Malé SUV od Opelu se v rámci faceliftu dočkalo nového vzhledu, přepracovaného interiéru, rozšířené nabídky motorů i pozměněného jména. Ve Skotsku jsme zjišťoval, jak se s ním jezdí.
Designove smerovani oplu (corsa, astra, mokka) z poslednich let se mi hodne libi a fandim mu. A co vic, vnitrek za vnejskem v nicem nezaostava. Ted uz jen doufam, ze nas ceka ta povestna tresnicka na dortu v podobe nove insignie. Pokud se design poveze na stejne vlne a zapracuje se na prostornosti muze mit insignie namireno na vrchol segmentu. Kdyz by k tomu navic opel podrzel v nabidce V6, i mistni redakci tak chvaleny etalon by mohl jen tise zavidet a soupat nohama.
Ad mokka, ta 1.4t o 103kw ve vybave enjoy, navi, led, sedadla v alespon polokuzi a je to hodne zajimava nabidka.
PS: ta toffee kuze oplum tradicne sedi. :yes:
Asi tak. Som zvedavý, kedy bude auto.cz pravdovravný a napíše ... Fabia - nuda, Rapid - nuda, ...
A na to odhlučnenie v Škode kašlú príkladne. Stačí pozrieť do kufra. Na plechoch je pár flastrov (ako vo Felícii) proti vibráciám a to je všetko!
Odkaz rýpala pre rýpalov: nehájim farby Oplu, a ani si nemyslím, na rozdiel od redakcie, že táto hrča vyzerá extra dobre...aj keď jej fl trochu pomohol.
Oplu se tohle auto povedlo. Přebrousili mu tvary a dostali se do laufu......... joooo a to se v zemi šádeinzerce neodpouští.
Opel - v pamětnících zafixovaný starou vectrou a astrou - dost vysmívaný a ejhle - ono jim to pomalu, pomaličku zrychluje...........
Takže, co bysme tak vytkli....... říká se tomu bauchmanagement - pocitové bříško říkáááá - nudáááá................. to se jednou takhle vzbudíte a musí to ven.....
Ještě, že ti kupci chtějí být tak nudní - uvidíme častěji tohle hezky nudné auto na silnicích - a špatně to nebude............
... :-) zmínka o nudné Mokce X mě fakt pobavila..... Někdy by autoři testů přece jen mohli slézt dolů z výšin testů Jaguárů, Audin, Mercedesů a baworáků... Ale zmínku o nedostatečné hlukové izolaci podběhů beru vážně: před čtyřmi lety se Opel prezentoval auty, která právě v této oblasti byla příkladem ostatním třídním konkurentům. Na tom měli opravdu při faceliftu Mokky zapracovat, nic jiného tak nenadchne potenciálního kupce, jako dojem ticha na palubě při zkušební jízdě. Jenže se zdá, že Opel není jediný, kdo polevuje v tomto bodě: škodovácké novinky také nejsou zrovna ukázkou druhdy skvěle odhlučněných interiérů a moje poslední (a čerstvá) zkušenost s Volkswagenem Golf Sportcosi a Touranem ukazují stejný problém, a to v oblasti zadní nápravy (předek docela ujde). A kupodivu, ani Mercedes B-čko není zrovna ukázkově odhlučněno na zadku, hučení odvalujících se kol je slyšitelné jak v nějaké Dacii...
Redakcia nič priznávať nebude...časom konkurent príde aj zo správnej stajne a bude to plnokrvník so správnym/i/ znakom/znakmi. Jedine my sa s tým môžeme/nemusíme zmieriť :-)
pride mi 1000 krat zaujimavejsia ako sucasna yetina... ale ano.. mozno je problem len ten ze nema to spravne logo ktore sa tu nosi ;-)
uz zaujimavejsi cross v tejto triede snad ani nepoznam ... prave po facelifte je z mokky razom vyrazne a zaujimave auto... o nude nemoze byt ani reci...
mokka X je nadherna.... je az neuveritelne ako to opel dokazal .... fakticky navonok len akoby beznym faceliftom... spravil zrazu nove auto.... ktore ma na dalsich 5 rokov postarane .... samozrejme aj interier siel dopredu a aj dalsie veci ale nemozem sa zbavit dojmu ze opel to dnes vie sikovnejsie ako ti druhi.... rovnako corsa... na povodnom skelete postavili novu generaciu co ich stalo rozhodne menej ako konkurenciu ktora kvoli 2cm razvoru hore dole vyvijala komplet novu masinu ... a ze to corse vcelku slusi ze jo... mozno tie zadne svetla uz mohli byt nejake stylovejsie ale stejne je to v sucasnosti jasny kral v malej triede podobne ako mokka v crossoch... a za vcelku solidne peniaze :yes:
ja uz som velmi zvedavy na novu insigniu ... aj ich pripravovane velke luxusne SUV...ktore vycvici kodiaqa ( a mozno aj touarega ) ako velky pes maleho :yes:
Tento FL určitě mocce prospěl a je jen škoda , že si opel vic nepohral se zadni partii. Jinak tato "krabice" za mě vypada podstatně lepe než nemasna a nemastna Astra , ve ktere se Mokka inspirovala. Za nejmeně povedeneho opla však považuji Corsu , kde předni a zadni čast , jako by k sobě nepatřili. Interiery u Mokky FL a Astry se mi sice docela libi , ale oproti předchozim interierum je to vzhledově rozhodně krok zpět. A osobně jsem neměl problem ani s většim počtem tlačitek.
Taky semi libi designovy smer znacky uz od prichodu insignie a predchozi generace astry (a ani me neurazelo mnozstvi tlacitek jako mnohe), pravda mam pofaceliftovou ;-)
Co se tyka novinek od opelu tak treba na autoevolution.com nebo jinych webech o necem jinem nez o kodiaku se daji docist zajimave info,
v Parizi muzeme ocekavat novou merivu, skoda jen ze opusti koncepci protichudnejch dveri (spolecny zaklad s c3 picaso),[odkaz]
v zeneve bude nova onsignia a do konce roku pravdepodobne i vtredne velke SUV. [odkaz]
a co se motoru tyka, protoze insignia bude globalni (evropa opel/vauxhal , USA buick regal, Australie Holeden commodore, brazilie pravdepodobne Chevrolet), bude tam misto na V6, na australskych strankach se pise, ze i opel budouci OPC by mel mit holdenackou 3,5 V6, ktery ted treba muzete videt v camaru :-)
suhlas.. jednoznacne spravny smer... opel predviedol majstrovsku pracu.... ked z nezaujimaveho prekonaneho vajicka spravil doslova par tahmi na kasni triedny diamant... tato nova mokka je genialna ... nemam slov... :yes:
Re: Chybí jí na kapotě logo té správné firmy, například VW a
:yes:
mne pride mokka az moc stavnata a vizualne zaujimava.... takze ozaj nechapem ... lebo prave faceliftom je uz z amorfneho obleho vajicka razom moderne hranatejsie auto s mensimi a modernejsimi kukaldmi ( kusok mi pri svieteni pripominaju to thorovo kladivo u V40 ) .... nudna a sucha je skor yetina alebo mozne este take konzervativne nikdy nestarnuce ASX .... ale mokka ani nahodou .. ta ma stavy az az :yes:
...se novou Astrou a faceliftem Zafiry stal znovu zajímavou volbou (subjektivně samozřejmě). Opel Mokka je hezký/hezká, přesto mám dojem, že jí chybí sex appeal. Je to taková "tlustá holka od vedle".
Tak snad tady bude brzy test faceliftované Zafiry... té totiž nenápadnost naopak velmi sluší
Súhlasím, Opel poriadne zapracoval na dizajne a dnešné modely patria podľa mňa medzi najkrajšie vo svojej triede. A čo sa týka redakcie auto.cz, tak tieto ich dojmy z jázd, testy a hlavne porovnávacie testy už ani neberie vážne, pretože nie sú objektívne. Autá, ktoré nemajú na kapote logo vw/škoda ďalšie z koncernu, proste nemajú súdené vyhrať, aj keď sú v každom smere o niečo vyššie.
Tak design bych taky neřešil , pouze pišu svuj nazor a ten je takovy , že vzhled by mě od koupě Corsy určitě neodradil , i přesto , že mam k němu vytky. Interier osobně neznam , ale libi se mi a jedine co mi na něm vadi je displej někde u kolen.
vizualny problem u corsy je ten ze zadne svetla su akoby este z predoslej astry alebo mozno skor z tej usedlej merivy ( velke lampy a la mpv ) pricom predok uz hra na novy ostrejsi styl .... proste zadok posobi generacne starsie ako zbytok vozu ... ale mne by sa pacila... a odpustil by som jej to... vo svojej triede aj tak jasny kral .. minimalne v kabine a aj pocitovo kvalitativne :yes:
Tak to je spise nepravdepodobne, protoze nechtej predstavovat 2 auta na jednom salone :-) to by padlo jedno do stinu druheho a to z marketingoveho hlediska neudelaj :-)
Nízká váha pohonu zadních kol je v článku zmíněna, ale správně by měla být vyzdvižena: funguje velmi dobře a přitom moc neváží. Kvalita materiálů na nové přístrojové desce: i když současná Mokka se nemá ve své třídě za co stydět, ta nová je ještě lepší. Snad dojde i na nějaké ty atraktivní barevné varianty, jak je tomu dosud. OnStar servis či jeho ekvivalent zatím žádný z přímých konkurentů nenabízí. Stejně jako otevíratelné střešní okno. O LED osvětlení nemluvě...
Při pohledu na fotografie mám obavy, že nejen zadní opěradla, ale tentokrát i opěradla předních sedadel jsou poněkud krátká. Raději bych viděl pěkně vysoké opěradlo a o něco méně mohutnou a vysokou opěrku hlavy. Také kůže na sedadlech je typicky korejská: vytahaná už po několika málo kilometrech, s nepěkným zvlněním a budoucími záhyby. Tady se opravdového luxusu nikdy nedočkáme, a je to škoda. A za dlouhé zpřevodování nemá smyslu plísnit výrobce auta: zde jsou na vině jednoznačně evropští zákonodárci! Síť na ně hodit a šoupnout je do Vltavy, aby už nemohli více škodit!
aj volant mozno uz mohol byt nejaky vizualne viac in.... aky leti povedzme uz v novej astre alebo corse ale to je len detail ... mokka ako taka nema chybu :yes: