Kdyby teď vyvynuli Passata úplně od zacatku se vším všudy jako jedinečné auto svého druhu ( rozuměj konvenční auta jak je známe dnes by nikdo jiný nenabízelo), tak bude stát 10x tolik a bude pěkně dlouho trvat až cena klesne aby se zaplatil vývoj....
kupte si běžné auto a zkuste si ho nechat upravit pro invalidy. Ruční řízení - podle typu, minimálně 40000,- úprava sedačky - elektricky otočná, naklápěcí - minimálně 80000,- A to nemluvím o věcech jako plošina - 150000,- Kč. A kde máte schopnost úpravy auta na řízení přímo z vozíku. Takovou úpravu vám udělají většinou jen v zahraničí, kde musíte s cenou počítat minimálně od půl milionu. Takže mě ta cena tak nepřiměřená nepřijde.
...to může napsat leda někdo, kdo nikdy nic nevyráběl, resp. se nad tím ani nezamyslel.
Jinak poměr "cena/výkon" dobře ilustruje fakt, jak jsou současná auta i při své složitosti díky automatizaci a masové výrobě velice levná, vždyť ta nejlevnější jsou prakticky za cenu zahradního traktůrku.
To zase nebývá tak hrozné. Sice mi to tam už kamioňáci párkrát šoupli, ale nikdy těsně před auto, že by to nešlo normálně ubrzdit. Horší jsou magoři, co najíždějí a pošlou to tam suverénně hned na začátku připojováku v osmdesátce. *. Těch potkám denně spoustu, proti tomu jsou kamioňáci ještě zlatý...
Kamion je velký ten je vpohodě horší to bude v tom prdítku a pro ty, kterým ten kamion při předjíždění prdítka vjede do cesty, když jedou za sebou 2 kamiony nalepené na sobě tak se dá odhadnout, že asi začne ten vzadu předjíždět, ale tohle opravdu neuvidíte takže není šance předpokládat, že kamion začne měnit pruh ;-\