Octavie RS si kupovali podnikatelé z rozmaru. Za tři roky se jich nabažili a vyslali je dál. Po nich vozy ničila pubertální mládež. Karel Liška své RS nikdy neprodal a ani se k tomu nechystá.
Odborníci budou oba. Jak Vaculík, tak pan Liška. >:-[]
....bylo -34 °C a ocel mrazem zkřehla....Tak to měl kliku, že mu nepopraskaly pružiny, pneumatiky, okna a že to auto vůbec našel vcelku. Ocel v - 34°C dramaticky mění strukturu a automaticky se rozpadá na prášek. >:D To ví přece každý.
Podepsat se hrdě pod tyhle zvratky, to už musí mít člověk sakra sebevědomí.... 8-s:no:
A jen chybí napsat, že ten německej trouba zastavil na nejbližším parkovišti a to ubohý BMW M5 vzteky polil benzínem a zapálil.
To já, když jsem se honil v Německu po dálnici s Porsche 911, jel jsem dokonce podle GPS 197 :-) S Toyotou Auris :-) Já byl na pokraji sil, ale v tom Poršáku Helmut zrovna svačil :-)
.... už skončil? Že máte čas dávat sem takovéhle články.... :no: A ještě do rámečku označeného jako "PAŘÍŽSKÝ AUTOSALON 2016". Nojo...koho chleba jíš toho píseň zpívej... :no:
Tak to jsem se pobavil. Super povídání toho závodníka, co sice už vyměnil všechno, co se dalo, ale furt nakope pr.el i M5. Jen bacha na zimu, aby se nedrolila ocel. >:D A ty brzdy! Málokterý auto tak zpomalí... >:D
Prostě mazec.
Lepší čtení na dobrou noc jsem si nemohl přát. >:D
oni jsou majitele koncernovych aut pomerne rozumu mdleho. byl zde jeden takovej vosel co byl naprosto nadsen ze sveho pola a v moje auto mel napsano ze v 27 tis odeslo turbo v 60 druhe a v 70 komplet motor. me u megana sra*lo ze se mi zamlzovala zadni lampa a tenhle b*lb byl nadsen a ze si priste koupi zase folcvagn
Sam jsem majitelem OII RS, ale tenhle clanek je opravdu hnus fialovej. Draha redakce, takto pouze zesmesnujete sebe i majitele Octavek. Jdu blejt. PS: Kolik zaplatio Auto Jarov za tuto inzerci?
Nejsou, octavie je přeci nadauto. Dřív se bralo jako hodně najeto když to mělo milion a ne 460k, který má kde jaký auto.
A to že se vysypala převodovka, vystřelila svíčka, odešel alternátor mi nepřijde jako naprosto bezproblémové auto. Ono bezproblémové auto neexistuje, jen si na to některá auta (nebo spíš někteří lidé) hrajou.
A pokud se chtějí na ACZ stále zabývat jediným autem, které se Skodovce tak nějak povedlo, tak ať. Já to číst nebudu ;-)
Ne, to jsem ještě velmi shovívavý. Z podobných článků je mi na zvracení a toho kdo to napsal, toho kdo uveřejnil bych bez pardonu nechal za 5min vyndat bordel ze šuplete a vyrazil.
V octave a je jedno jake je od 150 nesnetitelnej hukot tak jak v ní je asi při 240 co pán tak rád jezdí. Bud je absolutně hluchej nebo nevim :-):-):-):-):-)
Máš naprostou pravdu. Vývoj úrovně kvality článků klesá a to nehovořím o výběru témat.
I když jsem nikdy Auto.cz neprožíval a bral jsem ho vždy jako "odpočinkový populárně naučný" informační kanál se zajímavou a veselou diskuzní skupinou, stále větší koncentrace úplných zvratků a sraček mě uráží a budí ve mě pocit studu, že sem chodím a tím se přiznávám, že ta h.o.v.n.a čtu.
Tydlety hospodský povídačky.. bylo to jedno Tornado a jedna F-16, zas nepřeháněj.
Ale zpět k realitě, já jednou jel za vozem páně Lišky, samozřejmě jsem se držel dál, páč jsem se bál těch brzd, žejo. Bohužel jen ve vesnici, za cedulí na to šlápl a jen srolovanej asfalt připomínal přítomnost té sametové bestie, zované RS. Nicméně, k věci.. měl jsem otevřený okýnko, protože léto. No a kromě té andělské vůně, linoucí se z páně Liškova výfuku, si doma žena všimla toho, že mi rozmnožovadlo poporostlo o dobých osm centimetrů, a to prosím v klidu! Nemluvě o těch lanýžích, co mi vyrostly na střeše. Od té doby už smím jezdit jen za škoděnkama.
Při vší úctě k panu Vaculíkovi, kterého obvykle považuji za odborníka a alespoň po technické stránce k světlejším okamžikům auto.cz, tak se divím, že se odvážil přepsat "názory" pana Lišky a ještě to zveřejňovat.
heh, ja este ani teraz neviem zaspat!
fakt super clanok, take klasicke kecy z benzinky - ze pri brzdeni sa stale musi pozerat dozadu, aby mohol asi prerusit brzdenie, keby to niekto zozadu nezvadal??? :-!
Na starých motorkách je to běžné, u moderních aut je to na pováženou. Ale není to tak složité, horší je přetržená svíčka a nejlepší jsou zarostlé vstřikovače. Po 400tkm jej někdy vyndat není jen tak. U Grand Cherokee v pětiválcové naftě kvůli tomu musí dokonce motor ven, protože se na poslední vstřik se nedostaneš. To auto totiž někdo dělal opět hlavou a nenapadlo jej žeby se to někdy měnilo.
