Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Alfa Romeo Giulia: Známe kompletní český ceník!

145 komentářů

webpaja
Říkal jsem si, že se rychle juknu na web AR u nás. Primitivní a lajdácký web bez novinek a po Giulii ani vidu ani slechu.
Oni mají po letech zajímavý artikl a kašlou na to. Ne, minimáně u nás s tímhle přístupem Alfě pšenka nepokvete.

Amatérismus čtvrt století po revoluci nejen do této branže nepatří :no:
webpaja
Za čyřdveřový sedan s V6 z Ferrari a 510HP? Obecně 2mio samozřejmě není málo, ale vzhledem k tomu co nabízí naprosto adekvátní 😉
kundalini_it
ty zapomínáš na to jak velkou mají paletu modelů...oni nestíhají několik let, co měsíc to novinka...tak jim nechej čas... >😁 a pak kdo je línej...ital, nebo čech?
Mato979
V Anglicku je k dispozícií aj 2.0 turbobenzín (200 koní, 330 NM), podľa mňa príde aj ku nám 😉
webpaja
Ta je opravdu fantasticka. Super vybava a jizdni vykony na spicce tridy. Ani ostatni verze nejsou nijak cenove nadsazeny. Chybi mi civilnejsi V6 a benziny obecne.

Ale QV bych si umel pres par drobnosti v designu predstavit! 😉
Avatar - Emel
Emel
Pro středně majetného petrolheada je to zoufalý pohled 😒
Avatar - Stejsn
Stejsn
(C) 2011... no to je ovšem vizitka. :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak, taky sem tam zavítal a lepší stránky má i Lada na Slovensku a to je co říct >😁 >😁
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Jediný normálně použitelný motor je 180k + AT.

Jinak mě zaujalo, že motor 2,2MJT např. v Cherokee má o 41 ccm větší objem než (správně by mělo být 2,1 MJT) v Giulii. Změna je v o 0,4 mm silnější stěně válců. Ví někdo, proč tomu tak je? Třeba takový VW si u 2,0 benzínu svých 1984 ccm drží už snad 30 let a 2,2MJT je v podstatě nový motor a hned taliáni provádí nějaké změny.
webpaja
Srovnávat S6 s QV? Hmmm, prima 😉
Avatar - fOE
fOE
Je to o 2 valce zkraceny V8 z 488.
Ondris
Ta měla v základu i zadřenej motor, takhle to brát nejde...
Petr80
České zastoupení Alfy Romeo buď zatím moc nevěří, že se Giulia dostane na trh, nebo vůbec netuší, že se v Itálii nějaké nové auto zrodilo, v lepším případě místní centrála najela na jižansky pohodový přístup k práci 😄
Mr.Murphy
... bohužel musím souhlasit....když si například stáhneš na těch webovkách prospekt Giulietty, tak je to prospekt staré verze, která už se 2 roky nevyrábí!!!!!!!
Avatar - fOE
fOE
Naopak, v premiove jakekoliv tride je naprosta samozrejmost priplacet si za samozrejmosti. 😉 Jak jinak si vysvetlit priplatek u BMW za delena zadni sedadla, u audi za predni loketni operku atd.
Avatar - fOE
fOE
Naopak, vzhedem k naceneni dieslu jsem hodne zvedavy kam pujde 200k benzin. To muze byt hodne zajimava nabidka. 😉
kundalini_it
No a testík vyzněl stejně jako zatím všude 😉 Jen čekám kdy začne měření kufru pro chalupáře a srovnávání čudlíků, knoflíků, navigace, jemnosti displeje a pod.
P.S. a samozřejmě to nemá světla na osvícení půlky zeměkoule.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
České stránky jsou na tom stejně, Giulia zcela odignorována, po kliknutí na "Novinky" najede prázdná stránka. >😁 Asi počítají s taliánskou odchylkou.

Překvapivě jsem zrovna dočetl krátký testík na idnes.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak je fakt že mimo německou prémii té konkurence moc není.
XF-R s 550 Hp tu momentálně není k mání, XJR stojí výrazně daleko víc.

