Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 335d xDrive M-Sport – Bavorské naftové sportování

Tohle je BMW, které by všichni chtěli mít – má supersilný nafťák a pohon všech kol, přirozeně…
Zpět na článek
Avatar - fOE
24. 8. 2016 20:22
Re: Dokonalé NE
Takove hlouposti, promin. >:D
Co ma karoserie spolecne s pohonem a motorizaci? Nic, vubec nic.
Motorizaci volim podle najezdu a preferenci, karoserii podle potreb. A jedno s druhym nesouvisi.
Jsem singl / jezdim furt sam? Proc nevzit coupe pokud se mi libi vic.
Najedu za rok 50tis km, dobre odhlucneny kultivovany diesel me neurazi? Proc nevzit 30d, je to logicka i ekonomicka volba.
Jezdim rad a casto na hory, nebo primo bydlim nekde kde to casto klouze? To ze bydlim na horach mi nejak zmeni nazor na to ktera karoserie se mi hodi, anebo mi nejak snizi najezd, nebo bude benzin levnejsi? Ne, takze furt vemu to coupe, vemu ho v dieslu a co cert nechtel, i ten xDrive si priplatim.

Vsechno racionalni volby, zadna poza. Komu tohle muze delat problem pochopit nechapu prozmenu ja. Ale podobne vyhranene nazory casto pozorovat u skolou povinnych, nebo s papirama co nepamatuji jarni snih. Trefil jsem se? :-)
Avatar - CHerokee
24. 8. 2016 22:26
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Tesla má hlavně problémy.
Avatar - kosmonaut
24. 8. 2016 20:38
Re: Dokonalé NE
Proč je smysluplnost auta, které chce být vším, ba dokonce dělá i takřka vše výborně, na štíru?

" Vědí to všichni, že Mercedes se vydal směrem do Mnichova a BMW razí směr Stuttgart."
Jak jako všichni? Já to třeba nevím, manželka to neví, soused neví. Tátovi jsem volal, taky neví. Tak nevím...

"Céčko je jedinou prémiovkou ze souučasných vozů, které si drží čistotu stylu a není důsledkem chorobného křížení identity jednotlivých značek s aktuálními módními trendy."
To je nějaké komplikované hele, čím se to pozná? Já jen abych předešel něčemu, co zas nevím.

Ještě že sem chodí lidé, co vědí všechno :yes:
Avatar - Ham.
24. 8. 2016 21:43
Re: Dokonalé NE
Ze strany výrobce jde vždy o to co se nabízí. Co se prodává je čistě věc zákazníků, někdo kupuje kupé, někdo kombi, někdo benzín, někdo diesely, někdo automaty, někdo 4x4 a další chce manuál s RWD. BMW to všechno nabízí už od prvopočátků trojky, takže žádná změna filosofie, žádný ústup z nějakých dříve budovaných pozic nebo jejich změna. Je to pouze nutnost, když BMW chce aby trojka byla globální hráč. Takže v USA dá novinářům do testu 440i v Číně prodlouženou verzi 340i a v Evropě 335d v kombajnu, prostě to co nejvíc frčí na daném trhu. Výrobce konzerv také nedá Saudům k testu vepřovou konzervu a Evropanům marinované housenky.
A ten příklad s Cayenne je úplně mimo mísu, výrobce sportovních vozů (Porsche) přidal do portfolia úplně nový typ auta, tedy SUV a později velký sedan aby zachránil svou ekonomiku a udržel výrobu sporťáků. BMW vyrábí 3er ve střední třídě přes třicet let a pořád nabízí totéž, diesely, benzíny, RWD, AWD, manuály, automaty, kupé, sedany, kombíky, kabria a pořád 3er tvoří páteř ekonomiky BMW.
Klasický zákazník BMW z 90 let je co? Ta hromada zákazníků co už tehdy kupovala e36 325 td, 325 tds? Nebo ty hromady prodaných kombíků e36? Doufám, že jsi natolik soudný a víš že M3 vždy tvořila pouze procenta prodejů, dnes, stejně jako před 25 lety.
No a vzhled je individuální, když se ti nelíbí tak se ti nelíbí, ale objektivně vzato je to vzhled který tvoří zdaleka nejdelší kontinuální řadu v prémiové střední třídě a majitel staré trojky když mu ukážeš jakoukoliv novější a přelepíš mu všechny znáčky automobilky tak tu novější trojku prostě vždy pozná podobně jako majitel staré 911 pozná tu novou. A takovou kontinuitou se může pochlubit jen hodně málo výrobců ve střední třídě. Někteří svou "zpackanou tradici" ve střední třídě dokonce řeší tak, že ani nepokračují v zavedeném názvu modelu a nový model zrubou takovým způsobem, že jej nikdo nepozná jako nástupce, jiní rovnou hází vidle do hnoje a zástupce ve střední třídě nejsou schopni nabízet vůbec. Pokud se to někomu líbí tak prosím, mě to plíce netrhá, ale přístup BMW je mi daleko sympatičtější.
Avatar - Ham.
24. 8. 2016 20:18
Re: Dokonalé NE
Moc tomu fňukání nerozumím. On ti někdo nutí s kulometem u hlavy diesel s automatem, ve čtyřkolce a v kombíku? Cožpak BMW nenabízí kupé s benzínovým šestiválcem, manuálem a RWD? Tak wocogo? Už od generace e30 má trojka diesely, kombi, pohon 4x4 i automatické převodovky, jinak řečeno to co nazýváš podlézání zákazníkům má trojka odjakživa. Trojka drží přes 30 let kontinuity a tradice ve střední třídě (podobně jako třeba 911 mezi sporťáky) a jediné co se mění, je počet kombinací které si může zákazník vybrat, roste počet motorizací, výbav atd. (podobně jako u té 911). Takže obrací fanoušek také oči v sloup nad e30, e36, e46, e90 jako nad F30, protože všechny generace mají diesely, automaty, 4x4 nebo kombi varianty?
Avatar - Ham.
24. 8. 2016 11:44
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Jenže hybridne 330e má v Evropě prodeje blízké nule a v USA se od začátku roku do července prodalo 218ks, což se vzhledem k prodejům trojky na tamním trhu opět limitně blíží nule. Naopak 335d je v EU nejvytouženější model (nejkupovanější samozřejmě není, protože řada lidí nemá love a sáhne po 320d). Takže kdo by takový test četl? Teoretici, co si stejně taková auta nikdy nekoupí?
A navíc, co by si chtěl porovnávat s Lexusem? 330e je plugin, Lexus ve střední třídě žádný plugin nenabízí. Takže se asi dočkáš takového srovnávacího testu někdy na svatého Dyndy.
Avatar - Emel
24. 8. 2016 09:40
BMW
Bávu to sekne... víc než kdy dřív. Tohle je parádní kombík :yes:
Avatar - _Karel_
24. 8. 2016 18:29
Re: Dokonalé NE
"Stejně tak smysluplnost tohoto auta" - nemůžu nevzpomenout tvoji ódu na Dacii a jak má větší smysl než prémiovky.
Přiznám se, moc nechápu, čím si céčko jako jediné drží čistotu stylu?
Audi i MB mají stále jasně rozeznatelný designový vývoj, trojka je už 20 let stále jasná trojka, což bych o céčku (ač se mi vcelku líbí) neřekl.
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 10:35
S testem
celkem souhlas, i když vsuvky o civicu při testu 3er působí komicky, na druhé straně chápu, že funkce nástěnkáře honda clubu je prostě životní poslání. :-)

Výtky typu "není místo na pravou nohu", "velký volant", "čelní sklo je blízko" apod., beru také jako klasickou foktovinu, v podstatném se ale s autorem shodnu, hodnocení jízdních vlastností, motoru bych nenapsal jinak.

Pokud někdo uvažuje na trojkou v dýzlu, se kterou je radost jezdit, pak za sebe bych doporučil 330d, klasicky zadokolku. Dvouturbový motor a awd verze 335xd (nemluvě o váhovém přírůstku kombi varianty) znamená takový hmotnostní balast navíc (papírově 100kg, pocitově tak čtvrt tuny), že v reálu je o 55 koní a 70Nm slabší 330d nachlup stejně rychlá. ;-)
Avatar - maxi!
24. 8. 2016 09:23
BMW
sialeny vykon, diesel auto by este nedavno poprehanalo spickove supersporty!
to zrychlenie okolo 4.8 sec, uff!
:-!
a pri tej spotrebe takmer sci-fi
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2016 18:12
Dokonalé NE
Technické kvality není třeba rozporovat. Ale design? No, jak se říká, velebnosti, jdu ven blejt :no: :no: :no:

Stejně tak smysluplnost tohoto auta, které chce být vším, ba dokonce dělá i takřka vše výborně, je na štíru. Je tohle vůbec ještě BMW? Vědí to všichni, že Mercedes se vydal směrem do Mnichova a BMW razí směr Stuttgart.

Za mě v téhle kategorii je céčko jasnou evropskou volbou. Céčko je jedinou prémiovkou ze souučasných vozů, které si drží čistotu stylu a není důsledkem chorobného křížení identity jednotlivých značek s aktuálními módními trendy.

Jinak řečeno - BMW 3 může být technicky jaké chce, ale je hnusné jak fotka na občance Paroubka :-! :-!
Avatar - speedfred
24. 8. 2016 11:37
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Pozri sa ale na zrýchlenie toho archaického dízla,to mala cca M3 e46 ( ty sa tak rad vraciaš do minulosti).
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 10:45
Re: S testem
Ano, mám teď 335xd sedan. A co říkám, je výsledek "empirického" měření, zrychlování na dálnici ze 100km/h až do..., kde 335xd neujede 330d ani o metr. Stejné měření v případě, že má 330d čip, který jí má dodat zhruba stejné hodnoty výkonu a krouťáku, jako má 335d v serii, pak znamená, že čiplá 330d výrazně ujíždí. Neempiricky (naháněčka na dálnici v D >:D ) mám i vyzkoušeno, že takové 330d neujede ani alpina D3 v kombíku. ;-)
Avatar - iudex
24. 8. 2016 09:45
Výborný test
Neviem, či sa mi to pri tomto recenzentovi už stalo, ale s testom súhlasím do bodky. Motor, prevodovka, xDrive, podvozok, interiér, všetko popísal presne tak, ako som to vnímal ja. Skutočne môžme ohrňovať nos nad zánikom BMW tak, ako je vnímané fanúšikmi (zábavná zadokolka s benzínom) a faktom, že väčšina BMW na cestách sú naftové štvorkolky s automatom (a pri niektorých modeloch sú tie výhrady stále dôvodné), ale po vyskúšaní tohto konkrétneho modelu sa v podstate všetky výhrady rozplynú. Motor je neuveriteľne silný, s brutálnym zrýchlením v akejkoľvek rýchlosti, na dízel prekvapivo točivý, zvukovo žiadne štvorvalcové nitovanie, ale tlmený zvuk osemvalca, prevodovka dokonalá, rýchla a logická, podvozok optimálne komfortný, xdrive neznižujúce agilitu (alebo len nepostrehnuteľne). Skutočne v danej konfigurácii sa dá trojke vyčítať len to, čo spomenul autor: menej miesta, neprémiový interiér a vysokú cenu. Kto ale nepotrebuje kapacitu Superbu a má dineros, 335d xD kombi je jednou z najlepších volieb.
24. 8. 2016 09:43
test
děkuju za test, přečteno jedním dechem
25. 8. 2016 13:32
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Sportove auto je v podstate kazde s ktorym je zabava jazdit. Je uz na jedincovi ako ma tu zabavu zadefinovanu. Casto ani nie su rychle auta - vid MX5 alebo Toybaru.

Zavodne auta maju len jediny ucel. Vramci predpisov byt co najrychlejsie. Jazdit zavodnym autom pre zabavu sa prakticky neda (ok, nejake N-kove verzie su este v pohode), pretoze ich naladenie je tak ostre ze mas problem vyjst s nimi z garaze a prejst mestom. Su neskutocne hlucne, tvrde (ak sa neide na doraz), zeru ako sialene a servis potrebuju neustale. Velmi generalizujem, ale az by si take auto skusil v podmienkach pouzitia sportoveho auta, zisitl by si ze az takto vazne to vlastne ani nechces ;-)

PS. Lotus Elise resp. Caterham aj so zakladnym motorom budu na dostatocne zakrutenej okreske minimalne podobne rychli ako testovane BMW, takze tu by som tiez ubral. Pomer vykon / hmotnost je kluc :-!
Avatar - kosmonaut
25. 8. 2016 07:27
Re: Dokonalé NE
No a není to, Rohypnole, náhodou přesně naopak? Já jen, že vozy třídy GT výškou podvozku, výškou posezu a výškou interiéru zrovna neoplývají, no přitom jsou to auta na ty "dlouhé hodiny za volantem" stvořená.

A vůbec:
"Nižší podvozek... Nic pro dlouhé hodiny za volantem..."
Co to s tím má společného?

"...nižší posez... Nic pro dlouhé hodiny za volantem..."
A zase, co to s tím má společného?

"...nižší interiér. ... Nic pro dlouhé hodiny za volantem..."
hehehe.... .... ;-\
24. 8. 2016 21:50
Re: Dokonalé NE
To jsou ale klišé. Takže to správné BMW musí být benzínový šestiválec v zadokolce a v manuálu? A kolikpak se jich prodá? A kolik jsi jich koupil? Mimochodem, je na F80/F82 něco v tomto ohledu v nepořádku? Nemůžeš si snad u BMW koupit R6 v zadokolce a s manuálem?

Těhle nářků je na netu plno, ale kolik lidí, když ty peníze musí vytáhnout z kapsy, si koupí v reálu benzín v zadokolce a v manuálu?

Pořád ale BMW nabízí i to, co bys rád, aby si jeho zákazníci kupovali (a úplně nejvíc se stejně prodá 320xd), takže v čem je ten problém?
Avatar - kosmonaut
24. 8. 2016 21:14
Re: Dokonalé NE
Klidně mi můžeš odpovědět i na otázky, rád se přiučím.
Avatar - fOE
24. 8. 2016 20:14
Re: Dokonalé NE
Sam se povazuju za fanouska aut a zvlastni, oci v sloup neobracim. Mozna je to tim, ze me nikdo nenuti v onom dieslovem kombiku BMW jezdit, nevim. A taky treba proto, ze ty zabavna auta BMW furt dela, dokonce vic nez kdy predtim.
Ale asi jsem to divnej fanousek, dulezita je ta 320xd prece.
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 10:57
Re: S testem
Tyhle vědecké výzkumy já dělám rád. >:D ;-)
Avatar - fOE
24. 8. 2016 10:49
Re: S testem
Neni nad poctivy vyzkum. >:-[] :yes:
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 10:18
Re: Prostor
Nová A4 má vzadu míň místa než 3er, stejně tak (a výrazně) i céčko a XE, což je celá relevantní konkurence. Mainstreamová střední je jinde, jak kvůli koncepci tak rozměrům. Jinými slovy, mezi svými konkurenty je na tom 3er s prostorem vzadu nejlíp.
Avatar - iudex
24. 8. 2016 09:57
Re: Prostor
Teraz sa nejdem hrať na milimetre, ale subjektívne má 3er vzadu oveľa bližšie ku kompaktom než k mainstreamovej strednej. Môj bývalý dvojkový Focus kombi sa priestorom vzadu plne vyrovnal trojke, aktuálna Octavia kombi ju zrejme prekonáva. Pasat, Superb, Mondeo, tie sú priestorovo o triedu vyššie, ako 3er, skôr konkurujú 5er. Novú A4 som neskúšal, ale podľa testov tiež dosť trojke odskočila. Je to použiteľné pre 4, ale to sú aj kompaktné kombíky.
Inak možno máš pravdu v tom, že v Mníchove si prečítali lekciu s názvom Jaguar XE a pri facelifte zapracovali na tom podstatnom, jazde a riadení (čo vie najlepšie potvrdiť dinar).
24. 8. 2016 14:45
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
občas se koukám kolik se prodalo active hybrid trojek s šestiválcem a ten příplatek byl dost mastný, takže moc ne... přitom to muselo být super svezení, baterky vzadu zlepšovaly trakci, elektromotor vygumoval turbo efekt...
24. 8. 2016 11:59
Re: Výborný test
Ano, souhlas, test je napsany tak paradne, ze jsem ho procetl jednim dechem.
Az na tu kritiku vnitrniho prostoru - nevim, jestli se F30 kombajs lisi od F30 sedan, ale kdyz jsme onehda s Emelem zapadli na zadni sedadla 330i, tak jsme oba koukali, kolik ze tam je mista. Nevim, ktery kompaktni HB ma vzadu mista vice...
Nicmene pote, co ufujazdil Ondra Chamilla a par dalsich skvelych autoru, je super, ze Michal Fokt konecne pise tak, jak to umi nejlip (a to nepisu jen kvuli tomu, ze pochvalil BMW :-) ). :yes:
Avatar - iudex
24. 8. 2016 09:49
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Je to tak, podľa mojej krátkej skúsenosti bez problémov udrží krok s 340k benzínom a bežné hotheče nemajú nárok.
24. 8. 2016 19:14
Re: Dokonalé NE
To jsi napsal dobře. Tohle je přesně to "podlézání" zákazníkům, kterým si automobilka pomůže v prodejích, ale oko nejednoho fanouška se otočí v sloup.

Vezmeme normální BMW 3er. Musí se tam vejít bagáž - uděláme z toho kombi, což ještě jde, ok. Ale pak to přijde. Nesmí to moc žrát - dáme tam nafťák. Nafťák má hrozný krouťák a většině potenciálních kupců se navíc nechce řídit (teda sorry, řadit) - dáme tam měnič. Jo a pohon 4x4, to je přece větší bezpečnost - honem tam s ním. A ačkoli zákazníci chtějí vozit plný kufr, šetřit na palivu, nechtějí kvedlat a chtějí se s tím sápat k zasněžené chatě, stejně se potřebují cítit jako závodníci - a už je tam M-Sport paket.

To auto je technicky obdivuhodné, ale nemá jakoukoli osobnost.

Abych předešel zbytečné diskuzi - ano, uvědomuji si, že automobilky nemají peníze z automobilových fandů, co nad auty slintají u počítače (jako já), ale z lidí, kteří mají dost peněz a to auto si reálně přijdou koupit. To, co tu s rohYpnolem píšeme jako kritiku, bude brát 90% zákazníků jako pochvalu a jasnou přednost tohoto vozu. ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2016 21:04
Re: Dokonalé NE
Nejde až tak o to, co nabízí. jde o to, co se skutečně prodává. Jde o to, co se dostává do testů novinářům.

Jinak řečeno, BMW vyrábí modely, které by si klasický zákazník BMW z 90. let nikdy nepořídil. Samozřejmě, že i zde platí úvaha typu - díky dieselovému Cayenne můžeme stále mít klasickou Carreru, aneb díky těmto všhochutím BMW může BMW stále vyrábět klasické modely.

A tohle taky nerozporuji. Jen hodnotím tento konkrétní model. Jinak mi ani nevadí ta všehochuť, čert to vem když vše dopadlo slušně. Ale ten vzhled dnešních BMW je prostě naprostý grc 8-s
Avatar - TeeJay
24. 8. 2016 20:14
Haha
Diskuze pobavila. Bavorák pochválen (nepochybuji, že oprávněně) a najednou je ze zlého hocha redaktor co "konečně píše tak, jak (se) má". Přitom test jinak nevybočuje z Michalova tradičního stylu. Prostě se jen ukázalo, čím se tu v diskuzi měří "kvalita" autora. >:D
;-\ :no:
Avatar - 3_diamanty
24. 8. 2016 09:43
Re: BMW
o 10 rokov bude tento biely testovany kusok co do motorizacie ozaj uz veterenom ;-)

mna by vazne uz viac zaujimali nejake tie hybridne benzinove kusky od bmw ... co uz tak mozno nabuduce ;-\ .... ale inak farba pekna... modna biela 3-ke paradoxne moc sekne :yes:
24. 8. 2016 18:23
Re: Dokonalé NE
To sis dovolil moc,to se tady nesmí,kdo jen něco cekne proti současnému stylu BMW,je vyvrhel.
Avatar - 3_diamanty
24. 8. 2016 09:38
Re: BMW
keby radsej uz otestovali nejake to nove hybridne bmw 330e... viac by ma dnes uz zaujimal takyto kusok ako nejaky archaicky dizel..... pripadne keby porovnali taketo hybridne bmw s lexusom to by mohol byt paradny porovnavaci test ;-) ... davam tip na nejaky ten piatok :-)
25. 8. 2016 23:44
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Porsche 959 z roku 1986 za 3,7... ;-)
25. 8. 2016 19:11
Re: Dokonalé NE
Pokud se bavíš čistě o designu, tvá věc. Pokud o vlastnostech auta, které souvisí se smysluplností, pak pokud nemáš nějaký argument a zakládáš to na vyčtených dojmech či obrázcích, je to špatně...
Avatar - Emel
25. 8. 2016 12:38
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Každé auto může závodit a každé může sportovat, ale to z něj ještě nedělá závodní.

Závodní auto v pravém slova smyslu je auto postavené od začátku pro závody, třeba ta F1.

Sportovní auto je auto postavené primárně pro požitek z jízdy a interakce s autem na běžných silnicích, typicky jako zadokolkové benzínové kupátko. GT-86 je sportovní auto i přesto, že mu tenhle kombík ujede skoro kdekoli.
Avatar - Emel
25. 8. 2016 11:59
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Nevím, ale předem říkám, že ať zajede Kodiaq cokoli, tak to sportovní auto není :-)
25. 8. 2016 11:12
Re: Prostor
Tebe jsem nikdy za fanatika nepovažoval. Me nejvíc vytáčel BlueSoul a hlavně HitmanPB který me označil za *, protože jsem si (podle nej) všechny šrámy způsobil sam a auto jsem dorasoval (což je ovšem přesně naopak, ja si aut vážím).
Obecně nedá na BMW dopustit Dinár a Webpaja. U nich je to složité, protože jezdili kde co a jejich nazory jsou relevantni, i kdyz si myslím ze realitu teto značky taky trochu přecenuji. Ja to nevím, jezdil jsem asi stovkou aut, nemám znalosti ani objektivní nadhled. Proste kdyz se mi něco nelíbí, tak to napisu, to je celé. Třeba M3 je pro me fantazie a ja ji miluju úplně nade vse ostatní. No a proto jsem na sousedním autorevue vyčetl poznámku, ze jsem fanaticky obdivovatel BMW.
Nejlepší je fakt bavit se o autech. Většina poznámek o osobnostech, o lidech za nicky je naprosto mimo realitu (viz tehdejší dinarovi poznamky o mem nízkém sebevědomí a další psychoanalýzy v rámci nulové znalosti daného člověka)
25. 8. 2016 11:11
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Pod pojmem špičkový supersport si ale představuji nabouchanější auta než Ferrari 360. Namátkou třeba Ferrari F40, Porsche 959, Jaguar XJ220... Prostě je pro mě rozdíl sporťák a špičkový supersport.

Nic to nemění na tom, že zrychlení BMW 335d xDrive je působivé, ale to srovnání se špičkovými supersporty bylo až moc odvážné.
Avatar - Emel
25. 8. 2016 10:43
Re: Prostor
Jo, to bych samozřejmě mohl, nebo bych mohl pokrčit rameny a nechat ho být. Jen se mi nelíbí, jak snadno se tu přidělují nálepky fanatiků té které značky jen proto, že někdo nesouhlasí s nějakou kritikou. V diskusích s tebou pak vypadám jako uctívač BMW, s Hamunou jsem naopak zase uctívač Audi, teď se mi nedej bože začne líbit ještě Alfa a to už se z toho asi zblázním :-)

V tomhle soucítím s panem Foktem, taky už je podle ohlasů zřejmě fanatický stoupenec kde čeho, od Lexusu přes VW až po BMW :-)
25. 8. 2016 08:59
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Není. Na tohle BMW nedosáhnu, 1.8 za auto bych nedal. Ne za dieselový kombík. To bych se radši podíval po roční M3/4.
25. 8. 2016 07:09
Re: Dokonalé NE
Já se ještě znovu zeptám. Kolik km si najel v M4? Hodně lidí se shoduje, že M3/M4 je opravdu vhodné auto i na dlouhé přesuny...

Jinak co se týče 335d xDrive, tady jsem shrnul nějaké pocity:

[odkaz]
25. 8. 2016 06:58
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Chválit nové neznamená shazovat staré. O sockách nikdo nemluvil, to slovo nepoužívám.
25. 8. 2016 05:57
Re: Dokonalé NE
No ja mam dvě auta. Super žvýkačku a měkotu 5er a M3. Německo a další země jezdím uz jen v M3. Pětka je a bude vzdy pohodlnější, ale M3 je balzam na nervy. Kdyz nechci aby to řvalo zavřu si klapky, podvozek dam do komfortu a to auto uz jen tiše a ochotně pluje po dálnici nebo lépe - kopíruje silnici.
Jel jsem s M3 do Chorvatska a zpět s mámou. Ona ma problémy se zády atd a nemohla si to vynachválit. Své udělají taky super sedadla.
24. 8. 2016 23:27
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Špičkové supersporty jezdily na 100 do 4,5 sekundy už v 80. letech. Takže není ani potřeba vytahovat tak těžké kalibry jako Enzo a podobně...
24. 8. 2016 23:11
Re: Dokonalé NE
Co neni na dlouhé cesty? M4? Kolik jsi najel kilometru v M4? Proč tvrdíš ze neni na dlouhé cesty?
Avatar - CHerokee
24. 8. 2016 22:28
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Proč tolik ptákovin navíc? Vždyť to v autě nepotřebuješ ;-), na baterky už jsi velký kluk ;-)
24. 8. 2016 21:55
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Definuj "sportovní". Sportovnost je rychlost, ve sportu se měří stopkama. Pokud to auto dokáže na okruhu zajet dobrý čas, je sportovní. Nezávisle na tom, jestli žere naftu, benzín nebo kozí bobky...
Avatar - fOE
24. 8. 2016 21:13
Re: Dokonalé NE
Nesmysl.
4er coupe ma a vzdy melo v podstate stejny podvozek jako sedan nebo kombal. Rozdily se daji nejcasteji zuzit na 1cm svetle vysky, takze o jakem coupe se sportovnim posezem a podvozkem se bavime? O BMW zjevne ne, protoze tam co umi coupe, umi i sedan nebo kombik.
Avatar - _Karel_
24. 8. 2016 17:46
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Nelži.
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 14:48
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Souhlas, pružné zrychlení má určitě největší vypovídací hodnotu, pokud si srovnávám auta sám, vždycky je to 100-200 km/h. Problém je, že ty hodnoty, které by u pružného zrychlení uváděly automobilky, by byly zmatenější než prosté 0-100 km/h, protože by se nedohodly ani na tom z kolika do kolika, na jaké kvalty, resp. s kickdownem nebo bez u automatu atp.

U sporťáků nebo obecně nadupanějších aut dává smysl i ta 0-200, to je rozmezí, kdy už se reálná dynamika ukáže.
24. 8. 2016 12:01
Re: S testem
To má být jako hozená rukavice nebo co? ;-) 330xd vs. D3 Alpina je rozdíl skoro 100 koní ve výkonu a že by Alpina neujela? ;-) 258 koní a 1755 kilo vs. 350 koní a 1790 kilo (oba kombíky), že by těch 90 koní neroztáhlo 35 kilo nadváhy rychlejc? ;-)
Avatar - speedfred
24. 8. 2016 11:38
Re: S testem
Majú to ofiko,alebo to je iba od predajcu?
24. 8. 2016 11:24
Re: S testem
Omluva Dinarovi, přehlédl jsem to slovíčko "takové" 330d :-)
Avatar - fOE
24. 8. 2016 11:19
Re: S testem
"Teď probíhá akce BMW pro podporu benzínových motorů nad 3 litry se slevou 30%. Slušně naložená 340i se dá pořídit za 1.3"

Pokud je tohle pravda tak sehnat kamenika, nechat ho to vyryt na par 3-5kg kamenu a takovym kamenem pak do kazdeho kdo tu po milionteprvni zase napise jak BMW uz neni co byvalo, jak uz dela jen diesly, jak by lidi chteli, ale nemaj co kupovat... :-) :yes:
24. 8. 2016 11:09
Re: S testem
Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že 335xd jede jako prase. Ale jelikož mám i zkušenost s D3 Biturbo Touring Allrad, tak bych si dovolil drobně nesouhlasit. Ta je ještě o kousek dál i přes nesporně vyšší hmotnost (115 kg rozdíl proti 330d). A i kdyby to nevyšlo na pružné zrychlení, tak neomezená maximálka to jistí (samozřejmě v D :))

Příští týden jí akorát budu předávat pánovi, který doteď jezdil 330d E91 manuál :-)
Avatar - Emel
24. 8. 2016 11:07
Re: S testem
Tak ono 0-100 není asi úplně ta pravá disciplína pro takhle silné motory...
Avatar - fOE
24. 8. 2016 10:37
Re: S testem
Pockat, nemel jsi nahodou 330d a nepresednul do 335xd? :-) Nebo tohle je zkusenost ziskana prave tim presednutim?
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 10:13
Re: Prostor
Nemá, je to nachlup stejné, ani není důvod, proč by měla, tedy pokud nemyslíš prostor pro hlavu, tam to nějaký cm navíc bude. ;-)
25. 8. 2016 19:45
Re: Dokonalé NE
Predpokladam ze grandis mel ctyrval a tobe se nelibi charakter r6 nafty? Je to tvuj vkus, tak s nim musis zit, no :-)
25. 8. 2016 12:00
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
jezdil jsem 360 na silverstonu a bylo to pro me velke zklamani....uplne obycejne, nijak drsne auto
25. 8. 2016 11:09
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Nevykrucuj se,prostě jsi použil demogogický žvást,kdo dává přednost starším BMW,ten na nové nemá,takhle to bylo a že mě budou tví spolubojovníci mínusovat na tom nic nezmění.Já taky občas napíšu kravinu,ale když si to pak uvědomím,tak to klidně přiznám.Kdybych byl takový hňup,jakého jsi ze mě udělal,tak budu nadávat i na Ferrari,na které opravdu nemám.
24. 8. 2016 23:19
Re: Dokonalé NE
Protože je už poměrně dost tvrdá a má ostré reakce, takže její řízení není to nejlepší pro záda a navíc se na něj přece jenom musíš více soustředit. Nebo to vidíš jinak? Za mě je M4 rozhodně sportovní, nikoli cestovní auto a ujet v ní týdně několik tisíc kilometrů bych nemusel. Čímž neříkám, že to nejde, ale najdou se vhodnější alternativy. ;-)
24. 8. 2016 10:57
Re: S testem
pro zajímavost
[odkaz]
ty rozdíly jsou vskutku minimální...
a pro zajímavost po druhé: propad o milión korun po ujetí 100 tkm je naprostá realita. Teď probíhá akce BMW pro podporu benzínových motorů nad 3 litry se slevou 30%. Slušně naložená 340i se dá pořídit za 1.3 :yes:
Avatar - fOE
24. 8. 2016 10:22
Re: Prostor
Dival bych se na tu prostornost ze dvou uhlu. Jeden, tak rad reseny testerama zde i vsude jinde, je misto pred nohama kde ano, trojka je jen prumer, pokud vubec (v kontextu stredni tridy celkove, pokud resime jen premii muzu, az na novou A4, potvrdit co pise dinar). Druhe je misto v ramenou a na hlavu, ktere za me maji stejnou dulezitost. K cemu ti jsou mrtve decimetry prostoru pred kolenama kdyz pak drhnes hlavou o strop (treba mondeo, insignie, Audi A6 >:D ) ? Celkove mi pak F30 mou optikou 181cm vysokeho chlapa vychazi jako plnohodnotne pouzitelne auto.
Avatar - fOE
24. 8. 2016 09:46
Prostor
Jake kompakty o tridu niz autor myslel kdyz zminoval prostornost na zadnich sedadlech, teda kdyz nepocitam octavii? Aktualni 3er je uz regulerne, i pro dospele vzadu, pouzitelne auto. Ano, clovek nema "tunu mista" pred koleny, ale nemeri li ridic 2m nebude s mistem na kolena problem a pokud jde o misto nad hlavou tam kdejaky do delky nafoukly mainstreamovy kousek zaplace zavisti. Trojku jsem vzdy bral jako auto pouzitelne pro 4 s otaznikem...
...az do tehle generace.

PS: Je radost cist, ze jaguari facka dopadla na urodnou pudu a BMW ve vecech jako podvozek a rizeni vstoupilo do sebe. :yes:
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2016 21:09
Re: Dokonalé NE
Ano. Na horách si asi nebudu pořizovat kabriolet. Stejně tak na dálnici asi nebudu kupovat SUV. A úplně stejně tak na 50 tis. km ročně nebudu kupovat kupé s nízkým posezem a sportovněji laděným podvozkem a řízením, které pro svoji zábavnost nutí řídit... Ne, tohle opravdu logické volby nejsou :-!
Avatar - _Karel_
24. 8. 2016 19:25
Re: Dokonalé NE
Mě teda mnohem problematičtější přijde kupé 3,0d x-drive, než rodinné kombi. I když taky nejsem z těch, co si myslí, že bez 4x4 nejde jezdit po silnici.
24. 8. 2016 09:59
aneb i když bohatým kouká sláma z bot.....
:-!
Avatar - _Karel_
24. 8. 2016 20:40
Re: Dokonalé NE
Čím to, že sportovní auta jsou nejčastěji kupé a nejméně často kombi? ;-)
Nepochybuji, že někteří najedou i s kupé 50tkm za rok, a nepochybuji, že někteří velmi dobře ví, proč si ho kupují ve čtyřkolce. Jen moc nevěřím, že to platí u všech těch (odhaduji) tří čtvrtin prodávaných naftových čtyřkolek.
Ale samozřejmě je to věc těch, co za to utratí svoje peníze. Ovšem že by BMW nabídkou čtyřkolek jen reagovalo na zájem zákazníků, a nešlo mu samo nijak naproti, to si nemyslím.
24. 8. 2016 17:53
Je se mnou něco v nepořádku
Sportovně střižené auto za více než 1,5 mega s dieselem a hydrodynamickým měničem? Jestli jsem zezelenal, tak závistí to nebylo. :-!
27. 7. 2023 17:41
Zkušenosri s tímto autem
Žádné hned první týden mi praskla kliková hřídel a prorazila blok motoru. Motor KO
Do té doby spokojený až na spotřebu a na malou nádrž.
Při hodně lehké noze a rovinky do 6L. pak stačí na to 2x pořádně šlápnout a hned je tam 8L
Dlouhodobá hory a dálnice 9,5L
Nádrž prťavá. Při malé spotřebě dojezd 650 km při klasické do 500km a při rychlém přesunu po dálnici i 350 km, takže se jezdí od pumpy k pumpe.
28. 8. 2016 08:31
Re: 335xd
Jen pro zajimavost, jezdim pravidlene trasu cca 440km pricemz asi jen polovina jsou dalnice. Zbytek je hodne predjizdeni kde clovek potrebuje kazdeho kone.
S 535xd to dam za 10,9l s prumerem 111km/h. Ted jsem jel passatem tdi 140kw, pre veskerou snahu trvala cesta o 18 minut dele s prumerem 100km/h a spotrebou 8,6...
Velmi casto proste nebyl prostor pro bezpecne predjeti, protoze passat ho proste potrebuje daleko vic.
A ted k te spotrebe...
Jednak radeji jeste jednou zduraznim, ze za vic se jet asi neda, teda s passatem jo, ale kdyz nepredjedete, neakcelurujete...
Na tech 440km je tedy rozdil 350 czk, ztrata casu, propastny rozdil v audiosystemu, absence zabavy za volantem a mensi pohodli. Resil bych spotrebu? A priste si vybral pasika? Ja tedy ne...
27. 8. 2016 18:05
Re: 335xd
Ano, souhlasím. Mam taky osobní zkušenost a to auto je super. Jen mi nejde do hlavy, proč by kupující v teto cenově kategorii neřešili spotřebu. Dokážu si představit, ze neřeší příliš výdaje ve smyslu nákupu PHM, ale myslím, ze prave vyhazování peněz oknem tyto lidi docela rozčiluje uz ze samotné podstaty toho, co oni sami pokládají za investici a co za rozmařilost
27. 8. 2016 13:51
335xd
Tenhle bílej mazlík si zaslouží 200 příspěvků, tak se toho ujmu. :-) Auto je to skvělý, mám osobní zkušenost a můžu vřele doporučit. Jediná lepší motorizace je 340i, žere sice o 3 litry na sto víc, ale to nebude v téhle cenové kategorii snad nikdo řešit... :-)
Avatar - vabis
27. 8. 2016 02:49
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
"které by všichni chtěli mít" .... jooo a M6 Gran Coupé se smutně krčí opodál >:D >:D >:D
26. 8. 2016 10:31
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
S tim souhlasím. Ted jsem jezdil v 325i E46 a kromě toho, ze je to opravdu krásné auto, tak se s tim nečekaně hezky jezdilo. Pohodlné, R6 si jen tak ševelila, hodnotný interiér.
Nemám rad design současných krabic, radu 1 a taky se nelíbí Z3/Z4. Kdyz uz mluvím o starších bavoracich, tak nemusím ty s tim Hitlerovým knírkem.
Šílené jsou Audi a4. Mam Audi rad, ale ten design nové a4 nejak nemůžu překousnout
26. 8. 2016 08:49
Re: S testem
dvě podobně těžká auta s podobně silným motorem asi nebudou mít velký rozdíl ani na dvoustovce...
26. 8. 2016 08:41
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
No vidíš, a já si myslím, že spousta nových aut je pěkných a vyberu si mezi nimi. Nevidím to tak bledě. Např. nová trojka se mi s výjimkou verze GT líbí v sedanové i kombi verzi. I když nepopírám, že E46 má svoje kouzlo a je pravděpodobně historicky nejpovedenější trojkou.
Avatar - maxi!
25. 8. 2016 22:45
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
jo!?
testarossa to mala na 100 za 5.8!
25. 8. 2016 21:32
Re: Haha
V poho, kvuli rozdilnym chutim se hadat nebudem. Nechces zkusit 35d? :-)
25. 8. 2016 21:30
Re: Haha
Také jsem psal, že většina přispívajících. Nikoli všichni přispívající. ;-) Btw, mně tenhle test taky přišel v pohodě. To, že bych to auto nechtěl, je otázka mých osobních preferencí.
25. 8. 2016 21:27
Re: Dokonalé NE
Ano, Grandis měl čtyřválec. A nápodobně. ;-)
25. 8. 2016 19:06
Re: Prostor
Teda Emele, děkuju. Vystihnout myšlenku, kterou bych sám na "papír" ani nepřenesl umíš naprosto dokonale :yes:

Ano, z D3 BMW nelíp vystihuje to, co od aut očekávám sám. A nestydím se to napsat, nemám v současné době BMW a naopak ty hodnoty si plním někde jinde. Pokud by to tam nefungovalo, vrtule by byla má volba. ;-)
Avatar - iudex
25. 8. 2016 16:21
Re: Haha
Ja som autora pochválil, hoci BMW nemám a nikdy som nemal (a dokonca v rámci nemeckej prémie je mi sympatickejšie Audi). Jednoducho jeho závery sú veľmi blízke tým, ktoré som si po jazde s 335xd spravil sám, bol tentokrát dosť vecný a objektívny a preto nie je dôvod nepochváliť.
Avatar - fOE
25. 8. 2016 16:01
Re: Prostor
Opravte me pokud se pletu, ale panoramu ma mondeo otviraci jen u sedanu (takze v evrope jen hybrid) a kombiku. Liftback ma panoramu jen na paradu. Kazdopadne je to tak jako tak jedno, ona totiz na misto nad hlavou v zadu dopad nema, toho je tam malo stejne v aute s panoramou jako bez. ;-)
Avatar - rohYpnol
25. 8. 2016 15:45
Re: Dokonalé NE
ale ano, u kupé je věc spornější, protože stejně jako je sportovní kupé, stejně tak je kupé typu GT a s velkými luxusnímu kupé není problém v pohodlí. Nicméně obecně vzato si stále stojím za tím, co jsem napsal.
Avatar - iudex
25. 8. 2016 15:30
Re: Prostor
Tam testovali verziu s otváracou strechou, tá u všetkých áut znižuje výšku stropu. Ale inak súhlasím s Tebou v tom, že Mondeo mohlo byť na tom lepšie, hlavne v kontexte vonkajších rozmerov a medzigeneračne sa interiér zmenšil (v minulom Mondeu nemám najmenší problém).
25. 8. 2016 14:11
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Souhlas. A když máš dvě auta se stejným poměrem výkonu a hmotnosti, bude z nich lepší to lehčí, protože na něj nebudou působit takové setrvačné síly. :yes:
25. 8. 2016 13:29
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Tím se asi vysvětluje, proč ti M3 E46 přišla měkká. :-!

EDIT: nevím, proč to sem přistálo dvakrát... 8-s
25. 8. 2016 13:28
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Tím se asi vysvětluje, proč ti M3 E46 přišla měkká. :-!
25. 8. 2016 13:22
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
:yes: Přesně tak!
25. 8. 2016 12:54
Re: Dokonalé NE
"Projeď se třeba v 911 Targa..." - no, rád bych. :-)

V Porsche jsem nikdy nejel, ale pár známých, co jelo v 911, říkali, že to sice není takový extrém, jako třeba Ferrari, ale že jet v tom 1000 kiláků po dálnici je za trest. Tak nevím.
Avatar - Emel
25. 8. 2016 12:51
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Za mě - v principu jo. Ale je to slovíčkaření, každý to může vnímat jinak.

Vezmi si třeba Rolls. Na spoustě tratí zajede celkem slušný čas, prostě díky silnému motoru. Ale samotný silný motor sportovní auto nedělá. Nejsou tam sedačky s bočním vedením, není tam zpětná vazba v řízení a podvozku... vlastně je to auto úplný opak sportovního.

X6M už tak dobrý příklad není, tam se pánové snažili, aby z toho mastodonta přece jen sportovní auto udělali. Z mého pohledu marně, ale beru, je to jen můj pohled a respektuju pokud to někdo vidí jinak.
Avatar - fOE
25. 8. 2016 12:50
Re: Dokonalé NE
Pises postoje kteres vycetl, kdyz ti je pak lidi co sedlaj fordy, jaguary, VW, co maj v oblibe treba Audi a ano i par lidi co tu ma BMW, vyvraci, tak najednou vzdavas diskuzi s ortodoxnimi fanousky BMW. Kdyz jsou ortodoxni fanousci BMW vsichni co s tebou nesouhlasi, to je pak tezke.
Pritom cela ta jejich ortodoxnost spociva jen v tom, ze 1) s autem narozdil od tebe maji zkusenost a co pisi neni o jejich fandovstvi, ale o zazitku a/anebo 2) prave oni nejsou tak ortodoxni jako ty v tom, co je jedina spravna motorizace vzdy a vsude.

Ze se na tebe tito, z vetsi casti nevlastnici/nefandove BMW, pak podle tebe vrhnou jako vosy je jen zrcadlem toho jak velkou hloupost napsals a jak si ji tu i dal hajis. ;-)
25. 8. 2016 12:48
Re: Dokonalé NE
Tede, já jsem dokonce tak zhýčkaný, že od motoru v drahém autě očekávám i charakteristiku, nejen výkon. Že tenhle motor s osmistupňem táhne jako kráva, to nikde nezpochybňuji. Když to však zúžíš na výkon a "využitelné" otáčky, bude všem autům kralovat Tesla, protože má furt plný krouťák.

Od sportovně laděného auta chci, aby motor byl pružný, výkon gradoval ve vysokých otáčkách, aby měl fakt hezký zvuk... Koukám ale, že jsem v tomhle asi jediný. Tohle prostě buď tak máš, nebo nemáš. Když nemáš, pak je pro tebe tenhle diesel super, protože z 0 na 100 za 5 tě doveze, to se okecat nedá, v nižších středních otáčkách už táhne naplno a relativně málo žere.

Abych ti odpověděl, čím jezdím - mám služební Mondeo Mk4 v dieselu. Předtím jsem jezdil Mitsubishi Grandis s 2.4 benzínem a to Mondeo je pro mě bohužel v tomto ohledu fakt krok zpátky. Jede to stejně rychle, ale je to ploché, po studeném startu se to klepe, hučí to jak elektrárna... Ale i při rychlé jízdě to žere kolem 7 litrů, zatímco Mitsubishi žralo 12. Už jsem to tu jednou psal, jel jsem dokonce Jaguarem XF s šestiválcovým dieselem, ale to Mitsubishi bylo tím chodem motoru a zvukem stále mnohem lepší (akorát nejelo tak rychle, bylo také o 100 koní slabší).

P.S. Nevím, kde jsem se ty fráze naučil, protože na jinou diskuzi, než je tato, nechodím. A na této diskuzi jsem se to, uznej, naučit nemohl. ;-)
25. 8. 2016 12:45
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
X6M zajela podobný čas jako M3 předchozí generace na stejném okruhu. M3 je sportovní a X6M není?
asi bych dal přednost označení "ostrá verze":)
25. 8. 2016 12:44
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
já si myslím, že najdu spoustu příkladů toho, jak některé auto je sportovní a přitom neposkytuje moc radosti z jízdy /Nissan GT-R/ a naopak, pro mně třeba Miata je typickým příkladem opaku, pro mně prostě auto s výkonem 150 koní není sportovní...
prostě to dělení je úplně postavené na hlavu a každý ho má někde jinde...
25. 8. 2016 12:38
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
To měl ty špičkové supersporty spíš srovnávat s jinými auty,třeba s Lotusem Exige za stejné peníze jako tento supersposrťák nafťák,to by mi dávalo větší smysl.
25. 8. 2016 12:38
Re: Dokonalé NE
Bohužel mas pravdu :-(
Stejný osud potká i novou RS4! :'-(
25. 8. 2016 12:36
Re: Dokonalé NE
Nemám to nijak posunuté. Jasne ze 5er bude na dlouhé cesty pohodlnější. Uz jen aerodynamicky hluk je o třídu jinde. Ale proste v M3 se jezdi dálky krásně. To auto proste jen kopíruje asfalt. Žádné drkotani zubu se nekoná. Taky záleží na kvalitě povrchu.
Přece sportovní podvozek neznamená ze auto neumí filtrovat nerovnosti. Projed se v 911 třeba verze Targa, tam je to patrne. Každodenní komfort a kdyz chceš tak slušná raketa
Avatar - Machýrek
25. 8. 2016 12:29
Re: Dokonalé NE
Aliasi. Neber si to tak, snad nejsi takova citlivka. Kdepak ja a ortodoxni. Na silnici bys me uz nejaky cas potkal spis v MB E, protoze spotrebu resim a tohle zere jen 5 litru nafty na sto. S M3 se jedu projet jen obcas, zadnou jinou novou V8 atmo mi uz totiz v BMW nevyrobi, proto ji uzivam jen po kapkach ;-)
25. 8. 2016 12:27
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Takže sportovní auto nemůže závodit? A závodní auto nemůže sportovat? Nebo jak tomu mám rozumět? :-)
25. 8. 2016 12:24
Re: Dokonalé NE
Co je pro jednoho tvrdé, pro druhého může být žvýkačka... i ta M3/4 má vícero druhů nastavení, ale když do ní někdo přesedne z Mercedesu, bude oprávněně nadávat... Dej jí na sedmnáctky a hned to bude úplně v pohodě...
25. 8. 2016 12:10
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Chápeš rozdíl mezi sportovat a závodit?
25. 8. 2016 12:08
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
On tím chtěl asi říct hlavně to, že na co jsi dřív potřeboval třeba pět miliónů a spotřebu takové auto mělo kolem 20 litrů dneska pořídíš za 1.5 a jezdíš za sedm nafty... prostě ten pokrok tam je velmi zjevný.
25. 8. 2016 12:03
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
No však jsi napsal, že nová auta /bez výjimky/ nemají charisma a kvality těch starých, nebo se mýlím?
25. 8. 2016 11:53
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
A časy na Nordschleife dosažené s prakticky sériovými vozy jsou teda co? >:-[]
25. 8. 2016 11:53
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
takže závodní a sportovní auto jsou dvě různé věci? A F1 není sport? a motorsport není sport?:)
25. 8. 2016 11:42
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Formule 1 je závodním, nikoli sportovním autem.
Avatar - Emel
25. 8. 2016 11:39
Re: Prostor
Ok, tak jsem se asi ozval jako omylem potrefená husa :-)

Webpajův vozový park nestíhám sledovat, ale pokud vím, tak v něm za poslední dobu žádné bávo nebylo... neřekl bych, že na něj nedá dopustit, spíš v první řadě respektuje jejich schopnost naladit podvozek a občas se ohradí proti takovým těm hláškám typu že BMW je masírka pro puberťáky a jediné auto co si na nic nehraje je Dacia :-) . Ale radši tu nebudu psát za něj...
25. 8. 2016 11:38
Re: Dokonalé NE
Machýrku, jestli si ve svém BMW počínáš na silnici stejně kultivovaně, jako ve svém příspěvku, doufám, že tě nepotkám. ;-)

Jinak diskuzi s ortodoxními fanoušky BMW vzdávám. Jakmile si člověk dovolí jen naznačit, že by mnichovské vozy nebyly v něčem nejdokonalejší, vrhnou se na něj jako vosy. Těm slušnějším se samozřejmě omlouvám, na ně to myšleno není.
25. 8. 2016 11:32
Re: Dokonalé NE
V M4 nic. Jel jsem pouze v M3 E46. Vycházím z dojmů zmiňovaných v testech. Znovu opakuji - neříkám, že se to nedá, ale jestli ti M3 přijde jako ideální polykač kilometrů, tak to máš zřejmě hodně posunuté. Ale proti gustu... Rozhodně ti v tom ty dlouhé kilometry jezdit nebráním. ;-)

EDIT: Teď si ještě uvědomuji, že pokud označuješ 5er, se kterou jsem pár delších cest absolvoval, za žvýkačku a měkotu, pak je to jasné. Prostě máš rád tvrdá auta. Až takhle posunuté to má ale málokdo.
25. 8. 2016 11:27
Re: Dokonalé NE
iudexi, zcela tě chápu, ale to je právě ono: diesel v BMW šel do otáček (tedy na diesel), zvuk nijak neurážel atd. V nízkých a středních otáčkech to táhne víc, to se musí uznat, ale zase to negraduje v těch vysokých. Muset držet benzíňák v otáčkách, to je právě (alespoň pro mě) důležitá esence sportovní jízdy. Sám říkáš, že bys nakonec šel do Jaguara a to je právě ono - proč mít za tyhle peníze jen něco, co je "na diesel překvapivě dobré".

Všichni, co na těchto stránkách obhajují nějaký naftový motor, se akorát snaží dokázat, že to jede téměř jako benzín. Připomíná mi to situaci, kdy Quentin Tarantino hledal herce pro roli Billa ve filmu Kill Bill. Všem ve štábu říkal, že chce někoho, kdo bude vypadat jako David Carradine. Až se ho pak někdo zeptal: "Hele, a proč tam prostě nedáš Davida Carradinea?" :-)
25. 8. 2016 11:12
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Vytáhnul to ten,na kterého jsem reagoval,tak jsem tomu prostě musel oponovat,protože na špičkové supersporty jako je Enzo a Carrera GT to prostě nemá.
Avatar - Machýrek
25. 8. 2016 10:58
Re: Dokonalé NE
To je dobry, cekal bych vic. S V8 mam dlouhodobe 13,4. Ale po meste s ni skoro nejezdim.
Avatar - fOE
25. 8. 2016 10:49
Re: Prostor
Liftback, kdyz si sednu zprima a ne "povadle" tak mam proste hlavu ve strope. Kdyz se trosku uvolnim tak tam samozrejme vlezu, u 3er ale to uvolneni neni podminkou. Na to jak obri je dnesni mondeo zvenci je tohle vskutku husarsky kousek. >:D
PS: Resime teda doufam v tomhle vlakne vsichni jen misto vzadu, o mistu vepredu nepisu.
PS2: tady o tomhle mluvim [odkaz] Zhodou okolnosti tester meri v podstate to co ja. ;-)
Avatar - iudex
25. 8. 2016 10:36
Re: Dokonalé NE
Už sa to tu riešilo (viď posledný webpajov blog), ale keď som bezprostredne porovnal (priamych konkurentov) Jaguar XE S s 340k V6 benzínom a 335xd s 313k R6 naftou, bol som prekvapený, ako dobre sa naftové bávo držalo a aký dobrý pocit som z neho mal. Samozrejme, zvuk vytočeného Jagu je neprekonateľný, ale aj ten dízel bol prekvapivo točivý, ochotne išiel do pomerne vysokých otáčok (na dízel), pritom ani jeho zvuk nijak neurážal, naopak, hutný hlboký zvuk vzdialene pripomínal veľkoobjemové V8, žiadna stopa po naftovom nitovaní, pritom subjektívne bol v nízkych a stredných otáčkach silnejší, ako XE, ktoré bolo treba držať v otáčkach. Vo finále by som uprednostnil ten benzínový Jag, ale 35d rozhodne nie je žiaden nudný nafťák z úžitkáča, ale poskytne aj slušnú porciu zábavy.
Avatar - iudex
25. 8. 2016 10:24
Re: Prostor
So 181 cm v Mondeu šúchaš hlavu o strop? Nesedíš si náhodou na aktovke? >:-[] Ja som od Teba podstatne vyšší (193 cm), ale o strop sa netlačím (pravda, rezerva je skoro nulová, ale nedrhnem).
Avatar - fOE
25. 8. 2016 10:10
Re: Prostor
Nerozumim, tohle patrilo me?
EDIT: zda se ze Emel byl ochuzen. :-)
25. 8. 2016 09:59
Re: Dokonalé NE
I ta je v pohode. Dlouhodobě mam 10.3 kolega ma 11.7.
Ted jsem jel Praha Berlín Praha na spotřebu (zablokoval jsem si PIN u karty tak jsem musel) a ujel jsem na jednu nádrž 780 km pro spotřebě 7,4
25. 8. 2016 09:57
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
V jejich marketingovem katalogu uvádí zrychlení 0-200 M3/M4 shodne za 13,4s u M4 Convertible to bylo tuším 15
25. 8. 2016 09:55
Re: Prostor
Mluvíš-li o nadhledu, pak bys ho v dost velké míře mohl použit i na můj příspěvek.
25. 8. 2016 09:06
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
O to se v tomhle vláknu ani nikdo nesnažil, na to jsou tady jiní experti.

OT: Co se ale "supersportů" týká, když pominu to, že diesel bych si koupil leda do Range Roveru, tak jsem měl možnost srovnat si na okresce 340i xdrive automat kombi vs. 440i rwd manuál kupé.

Překvapila mě a zároveň hodně zklamala hlavně míra nedotáčivosti kombíku ve srovnání s kupé. Za mě to tedy znamená: k čemu jsou mi parádní hodnoty zrychlení, když je to auto na okresce nepoužitelné >:D >:D
25. 8. 2016 09:02
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Sportovní auto umí jet rychle. Rovně i do zatáček. Ve výsledku to znamená, že se schopným řidičem ujede méně sportovnímu autu.
Je formule 1 sportovním autem? A jak může být asi zábavná s playstationovým ovládáním, řazením atd:)
Avatar - Machýrek
25. 8. 2016 08:56
Re: Dokonalé NE
Podle toho, co tu pise, tak nevi ani o cem pise, tak bych si tipnul, ze v M3/4 ma najeto leda velky prd. Soucasna M a minimalne rovnez M generace minus jedna (snad krom 1 M Coupe) jsou auta pouzitelna pro kazdy den na bezne jezdeni. Plky o bolavejch zadech v souvislosti s M posledni dekady muze vypustit leda clovek bez zakladni automobilove gramotnosti. Staci domyslet konsekvence vyplyvajici z faktu, ze Mka nejezdi na runflatech, plus spojeni s adaptivnim podovozkem a dalsi moznosti nastaveni charakteristik chovani motorou a pripadne i prevodovky. Jediny, co by mohlo odradit od kazdodenniho uziti je spotreba.
Avatar - Dinar
25. 8. 2016 08:55
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Ano, s LC se dá na 200 dostat za 19s, čiplá 330d to zvládne lehce přes 17s stejně jako 340i. Ve vztahu k tomu, s čím se potkávají v běžném provozu, jsou to rychlá auta, ale sféra supersportů je úplně jinde, ono je to pořád relat. daleko i od M3.
Avatar - Emel
25. 8. 2016 08:54
Re: Haha
Styl je jedna věc, názory druhá. Ale já byl s několika posledními testy od autora spokojený bez ohledu na značku... osobně mi přijde, že získal trošku větší nadhled.
Avatar - Emel
25. 8. 2016 08:51
Re: Haha
Tvoje patálie s Bávem znám a svoje jsem ti k tomu řekl, myslím, že dneska už se na to své tehdejší "sahání na BMW" taky díváš s trošku větším nadhledem ;-)
Avatar - fOE
25. 8. 2016 08:25
Re: Prostor
Zkus si to, pak mudruj. ;-)
V mondeu mk5 drhnu, v kolegovic A6 kombi mam 1cm k dobru (tedy drhnu "jen" vlasy).
Avatar - fOE
25. 8. 2016 08:23
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Ferrari 360 Spider, vyrabene jeste v roce 2005, to melo za 4,6s.
25. 8. 2016 07:16
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
0-200 dává 335d xDrive za cca 20s. Není to špatné, ale upřímně, nedělejme z tohoto auta raketu, která si dá ke svačině supersporty.
25. 8. 2016 06:55
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
[odkaz]
Auticko na baterky:)
24. 8. 2016 23:34
Re: Dokonalé NE
Je to proste jiný typ zážitku. Mam M3 ale dovedl bych si představit 335d.
24. 8. 2016 23:22
Re: Dokonalé NE
Ber to úměrně ceně. Je to zážitek v porovnání s tím tvým benzínem? Že to jede o 1000% lépe, než 2.0 TDI, to nerozporuji.
24. 8. 2016 23:12
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Máš recht, ale to je jedno. Asi se v základu chápeme.
24. 8. 2016 23:10
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Závodní auta jezdí na čas. ;-)
24. 8. 2016 23:09
Re: Dokonalé NE
Ja teda nevím, ale ta nafta v 335d je fakt zábavná. Jezdil jsem s tim, ma to hlad po otáčkách, je to silné a ma to skvělý zvuk.
Přemýšlím kolik me stalo me auto, bylo to kolem dvou milionu korun a je to benzin. Ale tankuji každy den. Každy den vyhodim za tu zábavu tolik peněz, kolik by staly nové boty pro mou dceru. Nelituji, ale naprosto si dokážu představit člověka, který si koupi tuto rychlou naftu. S tímto naftakem je fakt zážitek jezdit.
Avatar - Emel
24. 8. 2016 23:04
Re: Výborný test
Jasně, nová 3er Touring je rodinné auto bez prostorových omezení, mně osobně už vedle ní 5er nedává smysl... jo, jasně, odhlučnění a tak, ale stejně. Trošku mrzuté je, že 330i je čtyřválec... tím by se případné dilema 330i vs. 330d dost zkomplikovalo :-)
Avatar - Emel
24. 8. 2016 22:56
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
U aut mám tu definici jinou.
Avatar - wikinko
24. 8. 2016 22:35
Re: Prostor
pocuj Alias, kde je stredna naprava?
24. 8. 2016 22:24
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Sportovní auta jezdí na čas. Které to dokáže rychleji, to je víc sportovní.
Možná mluvíš o tzv. "řidičských autech".
Avatar - _Karel_
24. 8. 2016 22:24
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Poopravil bych na "auto, kterému nejčastěji říkáme sportovní, nabídne radost....."
24. 8. 2016 22:17
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Jo? Je BMW 760i sportovnější než Toyobaru? Je Rolls-Royce Phantom sportovnější než Mazda MX-5?

Sportovní auto je to, které nabídne radost a požitek z rychlé jízdy, nikoli jen rychlost jako takovou.
24. 8. 2016 21:36
Re: Dokonalé NE
A našel bys nějakou tabulku rozměrů, kterou bys to mohl dokázat?
24. 8. 2016 21:35
Re: Dokonalé NE
Tohle už jsem tady jednou řešil s webpajou. Řeknu to takhle - benzín mám tolik rád, že si za něj rád připlatím. Když budu mít průměrný plat, budu vozit benzínovou Octavii. Když budu milionář, budu vozit benzínové BMW, Alfu, MB, cokoli. Věřit mi to nemusíš, ale diesel si pořídím až v případě, že budu rezignovat na jakoukoli radost z řízení auta.

Vím, že dost lidí tohle ale vůbec neřeší. Chtějí BMW, líbí se jim, jak to vypadá, jakou to má barvu, že to má masážní sedačky (nebo já nevím co) a když zjistí, že s naftou ušetří za palivo, tak proč by si to tam nedali. A jak píšeš, kastli kupé vnímají jako každou jinou kastli. Ok, jenom nevěřím, že tohle jsou automobiloví fanoušci.
Avatar - fOE
24. 8. 2016 21:22
Re: Dokonalé NE
Znovu, cernobile. Nic, tady to asi postrada smysl. ;-)
Avatar - fOE
24. 8. 2016 21:21
Re: Dokonalé NE
O tom coby kdyby se muzeme bavit az tam budes, do te doby jen bycharime, tak se nezlob kdyz to nebudu brat vazne.
Kazdopadne ikdybych na tu hru pristoupil, tak jen to, ze nekdo bude ochoten i s velkym najezdem zivit ve vysledku o ctvrt milionu drazsi auto, tankovat 2x casteji atd. jeste neznamena, ze ve svem predeslem prispevku nepopisuju veci tak jak jsou. Ty pises o mantre, ze ten kdo najede tak MUSI, ale ja nic o "musi" nepsal. Svet narozdil od tebe nevidim cernobile, ano i s velkym najezdem se najdou hrdinove v benzinech a ja jim fandim, ale logicka volba to neni, tim spis to neni volba automaticka. A ani karoserie coupe na tom nic nemeni, je to jen dalsi kastle jako kazda jina, majici svuj ucel, ale ne automaticky se vazajici k "jedine spravne" forme paliva.
24. 8. 2016 21:14
Re: Dokonalé NE
Teď si ten tvůj komentář čtu ještě jednou a tohle mě tedy vážně pobavilo: koupím si kupé od BMW, a protože do toho dám diesel, budu tomu říkat logická a ekonomická volba? Nezlob se na mě, ale logická a ekonomická volba je nějaká mainstreamová skladovka, ne bavorák.
24. 8. 2016 20:59
Re: Dokonalé NE
Netrefil. Ročně jezdím přes 30 tisíc kvůli práci. ;-)

Uznávám, že s tou čtyřkolkou jsem byl trochu radikální. Ale s tou naftou?

Až na tom budu tak, že pro mě bude ok těch 1,5 mega za auto, budu v tom mít benzín, bez ohledu na nájezd. Kór když to auto bude kupé (kupé je auto na parádu). Protože benzín má hladší chod, hezčí zvuk, je výkonnější a pružnější, zatímco nafťák je prostě těžce užitkový motor. A těch pár desítek tisíc ročně navíc za palivo nebudu řešit, nehledě na to, že je dost možná ušetřím na pořizovací ceně a náhradních dílech.

Líbí se mi, jak tady funguje taková ta mantra, že kdo jezdí ročně 50 tisíc, musí vozit diesel. Jeden můj známý při zakládání firmy jezdil roky benzínovým autem, které žralo 12 litrů (takže při svém nájezdu platil ročně za benzín nějakých 200 tisíc korun) a světe div se, je úplně za vodou. :-)

Možná, že jsem pozér. Ale spíš mi připadá jako pozér někdo, kdo si koupí kupé od BMW, ale musí ho mít v naftě, aby to byl schopný rozumně uživit. ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2016 18:16
Re: aneb i když bohatým kouká sláma z bot.....
BMW pro všechny, kteří vlastně BMW nechtějí?! ...
24. 8. 2016 16:12
Re: S testem
V pořádku, vím, že jsi psal, že je ta 330d chipnutá. ;-)
24. 8. 2016 14:55
Re: S testem
Ta vaha balastu u xDrive asi neni nejvetsi problem, spis ta hromada odporu navic - 4x homokinetak, dalsi diff atd...
24. 8. 2016 14:51
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Máš pravdu, byl by v tom nakonec asi ještě větší nepořádek než teď. Na nula-200 už se dá pozorovat skutečný znatelný rozdíl. :yes:
24. 8. 2016 14:46
Re: S testem
tady to prostě bylo a tuším i pořád ještě je. kdybys měl zájem napiš mi SZ můžu ti doporučit kolegu známého, co umí pomoct...
24. 8. 2016 14:34
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Já osobně bych ocenil, kdyby se běžněji udávaly také hodnoty pružného zrychlení. Jsou relevantnější ke způsobu použití osobního auta (v provozu) ať už je to město, okreska nebo dálnice.

Údaje o zrychlení z nuly na XXX jsou jen náboje do hospodských přestřelek.
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 14:25
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Souhlas, určitě je ta hodnota bez LC nereálná, na druhou stranu, údaj zrychlení z nuly na sto je u výkonných aut celkem k ničemu, na sto může být mezi dvěma auty rozdíl pár desetin, ale na dvoustovce už jsou to vteřiny, což v reálu znamená rozdíl třídy.
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 14:19
Re: S testem
Nedělala, F30 330d byla od začátku jen s automatem.
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 14:19
Re: S testem
To je tím, že pořádně nečteš a svou první reakci jsi zkonstruoval čistě na svých fabulacích. Tak mě tu necvič s nějakým "srovnávejme srovnatelné". :-!
Já jsem nepsal k tomuto testu, abych primárně srovnával 330d s alpinou, to je pouze kontext k mým poznámkám o sportovnosti, kdy na srovnatelné dynamice 330d a 335xd demonstruju, že ani o 55 koní a 70 Nm více nestačí na váhový balast verze xdrive.
24. 8. 2016 14:17
Re: Prostor
S tím mainstreamem naprostý souhlas, to vůbec nemá cenu porovnávat. Třídy se berou podle podvozku a jakmile prémie šoupne těžiště motoru až za střední nápravu, logicky tím ukrojí místo z kabiny. U prémie musím jít, chci-li +- stejný vnitřní prostor jako v mainstreamu, vždy o třídu výš.
Avatar - speedfred
24. 8. 2016 14:04
Re: S testem
Mňa zaujíma CZ,tu kupujem autá.
24. 8. 2016 14:02
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Výrobci udávají hodnotu zrychlení (hlavně u aut s automatem), které je dosaženo pomocí launch control (zrychlení z nuly pomocí vytočeného motoru za použití sešlápnutého brzdového pedálu). Tzn., že ty hodnoty nad kterými všichni semaforoví závodníci tolik slintají sice reálně dosažitelné jsou, ale jako majitel vozu se o to budeš težko pokoušet - v reálu takového zrychlení nedosáhneš.

