Tvůj komentář je stejně naplňující a edukativní jako všechny ostatní. Když už někoho nařkneš z toho, že píše bláboly a nerozumí tomu, zkus aspoň napsat, co tam bylo špatně. Kopeš do redaktora bez jediného argumentu, ono se to ale asi zpoza monitoru dělá hezky.
Výše popsané postupy, jak na kluzké silnici odsadit zadek nedotáčivě se chovajícího auta jsou jistě možné, ale pro 90 % řidičů neproveditelné. I to je jeden z důvodů, proč je plošné zavádění el. P brzdy zločin na řidičích a jejich uspokojení z jízdy. Když už to výrobci mermomocí chtějí nabízet zdegenerovaným řidičským lenochům, prosím, ale jen na přání (třeba za příplatek). V základní výbavě by mechanická ručka nikdy neměla chybět!!! 8-s8-s8-s
Přesně, ale nemusí být ani moc kluzko pokud to člověk umí. Tohle je jedna z věcí na které se snažím trénovat manželku, protože když se to stane ve chvíli kdy to člověk neočekává a ani se mu to nikdo nestalo... reaguje tak že dupne na brzdu místo toho aby přidal plyn a je to ještě víc v pytli.
Nebo stačí trochu víc pod plynem na nějaký nižší převodový stupeň zatáčet a pak rudce pustit nohu z plynu. Přední náprava se lehce přibrzdí motorem a zadek vesele pokračuje ve směru zatáčení ale bokem :-!
Hm, a co mi poradíte pro hybridní XC90? :-) Kontrolu stability nelze plně vypnout, elektromotor na zadní nápravě se zapojuje "inteligentně" a přibrždění má za následek rekuperaci zadní nebo taky obou náprav. A včil babo raď.
Takže - skandinávský švih je dobrý tak pro závodní auta, protože když máte auto s velkým a těžkým motorem vpředu, tak to můžete rozhodit jak chcete, ale motor Vás stejně táhne po tečně ven, pak nastupuje právě ta ruční brzda, kterou to lze korigovat, ale bez ní v autě s těžkým motorem to moc nejde.
Přibržďování levou nohou je ok, ale opět nelze u 90% procent aut použít, protože se při sešlápnití brzdy automaticky deaktivuje plyn, takže lze použít jen u starých aut, která nejsou tak elektronicky dojebaná.
Trailbraking jsem ještě nezkoušel, ale nevím proč bych *** měl vymýšlet nějaké kktiny, když stačí zatáhnout za ručku a přesně vím co se děje.
Na korektora stále nemáte peníze? Tak ty bláboly po sobě koukejte číst, to co z vás leze je ostuda novinařiny. A k obsahu samotného článku: za a) Mička předvedl svůj typický amaterismus, proč takový článek nepíše někdo kdo tomu fakt rozumí?; za b) co každý příklad/případ doplnit o video? To by ale bylo moc práce, že jo?!
Styďte se za to jak špatně svou práci děláte! :no::no::no:
Já nemám důvod se stydět, já svoji práci odvádím kvalitně. A sem chodím jen kvůli diskuzím, v nich se mnohdy pobavím víc než čímkoliv jiným. Články skoro vůbec nečtu, protože se z nich nic přínosného pro svůj život nedozvím. Výjimkou jsou technické články od pánu Dusila a Vaculíka.
Nechal jsem redakci skoro osm hodin náskok na to, aby si ty bláboly opravila, a co se stalo? Nic! Takže si znovu to "Mičkovo" dílo přečti a ty chyby tě musí praštit do očí! A neříkej že ne.
Edit: A proč ty uvozovky? No protože ten článek rozhodně nevzešel z Mičkovy hlavy, tady máš zdroj ([odkaz] a ejhle, tam mají obrázky i videa!!! Ale to už bylo Mičkovi blbý to obšlehnout komplet >:D
Edit 2: Neříkej mi, že takovouto věc by redaktoři rádoby nejlepšího autowebu v Česku nevymysleli sami a musejí ji sprostě opisovat od druhých a to ještě bez udání zdroje! To je do nebe volající a doufám, že za to schytají mastnou pokutu, až je někdo zažaluje za porušování autorských práv.
Z článku to skoro vypadá, jako by se předokolka nedala bez těchhle triků přetočit. To je však dost zrádná sugesce. Když je na silnici trochu naklouzáno a člověk ubere uprostřed svižněji projížděné zatáčky plyn, začne ho ta pr*el předbíhat velice rychle. A pro "nezávodníka" to v rychlostech nad 50 km/h není až taková legrace, jako to vypadá z her na playstationu. ;-)