Začnu od prostředka. Korejská značka má evropský design proto, že ho pro její evropskou odnož vytvořil najatý evropský designér v evropském vývojovém centru... proto, aby se její v Evropě vyráběné modely dobře prodávaly na evropském trhu ;-) .
Sportovně laděné, to je dnes taková nálepka, co se lepí na všechno včetně SUV... ono teda SUV to má vlastně už v definici :-) . Pokud jsi četl ten článek, tak tam žádná extrémní prohlášení nejsou, jen o profilování v rámci mainstreamu...
Kia má prvotřídní (evropský) design, rozhodně se za něj nemusí stydět. Co odráží nebo neodráží, to je na mě už moc filosofická diskuse. Ale v tom prohlášení není nic o sportu nebo motorsportu, jen o dobrých jízdních vlastnostech...
Zábavné jízdní vlastnosti v kombinaci s atraktivním designem, to je něco, na co velmi dobře slyším. Pokud nezůstane jen u keců, mají mou plnou podporu. :-)
Jízdní vlastnosti neokopíruješ.. :-)
To bud' umíš a není to levné , nebo to neumíš a je to korejské..
Sice je pokrok velmi znát už od prvního Ceeda , ale na evropské auta to nestačí a stačit nebude.
No problém je, že kopírovači jako je Kia a Hyundaj nemůžou na výstavách pořádně vlézt pod auto a tam to nafotit od normálního auta a doma to pak nějak zbouchat. Musejí to vymýšlet sami a tady je problém.
ide najmä o marketing, ale o dobrý. Keď sa automobilky zameriavajú najmä na blikanie a pípanie, zväčšuje sa cieľovka na autá, ktoré aj dobre jazdia. Teraz ostáva si už len počkať, či to nebudú len tie kecy.
Napríklad ten kto má veľmi "dobrú" skúsenosť napr. s koncernom a jeho skvelými motormi, garanciami, kulanciam a podobnými odrbmi keď stráviš viac času v servise ako na ceste. >:D A myslím že koncern v tom nebude tak úplne sám vďaka absolútnemu diletantskému prístupu niektorých zastúpení automobiliek v našich končinách
Nepamatas sa ako preliezol ktorysi model sam Winterkorn? A o rok si to zopakoval. Bolo by naivne si mysliet ze to len korejci ci cinania behaju po salonoch s fotakmi v jednej a metrom v druhej ruke. :-)
No jasne, a preto technici od VW preliezajú korejské modely na autosalónoch od hora dole. Ty si tragéd. Mimochodom ani jedným ani druhým nerobí problém kúpiť konkurenčný model a rozobrať do do skrutky a použiť to čo sa hodí a nie je chránené nejakým patentom.
Souhlas...osobně to vidím jako sci-fi plán.
Levné korejské auto nemůže být nikdy jízdně zcela dobré..jedině že by už nebylo levné..
A kdo si pak korejce koupí? Topper..jednou za 15 let..možná. :-)
Jak konkrétně se projeví, když design odráží podstatu značky? Když zůstaneme u něčeho tobě blízkého, která ze 4 generací Megane (4 zcela rozdílné vozy) odráží podstatu značky?
Trochu se Toppera zastanu. Japonci dělali ještě před 30-ti lety auta na h*vno. A dnes jsou na špici a nikoho nenapadne dělat si z nich srandu, dokonce se od těch aut už tak nějak automaticky očekává nadprůměrná spolehlivost a skvělé jízdní vlastnosti.
Neříkám, že hned další Ceed bude jezdit lépe než Focus RS, ale za takových 10-15 let by tu Evropu minimálně dohnat mohli. Jihokorejci jsou jednak velice učenliví (stejně jako Japonci) a kromě toho už dnes zaměstnávají zkušené Evropany, kteří ten jejich posun ještě urychlí.
kdyby jen oci >:D to vis par euro se mu hodi, tak tu ze sebe dela ......trapera >:D jizdni vlastnosti poutovych labuti, to zas bude mrtvych az se to s nekym zahadne srazi a jeste zahadneji nevyleti bag >:D s kopirovaci je nekdy docela sranda, uz se tesim na dalsi bezzube prohlaseni >:D
Zatím má KIA jen ty kecy a kýčovitý design (design neodráží podstatu značky a jen si hraje na něco, co není). Pokud chce dát KIA tomu designu i obsah, tak by mohla třeba začít s podporou motorsportu. Tam snad získá ke sportovním autům opravdový vztah a pokud jim to nějaký rok vydrží, tak jim to uvěří i zákazníci starší 18 let. Místo keců by to tedy chtělo něco v tichosti začít dělat.