Resp. zkus takhle zrychlit párkát za sebou a schválně jak dlouho bude trvat než auto přejde do nouzového režimu a jestli bude vůbec pojizdné po takové sérii skokových nárůstů točivého momentu v pohonném ústrojí :-!

Takže odpověď je, že zrychlí, ale svému autu bys to asi neudělal.
24. 8. 2016 13:56
Re: S testem
Je to v česku, nevím jak na slovensku... a nevím jestli se píše Česko nebo česko:)
24. 8. 2016 13:37
Re: S testem
Jasně, ale jen F30ka, F31ka už jen v xDrivu.

Určitě? Já měl za to, že F30ka (bez xDrivu) před LCI se v 30d dělala i v manuálu jako jediná s naftovým šestiválcem (dneska už to objednat nejde).
Avatar - iudex
24. 8. 2016 13:34
Re: Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Síce som zrýchlenie na stovku neskúšal, ale som presvedčený, že tá cifra je reálna, ten motor má neskutočný ťah a pri zrýchlení slušne zarazí do operadla. Zrýchlením sa s najväčšou pravdepodobnosťou dá porovnať s Golfom R, ktorý zrýchľuje za rovnakých 4,9s, len u báva je to také utlmenejšie, tá rýchlosť je viac maskovaná, ako u benzínového kompaktu.
Avatar - fOE
24. 8. 2016 13:28
Re: S testem
Ona se Alpina dela D3 i jako RWD? Ja zil v tom, ze jen D5 muze byt RWD. To pak palec hore pro Alpinu. :yes:

Btw. manual se k 30d u F30 uz nedaval. K 30d vnuceny automat, k 35d vnuceny automat i s xDrivem.
24. 8. 2016 13:14
Skutečně to zrychlí za 4.9 s...?
Nebo je to tabulková hodnota spadající do kategorie "benzínový V8 žere 7L/100km"?
24. 8. 2016 13:07
Re: S testem
Rozumíme si, ale já měl za to, že srovnáváme srovnatelné. Jasně že znám lidi, co maj E90ku 335d nachipovanou na 400 koní a 800 Nm a namažou si mne kdykoliv na chleba, ale tak když porovnáváme, tak bych porovnával sérii vs. sérii. Jinak taky můžu "hodit do placu", že by se dala vzít D3ka Alpina F30 v zadokolce, k tomu chip od BR Performance (jednu jsem o něm vážně uvažoval) a hned tu máme 400 koní na 1660 kilo a zase to bude proti té chipnuté 330d jinde. :-) Ale takhle bychom mohli pokračovat donekonečna. ;-)

P.S.: Když máš 330d F30, tak to máš manuál?
Avatar - rohYpnol
25. 8. 2016 15:46
Re: Dokonalé NE
i ze strany výrobce jde vždy v prvé řadě o to, po čem je poptávka a co zákazníci chtějí. Výrobce nebude nabízet kombinace, o které není zájem.
25. 8. 2016 12:32
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Mýlíš se,napsal jsem většina moderních aut,což rozhodně neznamená bez výjimky.
25. 8. 2016 12:07
Re: Dokonalé NE
m3 e46 bylo tvrde auto??? tak to uz k tomu tematu nic nemam
25. 8. 2016 12:06
Re: Dokonalé NE
sorry. nauceny fraze z diskusi, ostatne jako uvod tohoto testu, ktery je v uplnem rozporu se zavery...
je jen videt, ze jsi ten motor nejel. cim prosim te jezdis, ze mas tak drsny soudy?
jasne, ze nafta netoci 7000, ale co do vyuzitelnosti otacek je zrovna 35d super a s osmikvaltem ZF to proste jede furt. a jestli mas pocit, ze to vadne nahore, tak mas asi zkusenost z TDI - passat ktery mam z prace nahore chcipne tak, ze me hodi na celni sklo... to opravdu neni pripad 35d.
ostatne motor je v tomto testu hodnocen jako to nejlepsi na aute samotnem...
ale ty budes dal hlasit, co si nekde cet...
25. 8. 2016 11:56
Re: Dokonalé NE
ano, toto je nazor cloveka, ktery se svezl :yes:
Avatar - fOE
25. 8. 2016 11:22
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Panove, jste nejak zmlsani kdyz pro vas Ferrari 360 nebyl ve sve dobe "spickovy supersport", je to teda jen "sportak". No az mi je lito vsech tech co za to vyhodili penize. >:-[] M4 jsou pro zmenu zase prisuzovany div ne DTM vlastnosti a nekompromisnosti. Jsem z tech vasich deleni voľaký zmätený. :-)
25. 8. 2016 07:36
Re: Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Takze mx5 neni sportovni auto? Ja myslim ze 335xd tak spatny casy nema.
Myslim ze sportovni je spis o pocitech a chuti s tim autem jezdit nejn z a do b...
24. 8. 2016 22:47
Re: Prostor
Jasne v Mondeu a A6 drhnes s 181cm o strop, to jsi tedy pobavil >:D
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2016 21:28
Re: Dokonalé NE
Nižší podvozek, nižší posez, nižší interiér. Nic pro dlouhé hodiny za volantem př kroucení služebních km.
Avatar - Dinar
24. 8. 2016 12:14
Re: S testem
Ne, je to 310 koní a 630 Nm krouťák na 1615 kg, o takové 330d s čipem mluvím.
A můžeš tu rukavici zvednout, jesti ti to stojí za to, tu 330d pořád ve firmě mám. ;-)
Avatar - Emel
24. 8. 2016 12:03
Re: S testem
Kde vidíš 330xd? Dinar píše o své 330d RWD s čipem...
Avatar - Emel
24. 8. 2016 11:15
Re: S testem
No ale to Dinar přesně píše - načipovaná 330d jede výrazně líp než 335xd a stíhá D3.
24. 8. 2016 10:56
Re: Prostor
aspoň za úpornost, se kterou ten blud /založený na nějakém tvrzení před příchodem trojkové F31/ opakuju zasloužím uznání:)
24. 8. 2016 10:11
Re: Prostor
Trojka v kombíku má tuším o 5 cm víc vzadu, než sedan...
24. 8. 2016 23:15
Re: Haha
Je třeba si na to zvyknout. Kluci tady nesnáší kdyz jim někdo sahá na Bmw. Je to proste tak.
24. 8. 2016 21:43
Re: Haha
Tohle jsem psal jako svůj vůbec první komentář na těchto stránkách pod test nějakého Lexusu: většina přispívajících se sem nechodí nějak objektivně bavit o autech nebo se o nich nedejbože něco dozvědět. Chodí se sem akorát poplácat po ramenou, jak je jejich oblíbená značka nejlepší a podle toho v souvislosti s výsledkem testu taky chválí/kritizují autora. :-)
24. 8. 2016 21:23
Re: Dokonalé NE
V tomhle ti musím dát za pravdu. Kupé s podvozkem a řízením laděnými tak, že to není na dlouhé cesty, je pouze M4. Normální verze jsou na to naopak dělané.
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2016 20:59
Re: Dokonalé NE
Tak jistě, oceňuji tvůj přirozený respekt k mému intelektu :yes:
24. 8. 2016 17:54
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
No tak dobře,není boháč.
24. 8. 2016 21:07
Nejdriv vysmech, pak uznani kvalit?
Mne ten vysmech nafte, ctyrkolce a automatu v v uvodu prijde strojeny a po precteni zaveru tezko pochopitelny. Posloucham to roky a kazdy kdo se sveze pak nechce verit, ze je to nafta... Sportovni kombi? Zcela splneno.... Sportak? Kdo ho v tomto aute hleda je cvok.
24. 8. 2016 20:56
Re: S testem
Nevim, mne je 35d vyrazne sympatictejsi nez 30d ackoli jezdim petku... Ten charakter motoru je mnohem lepsi. 30d ma takovej ten naftovej nakopavak, 35 jede furt. A tim myslim zejmena pocit, tvym empirickym vysledkum nemam duvod neverit. :-)
Avatar - _Karel_
24. 8. 2016 20:19
Re: Haha
>:-[] Ne, jen málo kritizoval. Ale i to málo zkritizoval špatně. ;-)
Když se kritizuje, tábory příznivců se bouří.
24. 8. 2016 16:29
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
No jo,jak pravil boháč Mig 35,kdo se vrací do minulosti,je socka,která vyzdvihuje eleganci a zábavnost starších bavoráků jen proto,že na nové nemá. >:D
24. 8. 2016 16:20
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
Špičkové supersporty?Třeba Enzo nebo Carreru GT? >:D
24. 8. 2016 19:37
Re: Dokonalé NE
To kupé, to už vůbec nechápu, v tom se shodneme. Jak jsem psal, tohle kombi se bude líbit dost lidem, protože budou mít pocit, že to umí všechno. Ale kupé - to je buď na sport nebo jako imageovka pro obchoďáka, co ví, že v tom poveze víc jak 2 lidi jednou za uherák. Což je naprosto ok, ale asi ne se čtyřkolkou a určitě ne s naftou.
24. 8. 2016 21:12
Re: ŠAJZE KACE DÍZLBRAMBORÁRNA RAKOVINOMET ...
...jj
TESLA má mnohem elegantnější vodpich