Jáj, koľko áut mne nedáva zmysel a nekúpil by som si ich. Ale to nie je to, čo očakávam od testu, ani pozerať sa naň z pohľadu Octavie Combi. Kto pri malom rýchlom kabriu rieši veľkosť kufra alebo miesto na zadných sedadlách?
Mal som nedávno možnosť sa povoziť v takomto JCW Cabriu a bola to sranda. Jednoducho auto na frajerinu, s ktorým sa dá spraviť dojem aj pri rozbehu na semafore a navyše s vetrom vo vlasoch. A ľudia sa za autom otáčali, majiteľ Crossfiru nám na svetlách ukázal palec hore. Je to aj o nejakej špecifickej kultúre resp. spôsobu života majetnejších.
Nie je to určite auto pre naše krajiny, ani čo sa podnebia týka, ani kvôli kvalite ciest a z môjho pohľadu ani po finančnej stránke. To ale neznamená, že to auto obecne nedáva zmysel. To sa dá povedať o väčšine nových kabrioletov.
Tento test mi preto príde ako keby niekto hodnotil golf a pritom mu nerozumel. Čo tak to spraviť trochu originálne? Zobrať auto niekam k vode alebo aspoň do centra a hodnotiť ho ako kočkolap? Alebo akou rýchlosťou sa dá ísť, kým vás z auta nevyfúkne. Neviem, nejakú takú blbosť, ktorá vyťaží z tohto exota maximum. Nebol na to čas, ja viem.
Súhlasím, ja by som si to auto tiež nekúpil, ale to nikoho nezaujíma. :-)
Číst neumíš. Auto by si autor nepořídil kůli negativum. Kde mezi nimi vidíš dobrý motor a podovzek?
Minusy
Závratná cenovka s množstvím prvků za příplatek
Minimální výhled vzad při stažené střeše
Nepoužitelné zadní sedačky
Hluk ve vyšších rychlostech
Kroucení karoserie
Ty jsi asi taky četl článek Hitler je gentleman, co?
Je fakt že někdy to vypadá, že někteří redaktoři neumí psát. Ale v tomhle konkrétním případě, to je spíš o tom, že někdo neumí číst. Je stará pravda, že cabria se zdůvodu koncepce víc kroutí a tedy nejsou určeny moc pro sportovní ježdění (čest výjimkám!). Takže když mini udělá dobrý motor a nacpe ho do cabria, který není nijak zvlášť tuhý (karoserie, ne podvozek), přijde mi naprosto logický, že to autor toto zkirtizuje. A jen trouba si z toho dokáže vydolovat, že někomu vadí dobrý motor. A eště z toho tady udělá flame. Fuj. :no:
sice suhlasim s tym ze mini ma dobre podvozky casto nezmyselne tvrde na nase cesty, tak posledny mustang sa podvozkovo daleko odsunul od vsetkych mustangov co boli do teraz... konecne zo zadu zmizla naprava z nakladiaku a je tam multilink, tak sa asi najprv ty zvez z aktualnym mustangom a potom tu píš o ňom súdy ;-)
Tím bych si nebyl tak jistý. Co si tak pamatuji, tak mezi "auta kadeřníků" je vedle miaty často řazeno právě třeba mini... Čímž ale nechci nijak srážet kvality obou aut
Jo, jasně. Na kabrio má tohle MINI podle vás příliš dobrý podvozek a motor, který svádí k rychlejší jízdě než ke korzování potřebuje. Šup, srazíme mu za to body. Sorry, ale tohle pro mě opravdu není vysvětlení, to je urážka mistrovství jménem MINI!. :no:
čo ste nečítali test všetci dvaja? Autor nepíše, že že by si mini nekúpil. Nekúpil by si len toto konkrétne, lebo je to mačkopes a ja s ním súhlasím. Prečítajte si to celé, hedlajn nestačí.
Ja MINI mam a muzu rici jen jedine - v nicme jinem bych uz jezdit nechtel. To je auto, ve kterem se pred zatackou nebrzdi, ale jen zatoci volantem. Prejel jsem s nim Hochalpinestrase a muzu rici, ze jsem prohanel motorkare. MINI je navyk.
Ale Exige je targa a ty byvaji proti klasickym kabrioletum vyrazne pevnejsi, protoze jim chybi jenom strecha, ale maji pevne zadni okno a zadni sloupky, ktere zrovna u Exige jsou hodne masivni. Klasicky kabriolet tyhle zpevnovaci prvky nema a proto se krouti.
tupče, pisala redakcia ze tie gumy piskaju moc skoro, to znaci ze skoro sa auto dostavalo na limit gum tj v nizkych rychlostiach... je to kvoli vahe a relativne uzkym pneu
si schvalne vyhladaj kolko 1400kg aut dnes stoji na 205kach
Jestli máte pocit, že jsem pohanil motor a podvozek mini, tak jsem to asi napsal špatně... Jak ale tak koukám na plusy a minusy, tak jasně vidím v plusech motor i podvozek :-)
Jinak koukám, že věta o giulii vytržená z kontextu se objevuje snad v každé druhé diskuzi o tomto autě. Takže bych znovu rád zdůraznil, že mé pocity, o tom, že QV tak nějak nejede měla dva důvody, které jsem vysvětlil - dvoustupňový plyn a nezajetost daného exempláře.
Ne, autor jenom podotknul, ze kombinace sportovni cabrio je z principu nesmysl a nema smysl za nej utracet penize. Proc priplacet na motor, ktery se v cabriu neda vyuzit? Uplne stejna blbost bylo BMW M6 v cabrio provedeni, to auto se kroutilo tak, ze se nedal vyuzit ani vykon zakladniho motoru natoz 500 PS M6 provedeni.
navyse mne toto mini nepride ani moc pekne... ono mini sa mi kedysi pacilo ale cim novsia generacia tym vyzera podla mna horsie a horsie... uz to nie je ani tak o style... naopak.. uz z toho coraz viac na mna vyzaryje akasi prerastenost a gycovost ... ale je to len moj dojem ... zle auta uz nie su ... ale za melon kazdopadne radsej 370Z alebo mustanga .. suhlas :yes:
Lidi kritizují na autě kvalitní podvozek a motor a srážejí kvůli toho jeho hodnocení... kam jsme to dospěli? :no:
Mimochodem právě pan Bureš nedávno v testu Giulie QV se zrychlením 0-100 za 3,9s napsal, že cituji: "V první řadě mě poněkud překvapilo, že tahle giulia není moc rychlá." takže tenhle test MINI mě jen utvrdil v tom, že u jeho článků nemá smysl nic jiného než si prohlédnout galerii. Za kvalitu fotografií auto.cz chválím. Ty fotky se správným užitím polarizačního filtru jsou u všech aut překrásné!
Ano skutečně se stává že přidáním lepšího motoru do nějakého auta, je to auto celkově horší. A není to chyba motoru, ale toho auta, protože na ten motor nemá. To samé třeba Zafira diesel vs. Zafira OPC. Přitom OPC motor je rozhodně sportovnější a zajímavější.
Ne, pořádsi to nepochopil, zkus si to přečíst ještě párkrát. Cooper S v kabriu je podle autora v pohodě. Jeho ostrá verze JCW není protože má lepšď podvozek a motor to je to co mě vytáčí. To že kabrio odvozené ze zastřešené verze v prostorové tuhosti karoserie za tou zastřešenou pokulhává je stejná samozřejmost jako že kombi má velký kufr.
Protože to nedává smysl. Je tam jasně napsáno že karoserie se kroutí. To není vlastnost kabria ale nevýhoda. Vlastností je že tam fouká vítr a svítí slunce. Ale nebylo dělaný kuli tomu aby se kroutilo. A tu nevýhodu bohužel nevyřešili proto dostal jen 3* a proto je to v mínusech.
Ale to ty víš a jen se nudíš tak tu píšeš blbosti. Jdi se radši učit, reparát se blíží.
"Kombinace otevřené karoserie s ostrostí JCW totiž opravdu příliš smyslu nedává. Pokud bych chtěl kabriolet (a že bych si osobně spíš přál návrat dvoumístného roadsteru), bohatě bych si vystačil s Cooperem S."
Nerozumím jak to čteš ty, ale autor říká že je motor a podvozek JCW na kabrio moc. Bohatě by si vystačil se slabším základem a za to ho tedy kritizuje. Oni ale s kabriem nic moc dál nejsou schopni udělat. To že je konstrukce méně tuhá než ta která k prostorovému ztužení vozu využívá střechu je totiž vlastnost a ne závada. Kdybych chtěl ale kabrio tak proč bych se měl omezovat v podvozku a motoru?
v zaklade ano, otazka je kolko fabii 1,2 tsi 81kw chodi na zakladnych 15kach ? vacsina z nich je na 215 r16 su uz v paketoch alebo vyssich vybavach
ja som nepisal o tom ze vacsie kola a pneu su narocnejsie pre chasis,,,,su vzdy, ale redakcia sa stazovala ze gumy idu pomaly na limit uz v nizkych rychlostiach tj piskaju skoro a ja len vravim, ze to je kvoli 1400kg a relativne uzkej gume
To nerozporuji, psal jsem že v mini je oproti miatě jen o trochu větší šance že se do tebe nezamiluje kluk ale holka >:D Přes kvality obou vozů je třeba si přiznat že jsou to opravdu káry pro holky.
prva a aj posledna Miata je super auticko pre puristov, vyborne ovladatelne, citatelne a zabavne - a to, ze sa pritom pacilo aj inym skupinam ci dievcatam nic neubera jeho kvalitam! :-!
V dnesnej dobe budme stastny, ze sa najde vyrobca, co este mysli aj na jazdne zazitky :-!
Cena je irelevantní ale kvality to auto prostě má a to že stojí méně neznamená že je horší no ale když teda nebrat konkurenci u Japonců tak co třeba DS 3 Performancea když cabrio tak Audi TT cabrio nebo Mercedes-Benz SLC ;-)
Protože předstíráš hloupého tak ti tady zkopíruji celý závěr ve kterém autor popisuje proč by si nekoupil tohle auto:
"Přesto všechno bych si tohle mini nekoupil, i kdybych na něj měl. Že si tím protiřečím? Nepochopte mě špatně. Nekoupil bych si tento konkrétní kousek. Kombinace otevřené karoserie s ostrostí JCW totiž opravdu příliš smyslu nedává. Pokud bych chtěl kabriolet (a že bych si osobně spíš přál návrat dvoumístného roadsteru), bohatě bych si vystačil s Cooperem S, který podle dřívějších zkušeností jede taky jako ďas a rovněž umí ty klaunské triky, jako jsou výstřely do výfuku. Pro korzování s kabriem se zkrátka slabší a ne tak brutální verze hodí více. A pokud bych chtěl ostré JCW, šel bych do hatchbacku, který se nekroutí, a z řidičského pohledu je přece jen lepší. V obou případech bych pak sáhnul po manuálu. Šestistupňový automat sice funguje parádně, stejně si ale myslím, že k mini patří fofrklacek s manuálním řazením. Takže Mini Cabrio ano, Mini JCW ano, Mini JCW Cabrio ale ne."
Suma sumárum nekoupil by si ho proto že na kabrio karoserii je až příliš ostře naladěné. Pro mě je to schizofrenie. Nekoupit si auto protože má až příliš dobrý podvozek a motor. Vycházím samozřejmě z předpokladu že pokládat u kabria za mínus kompromisy vyplývající z kabrio karoserie nemůže nikdo myslet vážně. Stejně jako nikdo nemůže dávat kombíku za mínus jeho až příliš velký zavazadlový prostor... i když i takový už se tady objevil... tuším H/K svět to psal u opelu astra kombi že má příliš velký zavazadelník.
tak som pozrel dnes na diskusiu a vidím, že niektorým ľuďom nedopína. Buď nemá čím alebo im pri obľúbenej značke vypína obvody. Tam nemá cenu argumentovať, to je o pudoch.
Pokud je měřítkem kvality nižší cena tak jak naznačuješ možná ano, ale přiznám se že ceník Miaty jsem nikdy neotevřel. K japoncům mám díky bídným zkušenostem s toyotami značný odpor.
Mě je upřímně jedno kdo by si co koupil ale důležité je samotné auto o kterém byl tento test. A to že Mini je dobrá automobilka a umí kabriolety i sportovní JCW o tom není pochyb. Ale prostě když zkřížíte dvě dobré věci neznamená to že i ten kříženec bude dobrý. Ale určitě se někomu tohle auto bude líbit a koupí si ho. Já osobně bych ten milion a něco utratil za něco trochu více smysluplnějšího, třeba Mazdu MX-5 a za zbylé peníze bych si koupil třeba Fiat Tipo ;-)
Číst umím. Jakýkoliv jiný argument proč si tohle auto nekoupit bych bral, ale to že má až příliš dobrý motor a podvozek opravdu nemůže být argument proč si auto nekupovat.
Nemám pocit, že by jste motor nebo podvozek hanil. Chválíte je (kdo by taky ne). Ale právě proto mi připadá závěr "Takže Mini Cabrio ano, Mini JCW ano, Mini JCW Cabrio ale ne." s odůvodněním, že je to pro kabrio karoserii plýtvání naprosto chizofrenní, sejně jako že QV nejede. Tyhle šokující konstatování jsou sice čtivé, mají náboj, dramatičnost a máte na ně plné právo, ale nadzvedávají mě ze židle. A když jsem napsal že vaše články už nebudu číst tak proto že mám strach co mě tam zas za větu vytočí :-)
Jinak děkuji za reakci které si vážím. Serióznosti webu to značně prospívá. Kdyby se ještě tak pod článkem mohly doplňovat nějaké dovysvětlení autora jako je tomu třeba na technetu, bylo by to ještě lepší. Článku o giulii by malé dovysvětlení toho proč nejela jistě pomohlo.
v tom ti davam za pravdu!
vyborny podvozok a skvele jazdne vlastnosti - a prave preto by nemali vznikat taketo verzie, co ten zazitok kazia alebo obmedzuju sportove vyzitie... ( cabrio)
a to chcel autor vyjadrit! :-!
kedysi davno, este ked bola rada 996, sa hovorilo, ze obrovsky preslap a hamba je, ked si kupil niekto 911Turbo v cabriu. ( lebo prave ta verzia pripravila to auto o sportovy zazitok... OK, odvtedy uz vedia urobit kvalitnejsie cabria a nie je to az taky rozdiel - ale aj tak - ja by som hlasoval za lepsie jazdne vlastnosti. Moj nazor.... :-! )
Presne tak. Par kabrii jsem jel. Jsou to auta na h***o. Skripou, krouti se, je tam pruvan atd. Skoda, ze diskuter Blatouch neuvedl, zda motorkare prohani v kabriu nebo normalni verzi, pak by bylo poznat, jestli dal panu testerovi za pravdu, nebo je masochista.