Jednou mi pan Liška u piva vyprávěl, jak se v roce 2014 nedopatřením připletl do konfliktu v Libyi a jak si jej Italské F-16 spletly s prchajícími libyjskými generály.
Naštěstí mu tehdy zrovna dosluhoval katalyzátor - jedním mohutným přidáním plynu vyhnal rozžhavené zbytky zařízení ven z výfuku, použil je co by klamné cíle k odlákání nepřátelských raket, následně palbu opětoval a v divokém manévrovém souboji obě F-16 zničil.
PS: Nemůžu se rozhodnout, jestli je větší maso fanatismus majitele anebo všechny ty názory ocitovat a udělat z nich článek >:-[]
Ale tak jenom zveřejnil rozhovor, to že se o tom diskutuje, byl přece záměr, ne?
Jinak borec je typický majitel RS - závodník.
Na mě (M2) se např. předevčírem pověsil v dědině borec s novou Fábií, pořád vykukoval (plná čára, přede mnou auta), až to nevydržel a říznul mě.
Pak jsem ho měl akorát celou dobu před sebou, ale skalp měl >:-[]
No zrovna já mam 2x vyvložkovanou 2. díru pro svíčku na 2. válci v Nubiře. Doteď nevim jestli to prvně zvoral mechanik nebo byla blbá svíčka či co. Prvně vystřelila kolem 140 tisíc km a podruhý ve 105ti. Pkaždý mi to opravoval jinej mechanik a nikdo to nepovažoval za nějak exotickou vadu.
stará dobrá xantia s 2,1 td :-) u xantie bylo plno jiných problémů, ale mechanika to nebývala a ten komfortní podvozek za to stál. Do dnes mě občas láká sehnat si nějaký poslední model v dobrém stavu :-)
Závity na svíčkách a zátkách olejových van patří mezi nejčastěji poškozované závity na autě. Buď jsi hodně mladý nebo jsi měl velké štěstí, že jsi o tomto problému ještě nikdy neslyšel. ;-)
Bohužel nepatřím mezi vyvolené, co to auto řídili , ale jezdil jsem 1.8T 110kW a ta brzdila jako normální Oktavky naprosto průměrně.. ale co tak říkali kluci v hospodě, tak Oktavky ftedeicku brzdi hodně dobre, prej jim stačí natřít bubny na cerveno a nalepit znak RS a hned je to poznat, dodnes je to občas má vesnici běžně vidět :-)
Tomu, te ma pan najezdeno 450t docela verim. O tech opravach jsem taky neco slysel.
Ale tu reklamu na Jarov a shell si mohli odpustit nebo napsat do hlavicky Product Placement (PP) a bylo by hotovo.
Já měl kdysi Xantii 2,1TD a během 380t km jsem musel měnit akorát: orientačně co 80t přední brzdové destičky, co 150t zadní, co 200t přední brzdové kotouče. Pak jsem ještě musel měnit nějakou napínací kladku za cca 2000Kč, přepínač blinkrů a ostatního za 1600Kč a gumičky stěračů. Pneu ani žárovky si nepamatuji. Hydraulika: celkem 4 koule. 3x řemen. Olej jsem kupoval přesně dle návodu CF 10W/40 za cca 70-80 Kč/litr (většinou v Realu značky F1) a měnil co 30t.km. Motor a převodovka bez oprav. Nestalo se, že bych nedojel. Zkrátka, chudák Liška se škodivkou.
Chce se mi vždy brečet, když vidím místní retardované redaktory, jak nedokážou napsat značku nebo typ automobilu s VELKÝM písmenem na začátku. Vážení redaktoři. JDE * O NÁZEV VOZU. NA ZAČÁTKU ŠKODY, HONDY A DALŠÍCH SRAČEK JE VŽDY VELKÉ PÍSMENO!
Měl jsem OII RS a podobný zážitky. Jízda i brzdy ok, ale jen když to jelo, po 160 tis.km už stačilo....... Už bych to neriskoval. V následujícím autě najeto stejně a ani jedna porucha, oprava nebo něco mimo pravidelný servis....
Já RS měl. A jaký to bylo? Jelo skvěle a brzdilo taky, když to jelo. I když brzdy byly tak skvělý, že jsem je po třech okruzích v Mostě totálně uvařil. Nikdy více!!! Třikrát mě nechalo na silnici, vždy závada na zapalovací cívce, jelo to na tři válce. Utržená převodka řízení. Vylágrovaný ložisko předního kola a pár dalších drobností, to prosím v prvních 120k. Víc v servisu než na silnici. Dodnes z toho mám osipky a škodovku jsem od tý doby neměl.
A je aspoň trochu pravdy na tom, že RS mám nadprůměrně účinné brzdy?
Nějak jsem nezaznamenal, že by v dobových testech na ně extra pěli chválu, nebo to vypíchli jako přednost.
Ja nevim jak ostatní a ani nemam Octavii RS, ale pokaždý, když brzdim a tuplem v provozu na dálnici, se dívám do zrcátka, vždyť to učí i v autoškole >:D
Jo, to je sranda... ono je teda větší sranda jak jsi to napsal ty než jak je to v článku, tam žádné porovnání těch aut není... ale tím si ten hezký vtip přece nebudeme kazit :-)