Američané se vždy chtěli rovnat Evropanům, pochopitelně nejen v automobilové oblasti. Jenže věhlasní výrobci supersportů sídlí právě na starém kontinentu...
Vždy mi wector vzhledově připomínal koncept Alfa Romeo Carabo. Ne že by byl okopírovaný to ne, ale jistá inspirace tam asi byla. Ale jinak neskutečnej nářez :yes: jen jsem nepochopil že přední sedadla mohla být tvořená lavicí pro tři cestující a ten automat.
Jo a bude tu článek o Jehle Supersafire? Ten taky sliboval 1000 koní a max speed 400 za hodinu.
Ale vždyť já to všechno vím, jen v kontextu toho jak si vyhráli s čelním sklem, vynechali zrcátka a vše poctivě zaoblili mi tenhle detail prostě nejde do hlavy. Ikoničtější než Diablo je pro mě osobně Miura a tam se povedlo vše poctivě zaoblit nejen v příčných řezech ale i těch podélných... a to bylo o 10-15 let dříve.
Tak já ti to zkusímtrochu vysvětlit, i kdyžs obávám, že zbytečně.
Uvědom si, kdy tohle auto vznikalo a jaké možnosti byly. Ty lampy jsou nutné zlo v jinak neskutečné aerodynamice.prosím, podívej se na mainstreamová autaté doby. Nebo se podívej na Lambo Diablo ajeho šílené lampičky. A to je jeden z nejikoničtějších supersportů všech dob a vyjel kolem devaesátýho roku. Takže asi tak.
Jinak já moc nevěřím tý maximálce co udávali, hlavně nástupce prej jel skoro 400. A jestli jo, tak proč dělaj dneska takový dyje s Chironem a tak?ňjn
Jinak než pozérství, je to asi napůl splněný životní poslání jednoho snílka.
Je to bomba.
Může mi někdo vysvětlit jak jde dohromady "sofistikovaná aerodynamika" a ty lampy z ávie namontované v kapsách a ještě na kolmo v předním nárazníku? Pozérství, nic víc tohle auto není.
u kterého bohužel chybí v nadpisu slova !Octavia" "Tesla" nebo "elektromobil" takže ho tady nebude nikdo číst.
>:-[] >:-[]
Doufám, že slibované pokračování o nástupci bude. Jestli se nepletu, na začátku devadesátek mě totiž odboural zpětnou kamerou. Ale je to fakt dávno, tak se můžu plést.
Hezký den