Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jízda s předokolkou bez ručky dveřmi napřed? Stačí znát pár triků!

Spousta řidičů si myslí, že s elektronickou parkovací brzdou přichází o část zábavy za volantem. Nemusí to však být pravda.
Zpět na článek
30. 11. 2016 15:45
Překládání článků z CarThrottle
A co to příště zkusit bez toho, aniž byste museli tupě překládat včerejší články z CarThrottle? 8-s Viz: [odkaz]
30. 11. 2016 14:10
Re: Korektor
Tvůj komentář je stejně naplňující a edukativní jako všechny ostatní. Když už někoho nařkneš z toho, že píše bláboly a nerozumí tomu, zkus aspoň napsat, co tam bylo špatně. Kopeš do redaktora bez jediného argumentu, ono se to ale asi zpoza monitoru dělá hezky.

Reaguj věcně, pouč nás!
Avatar - KANKUNEN
30. 11. 2016 13:04
Rallyoví jezdci by řekli, že mají v autě
hydraulickou ruční brzdu.
30. 11. 2016 12:57
...
Stačí nazout Vraníky, pak se to urve i s 225/45R17.

V další části seriálu si povíme, jak nastavit geometrii po skandinávském švihu přímo do obrubníku.
30. 11. 2016 16:47
Proč to dělat tak složitě, když to jde jednoduše?
Výše popsané postupy, jak na kluzké silnici odsadit zadek nedotáčivě se chovajícího auta jsou jistě možné, ale pro 90 % řidičů neproveditelné. I to je jeden z důvodů, proč je plošné zavádění el. P brzdy zločin na řidičích a jejich uspokojení z jízdy. Když už to výrobci mermomocí chtějí nabízet zdegenerovaným řidičským lenochům, prosím, ale jen na přání (třeba za příplatek). V základní výbavě by mechanická ručka nikdy neměla chybět!!! 8-s 8-s 8-s
Avatar - Googlit
30. 11. 2016 18:00
Re: Nač takovéto triky?
Přesně, ale nemusí být ani moc kluzko pokud to člověk umí. Tohle je jedna z věcí na které se snažím trénovat manželku, protože když se to stane ve chvíli kdy to člověk neočekává a ani se mu to nikdo nestalo... reaguje tak že dupne na brzdu místo toho aby přidal plyn a je to ještě víc v pytli.
Avatar - Googlit
30. 11. 2016 17:58
Nebo
Nebo stačí trochu víc pod plynem na nějaký nižší převodový stupeň zatáčet a pak rudce pustit nohu z plynu. Přední náprava se lehce přibrzdí motorem a zadek vesele pokračuje ve směru zatáčení ale bokem :-!
30. 11. 2016 15:12
XC90
Hm, a co mi poradíte pro hybridní XC90? :-) Kontrolu stability nelze plně vypnout, elektromotor na zadní nápravě se zapojuje "inteligentně" a přibrždění má za následek rekuperaci zadní nebo taky obou náprav. A včil babo raď.
30. 11. 2016 13:57
...
Takže - skandinávský švih je dobrý tak pro závodní auta, protože když máte auto s velkým a těžkým motorem vpředu, tak to můžete rozhodit jak chcete, ale motor Vás stejně táhne po tečně ven, pak nastupuje právě ta ruční brzda, kterou to lze korigovat, ale bez ní v autě s těžkým motorem to moc nejde.
Přibržďování levou nohou je ok, ale opět nelze u 90% procent aut použít, protože se při sešlápnití brzdy automaticky deaktivuje plyn, takže lze použít jen u starých aut, která nejsou tak elektronicky dojebaná.
Trailbraking jsem ještě nezkoušel, ale nevím proč bych *** měl vymýšlet nějaké kktiny, když stačí zatáhnout za ručku a přesně vím co se děje.
30. 11. 2016 15:13
Re: Korektor
Styďte se, styďte se, ale furt jsi tady :-)
Avatar - Floyd
30. 11. 2016 13:57
Korektor
Na korektora stále nemáte peníze? Tak ty bláboly po sobě koukejte číst, to co z vás leze je ostuda novinařiny. A k obsahu samotného článku: za a) Mička předvedl svůj typický amaterismus, proč takový článek nepíše někdo kdo tomu fakt rozumí?; za b) co každý příklad/případ doplnit o video? To by ale bylo moc práce, že jo?!
Styďte se za to jak špatně svou práci děláte! :no: :no: :no:
Avatar - Floyd
30. 11. 2016 22:00
Re: Nač takovéto triky?
A co na to žena? >:D
Avatar - Floyd
30. 11. 2016 21:57
Re: Korektor
Já nemám důvod se stydět, já svoji práci odvádím kvalitně. A sem chodím jen kvůli diskuzím, v nich se mnohdy pobavím víc než čímkoliv jiným. Články skoro vůbec nečtu, protože se z nich nic přínosného pro svůj život nedozvím. Výjimkou jsou technické články od pánu Dusila a Vaculíka.
Avatar - Floyd
30. 11. 2016 21:51
Re: Korektor
Nechal jsem redakci skoro osm hodin náskok na to, aby si ty bláboly opravila, a co se stalo? Nic! Takže si znovu to "Mičkovo" dílo přečti a ty chyby tě musí praštit do očí! A neříkej že ne.

Edit: A proč ty uvozovky? No protože ten článek rozhodně nevzešel z Mičkovy hlavy, tady máš zdroj ([odkaz] a ejhle, tam mají obrázky i videa!!! Ale to už bylo Mičkovi blbý to obšlehnout komplet >:D

Edit 2: Neříkej mi, že takovouto věc by redaktoři rádoby nejlepšího autowebu v Česku nevymysleli sami a musejí ji sprostě opisovat od druhých a to ještě bez udání zdroje! To je do nebe volající a doufám, že za to schytají mastnou pokutu, až je někdo zažaluje za porušování autorských práv.
Avatar - woody-alien
30. 11. 2016 15:55
Re: XC90
Tak zřejmě není hybridní XC90 to pravé "skandinávské švihadlo"... ;-)
30. 11. 2016 15:08
Nač takovéto triky?
Z článku to skoro vypadá, jako by se předokolka nedala bez těchhle triků přetočit. To je však dost zrádná sugesce. Když je na silnici trochu naklouzáno a člověk ubere uprostřed svižněji projížděné zatáčky plyn, začne ho ta pr*el předbíhat velice rychle. A pro "nezávodníka" to v rychlostech nad 50 km/h není až taková legrace, jako to vypadá z her na playstationu. ;-)
30. 11. 2016 14:34
Re: Rallyoví jezdci by řekli, že mají v autě
:yes: