Nepochopil jste, kam to vede. Tyto systémy jsou dobré pro auta, co se budou řídit sama. Takže lidi si pak ani auta kupovat nebudou, jen na chytrofonu zakliknou (nebo telefon sám, podle toho, jak se vzbudíte), že chcete z domova do práce. Vylezete před barák, tam bude auto. nastoupíte, přečtete si noviny a jste v práci. Díky tomu pak nebudete potřebovat auto vlastnit. Jen si jen najmete jako službu.
Tohle je pilotní pokus jak to rozjet a ukázat časy do zelené/červené je alespoň smysluplné pro šoféra dneška.
ale tohle je vedlejší taky. Kolik lidí touží po mechanickém zážitku? Skvělých jízdních vlastnostech?
Většina lidí skutečně chce a hledá auto, které je praktické, nese*e se, dlouho vydrží a bude mít levný provoz a údržbu. A kdo tohle dnes vyrábí? V EU jen Dacia a už i tam se dostaly TCe a DPF...
Kdo touží po autě, které bude mít výpočetní výkon jak serverovna NASA a které po zadání cíle bude vědět, že budeš stát z 30 minut 5 minut na červenou, ale když si dáš kávu a vyjedeš o 10 minut později, tak budeš stát na červenou jen 4min 50s ...? Jen inženýři ve vývoji 8-s8-s
auta uz dlhsiu dobu akoby netuzili byt autami ale nejakymi pojazdnymi pocitacmi na vsetko a pre vsetko... pritom realny uzivatel ktory soferuje ozaj nepotrebuje fejsbuk ani nejaku komunikaciu zo semaformi ci telefonom alebo hriankovacom ci mikrovlnkou ... skoda ze sa to uz takto kazi a auta su uz vsetkym moznym len prave ten samotny "mechanicky" zazitok z jazdy sa z nich uz akoby vytracal... pritom este take 90 roky boli ozaj automobilove zlate casy .. dodnes podla mna najlepsia automobilova era :yes:
Ve snaze dosáhnout nedosažitelného se pomalu začínají objevovat zcela absurdní systémy. Nikdo je skutečně nepotřebuje, nikdo je nechce ani nepoptává, přesto jsou inženýři přesvědčeni o "své" pravdě. Zákazníkovi svůj přínos prostě vnutí.
Společnost se sama odsuzuje k záhubě, dobře jí tak :-!:-!