Nikdo krom neprémie v Evropě nic takového nedělá, tak zbývá jen USA s Chargerem 6,4 HEMI (485 HP) který vyjde na nějakých 1,8 mega a Cadillac CTS-V za 2 690 000 (650 HP) event 707 HP Charger Hellcat za 2 500 000 Kč
zlysoused
No snad minimálně dvoulitrový benzín brzo dorazí, když už se objevuje v anglickojazyčných testech.
Avatar - Anonym
Anonym
No 2 mega za vrcholnou verzi je raketu, na druhou stranu výkon je hodně slušný.
Jarda N.
A kdypak se můžeme těšit na test? Bratři Slováci už se dočkali a v Čechii pořád nic... 😄
MariAchi
Zase tvoje blbe kecy.
Prodejny Alfy jsou od prodejen Fiatu obvykle oddelene, maji vlastni design a styl a vlastni prodejce. Stejne tak, jako se popelarske vozy u tve oblibene znacky nemackaji ve stejnem showroomu jako premiovky s motory z Dacie.
A 4C se zatim prodava a cenove se zrovna nepodbizi, pod 1.5M se u nas nova koupit neda, nevidim duvod, proc by se sedan s 510 konmi neudal za 2M.
webpaja
Ale váš webový časopis otestoval V6 i naftu a až na to, že tam není díky hudebnímu podkladu slyšet motor, tak to vůbec není špatný 😉

Myslíš, že u nás Giulia na webu je? :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslíš jako když bleješ ty pod čímkoliv z koncernu? Tak nablito tu určitě není....
Arese
Tak v současně nabízených motorizacích bysh si nevybratl. Kdy budou ty slibované benzinové čtyřválce s manuální převodovkou?
Pokud nabízejí výdechy klimatizace pro prostor zadních sedadel jen u QV, tak je to ostuda jako hrom, protože tuto položku měla jako naprostý standard už 156! 8-s
Mr.Murphy
hele na V6 u Giulie zapomeň.... V6 benzín bude na 99% jen ten pro QV, žádný jiný, neplánuje se to.... a ono "podlaďovat" to QV by asi nebyla až taková sranda, ten motor je asi hodně drahý, nestudoval jsem to do detailu ale defacto je to V8 z nějakého aktuálního Ferrari kterému vzali dva válce.... (sorry za tak primitivní popis, ale fakt nemám čas to studovat pečlivěji). Čili brát takovému motoru 100 koní a tlačit ho cenově dolů by asi z jejich pohledu bylo kontraproduktivní....

No a V6 naftu samozřejmě FCA má, můžeš ji mít v Ghibli, ale jestli se jí dočkáme u Giulie je ve hvězdách.... před dvěma lety se o tom mluvilo, ale od té doby jsem neviděl jedinou prezentaci od FCA, kde by u něj aspoň byl napsáno "may be".....

čili v tomto ohledu to fakt vidím černě.... (přitom jak jsem psal výše, Jeep Cherokee si v EU můžeš koupit s Pentastarem 3.2 V6 atmo, čili motorem, který by do Giulie sednul jak zadek na hrnec....)
Mr.Murphy
.... všichni víme jak to je - VW dělá držáky: když to jedou perfektně nadesignuješ, tak to holt pak 30 let nemusíš měnit, maximálně děláš dílčí úpravy, ale poctivé německé železo zůstane stejné.... Naproti tomu taliáni to opět nezvládli, motory v Cherokee mají problémy s pístními kroužky, tím pádem žerou olej a o tom co to dělá s DPF atd. už se na diskusních fórech v cizině celkem píše.....

ale ne, jen sranda.... 😉 ten motor v Giulii má narozdíl od Cherokee hliníkový blok, takže holt se trošku změnil i zdvihový objem, nic víc v tom nehledej....
Avatar - iudex
iudex
No neviem, či je medzi šesťvalcom v QV a vrcholným benzínovým štvorvalcom ešte priestor pre verziu, ktorú by ľudia nejak žiadali. Neviem presne, aký bude mať výkon ten 2,0TBi, na americkej stránke sa píše o 276 hp (206 kW), 400 Nm a 5,5s na stovku, čo je slušné. Komu by to nestačilo, zrejme siahne rovno po QV.
Keď už V6, tak skôr naftový, tam vidím väčší trhový potenciál.
Hlavne ale, aby tie benzíny prišli čo najskôr, iba s verziou QV moc kupcov nenájde.
kundalini_it
Ano nejsou v pozici, aby hned nabídli šest motorů. Bohužel. Prostě to půjde postupně. Důležité bylo obsadit jako první co nejširší spektrum, a to se s diesly povedlo.
Nonsens
ceny zodpovedajú tomu, čo ponúka a kde je konkurencia, ja som myslel na to, že reálni kupcovia už môžu mať k alfe trochu odstup vyplývajúci z neistoty okolo jej budúcnosti, jednoducho zaslintáš, okukneš a nakoniec aj tak kúpiš osvedčenú konkurenciu. Uvidíme, ja jej prajem úspech.
webpaja
Na německý koukej, u nás stejný jako v SK...nula ;-\
Dixik2
V půlce června 2016 se mají vyrábět auta pro české prodejce.Pak je ještě musí dovézt z Itálie.
zlysoused
Ceny mě pozitivně překvapily, čekal jsem jejich obvyklé alfácké nastřelení. Teď ještě rychle doplnit motory a pokud jezdí tak, jak ukazují první testy, tak by to mohlo být fajn.
kundalini_it
Taky by mě to zajímalo. Nikdo je nepozval na předváděčku? Levante to samé, auto už se testuje, jen u nás ticho po pěšině...
webpaja
Ferrari údajně tuto jednotku vyvinulo 😉
Avatar - praděda7
praděda7
A o tu díru tady jde! Z hlediska marketingu musí QV zůstat výjimečné......... :-!
webpaja
R4 dokážou bez problémů ladit na +300HP, ale V6 nenahradí. Nevím ani kde ten V6 vyrábí, pokud sama AR, zřejmě by se dalo něco dělat.
Arese
Sorry, ale to by v prémiové střední třídě měla být naprostá samozřejmost!
Avatar - iudex
iudex
Inak narýchlo som pozrel nemecký konfigurátor a páči sa mi výber farieb (grigio Lipari je absolútne originálna a neobvyklá) a niektoré detaily, napr. možnosť vybrať si tri farby brzdových strmeňov (žltú, červenú a čiernu).
webpaja
Na Levante byl Koubek 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jak v tech povestnych alejich...
😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jsou to stejní lidé, kteří prodávají řadu let nepovedené a nezajímavé fiaty, zastaralou a drahou (ač krásnou) Giuliettu a MiTo, což je vlastně přebouchané Punto. Takže zase Fiat....nevím, jak chtějí tito prodejci a servisáci nabídnout premiové služby. Nehledě na to, že nemají ani prémiové podmínky.
Avatar - Dinar
Dinar
Mi přijde, že je to barevně stejná bída jako u konkurence, padesát odstínů šedi, ať už je nazvou jakkoliv, jedna modrá, dvě červené. I když díky aspoň za ně, resp. červenou metlu monza, to je ta správná barva pro alfu, já bych měl vybráno. Bíločerný vnitřek s karbonem a tradá. Len ta trůba, len ta (šestiválcová) trůba jim tam chýba... 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Pockej, to ses nejak po ceste ztratil: zastarale a nepovedene kousky vyrabi koncern, proto si musel pomahat tupym podvodem...

Ale ma naskok diky marketingu a je jich v Evrope nejvic, silne nacionalistickych... takze se prodavaji i tak.
Avatar - iudex
iudex
No neviem, aspoň xenóny v základe mohli byť, tie halogény už by v tejto triede nemali byť.
DrRS
Tak stojí zkoro jako Audi S6.. to je trochu moc sebevědomé..
Avatar - praděda7
praděda7
No šak říkám, pořádný rozdíl...aby bylo QV výjimečné...😉
halleck
To mali len motory T.S. kde sa nedolieval olej. Kto nechcel davat autu specialnu udrzbu tak bud V6 alebo diesel.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No vidiš... 😄 Takže konečně má Octavia 1.9TDI nástupce? >😒] >😁
zlysoused
Plus si připočti, že by tam oproti QV chyběly karbonové díly, aktivní aerodynamika a další věci, takže by to ve výsledku bylo prostě nejenom slabší, ale celkově civilnější auto. 😉
zlysoused
Na druhou stranu, ušetřit by se dalo i na jiných věci oproti QV, jako je např. aktivní aerodynamika, karbonové díly, atd.
Ondris
Mají i Pentastar - mně se s tím jezdilo dobře, do Giu by se docela hodil..
Avatar - iudex
iudex
Čítal som, vyzerá to sľubne. Na rozdiel od Jaguárieh👋Fordáckeho benzínu v XE si ten benzín s Giuliou zdá sa rozumie. A to má byť ešte silnejší, vychádzajúc z americkej stránky Alfy 206 kW a 400 Nm. Ten by som videl ako ideál pre športovo ladené Cuore sportivo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Upřímě.... tedy většina lidí pláče nad absencí takových motorů, ale z diskutérů by si tohle auto maximálně tak koupil ty, nebo Dinar, popřípadě ještě možná Emel >😁 Další jen brečí na internetu, nebo by si za víc než mega stejně nekoupili Alfu, ale radši BMW.... Pro nás ostatní je důležité, jestli bude třeba v nabídce i nějaké to R4 turbo, ať už to zminované, nebo proč nezačít nabídku někde kolem 150-170 koníků, i kdyby to měl být 1.4 T, protože třeba D3 to nabízí.

Je super, že je vrcholná verze takto výkonná a zároveň by mělo být cílem Alfy, aby si každý zákazník mohl alespoň k tomuto potenciálu "čuchnout" s méně naditou peněženkou.

A pro Hammunasakru je to málo sci-fi, tak ten pro to určitě taky nepoběží >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Maj Pentastary od Chrysleru, nicméně ani tam nemaj prachy do nich investovat, v podstatě krom té verze 3,2 na tom motoru neudělali nic. Používaj to tak jak to vyvinul Mercedes a dotáhl Cerberus. Proti GM sou v tomhle děsně pozadu
Avatar - speedfred
speedfred
Priestor tam samozrejme je,ale či bude dostatok kupcov,petrolhedov teoretikov (nemyslím teba) je dosť.
kundalini_it
Já netvrdím, že je mají hotové, spíš si myslím, že nemají. Ale ať to radši udělají později, ale pořádně. I z hlediska řady, je lepší, když budou uvádět co půlrok něco nového...ale nesmí se to přehánět, aby z toho byl třeba rok, dva...
Avatar - maxi!
maxi!
pekny test viacerych motorizacii som zahliadol na TA3
myslim Motoring?
velmi chvalil podvozok - ze vrcholova verzia a diesel je maly rozdiel....
Avatar - speedfred
speedfred
Pravdu máš,prémia ta občas stiahne z kože. Na strane druhej si tam môžeš zaškrtnúť čo ťa napadne. Ja som priplácal za 4zonovu klímu 16tis Kč u mejnstrímu.
Avatar - fOE
fOE
Tak mozna neumi delat lehke auta, ale umi delat reklamy [odkaz] Dokonale. >😁
kundalini_it
Vzlyká, nevzlyká. Ano dýzl je bohužel nutnost a ty nahoní největší prodeje. Ale dostupnější benzín je za dveřmi. Vzpomeň si na mě u testu auta zde....malý kufr, neprémiové knoflíky, nelogické ovládání a pod.
Dixik2
Výdechy pro zadní sedadla jsou v balíku Climate Upgrade.Cena je 5 400 Kč.
Avatar - fOE
fOE
Stejne jako XE. BMW 3er pro zmenu nevede xenony, uz jen halogen nebo LED.
Avatar - fOE
fOE
Pravdu ma ten chlapec. Ta barva vypada zajimave. Namalovat si brzdove trmeny za 300E uz ponekud mene. >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Giulia LED nevede, nebylo by za co připlácet. 😄
Avatar - iudex
iudex
Už ma paja opravil. Ja som naposledy videl konfigurátor A4 a tam boli bixenóny sériovo (a za príplatok LED alebo matrix LED), tak som myslel, že sa veci trochu posunuli.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Xenony v základu v této třídě nenabídne snad nikdo, ne? A to ani při podstatně vyšších startovacích cenách. Ale asi bych je očekával ve výbavě Super.
webpaja
BMW3 je tuším stále má, M-B C snad taky, XE zcela jistě. Ale být by to nemuselo, souhlas. Pokud budou slušně udělaný balíčky výbav, proč ne? 😄
kundalini_it
tak aspoň něco. U Giulie mě to tedy překvapuje o to víc...to už mě napadají konspirační teorie >😁
webpaja
Ty ceny jsou naprosto v poho 😉
Arese
České zastoupení koncernu Fiat bohužel už dávno neexistuje, v Praze je jen malé detašované pracoviště řízené z Budapešti! 😒 😢 😲 :no:
webpaja
Kdyby tohle auto přišlo o rok dřív a dalo se projet...určitě bych byl na vážkách mnohem víc! 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Vsadím 100 býků proti koženému lasu, že žádný podladěný šestiválec nebude.... :-! Ono by pro něj ani nebylo místo po tom co přijdou (přijdou?) ty dvoulitrová benzinová turba. Silnější by měla mít cca 300 koní. Kam by se potom ta podladěná V6 zařadila? :-!
Avatar - praděda7
praděda7
.....prémia ta občas stiahne z kože.....přesně! Mluvím z vlastní zkušenosti....... ;-\
Avatar - praděda7
praděda7
Tak tak, stará dobrá alfácká škola... :yes:
webpaja
Důvodem budou spíš náklady.
webpaja
Prostor tam je, ale tak trochu si myslím, že to nedají nákladově. Produktivita italskýho vývojáře ve Ferrari bude jistě vyšší než ta běžná na apeninským poloostrově, ale přesto poloviční proti normální Evropě a tím pádem motor musí být 2x dražší než by bylo obvyklý 😉

P.S.: on to pravděpodobně nebude ani podobný motor jako je v Ghibli...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslim že odpověděli jednoznačně = nevyplatila

Možná časem přijde silnější verze R4 2.0 = to je pravděpodobnější než další V6
webpaja
R4 benzíny už běžně testují angláni. Podle všeho bude v září: [odkaz]
webpaja
Červená je správná a ty klasický QV kola k tomu. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne neni = na vývoj V6 kterej by mezi to zapadal a zaplatil se neni prostor 😉
Avatar - iudex
iudex
Isteže sa tam niečo vopchať dá, otázka je, či by takúto Giuliu kúpilo väčšie ako zanedbateľné množstvo kupujúcich. Inak náročné by to byť nemalo, viem si tam predstaviť podladenú vrcholnú verziu povedzme s 350k ako priameho konkurenta 340i či S4. Len skrátka v situácii, keď Alfa nezvláda dať na trh ani len R4 benzíny s bežnými výkonmi mi príde úplne nereálne očakávať takúto okrajovú motorizáciu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
MB C 63 S 375 kW 700 Nm 😄
webpaja
CTS je oproti tomu velká kráva. Ve svý třídě je jednoduše konkurence s menším výkonem dražší.
Avatar - iudex
iudex
Bratia Slováci ale Giuliu nemajú ani len na stránke Alfy (nielenže nie je cenník, ono tam nie je model ako taký), čo je dosť ostuda. 8-s
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
a jemu na to stacilo jedno sklamanie sa v laske s Passatom >😒] >😒] >😒] >😒]
:yes: :yes: :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😁 >😒] >😁 >😒] :yes: :yes: :yes:
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

>😁
MariAchi
Mozna mi neco uniklo...z ktereho Ferrari je ta V6..?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
S Giuliettou u nás zjevně razí přístup maximální exkluzivity po vzoru Ferrari. Už chybí jen opatření ve stylu "každý český zájemce o Giuliettu musí vlastnit 5 dalších Alf a následně se rozhodneme, zda si ji zaslouží".
Na to, že jde doposud o jediný model Alfy, který má/měl předpoklady generovat obstojné prodeje a tím i zisk pro ně, vskutku zajímavé.
Avatar - Dinar
Dinar
Ale klidně i dýzl, hlavně šestiválec, rozdíl v pocitu ze stejného modelu auta osazeného čtyřhrnkem a šestihrnkem je prostě rozdíl třídy bez ohledu na palivo a nejde jen o dynamiku samotnou.
Jsi si jistý s tím začátkem prodeje? Mají ty šestiválce? Osobně si myslím, že to není taktika, ale že motory prostě hotové nemají. Popravdě nechápu, jaký problém by byl pustit nějakou podladěnou verzi toho benzinového QV šestiválce, ale zjevně to problém je.
Avatar - fOE
fOE
A jeste pripis hmotnost. 😄
webpaja
Opět o třídu výš, o 300kg víc a menší výkon 😉
[odkaz]

Atmosfericky V8. Clarksonovi sa celkom pacil.
Avatar - dewill
dewill
Ceník je hezká věc, otázka je, kdy bude k dispozici nějaké reálné auto, ne jen ty tři pojízdné prototypy které Alfa R používá k focení a putovním testům.....
Avatar - Dinar
Dinar
Ale prd, tohle auto se bude srovnávat s 3er, céčkem nebo XE, pokud bude prostorově srovnatelné, nikdo mít problém nebude, ani v testu na ACZ. Ale to, že má jeden motor, prostě problém je.
Avatar - Dinar
Dinar
Hlavně, kdy budou šestiválce???? Co je to za pokus o návrat do ligy bez šestiváců, s jedním čtyřhrnkovým dýzlem?
Zvenku je to pohledné auto, vnitřek se mi extrémně líbí, jezdí podle prvních ohlasů výborně, ale kde je ku... šestiválec?
Avatar - Dinar
Dinar
Ono to hlavně nemá motor, chápu, že dvoulitrový dýzl je v této třídě nutnost, ale tady je to jediná možnost. Tvé sportovní cuore by mělo hluboce vzlykat, místo toho rádobyvtipně plácáš o čudlíkách a kufru. :-!
Arese
Zkušenosti s JTS nemám, ale rozhodně nelžu. Vlastním 156 s klasickým 2.0 T.S. EU2 (114 kW) a při použití Selenie Racing mi olej opravdu neubývá nebo jen nepatrně (při větším nájezdu mezi výměnou). Je tedy fakt, že zatím mám natočeno jen 79 000 km, protože to auto mám opravdu jen pro radost na víkendové vyjíždky a na srazy a na zimu je uložené v garáži. Svezení je to ale pořád parádní a vždycky se těším, až se projedu. Ovšem kamarád na dvoulitrovém Twin Sparku se svojí 156 najezdil 310 000 km, jen s několikerou výměnou rozvodů a svíček. Samozřejmě ale přísně dodržoval zásady, které jsem uvedl. :-!
Avatar - Emel
Emel
Tak zatím pořád nemám splacený svůj mainstreamový kompakt, takže mluvit o prémiové střední s šestiválcem... >😒]
Ondris
Praktická zkušenost alfistů je taková, že se 2.0 TS 16v i 2.0 JTS zadřou nehledě na dolejvání Racingu a to spíš dřív než pozdějc.
Nelži tu, že TS nežerou olej - ony už z principu olej brát musí, protože se ve fabrice zapomnělo na navrtání pístů kvůli odvodu oleje. Neznám jediný kousek, který by během 10tkm nevyjel měrku dosucha.
Na dálnici se olej v TS přehřívá (ono se totiž šetřilo a olejovej chladič se nemontoval - jen výměník voda/olej), dlouhej zdvih u dvoulitru mazání taky nepomáhá - výsledkem je, že když to do 200tkm nezaklepe i při nejlepším olejovym servisu, můžeš si gratulovat.

Mám tu 2.0 JTS s najetými 37tkm, co pořád jezdila na Racing a má už pěkně ojetou kompozici na šálách - a to je JTS vrchol evoluce Twinů se všemi vylepšeními...
Avatar - Ozzman
Ozzman
No jasné, proto říkám, že váš jmenovitý nářek chápu, protože narozdíl od těch ostatních jste reální zájemci a ne věčně nespokojení chudáci... 😄
MariAchi
Problem to je a jmenuje se Maserati Ghibli.
Jezto Maserati nikoho moc nezajima, jeho klientela je malo pocetna, no na novou Alfu se ceka jako na smilovani, nechteji prodeje Ghibli zariznout levnymi sestivalcovymi Alfami.
Avatar - Emel
Emel
Já bych si ho koupil v kombíku a v benzínu s cenovkou někde kolem milionu. Kdyby za ty peníze byl šestiválec, klidně nějakých 300k, tak s chutí něco přihodím.

