Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Audi S4 - nový vrchol řady

Na pařížském autosalonu má premiéru nové Audi S4, které se přichází s šesti místo osmi válci, přeplňováním místo atmosférického plnění, nižším výkonem, ale lepší dynamikou a nižší spotřebou.
Zpět na článek
neregistrovaný "krákora"
13. 10. 2008 16:42
Re: paráda
Souhlasím s Tebou!!Měl jsem jednu zkušenost,na obyčejného Favorita jsme namontovali převodovku z Favorita na kopce.A to byl pak Hořák >:D >:D
neregistrovaný "krákora"
13. 10. 2008 16:38
Re: paráda
jo jo,taky mám stejnou zkušenost.Ty řidiči jsou většinou Passatisti,Golfisti,a pak jak jsi psal. >:D
neregistrovaný "babo"
12. 10. 2008 17:55
Re: paráda
jj, to som sa ja zle vyjadril :-)
neregistrovaný "babo"
12. 10. 2008 17:55
Re: paráda
a ze je 335i horsie vyvazeny povedal Dinar, je to zaujimavy postreh, tiez sa mi nechce mu verit... Ano, 35i oproti 30i zas tak tazky nie je, ale mohli inak nastavit podvozok... tlmice, pruziny, stabilizatory, geometria...

35i vs. 30i - 30i je len moja osobna volba a 99% aut by ma nepredbehlo :-) jasne, ze 35i skoro vobec nic. Ale mna aj tak najviac bavi, ked ide predo mnou strasny frajer, co masti po rovinke a v zakrute ho obehnem ako nic, lebo ju poznam... POtom pride deina, ja spomlaym na predpisovu ryhclost a tam ma obhene naspat, lebo ide kilo... 8-s :no: Neviem preco, velmi casto su takyto ludia prave majitelia AUDI, najlepsie Q7...
neregistrovaný "babo"
12. 10. 2008 17:51
Re: paráda
Ja som vedel, ze na nastvem, ale nemyslel som to zas zle :-)

WTCC - no tam je to, ze na vyjazde zo zakruty, hlavne proste na tych, kde atmosfera ma vyjazd v relativne nizkych otackah, lebo proste na nizsom stupni by bola hned v obmedzovaci, tak sa naoaj prejvi ten ohomny kurat seatu, ktory vdaka tomu nemusi mat tak strasne dobre nakvaltovane a vyrazi ako besny... Ako na rovinkach sa ked si vsimne ten rozdiel casom zrovna, len musia byt moc dlhe a hlavne potom uz prednehnut auto pred Tebou nie je tak lahke.... WTCC ale moc nesledujem hlvna od kedy dovolili diesle do S2000 triedy a vymeslsi nejau S2000d... Nech povolia aj benzinakom turbo... ;-\

Kopce - o tom mi neorzpravaj, to je moje hobby :-) Mojim autom casto jazdim skoro rano Pezinsku Babu a mal som moznost skusit to aj v inych autach... Da sa aj tam jazdit bez velkeho vykonu v nizkych otackach,len na to potrebujes mat perfekte poskladanu kratku prevodovku. Samozrejme ale par zakrut sa zase najde, kde nemas tak dobre nakvaltovane a tam stratis... A to moze byt hned prave sekunda :-)
neregistrovaný "babo"
12. 10. 2008 17:45
Re: paráda
chipom ja moc nefandim, ani na diesel... BMW kolho trvalo kym z cca 150k spravila tych 177k . Ano, docasne to ide spravit lahko chopim, ale to sa musi prejavit na zivotnosti, pokial by si to chcel vyuzivat stale... Ak len sporadicky, tak to zmysel ma.
neregistrovaný "krákora"
12. 10. 2008 15:26
Re: paráda
ahá,tak to jooo :-)
neregistrovaný "krákora"
12. 10. 2008 15:25
Re: paráda
ne ne,měl jsem e90 s 163koní a pak jsem to zkoušel čipnout na 200koní a krouták 440 asi.To byl pak mazec,celkem >:-[] a pak některá auta i s 250 końima měla se mnou dost vážný problém do rychlosti 200km/h.A ta super spotřeba,nejmíň 3.9 a nejvíc 8.3.Ale průměr většinou 5.2 až 6.5.Rád na tu mašinu vzpomínám.No ale 335i je prostě 335i :-! >:D
neregistrovaný "krákora"
12. 10. 2008 14:56
Re: paráda
no,děkuji za poučení,ale myslím si,že zas tak málo toho nevím.Psal jsem o tom kroutáku schválně,protože když někomu řekneš,že 335i má 306koní a on bude mít atmosféru 300koní,bude si myslet,že ty auta pojedou stejně.Ale to je právě velice mylné!!O jak moc je 330i sporovnější,než 335i??Myslím,že o moc né!!Na to jaký je rozdíl v jizdní dynamice a pohodlý síly motoru a spotřeby!!!A víš kde se pozná dobrý motor?Vždy na kopcu!A tam potřebuješ krouták.Nic méně,v závodech FIA WTCC,to jasně dokazuje Seat se svým dieslem,který má krut asi 450nM oproti benzínu BMW 245nM asi, a to zhruba pří stejném výkonu!!!Takže radši budu mít krouták a výkon,než jenom výkon.BMW jim stačí a to díky zadnímu pohonu a lepšímy jizdnímy vlastnostmi,a to dokonce i u těchto sportovních vozů.A co se týče té nedotáčivosti 335i o proti 330i,tak mě věř,že v běžném provozu,to na 90% nepoznáš.Ona celková váha pohotovostní je rozdíl asi 50kg na celým autě v prospěch 330i.Tak těžko říci,jak je to s přední částí vozu.Jinak tvůj názor respektuji!Ale mě by sralo,kdyby mě někdo ujel,byť bych měl sportovnější motor.
neregistrovaný "babo"
11. 10. 2008 23:26
Re: paráda
Ma krutak 400Nm a to z neho robi ako keby mal 350? No nic v zlom, ale to si dalsi, komu jazdi auto na tocivy moment (spravne nazvane moment sily). Pozri si Dinarov blog, tam to akurat vysvetloval celkom prehladne.

Pravda ale je, ze 335i ma neuveritelne spektrum otacok, kde ma slusny vykon (auto jazdi na vykon) a preto zo zaciatku moze mat aj na atmosfericky motor s vyssim vykonom, lebo pri 2000 otacok bude mat atmosfera mat malo koni a bude mrtva, kdezto prelnovany motor uz bude mat vtedy mozno 60% vykony.
Pri dobrom sprevodovani kde s ada atmosfera stale drzat vo vysokych otackah je proste rozdiel jasny a vtedy ziaden tocak pri 3000rpm nepomoze

330i jasne nema sancu na 335i, to je jasne. Ide o to, ze je ten motor proste sportovejsi povahou a pre mna osobne zabavnejsi (nie vzdy najrychlejsie auto je najlepsie). Dinar dokonca tvrdi, ze 330i je lepsie vyvazene a neutralnejsie, comu sa mi osobne az nechce verit, ale nieco na tom asi bude
neregistrovaný "babo"
11. 10. 2008 23:19
Re: paráda
myslel som COUPE samozrejme :-) HATCH by som nechcel v ziadnom pripade
neregistrovaný "babo"
11. 10. 2008 23:18
Re: paráda
20d je naozaj dobry motor, nie je uplny vzor kultivovanosti, ale vykonu, to rozhodne ano. Ale 150k je 150k (teda predpokladam, ze si este nemal tu 177k verziu). Ale ze by som kvoli 20d uz nemohol jazdit atmosferou, tak to zas nie.

