Nevim no. Opravdu jsou cesi tak hloupi, ze po tomhle skocej? Za 250 je rio s podstatne lepsim motorem (pod 50kW je fakt uz docela vtip dnes) a lepsi vybavou.
Fabie se mi libi, ale konkretne tyhle dve auta se opravdu jak vybavou, tak motorem nedaji snad ani srovnat.
Smysl ma snad jedine kombi, tech malych kombi je malo, ale za +-300 uz nenarocnej clovek klidne sezene nizsi stredni predvadecku (kdyz uz teda velky kufr, tak poradne).
Jo a jeste... cenovy rozdil hatch vs combi v budgetove nabidce 30k, taky dobry vtip. Kdyz dnes uz neni neobvykle, ze se prodava hatch/sedan za cenu kombi, aspon v ramci nejakych zvyhodneni.
bravo Škoda, ide ti to.
nie je jeden dôvod, prečo by ľudia mali kupovať v tejto cene práve Škodu Fábiu. je viacero konkurenčných áut či už s výkonnejším motorom či väčšou výbavou.
-..ta výbava navíc by měla dnes být naprostým standardem,...i ta klima, pokud je manuální je prostě běžná věc...pravdou ale je, že aby auto se zapnutou klimou jelo, chce to jedině min.TSi - 66kW,...takže jedinou možností je Fabia Trumf od 280 900,-Kč,...a to je výhodné ?? >:D....a plecháče 15" + bonus poklice to je snad žert !!!
No bez urazky, ale omg? Rok cakat leda na auto typu ferrari a pod. ale tuctove suvcko akych mas na trhu hafo, to s cim si porovnaval ze kvality prevysili ocne cakanie, s Ladou Niva? Nehovoriac uz o tom, ze za rok uz bude situacia na trhu ina ako dnes, budu nove modely, tie dnesne budu za lacnejsie atd.
a ted si predstav, ze jednoho s diagnozou fabia tdi mam ja v sirsi rodine.
denne 7km do práce a 7km z práce.
moc dalsiho toho nenajede, takze tezko najede i jen 10tiskm rocne.
a to ze chybi nabidka naftových jedometu
zrejme az na par poblaznenych dunihlavu o jedomety nikdo nestoji a proto v nabídce nejsou.
jen tak dal i u dalších modelu :-)
Kabáň len robí, čo mu prikážu.
Ak rozkaz znie - sprav to na tomto podvozku, využi 30% súčasných materiálov, bez full led svetiel, ... - tak on namixuje auto.
To, čo zabíja Škodu je jej marketing.
Predstavené možno, ale ešte sa nepredáva. A ak je staré výbehovka, potom je fakt na pováženie, že je lepšie ako aktuálna Fabia a výhodnejšia ako akciová ponuka Škody.
Škodovku mám moc rád, ale na Fabii Trumf nenacházím nic moc zákaznicky zajímavého. Tříválcový nepřeplňovaný litr je v této kategorii špatný vtip a neseskrcené TSÍčko s touto výbavou ani nejde objednat. A výbava za uvedenou cenu není taky nic moc:-O ;-\ :'-(
Nikdy jsem nepochopil a ani když nyní pracuji ve Škodovce a ve Fabii jezdím často nepochopím co na ni lidi vidí. Na našem trhu je tolik krásných a daleko lepších aut než je Fabia. A nevím kdo si takovou Fabii ve verzi Trumf koupí. Možná důchodce co 30 let jezdil v žigulíku a nebo nějaká firma co 2 roky stejně auto vymění za jiné. Ale ten kdo kupuje auto na 6-10 let chce auto dobře vybavené a aby i vypadalo podle jeho představ. Navíc klimatizaci dnes mají auta už v základu. Navíc v bílé barvě a černé kliky a zrcátka no nevím. Radši si koupím jiné auto. Navíc ani zpracování a materiály v interiéru nejsou nějaký nad standart.
Takový vůz by měl stát strop 199.900,-. Ona až jednou přestane ČNB uměle držet kurs Koruny, tak to teprve bude pro Škodovku překvapení a ještě ráda půjde na takovéhle ceny nebo ji na našem trhu konkurence úplně převálcuje...
Příplatek za kombi je u Fabie sice 30.000Kč, ale zapomínáte, že v tom je už příplatek za 1.0MPI 55kW, který je u kombíku základ. Takže se stejným motorem je ten rozdíl 10.000Kč. Předpokládám, že to u Trumfu bude stejné...
V naftě nevím, o to jsem se nikdy nezajímal, 1.6CRDi pamatuju ještě z jedničkového ProCeeda a tam to byla vcelku příjemná motorizace... mně to dává smysl v 1.6, nejvíc ještě v 1.6GDI, to je kombík myslím za 360...
ma to ve chrochtu a rozhodne ne za 350.
kazdopadne tvrdil, ze s tim něco predjet je docela problém.
a to von rozhodne není zadnej strelec.
navíc byl dost zklamanej i ze spotreby, ale to mel ještě cerstvy.
vpodstate sem nepochopil, proc clovek jako von koupil něco takovyho
Za 350 ceník... co bys chtěl? Jasně že dnešní Euro6 1.6 atmo nestíhají v běžné dynamice ani litrová turba, ale do auta typu "kombík již od" sedí ta 1.6 s 6MT úplně ideálně. Co za tu cenu dostaneš u konkurence?
U automobilek výše v potravním řetězci to není překvapivé a naopak by mě překvapilo, kdyby snad chtěli nechat vyšší ceny po posílení koruny. To byla právě situace (posilující koruna), kdy české zastoupení Audi před lety začalo pravidelně přepočítávat ceníky z těch německých.
Níže v potravním řetězci je to víc našponované a taková změna kurzu je dobrá příležitost, jak si naplnit vlastní kapsu, aniž bys byl za padoucha. Samozřejmě záleží, co budou dělat ostatní. Očekával bych, že se budou snažit si alespoň část nechat pro sebe.
Kromě Škodovky tu vyrábí i Hyundai a TPCA, tak se uvidí, jak moc se bude těm ostatním chtít tvrdit muziku a třeba i jít s cenou dolů. Dneska je to v kompaktech právě Hyundai, které tvoří největší tlak na ostatní (např. i30 SW 1.6 Czech Edition za 350). Nová generace je ale za dveřmi a může se stát, že Hyundai podobně jako s novou i20 tu cenovou válku ukončí.
Některé značky (myslím Audi a snad Range nebo Volvo... teď nevím) měly ceny fixované na €, ale s případným skončením intervencí to tak nemusí nutně zůstat.
do fleetu můžou prodávat všichni ne? co je na něm špatnýho? po leasingu vyváží kam? Aby se sem pak za dalších pět let dovezli jako super kusy se 100tis na tachometru? v Čechách prodaj cca 6-7 procent produkce, kdo kupuje ten zbytek? taky hlupáci a fleet? mě je škodovka u zádele. Rozhodně si ale nemyslím, že to mají špatně nastavený.
Pokud má Škodovka druhé nejprodávanější kompaktní auto a druhé nejprodávanější auto střední třídy v evropském mainstreamu, tak s lepším marketingem by byla první?
Někteří lidé mají celkem specifické nároky. Pak jsou třeba rádi, že najdou jedno auto, které jakž takž vyhovuje. Dinar by ti například mohl napsat, jak vybíral menší SUV, kdy právě čekal výběr a nakonec neměl prakticky z čeho vybírat.
Tahle dlouhé lhůty nebývají plošné, bývá za tím něco specifického (nějaký příplatek, motor, pohon atp.). Spíš bych zvažoval změnu konfigurace, než jít jinam. A hlavně bych se poptal na větších trzích, kde můžou mít větší kvóty. I když se vždy člověk tváří, že klidně půjde jinam, že zase tolik to auto nechce, tak chci to auto, které jsem si vybral, jinak bych tam nebyl.
Přitom nejsou dlouhé lhůty (šest a víc měsíců) zase tak neobvyklé. Rok a víc není běžný, ale snad vždy se najde nějaký takový model. Pamatuji si ten vtip snad u Tiguanu, kdy prodejce tak v říjnu říká, že to snad do vánoc stihnou. Kupec celý nadšený, načež prodejce dodá: "těch příštích." >:D To bylo pohonným ústrojím, pokud si dobře vzpomínám. Těch šest zvládla i Mazda.
ročná čakačka na bežný model je fakt blbosť. O rok, môžu byť nové modely, lepšie ceny, skladovky a ja neviem čo. Pravdepodobne sa platí záloha, čiže slušnú sumu pošlem výrobcovi rok dopredu bez možnosti užívať výrobok, celé zle. Tam musí ísť buď o niečo iné alebo...
Tak pane Mička, co bylo tedy pod tou plachtou? Už jste se za dezinformaci a lživý článek omluvil, nebo děláte mrtvého brouka? Plný chyb a nepřesností je i tento článek.
Hatch vs. kombi je u Fabie od uvedení na trh 10.000Kč, redakce nejspíš pozapomněla, že v těch 30 je už započteno těch 20 za silnější MPI, které je u kombíku základ.
Skočí, neskočí... Fabia se líbí, dostaneš nějakou slevu, reálně se dostaneš s kombíkem TSI někam na 270 třeba... to si své kupce jistě najde.
Takova je doba a zakaznici pravdepodobne priplaceji. Podle financnich vysledku se vyrobci dari dobre a muze si o priplatky rici. Kdyz je poptavka...
Osobni zkusenost se seatem ateca, ktery se vyrabi ve Kvasinach..."pane realne az tak v druhe polovine roku 2017 nebo to zkuste v Nemecku".
bež jim tady s těma ostaníma chytrákama poradit jak se to má dělat.....
v ČR jim i přes zdražení neustále rostou prodeje, jinde jsou ještě podstatně dražší, nestíhají vyrábět a ty bys naordinoval s cenou dolů, tak jo.
Trumf do nabídky Fabie dobře pasuje. Výbava Active je přecejen příliš osekaná a cpát do ní příplatky se vzhledem k malému rozestupu výbav nevyplatí. Reálně tedy Fabia začínala spíše s Ambition, která už společně s příplatkem za TSI šteluje cenu na 300 tisíc, což není málo...Trumf obsahuje víceméně vše potřebné a přitom se dá s TSI koupit za nějakých 280, což není špatné. Zvlášť pro zákazníky, kteří si nepotrpí na výbavu a hledají použitelný základ.
Nesmysl, na příplatcích se krásně vydělává a výrobci jsou si toho vědomi. Proto je, pokud vím, i dnes normální, že klima v social edicích malých aut není. 15'' poklice v tomhle segmentu taktéž nejsou nic šokujícího.
A pokud sis nevšiml, v posledních letech malé auto s použitelným motorem a výbavou o moc levněji nekoupíš, naopak čím dál více zdražují.
Fabia ale v své třídě boduje designem. Ono není moc malých aut, která by nebyla vyloženě holčičí nebo předškoláčí ... Takže pak se výběr zužuje a holt se musí připlatit.
Kabaň Škodovce nadělil skvělý design a je jedním z hlavních důvodů jejího aktuálního úspěchu. Uvidíme, jestli ten stejný Kabaň Škodovku svým budoucím designem ale nezabije (viz video s faceliftem O3, kde je to ještě strašnější něž na kterékoliv dosavadní fotografii, tak strašné, že to snad i firmy přestanou kupovat).