Teda nie som Cech ale fakt je nadpis spravny? " Leaderem" ???? To len auto.cz "poanglictil" toto slovo alebo je to skutocne u vas spisovna cestina? Teda mne osobne sa daleko viac paci "lider" :-)
Renault se nestilyzuje do sportovní značky jako KIA. Ta KIA, která na to nemá žádné auto a motorsport ji nezajímá. Stylizuje se snad Renault do něčeho, co neodpovídá jeho realitě?
Jakože to začnou dělat z pořádných materiálů, aby se to nekroutilo a daji tam propracovaný podvozek - to snad ne?! To by stálo peníze!!! Lepší je dát tam jen silný motor, odvezt 1 kus do zeleného pekla, tam ho 3 dny zpevňovat a předělávat a pak zajet nějaký supr čas. A ušetřené prachy na podvozku je třeba investovat do propagace. Myslím, že kromě technika z BMW bude Kia potřebovat hlavně marketing z VW ;-)
Co to je evropský design? Popř., proč ho má korejská značka? Pokud jde o ten sport, tak KIA má být sportovně laděnou značkou. Já jsem jen napsal, že jen ten sport nejprve dostat do genů. Jinak to dle mě bude hodně povrchní.
Sportage je více globální model než třeba Ceed, nedělá se jen na Slovensku... a i jeho design je trošku více "globální". Já tam tu evropskou školu vidím, ale souhlas, u Sportage to není tak jednoznačné.
Počínaje rokem 86 to vyhráli Williams a pak McLaren, kteří měli od Hondy pouze motory. Ale ok, závodní auta Japonci tou dobou nestavěli špatná, vždyť v roce 1991 Mazda vyhrála Le Mans. Nebavil jsem se však o závodech, nýbrž o masové produkci, kde ta auta fakt nebyla bůhvíco. Vždy je tam x let zpoždění, než se ty zkušenosti z motorsportu promítnou do normální produkce. Vem si, že dnes Hyundai v rallye celkem válí, M-Sportu s podporou Fordu dává kouř, ale civilní Focus a Fiesta jsou jízdně stále o něčem jiném než i30 a i20. ;-)
Tak o technikoch VW neviem ale francuzi si to podla tohto videa (od Michala Karpata) Hy Santa Fe poriadne "preliezli", takze ako to s tym je? ;-) [odkaz]
ty si jeden z mala ktory tu ozaj vidi veci realne... dizajn maju tip top ano.... este zlepsit jazdne vlastnosti napriec vsetkymi modelmi a ozaj konkurencia bude mat o zabavu postarane... kia na to ma... uz nova optima a sorento su vo svojom segmente uzasne vozy.... v ramci zaradenia a filozofie dokonale :yes:
odporucam pozriet si na videu ( je ich uz na nete hodne ) prve jazdne dojmy s optimou GT .... ziadna labut sa nekona kamarade... ale bravurny orli let :yes:;-) .. a nezabudaj ze strapnujes takymito recami nie mna.. ale seba ... ale dik za nazor ... nesklamal si ;-):yes:
kto dnes chce byt uspesny nemoze si uz davat nizke ciele ... dizajn a kvalitu uz maju poriesenu... uz to chce ozaj zlepsit len tie jazdne vlastnosti... ale udajne uz nova optima GT jazdi perfektne ( aspon tolko tu o nej pisu prve jazdne dojmy ) .... urcite ale stale je co zlepsovat... tak uvidime... kazdym novym modelom sa posuvaju vpred.... ja som zvedavy na nove rio .. ale uz na pohlad vyzera jazdecky zaujimavejsie ako to sucasne... takze snad nesklame... a rovnako uvidime ako na tom bude nove 4 dverove velke zadokolkove getecko ktore ma prist na dalsi rok... je to uz uplne ina basen ako v casoch ked im slo este skor o co najnizsie ceny... tak sa necham prekvapit... kedze ako vravim stale je co zlepsovat ... tato znacka ale na to ozaj ma byt nielen v dizajne a kvalite na spici ale aj jazdecky ... ja jej v tomto do buducna normalne verim a to aj bez toho zeby som jej musel zrovna fandit :yes: po tom ako sa neustale zlepsuju v kazdej oblasti nemam pochyb ze aj jazdecky sa uz budu chciet cim skor vytiahnut medzi tych najlepsich ... a kia to skor ci neskor dokaze niet pochyb... :yes: