozměněn, navíc chybí detail jakoby zezadu překryté kapličky budíků, volant pochází z Brava.
Ale prostě sem měl jinou představu.
Prostě jinde to funguje trošku jinak... Prostě sem žil v představě, že lidi co mají třeba i to auto na mojeauto, tak prostě mezi sebou budou komunikovat normalně...
Dyť já sem schopen pochválit i toho Golfa, nebo cokoliv jiného, když vidím, že člověk k tomu autu má vztah a pro auta žije a ví o něm i něco jiného než, Golf je nejlepší, protože Golf a je nejlepší, protože je nejprodávanější a ble ble ble furt dokola, jako třeba seš ty a nebo další.
Jenže, tady jsou neustále křiklouni, kteří buď nemají auto, nebo mají vrak a nebo mají třeba i náklaďák, mě je to fuk, ale ostatní tady vulgárně napadají, vytrhávají věty z kontextu a nedokážou normálně diskutovat, aniž by druhé nenapadli a nebo aniž by alespoň částečně respektovali názor druhých. Na jiných servrech by byli zabanovaní, nebo by se museli alespoň zkrotit...
Ale tady, když nenapíšeš, že je Superb nejhezčí auto na světě, a že Jury, když ho nezvolila autem roku, že patří pověsit, tak ti sice vychytrale, ale vulgárně nadají... atd, atd... A mě to prostě nebaví. Já z toho vyrostl. Na tomhle serveru se etabluju myslím od roku 2000 (možná dřív), ale musím říct, že podobná individua tady nikdy nebyly a tolik prostoru neměly. Sice se dá říct, že se třeba jednalo o blog...ale ten blog dostal prostor v pdostatě na hlavní stránce...a já prostě nehodlám účinkovat v podobné taškařici, nebot proti skupině anonymních uřvanců nemám sám šanci.
no vždyť taky z toho mají v Itálii hlavy v smutku :-( co s tím českým trhem uděláme, jak se konečně na nejdůležitějším světovém trhu uchytíme 8-s každá rada nad zlato, nejlépe nějaká simply clever :yes:
vlku, nevzdávej to! Tvoje Bravo byla fakt kus :yes: . Že se nad GTI-ho nepovzneseš, prostě ho ignoruj a bude klíííd. On je trošku provokatér, no a kdo mu sedne na lep ajajaj :-!
Ano to máš asi pravdu. Moje auto je opravdu hezké (při vší skromnosti). Ale já tu recenzi a fotky dělal v době, kdy sem myslel, že podobná individua jako je GTI a další tady už nebudou mít prostor, na tomto servru. Bohužel prostor mají, stále ten stejný a možná větší a jejich příspěvky jsou víc a víc vulgární vůči lidem co s němi hned nesouhlasí. Sem byl zvyklý na to, že neměli argumenty, že si cucali nesmysly z prstu, zkučenosti rovny nule..., ale tohle už je tak říkajíc podle mého naázoru přes příliš. Prostě mě to přestalo bavit. To je vše.
Jo je to tak nějak.
Na druhou stranu třeba Linea má od počátku jen 66 kW diesel a ne třeba 55 (či 51 kW), tak jako mělo GP. Je potřeba taky říct, že byť nemá palubní deska měkčené plasty, tak to žádná tragédie taky není. Jen pokud se to veme v kontextu, že se prodávala za podobné peníze jako Bravo..., tak je na tom výrazně hůř.
Klid, začnu vocpodu...psal jsem že GP nikoho nepřevyšuje, tak nevím proč bych měl psát kdo ho převyšuje, když o tom nebyla řeč.Niance který auto je v čem lepší neminím řešit, v týhle třidě je to stejně o tom že to jen jede."Průserem" byl myšlen stav Fiatu v prodejích v minulosti a ještě by se nějaké drobnosti dali vytknout...ale dost, nechci zde založit flame.Tenhle typ auta úspěšny je, já jsem jen chtěl kapku zbrzdit ty emoce o leadrovi...
Tebe číst, to si člověk hned představí tvůj přehled o autech..
Že ty průsery nepopíšeš, aby jsme se taky něco dozvěděli, protože jinak tady ten tvůj příspěvek působí slušně řečeno poněkud nepřesvědčivě.
A napiš kdo a čím převyšují právě GP.
