A na tomto místě se opět hodí připomenout článek z 12.7. a citovat pana Bureše: "V první řadě mě poněkud překvapilo, že tahle giulia není moc rychlá. Očekával jsem brutální střelu s naprostým odpichem, dočkal jsem se ale sice rychlého, ale nijak extrémního vozu."
"Zpočátku jsem si to vysvětloval tím, že testované kousky ještě nebyly zajeté – na akci dorazili nové spolu s námi – vina se ale posléze ukázala ve dvoustupňovém chodu plynového pedálu."
Zpočátku si myslel, že je pomalá, pak se to ale vysvětlilo. Když to dáš do kontextu, tak je to najednou úplně pohodový odstavec. Nikde nebylo řečeno, že je Giulia není moc rychlá. Bylo jen vysvětleno, proč si to řidič myslel...
Přesně tak!
To nemůže být pravda, protože tady psali, že to nejede...
A vůbec, je to PODVOD! Řídil to profesionál, takže ten výsledek vlastně neplatí. :-)
Ne, a teď vážně... dívejte se na ruce toho chlapa - fakt umí! Většinu času vypadá, že se jede jen tak koupat k moři... ty ruce v tričku jsou sranda.
Ale asi dvakrát "má problém"... a rychlost reakce je fakt obdivuhodná.
Vyplatí se to pustit zpomaleně...
Áno, ale ten "hnůj" a špinu tam "nakydal" p. Bureš... ;-\
Zámerná formulácia, akých sa tu o "nekoncernových" autách dočíta človek často...v prípade istých modelov nemôže text zaváňať žiadnym negativizmom (hoci aj neskôr vyvráteným)...od toho sú predsa predvádzacie akcie, aby si to tie nemehlá vyskúšali na vlastnej koži. No kto chce psa biť, palicu si nájde. ;-)
Hnůj nakydal ale opravdu pan Bureš. Kdyby napsal něco ve stylu: "S touhle alfou je spojena zábavná historka s dvoustupňovým chodem plynového pedálu na jehož funkci i přes své brilantní řidičské schopnosti nepřišel" tak bych ani neplnkul.
V článku je to popsáno ale tak že Alfa nejede a asi to bylo tím že je tam nějaký blbý dvoustupňový chod pedálu. Čili jakoby dvojchyba alfy ale v žádném případě ne redaktorova noha.
Parádní stroj :yes: Ikdyž nejsem fanoušek značky, tak skomírající Alfa mne mrzela. Nicméně JE zpět a v plné parádě. Na tohle auto se čekalo dlouho, ale výsledek stojí za to. Bravo Alfa :yes:
Vsimnul jsem si jak pomalu pada rucicka otackomeru po prerazeni, ze by 8hp v Giulii tak pomalu zamykal?
Jinak jizda na krev a ridici i autu palec nahoru. Mam trosku problem verit, ze to nebylo na semiclickoch, ale v tehle hre bez pravidel je ten vysledny cas stejne jen pro internetove dohadovani se, tak proc to vubec resit. Tak jako tak Alfa :yes:
Re: NENÍ TO DIVNÝ ? Bylo to opravdu sériové auto ?
1) Pneu jsou spotřební záležitost a vyměněné jsou za chvilinku. 2) Každý rozumný člověk nasazuje pneu podle toho co jede.
1 + 2 = 3) Když jedu na suchý okruh tak si vezmu pneu na suchý okruh a né pneu do deště, stejně jako by mě nenapadlo si vzít sériové univerzální pneumatuky, pneumatiky do deště, zimáky, celoročky, protektory či hřebíkovky. Nenapadá mě jediný důvod proč by to měl kdokoliv kdo se snaží překonat časový rekord dělat jinak.
Re: NENÍ TO DIVNÝ ? Bylo to opravdu sériové auto ?
Je fakt, že Zonda F, kterou měla AR porazit má cca. 490 koní na tunu, kdežto Alfa má "jen" 315. Krouťák Zondy 760/4 tis. ot., vs. Alfa 600/ 2,5 tis. ot. . Ve vyváženosti bych taky asi víc vsadil na Zondu. 15-20s dolů stáhneš v tomto případě jedině gumama.
Hmm řidič profík, některé momenty dost na hraně hlavně čas 1.49-1.50. Příště chci vidět jak jede v pantoflích a kraťasech, tady v tričku a riflích to není ono. Jinak naložit jen rodinku děti a do kufru zavazadla a šup na dovolenou. :-)
Re: NENÍ TO DIVNÝ ? Bylo to opravdu sériové auto ?
Sofer se trese, to je dukaz. Husty. Kamo slovenskej, jel si nekdy u vas na Slovakiaringu? Tam sou mista, kde se budes trast i v S-klase v comfort modu a to neni zadnej ultras okruh ;-)
Re: NENÍ TO DIVNÝ ? Bylo to opravdu sériové auto ?
Nenapadlo vás nikoho, jak může auto s "jen" 510 koňma a váhou 1,5 tuny legálně porazit třeba tu sériovou Zondu, která má výšší výkon, nižší hmotnost a jistě lepší těžiště i aerodynamiku ??? NENÍ TO DIVNÝ ??? Co když to nebylo sériové auto ? Alfa QV má Turbomotor, takže úpravou SW min. +30% výkonu a 35% krouťáku ... A gumy ? Pročpak je tam asi vlevo dole ta reklama na PIRELLI ? Že by tam byly ty nejlepivější SLICKY, který mají v nabídce ? Zkuste se nad tím zamyslet prosím... DĚKUJI
Nenapadlo vás nikoho, jak může auto s "jen" 510 koňma a váhou 1,5 tuny legálně porazit třeba tu sériovou Zondu, která má výšší výkon, nižší hmotnost a jistě lepší těžiště i aerodynamiku ??? NENÍ TO DIVNÝ ??? Co když to nebylo sériové auto ? Alfa QV má Turbomotor, takže úpravou SW min. +30% výkonu a 35% krouťáku ... A gumy ? Pročpak je tam asi vlevo dole ta reklama na PIRELLI ? Že by tam byly ty nejlepivější SLICKY, který mají v nabídce ? Zkuste se nad tím zamyslet prosím... DĚKUJI
Re: NENÍ TO DIVNÝ ? Bylo to opravdu sériové auto ?
Mne napada jeden podstatnej. Porovnatelnost. U tzv overenych casu z nf se udavaji veskere upravy, vykon, typ pneu. Pokud se nekdo chce chlubit casem z NS, pak by nemel podvadet. O tomto pokusu zadne info nemame, takze je nesmysl s tim casem jakkoli pracovat.
No podívej se sem [odkaz] , tolik ke zvuku a podivnýmu piktogramu na displeji z kterýho zřejmě usuzuješ na zásahy asistentů. Ti jsou samozřejmě v race módu neaktivní a stejně tak je ztuženo adaptivní odpružení.
Gumy ... no nevím co měla obutý, stejně jako to není známo u většiny konkurentů, ale prvek který je vyměněný za pár minut a každý rozumný řidič si je volí dle účelu jízdy a podmínek, ani by mě nenapadlo tohle komukoliv na ringu vyčítat.
Chápu, že po éře předokolek je návrat legendy pro někoho neuvěřitelný, mě to těší, zas bude ten autosvět o něco pestřejší.
Re: NENÍ TO DIVNÝ ? Bylo to opravdu sériové auto ?
Na videu je jasne vidieť, že auto má aj prerobený podvozok - a to poriadne natvrdo. Šoféra trasie a nadhadzuje tak, ako keby išiel stovkou na rebriňáku!
Ja jsem to auto jel, a to co pisu plati o race modu - jakmile aktivujes abs, zapne se stabilizace. A to auto je treba proti M2 vylozene vymekly ( nic proti tomu) a naklani se. Tohle se ani nehne a odskakuje... A zvuk takovej v serii neni. Uz ten predchozi cas na urovni 911 turbo byl podezrelej a tady vubec netusime o co jde. Info proste chybi...
Na macu neni problem si video plynule zrychlovat apod. Takze casy z NS lze brat vazne jen potvrzene s vesketym info.
Re: NENÍ TO DIVNÝ ? Bylo to opravdu sériové auto ?
Poustis se do nej, ale jaksi ti utekl predmet diskuse. Podvozek auta na videu je jako prkno. Se serii nema nic spolecneho. Na to staci sledovat jsk se auto chova, jak prenasi vahu.
Sorry ale takhle se seriovy auto nechova.
1) stabilizace se zapina s kazdou aktivaci abs, ktere je tu mam pocit take vypnute.
2) takhle nezni ani motor, zni to jako otevreny vyfuk
3) to auto se vubec nenaklani, coz nema s realitou nic spolecneho.
Aby byl cas porovnatelny, melo by auto mit road legal gumy. Na slicky to sice dost pisti, ale ten cas opravdu nedava smysl.
Toto auto je upravene minimalne v bodech ktere jsem napsal vyse. Nechapu proc giulii jeste nikdo neporovnal na okruhu v primem srovnani...