Ale s R4 naftou sorry, to ne. A QV je za 2M, to je příliš mimo mé obzory.
Avatar - Emel
Emel
Středně majetný = nemá 2M 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No na mne ta Alfa působí právě tím, že chtějí prodávat právě těm firmám, aby měli co nejvíce kusů prodaných aut.. QV je právě taková ukázka, že ten váš firemí diesel má sportovní rodokmen...... na druhou stranu, třeba když nalákají ty firemní zákazníky, tak se tím zaplatí vývoj větších benzínů... 😄 Třeba se dočkáme 😉
Avatar - speedfred
speedfred
A čo potom servis??
Musíš vstávať o hodinu skôr aby mal tvoj deň 25h a makať a makať >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jenže i tu německou prémii nejvíce prodávají s R4 diesly, popřípadě u větších modeů R/V6 v naftě 😄
zlysoused
No tak mezi 380 a 510 je pořád ještě velký rozdíl.
Bobanus
Tak jsem si to spočítal, když budu měsíčně odkládat 5000kč, tak našetřím na Guiliu v základní výbavě za 167 měsíců, tj. 13 let, skvělá zpráva >😁 :yes:
zlysoused
Podstatné je, že si ty motory kupují zákazníci německé prémie, takže pokud jím chce Alfa konkurovat, tak by je asi nabídnout měla. Tím spíš, že je auto umožňuje zastavět a koncern FCA ty motory má.
Avatar - praděda7
praděda7
Viz me 13.57 nahoře... :-!
zlysoused
Právě že ty šestiválce mají. Naftové s jedním (Jeep) i dvěma turby (Maserati) a benzín taky (Maserati). Auto je umožňuje zastavět, tak nevím, kde by měl být problém, je nabídnout.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Avatar - speedfred
speedfred
odšrobovat turba a je po probléme 😄 atmo 3L . buďme asi radi za žúliu aká je na začiatok.
Mr.Murphy
.... přitom FCA má atmosférický V6 v Evropě k dispozici, je to verze Pentastaru 3.2 s nějakýma 250PS která se dává do Cherokee.... ale holt Alfa dostane jen 2.0T nebo pak až V6 pro QV.....
kundalini_it
Přesně tak :yes:
kundalini_it
Prostě si nechtějí všechno vystřílet hned ze začátku prodeje. Chápu netrpělivého benzíňáka, ale nafta hold byla první...
Avatar - iudex
iudex
No a práve za toto by som si ja kľudne priplatil. Ostatne Giulia boduje najmä svojím vizuálom a tam aj takéto dizajnové drobnosti dolaďujú celok. Ja som mal síce červené strmene v cene, ale zase u Giulie si môžeš vybrať aj farbu. >😁
Arese
To jsou zase čecháčkovské kidy, to je k zblití! Takže mi nezbývá, než zopakovat xkrát prověřené praktické zkušenosti Alfistů: Pokud se Twin Sprark nevytáčí za studena a pravidelně mu dopřeješ olej Selenia Racing (který přitom není vůbec drahý a většinou díky své nadprůměrné teplotní odolnosti ani nevyžaduje dolévání), pořádný olejový filtr a každých zhruba 60-70 0000 km výměnu rozvodů, žádné zadření či potkání nehrozí! 8-s Že na tyto zásady většina českých majitelů kašlala (a pak si skutečně zadřela či přidřela motor nebo ho nechala potkat) je jen a jen jejich blbost!!! :-!
P.S. Super jízdní zážitky s tímto motorem (točivost, kultivovanost, zvuk) za tu ohleduplnost v provozu a zvýšenou olejovou a rozvodovou starostlivost určitě stojí! 😄 :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
az na tu S4 - to je defakto konkurencia pre 335i / 340i 😉
Ale mas pravdu, len tu - Marchioneho poradcovia - to vidia trosku inac... >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Dinar
Dinar
A přesně o tom celou dobu píšu, je fajn, že mají čím pokrýt flotilové potřeby (navíc otázka, opravdu se svou image chce alfa dýzlovou julčou konkurovat záplavě rfiremních 320d a a4 2,0tdi atp.?) nebo jsou pro ni šestiválce důležitější pro znovuzrození jak značky tak střednětřídního modelu, než pro zbytek konkurence? Já si myslím právě to. Jinými slovy, oni nutně potřebují cuore sportivo, ne obyčejný (protože v každém autě) R4 dýzl. A že ho potřebují, vědí sami, proto všude prezentují julii jako QV, proto byla první tato verze, jenže i tak je to střelba mimo terč, vrchol je hezká věc, ale okraj, to pořádné povědomí neudělá, chce to ekvivalent něčeho jako byla 156 2,5i, aktuálně nějakou V6 s 350 koňmi v benzinu a 300 koní z V6 nafty. Že tohle konkurence neprodává? Stačí se podívat na inzertní portály, A4 3,0 tdi, 330d, 335d, 335i není problém, je jich plno, tahle auta dělají reálnou image modelu (jsou dosažitelné), ne S4/RS4 nebo M3 to jsou třešničky na dortu, které stojí finančně mimo dosah většiny i jako ojetiny.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na Idnesu se rozplývají, že R4 nafta je "nejlépe jezdící dieselové auto za poslední roky".
😉
Avatar - iudex
iudex
Nominálne áno, reálne nemusí, predsalen by to stále bolo 2,9 V6 biturbo, len s odlišným prepĺňacím tlakom, takže možno by to bolo podobné, ako medzi 110 a 140 kW verziou 2,0TDI.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já bych ho nepodceňoval [odkaz]

Souhlasim že Alfa QV bude asi lepší volba a dle všeho má i fantastickej podvozek = teď eště aby se to projevilo i na prodejích
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Taky nevim kde ale asi ho úmyslně chtěj nechat takhle = jako exkluzivní zboží

Nějaká podladěná verze by zčásti degradovala ten Ferrari původ

Spíš bych tipnul že když bude opravdovej zájem časem s faceliftem přijde silnější varianta R4 = těch +300 HP
Avatar - Hittman
Hittman
No, 30 let to není stejný motor, v poslední Cupra to byla poctivá litina, dnes je všude hliník...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A taky o 100 Nm a 2 válce víc 😉
webpaja
Podladit tenhle motor někam ke 350HP by jistě zlehka šlo, ale je otázka za kolik ho berou nebo je stál vývoj od Ferrari a zda by se verze za nějakých 1,5m vyplatila.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Tak ked si veria s QV, ze ju vypustili, tak aj nieco slabsie by sa predalo. Myslim, ze aj BMW aj Audi preda viac 340i / S4, nez M3 / RS4. 😉 A viacvalcovy bezin by v US a Cine isto siel na odbyt.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že všichni víme že spíš neni 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj ta je výborná :yes: :yes: >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale maj speciální stránku s názvem: Konstrukce o nízké hmotnosti :yes: >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A komu ne :yes: :yes: 😄
Avatar - iudex
iudex
A čo, vyberal by si medzi taxikárskym štvorvalcovým nafťákom a 510k M3-killerom za vyše 2 mega? Aj tak by si skončil tam, kde si skončil. 😉
zlysoused
Někde kolem 380k. Pořád tam bude díra a hlavně spoustě lidí ten civilní šestiválec prostě bude chybět.
webpaja
Prodeje...když přesvědčí kupce budou, pokud ne... 😉
webpaja
Ječivý šestiválec nebude rozhodně zlá volba. A bude samosebou lehčí v těch partiích kde je to potřeba. Na Giuilii se těším, podle všeho jezdí tak, jak nic jinýho ve třídě. C obecně v prémii žádným přeborníkem není (motory V6 a V8 beru jako famozní věc, která nahrazuje právě tento nedostatek)
Arese
Jak říkám, zadní výdechy klimy měla v základu i 156!
Arese
Pochybuju, že nějaký "podladěný" šestiválec příjde. Důvod je přece nasnadě - emisní limity CO2! 😢 😢 😢 :no:
webpaja
Pořád o min o metrák víc a 200kkč ne? 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Jistě budulínku, být to audi tak tu biješ na poplach, jsi komik. >😁 :no:
Avatar - Dinar
Dinar
Jakože mezi 510 hp a 276 hp není prostor?? Kluci, vy mě dnes bavíte. >😁

Nemluvě o tom, že výkonový rozdíl mezi čtyřválcem a šestiválcem není to, co hraje zásadní roli, vždyť ty motory jsou nebe a dudy!
Nonsens
Giulia bude mať problém tieto ceny ustáť. Na sk webe je už cenník balena, ten začína inde 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nevím, zda se někdo najde, kdo půjde do prodejny Fiatu s 2 mio, které bude chtít dát za Alfu.