Jak na to všichni přicházejí, podle čeho? Linea a Bravo mají společné jenom zařazení do nižší střední třídy. Linea plně vychází z Grande Punta, a to technicky i designově. Přitom má proti GP jednodušší techniku, spousta věcí jí chybí: elektrický posilovač s funkcí City, měkčené plasty na palubní desce, u 1.3/66 kW MultiJet se nabízí jen pětistupňová převodovka místo šestistupňové v Grande Puntu...
Nebudu se hádat, ale pokud považuješ Focus a Golf za stejnou třídu jako GP, pak je to pro GP čest konkurovat v tvých očích autům z vyšší třídy (chápu, že si to tak asi nemyslel).
Leader je věc ošemetná. Samozřejmě pokud někdo na netu napíše leader třídy, je nutné to brát v širším měřítku a kontextu. Byl rok, kdy GP bylo napříč třídami nejprodávanější auto a jeho prodeje jsou furt v rámci třídy v top trojce (předpokládám). Jestli se jeden rok prodá víc Corsi (dvojčete GP) a nebo 207, či Clia je přeci v podstatě jedno...Rozdíly mezi těmito špičkovými zástupci třídy i v prodejních číslech jsou minimální a v době krize je zbytečné se dohadovat o 1000 kusech, zvlášť když GP a Clio jsu nejstaršími zástupci moderních malých vozů.
Teď po slevách dobrá volba. Před slevami ne. Její cena atakovala Bravo a to je kvalitativně přeci jen jinde. Nemá kotoučové brzdy vzadu (což mi vadilo). Podélný prostor je však lepší než v Bravu (přístrojová deska není tak mohutná) a na šířku to taky žádná tragédie není. Některé detaily, jako výplně dveří taky říkají, že se přeci jen jedná o levnější auto. Já sem jel s 1,3 MJTD a na to velké a rel. těžké auto je to podle mě trápenka (ten motor je výborný v Puntu, ale na Lineu už nestačí, prostě cítíš, že se trošku trápí), nicméně, pokud tenhle pocit hodíš za hlavu, tak nejede špatně. OSobně mě ještě vadí když otevřeš přední dveře, tak tam nikteraj nejsou skryté ty šrouby lícující karoserii (nejsou zapuštěné, resp. mi tak přišly).
NA druhou stranu porovnáš-li to třeba s Thalii, tak materiály tam jsou lepší (např. i tapecirunk v kufru na víku), prostor myslím taky, vzhled taky a motory 1,4 T-Jet jedna báseň (asi nejelpší volba). Přístrojová deska mírně horší než u GP (sem tam najdeš něco co se úplně nepovedlo).
Byť to vyznívá jako kritika, tak jako celek Linea rozhodně špatné auto není. Jne v době kdy já sem vybíral auto byla za cenu Brava (v podstatě) a na to prostě (byť je vlastně větší) nemá.
Jinak já sem na magazín, když bude něco o fiatu vždycky rád přijdu, ale nebudu se už dohadovat jinde s těmi píp. Na to už fakt nemám. Mimoto, svoje auto už na moje.auto.cz taky nedám. Žádné. Nemám potřebu, aby se tady do mě naváželi anonymní hlupci.
Tak úspěch po těch průserech to nějakej je(třeba Golfů, Focusů se prodá víc)....ale leader třídy??No nevím...auto je to je hezké,sportovní střih,slušná motor. paleta, soupeře ale v ničem nepřevyšuje.
zdar wolffíku, jsem rád žes to nakonec nevzdal. Hele, chlapče mám na tebe prosbu - známá si chce koupit Fioše Lineu. Máš s tímhle italským Turkem nějaké zkušenosti ty jeden Fiate?? ;-)
Je to úspěch prodat 1 mil. aut jednoho modelu s jedním typem karoserie za tři roky. Lidé by měli vědět, že tohle auto je leaderem segmentu a měli by ho zahrnout do svého výběru, uvažují-li o autě tohoto typu. Nejširší motorová nabídka, široká možnost výběru výbavy... I u nás, nejen ve světě.
jo bláhová to představa, už vidím kolik se tady najde expertů co dokážou, že je to jenom šunt, jenom blázni si ho kupujou, na rozhodujícím trhu (ano v ČR) lidé vědí co je nejlepší, a kupujou jenom ty nejlsrávnější auta... ;-)