Nie je nutne podradovat? No ano, ale ja podradujem casto a rad :-) Patri to k sportovej jazde a 3er (obzvlast E90 ktory sa mi vobec dizajnovo nepaci) si kupim hlavne kvoli tomu, nie kvoli pohodovej jazde (on ma na to predsa len trochu tvrdy podvozok, kopiruje v celku vozovku). 330i taha dobre aj pri 2500 a orpoti beznynm autam na ceste mas uz vtedy spustu vykonu, ked je to ale fakt nutne, podradis, pripadne o dva a je to... :-)

tym ale nechcem povedat, ze je preplnovanie nezmysel, na beznu jazdu je to znacne pohodlnejsie a obavam sa, ze atmsfery o chvilu vyhynu :-(
neregistrovaný "krákora"
11. 10. 2008 21:13
Re: paráda
no,320d v těch 2000ot. zatáhne,ale dá se říci,že ten motor táhne dost dobře až na 4000ot.Takových dobrých motorů jsem moc neřídil,jak je 320d.
A jak popisuješ tu jizdu s 330i,tak u 335i stačí fakt jet na 1500ot. a při sešlápnutí plynu auto dost slušně akceleruje,takže není až tolik nutné podřazovat.To si tohle nemůžeš u 330i dovolit.samozřejmě,že záleží,jak moc potřebuješ zrychlit.No a do 4000ot.,slyšíš bručení z výfuků a od 4000ot.,začíná nádherný koncert-filharmonie >:D
neregistrovaný "krákora"
11. 10. 2008 20:58
Re: paráda
Tak to teda čumím.Jak to že není 130i??Podívej se na stránky BMW a uvidíš!Ale samosvor nemá,to je fakt.
neregistrovaný "krákora"
11. 10. 2008 20:46
Re: paráda
335i jede srovnatelně s M3 e46 v přímce.V kopcu na tom je lépe 335i.To auto má sice (306koní),ale dohání to tím kroutákem 400nM,takže jede zhruba jako kdyby mělo asi 350koní.To jsem zkoušel!!A 330i,prostě nemá šanci na 335i.
neregistrovaný "babo"
10. 10. 2008 23:04
Re: paráda
preco vlastne 1er nie je vo verzii 130i??? Samosvor k tomu a mozno by to bola moja volba, aj ked by som v tom tiez mozno vyzeral trocu teenageresky...
neregistrovaný "babo"
10. 10. 2008 23:03
Re: paráda
s tym sa da celkom suhlasit... Akurat, ze hlavne u 320d je vidiet, ako je ten tocivy moment klamlivy a ako sice pri 2000 otackach ked sa natlakuje turbo auto vystreli a zatlaci cloveka do sedaciek, ale trva to kratko a auto proste ide subjektivne.

335i naozaj len decentne doplna 330i a dava znacne viacej vykonu nie v absolutnom meritku, ale v sirsom spektr otaciek.

Ja osobne by som ale bral 30i, lebo proste atmosfera je uzasna, musi sa s nou vediet jazdit a o to je zabavnejsia. mozno aj 30i ma na mna trchu mensiu vykokovu spicku, ale to je proste tym, ze ide tak pekne. valis si to 90km/h po okreske, kludne na 5-ke... pred Tebou dodavka, nody Ti krasne spriavia nauceny pohyb na medziplyn, zaradis tam 3 a bez akeholkvek trhnutia celym autom (synchrony oddychuju a klukovka nedostane ranu) vyrazis a nakladak predbehnes v momente a motor este podrzis az k obmedzovacu a potom rychla, 4, 5, 6 a mozes zase plavat krajnou :-)

ze je ale 335i menej agilna v zakrutach a pomerne nedotacava, to by ma v zivote nenadalo, ale to sa naozaj da povedat len po priamom porovnani, to inak nejde :-)
neregistrovaný "babo"
10. 10. 2008 22:56
Re: paráda
ale ako 335i ze nema turboefekt je povedane samozrejme obrazne a ano, 330i vs. 335i to by chcelo priame porovnanie, co sa beznemu "smrtelnikovi" fakt tazko podari

pravdou ale je, ze pred 335i som isiel niecim, uz neviem cim a to malo tak zle odladeny elektricky plyn, ze ta "prodleva" bola snad horsia ako u 335i.

335i ma este mensi turboefekt ako 2.0 TFSI podla mna a rozhodne mensi, ako 2.5T od VOLVO
neregistrovaný "babo"
10. 10. 2008 11:28
Re: paráda
no nieco na tom bude... Uz ani Z4 nebolo tak perfektne auto, ako mohlo byt. Hold ale ak sa X6 a V5 budu predavat, neda sa im nic vycitat. Kde su tie casy, ked si mal 3er 5er a 7er (tusim jedna 6-ka bola aj) a tym to haslo? :-) To bolo viacej casu hrat sa. Teraz radsej zrusia vyvoj tej odlahcenej M3 a idu na X5 M a X6 M ... 8-s Ultra fanusikom sa to nepaci, ale dolezite su predaje a vacsina :-!
neregistrovaný "Donovan"
9. 10. 2008 22:51
Re: paráda
BMW se momentálně vydává zajímavým (v tom nejhorším slova smyslu) směrem. Dřív sekali nejlepší sportovní sedany světa jako Baťa tenisky a teď se chlubí obludnou X6, chystají F3, V5... zapomínají na kořeny. Alespoň tak to na mě působí. :'-(
neregistrovaný "krákora"
9. 10. 2008 21:52
Re: paráda
Dinare,často s Tebou souhlasím,ale ted mě to donutilo se přihlásit.Mám 335i coupé a před tím jsem měl 320d e90.Chtěl jsem si koupit benzína,a tak jsem zkoušel všechny benzínové varianty od BMW.Všechny jedou úplně suprově a na atmosféry mají i dost slušnej spodek.Ale když máš naftáka,kterej má krouták ve 2000ot 360Nm,tak jiná volba neexistuje,než 335i.335i má krouták a hned kvalty sázíš za sebou jak u nafty,a navíc ten motor můžeš točit při krásném zvuku!!!Turboefekt je tam malý,že když někomu neřekneš o těch turbách,tak to na samotné jízdě nepozná!!Jenom se bude divit,jak to jede dobře v nízkých otáčkách.Jinak se ten motor chová jako atmosféra,akorát se rychlej vytáčí a je pružnější.Já už bych jinou variantu nevolil,kromě M3 e92.Ale o tom se dá povídat celej den.
neregistrovaný "krákora"
9. 10. 2008 21:36
Re: paráda
Ano!!!!!!Přesně tak!!!!!Stačí se podívat na Yotube,jak 335i ze zadním náhonem má rychlejší akceleraci a je rychlejší na okruhu,než čtyřkola S4.
neregistrovaný "krákora"
9. 10. 2008 21:30
Re: paráda
Ha ha ha,ha ha ha.A v čem měla RS4 na M3 e46???Snad měla jizdní vlastnosti lepši???Nebo motor měla vyhlášenej asi 6krát po sobě jako nejlepší na světě???tak včem???Nevíš co píšeš!!
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 19:18
Re: paráda
To už Ťa ani vlček nechce? >:D
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 13:39
Re: paráda
Nene, žádne baby. Potom budem piate kolo u voza! :'-(
Avatar - jazva
9. 10. 2008 13:03
Re: paráda
tak to máme pekne zadelené. Len si musíme dávať pozor, aby sme tú 25-ku nemali spoločnú... >:D
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:56
Re: paráda
niekde som cital, ze 3.0 TFSI ma byt az o par destiaok kg lahsi ako 4.2 FSI. Ale nemozem ten link najst... :-(

335i vs. 330i - jasne, tlmicmi pruzinami a stabikom sa da toho vela zmenit... Ale preco by to "sourdrozi" z mnichova robili? To by mi na BMW fakt nesedelo
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:49
Re: paráda
>:-[] >:-[] >:D To ja mám sen že naposled vydýchnem, keď ma bude v devedesiatke nadopovaného viagrou hoblovať tá 25 ročná milenka... >:-[]
Avatar - jazva
9. 10. 2008 12:46
Re: paráda
tak to by bolo posledné(domov dôchodcov) čo by som ti želal. Ja mám vysnívaný sen, že ma v 90-tke zastrelí žiarlivý manžel mojej 25-ročnej milenky... :-!
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:27
Re: paráda
skôr najprv v domove dôchodcov, krchov ešte počká... >:-[]
Avatar - jazva
9. 10. 2008 12:10
Re: paráda
takže to asi absolvujeme s babami... a k tomu tvojmu veku, no pomali aby si si už začal vyhliadať miesto na cintoríne... >:-[] ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
9. 10. 2008 12:08
Re: paráda
Zodpovedne prohlasuji ze tam turboefekt je sice maly ale je ( ale mensi nez ve 2,5T) .
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:05
Re: paráda
ale myslím, že bysme to zvládli aj so ženami. Tá moja tiež rada výlety a do Blavy a aj do Topolčian by sa pozrela určite rada. 29 rokov?? A to si pripadáš v rokoch?? >:D Čo mám vravieť ja?? o týždeň mi bude 34... 8-s
Avatar - jazva
9. 10. 2008 12:01
Re: paráda
no mojej keď poviem slovo výlet, tak je v siedmom neby. Takže sa z toho bez nej asi nevyvlečiem. Jedine že by sme išli cez prac. týždeň a jej by nedali dovolenku... ;-) a ja mám 29...
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:58
Re: paráda
fajn súhlasím.. ;-) Budeš brať aj ženu?? Ja len aby som vedel či mám zobrať aj tú svoju. A len tak mimochodom, jazva kolko máš vlastne rokov ty?.. ;-)
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 11:55
Re: paráda
Já nevím čím to je, ale 335i působí těžkopádněji, ono stačí jiné tlumiče a jiné stabilizátory, a auto působí odlišně, nevím jestli chtělo BMW dát 335i více charakter GT, ale prostě v 330i verzi to auto působí živěji. Co se týká M3 tu jsem neřešil, mám na mysli obyčejnou trojkovou řadu kupé nebo sedanů.

S5 asi bude mít o nějaký cm širší rozchod než S4, ale parametry zatím nevíme, ale i kdyby bude to někde v relaci rozdílu ET na kolech, to není podstatné, jde o to, že ta auta používají stejný podvozek, stejně naladěné quattro a otázkou tak možná jen bude, jestli je TFSI lehčí nebo těžší než V8, i když to by taky byl asi rozdíl jen pár kilo. Myslím, že moc rozdílů v jízdních vlastnostech S5 a S4 nebude. ;-)
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:53
Re: paráda
ahá! takže správny prémiový pasák dobytka, by mal mať minimálne drevenú nohu. Ak má náhodou plastovú, tak má smolu a je lowend... >:-[] ;-)
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:50
Re: paráda
keď pôjdeš do Kováčovej, tak sa zastavíš v Blave a do TO pôjdeme spolu. A budúca polovička má sladkých 21. a vďaka!
9. 10. 2008 11:48
Re: paráda
Imáge, ne? Ve Volze je pravý dřevo, to se ještě nevynalez plast >:D
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:48
Re: paráda
Ale jo srovnávačky a testy jo. Ponejlépe však ty které si odjezdím sám. Pak je to srovnávačka o mých pocitech. Druhou věcí je pak estetická stránka věci, jak se mi které auto líbí či nelíbí. A tam bohužel u mne BMW jednoznačně ztrácí. Volha versus S-klasse?? On se ti už Tatra pochlubil jak v Novosibirsku s Volhou proháněl medvědy?? >:D >:-[]
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:44
Re: paráda
keď bude trocha počasie a pojdem do Kováčovej, stavím sa v Blave a aj v Topolčanoch. A na to pivko skákneme. Inak ti jazva prajem v budúcom manželstve všetko najlepšie, nech máte so ženou len a len pohodu. olko má tá tvoja rokov keď je mladá a ty už v rokoch... >:D ??
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:41
Re: paráda
minulý rok som bol v TO ako doma. Som sa mohol zastaviť... Hádam nabudúce. ;-)
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:40
Re: paráda
a čo je na tom(volha/S-class)???? minimálne v spotrebe určite! >:-[] ;-)
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:38
Re: paráda
Tak to ja som ešte mladik! >:D
Jasné, som. Aj ja som už Pierra lákal na Topvar, ale nejak sa nás bojí! >:-[]
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:32
Re: paráda
to som nenapísal, len som napísal, že už nie som najmladší... >:D si priamo z TO?
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:28
Re: paráda
To máš lepšie ako tú X6. Postav dom, zasaď strom...atď. Nech sa vám darí. ;-) :yes:
btw: akurát ma znervóznila Tvoja poznámka o tom že si už starý!!! 8-s
9. 10. 2008 11:27
Re: paráda
Aha, takže ne srovnávačky a testy, ale jen pocit. To je OK, že v podstatě sebe vyvracíš. Já bych to udělal stejně bez ohledu na to, jestli je C63 lepší, než M3, nebo RS4 a naopak. Tomu rozumim, ale znáš to... Volha to natřela S-class a tak >:D
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:21
Re: paráda
tak to asi nie. skôr 6ha pozemok pri blave... >:D
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:17
Re: paráda
Tiež dostaneš X6 ako svadobný dar? Inak samozrejme gratulácia.
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:13
Re: paráda
nemusím, ale už asi nastal ten čas. nie som už najmladší! Ale budem mať mladú ženu... >:D
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:09
Re: paráda
tak už aj ty jazva?? Po Vaderovi už ďalší. Azda musíš sa ženiť??
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:08
Re: paráda
Já si BMW určitě koupit nepůjdu. A je mi vcelku jedno co řekl Zezulka, Dinar anebo Navtech. V žádném případě nepochybuji o kvalitách BMW, nicméně Bangleho rukopis mi stačí k tomu aby po estetické stránce bylo BMW z německé svaté trojky pro mne až poslední. Nemluvě o tom, že quattro mi sedlo lépe jak zadohrab. Tož tak ;-)
Avatar - jazva
9. 10. 2008 11:04
Re: paráda
aj by som sa chystal, len nie je škvara... práve riešim svoje zásnuby a dve svadby v rodine. Pripadá mi to ako čierna diera na peniaze... ;-\
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:02
Re: paráda
No neviem neviem či sa mi zadarí sa v Blave ukázať v najbližšej dobe... ;-) A čo ty a Praha? Nechystáš sa do stovežatej?
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:58
Re: paráda
Hm, 335i som isiel len kratko a sedan... Ale v com by to bolo? zas o tolko tazsie ako 330i snad nebude... Rozhodne moja volba by bola 330i (a snad tam najlepsia vobla nekonci, snad M3 za nieco stoji :-) hlavne E92 :-) )

S5 je podla mna o dost sirsia, ako S4, to este moze mat vplyv.
Avatar - jazva
9. 10. 2008 10:57
Re: paráda
kedy ťa mám čakať? Bažant a Topvar sa už chladí... >:D
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 10:52
Re: paráda
Zkus přímovstřikovou 3,0i a pak 3,5i a řekni mi, že nemá žádný turboefekt. Jasně že není jako u 2,0tdi, ale je tam, a nejlíp to vynikne právě ve srovnání s top atmosférou. Pro mě paradoxně, je momentálně, při existenci 3,0i 200kW motor 3,5i v nabídce BMW zbytečný (myšleno pro řady 1-5), ten třílitr je geniální, těch pár koní klidně oželím, to už je stejně dobré jen na masírku v přímce.
9. 10. 2008 10:50
Re: paráda
Hele, ty si půjdeš koupit BMW, protože třeba Zezulka řekl v Roadlooku, že je lepší, než A4? Za Zezulku si dosaď koho chceš.... Já třeba ne, ba ani ve snu. Teda kvůli dojení, bych musel mít 4x4.
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 10:48
Re: paráda
Tajně přezbrojovat nebude, spíš se to obejde bez větší medializace.
S4 je v podstatě S5, to je pro 335i naprosto rovnocenný soupeř, tohle Audi je dokonce míň nedotáčivé než zadokolka 335i, což je celkově trochu tupé auto, mě vůbec přijde, že čím slabší motor, tím 3-er kupé funguje líp, což je naprosto opačně, u BMW, než to bylo dříve. S4 je zacílená proti 335i a nebude mít problém se jí rovnat. A je to jen dobře, aspoň bude muset BMW víc přitlačit na pilu, nejlepší verze trojky končí u 330i.
Avatar - jazva
9. 10. 2008 10:47
Re: paráda
moju poznámku treba brať trochu z nadhľadom. skôr to bola taká malá provokácia... >:D ;-)
9. 10. 2008 10:44
Re: paráda
Přesně tak a příště prosím bez těch šmajlíků, protože to je vážná věc! >:D
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:44
Re: paráda
testy, testy... neverim im. A napriklad pozri si TOPGEAR C63 vs. M3 vs RS4 :-)
Novu A4 som este nesiel, ale pochybujem, ze bude mat tak dobru prevodvoku, ako ma 3er a tak dobre riadenie... A v podstate ani podvozok. Nadupany motor nestaci. Ale to su len moje dojmy, fakt som nesiel ani obycajnou A4 a ani tak skoro nepojdem a S4 uz vobec nie :-)
Zacinam ale rozumiet, preco je 3.0 TFSI kompresor a nie turbo. AUDI sice ma vymakane turbo motory s minimalnym turboefektom, ale 35i s 2 malymi turbami nema turboefekt ziaden. S kompresorom ale tiez nebudu mat vobec ziaden u AUDI... Len ho mozno trochu neprijemne bude pocut. A 3.0 TFSI este ma par koni navyse... Moja volba by ale aj tak bola stale 30i (atmosfera je atmosfera :-) )
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 10:43
Re: paráda
Paradoxne, ja som skôr čital porovnávačky súčasnej RS4 vs. minulá M3 a tam dopadla lepšie M3. Ako si vedie táto osemvalcová, netuším. A S4 vs. 335i ? Pierro, objektivitu od Teba nik neočakáva! ;-) >:D
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 10:42
Re: paráda
Tyhle paušalizace jsou k ničemu. Když budeš chtít zábavné auto a jsi vysazený na zadní náhon, koupíš si BMW, to je jasné, ale umím pochopit, že chce někdo brutální účinnost s civilnějším projevem a proto vleze do Audi s quattrem. Je to na vkusu každého soudruha, ve výkonech, okruhových časech atd. jsou top modely BMW a Audi už nějaký ten pátek vyrovnané.
Avatar - jazva
9. 10. 2008 10:38
Re: paráda
nechcem ti brať ilúzie, ale Audi na BMW nebude mať nikdy... >:-[] ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 10:36
Re: paráda
Babo na M3 mala už tá minulá RS4. Prečítaj si zopár porovnávačiek. O tej budúcej vôbec nepochybujem. Inak prečo myslíš, že by S4 nemala mať na 335i?? Ja som presvedčený o tom, že naň mať bude. Ale počkajme si na testy.
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:28
Re: paráda
to som tu uz s Dinarom riesil, preco S4 ma V6 a S5 V8... No proste ked spravili S5, este nic ine vhodne ako V8 4.2 nemali. Vraj podla info (ktora nemusi byt pravdiva), S5 prezbroji tajne az po uvedeni RS4 a RS5.

S4 inak ale podla mna nebude dostatocnou zbranou proti 335i. Mozno motoricky, ale ako celok len tazko. A osobne mi je luto, ze RS4 skoro urcite nebude atmosfera, stejne to ale nebude mat na M3 >:D
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 09:12
paráda
Tak tohle auto je víc než důstojným konkurentem BMW 335i anebo Mercedesu C 350. Jen mi nějak není jasné, proč má S5 osmiválec a sesterský model S4 šestihrnek. Bude se tedy motor v S5 měnit za tenhle nový, foukaný?? Malý úbytek výkonu oproti osmiválci je trochu škoda, nicméně lepší dynamika spotřeba a pro bursíky i nižší emise stavějí tohle auto do névého světla. Audina zavzpomínala koukám na staré dobré časy S2 a jejím biturbem 2,7. Na závěr nezbývá než konstatovat že se již nemůžu dočkat skutečně velkorážní RS4/RS5. Jestli půjdou ve stopách větší sestry RS6, pak je jasné kdo se stane v příštím roce králem střednětřídýh supersedanů (a überkombíků.. ;-) )