DS 3 Performance je nástupcem Citroënu DS3 Racing, všechny důležité prvky však byly přepracovávány. Ve Francii jsme vyzkoušeli také standardní provedení s novými motory.
Napadá mě pouze jediné negativum tohoto modelu a to je cena. Jenže vadí to snad cílové skupině??
Jsem přesvědčený, že ne. A cena necena, DS3 je vzhledově snad ještě vydařenější než původní Citroen DS3. Ba co víc, naprosto zmizela určitá lacinost původního Citroenu, který tak trochu hýřil pubertálním duchem.
Nová DS3 naproti tomu nasadila šarmantní a okázalou fazónu v tom nejlepším světle. Vystupte z DS3 Performance v Gucci a nebudete vůbec vypadat nepatřičně! To v původním Citroenu DS3 byste stejnou vhodnost dresscodu docílili možná kšiltem rovným jak žehlící prkno se znakem Monster >:-[]
Ano, DS3 začíná naplňovat svůj obsah a já smekám. Takový Mini vedle nové DS3 vypadá jak ožvejkaný rohlík. Ale za to si Mini může samo, když svoji původní exkluzivitu zaprodalo prodejním číslům a objevily se tu zrůdy jako Paceman nebo Mini 5D...
Re: Jen počkejte až se vrátíte, takhle vychvalovat Citroen
Polo GTi jezdí jako normální rychlý hatchback. K označení hot hatch mu toho dost chybí. Naopak DS3 (mám zkušenosti s původní verzí s 1.6 THP a následně i racingem) je úplně jinde v otázce přesnoti řízení, agility a celkové interakce mezi řidičem a strojem. Tohle Volkswagenu u malých aut nikdy moc nešlo na rozdíl třeba od Golfa GTI, kde když opomenu nijakou 3. a 4. generaci, tak to bylo vždy docela dobré.
tu sa nadalej u mna nic nemeni... 208 gti je pre mna stale najlepsi maly hot hatch sucasnosti
A počítám, že se nezměnilo ani to, že ty malý hot-hatche nemáš vyzkoušený. V tom případě, a nezlobte se na mě, pane kolego, že to tady před třídou tak otevřeně, nemá tvé vyjádření ani hodnotu Zemanova debilního bonmotu. ;-)
Ne, bez urážky, od stolu se tohle fakt hodnotit nedá.
No jasně. Můj tehdejší šéf byl "stará škola", takže měl sice na stole krásnej notebook za 100 litrů, ale nikdy ho ani nezapnul ... Tabulky jsem mu mastil já. On vždycky říkal, že se někde v životě zpozdil o pár hodin a nějak to nemůže dohonit. Takže já byl v práci od 9 hod a on dorazil okolo 11 a pak jsme tam hrozně něco řešili do 20 hod, no a pak jsme ještě šli to probrat na véču, takže jsem byl docela "odkrvenej" ...
Tož hodnocení automobilu ponechám protentokráte stranou, ovšem ta okreska je naprosto luxusní, silnice přesně podle mého gusta, místy tak trochu připomínající mou oblíbenou Vrbno pod Pradědem - Bruntál :yes: Na takovéhle klikatici si to člověk náležitě užívá, s úsměvem přes celý meziuší :-) Tož tak.
Re: Jen počkejte až se vrátíte, takhle vychvalovat Citroen
Hm, polo GTI znám z osobní zkušenosti. Po přechodu na 1.8 se stejně jako Ibiza cupra o hodně zlepšilo. Subjektivně přibylo mnohem víc, než těch pár koníků na papíře. Ale nikomu to necpu a už vůbec ne, že je nejlepší.
Přesně. Ta cena je obludná (slovensky ozrutná) >:D >:D >:D
Vlastně v základních ceníkovkách je tenhle cenově přepálenej citrónek jen o 120 levnější než Golf R (300PS 4x4). To je k smíchu.
A teď koukám že stojí skoro stejně jako JCW s mnohem pružnějším a o dost silnějším motorem a se skutečnou, ne jen vymodlenou, prestiží. Jsem zvědav, kdo to koupí. 8-s
Jednou jsem šel do obchodu zvaném Swarowski. Hledal jsem nějaký dárek a přes výlohu mě cosi zaujalo. Po tom co jsem zjistil, že se jedná o leštěné sklo za bratru 8000,- Kč nevalné kvality a zpracování ( sériovka ) vykašlal jsem se na to.
A tohle mi tak nějak připadá tak nějak podobné. Proč bych si kupoval leštěné sklo v podobě citroenu DS3 za 800 000, když mohu mít diamant za 1000 000 v podobě subaru STI a nebo kus ryzího zlata v podobě nějaké ameriky ( Mustang/Camaro ). I kdybych si půjčit těch 200 000 z židovské baky.
A pro ty kdo chtějí bižu je tady renault RS/Golf GTI apod. Cena citroenu je naprosto mimo ...
Citroen by se měl soustředit na to co dělá dobře ... a ne na to co už mu nějaký ten pátek vůbec nejde.
Celkem jasně si vybavuji, co mě (od dob Fantomase)na Citroenu zaujalo. Bylo to sekretářka ředitele zastoupení v ČR mezi lety 1995- 1999, velmi vnadně nadaná a příjemná slečna. Sdíleli jsme s Citroenem patro v budově IBC na Pobřežní v Praze, takže jsem mohl potěšit oko poměrně často ...
sa mne osobne paci ovela ovela viac .... ma rovnake dynamicke paramete ako DS3 a napriek tomu je o hodne lacnejsia a pre mna osobne aj charizmatickejsia a dizajnom sportovejsia a krajsia...
pri pohlade zboku na DS3 mi vadi ten B stlpik a celkova akasi MPVckova kasna.... cele to este dorazaju tie velke predne svetlomety... pritom keby ich spravili mensie a nechali by len tie 4 kocky ladu v rade vedla seba pod mensim a inak tvarovanym svetlometom tak to mohlo vyzerat daleko lepsie... z mojho pohladu aj cela maska DS akosi postrada elegenciu a chyba autu akasi identita ... cele je to take nijake a vizualne skor gycove ako sportove .... ale vsetko su to len moje subjektivne dojmy.... urcite si to auto zakaznikov najde ... ja by som ale uprednostnil 208 gti v tejto triede malych vykonnych aut.... tu sa nadalej u mna nic nemeni... 208 gti je pre mna stale najlepsi maly hot hatch sucasnosti :yes:
DS3-ke kazdopadne prajem hodne solventnych zakaznikov... bude ich k uspechu potrebovat :yes:
V našich končinách s renomé Citroenu asi velmi těžko prodejné, když našlapaná zábavná autíčka této kategorie lze koupit o 40% levněji. Ano, JCW má sice podobnou cenu, ale je to auto i objektivním vnímáním o třídu jinde, prostě drahá stylovka s historií a navíc ještě s dvoulitrem.
A cenový úlet ještě více vynikne, když se to porovná se současnými silničními brutalitami jako Cupra (733), CTR (859), Golf R (935) nebo FoFo RS (945), které jsou o dva parníky někde jinde po všech stránkách.