Ja tedy myslim ze 60 kw je na male lehke auto coby stred naprosto dostatecny..A kdo chce litat nalozeny na dalnici tak vrchol je k dispozici taky (ac s automatem,coz chapu ze neni pro kazdeho) a nebo lip - vetsi auto.
S malym autem je to dalnci kvuli nizke hmotnosti (a tim padem citlivost na vitr a poryvy) a kratkemu rozvoru stejne vzdycky trapeni. U nej pomuze jen tezky diesel vpredu, ktery je ale zase ve vsech ostatnich situacich jen na obtiz..
to zrychlenie je strasna mizeria... aby 60kw male auto zrychlovalo takmer za 15 sekund? casy favoritov su predsa uz prekonane ....ved to aj 20 rocne 44kw polo alebo 50kw felda su v tomto citelne zivsie vozy
auto sa mi vizualne paci ale s tymi motormi okrem tej top motorizacie to je dynamikou strasny lenoch a za mna defakto nepredajne .. skoda lebo zrovna kabina uz vyzera super a aj exterier... ale ta dynamika tych "beznejsich" dostupnejsich motorizacii to je snad zly vtip... to je navrat 20 rokov dozadu....
S atmosférou a ve střední výbavě nevychází špatně, jako stylovka do města. Problém nastává, když člověku nestačí udýchaný tříválec...Spojení 1.2 T jen s automatem mi přijde nešťastné, příplatek za něj je fakt velký. Paradoxně docela zajímavě vypadají diesely.
Ano pre zakaznikov je urcite dolezite sledovanie kilowatov a zrychlenie.... 90 % to absolutne neriesi!
Ano pre teba nepredajne, pre Citroen uspesny model...pre klientov su dnes dolezite vstupne naklady, prevadzkove naklady a hlavne prvotna emocia.vzhladom na prevadzkovanie po meste je kazde auto startujuce z krizovatky super rychle a je jedno ci robi 100vku za 8 sekund alebo aj 15.
Ano, za všechno může ten zlej excel? >:D Jen pro tvou informaci Clio II i Fabii I máme stále v rodině a ono i selským rozumem člověka napadne pouze srovnat výkon motoru vs. váha vozu, milej excele ;-) Chudák Citroen si údaje na rozdíl od jiných záměrně zhoršuje, bože kde na ty blbosti lidi chodíte >:D
Rozhodně souhlasím nesmyslným spojením 1.2T pouze s automatem, zbytečně to zvyšuje cenu a Citroen si tím zavírá dveře k mužské části populace. Bohužel dělá přesně to samé u C4 i Picassa u silnějších benzinů. 1.2VTi se 60kW znám velmi dobře z předchozí generace a je celkem slušně čiperný pro příměstské ježdění a obsazenosti 2 osob a jejich bagáže. Jakmile naložíte víc, už se projevuje jeho koncepce a dynamika mizí...
Proboha, vykaslete se na excel. Zrychleni neni homologovany udaj ze zkusebny, takze co si kdo napise to tam ma. Ze to napr. koncern Vw vyuziva na marketing a pise ke svym autum nedosazitelne udaje je znama vec,tak to pak nepouzivejte do excelovych souboju...
Potěší, ale ne s nabídkou motorů, co u C3 předvedli. Tohle není ani pro manželku. Ta moje jezdila dříve ve Fabii s motorem 1.4 / 50kW a stále si stěžovala, jak je to líné a to není žádná závodnice. Pak jsem ji místo toho zakoupil Fabii 2.0 / 85kW a je spokojená a v LPG jezdí za 1kč / 1km. Základní motorizace jsou u nové C3 spíše za trest a manželce nebo přítelkyni se tím spíše pomstíte ;-)
Auto pěkné, ale ta nabídka motorů je naprostá tragédie. Motor 1.2 / 55kW mělo už v roce 2001 Clio II a zrychlení za 12,8s. Tohle těžší auto má v základu motor 1.2 / 50kW a zrychlení úsměvných 15,9s. To i stará líná Fabia I s motorem 1.4 MPi / 50kw měla 14,4s, čili ta C3 i se silnějším motorem 1.2 / 60kW s 14,6s pojede stejně zoufale jako ta Fabia I. Tohle není použitelné ani do města, natož někde za město bez toho, aby se motor musel držet dosti pod krkem.
I ten základ do města stačit bude. Problém je, když chce člověk občas auto i naložit nebo třeba jezdit i po dálnicích, aniž by ho motor výrazně omezoval...nebo prostě chce mít výkonovou rezervu. C3 pro takové případy nemá v nabídce žádný zlatý střed, a to je škoda.
mně to připadné drahé - základ ještě ok, ale takhle na 1. přečtení mi doplňková výbava ve vyšších verzích připadne jako nutná, ale zato nesmyslně drahá, o příplatcích nemluvě - to jsme už o třídu výš
no a kde nechali automaty (robota)? jen k nejsilnějšímu motoru :no:
Tedy ten skok z 1,2 60kW na 1,2 81kW o 70.000,- je docela síla. Turbo stojí tolik? Navíc je tam pořád "osvědčený" PSA pětikvalt ;-\
Jinak ovšem OK :yes: