Redakce se vazne krasne snazi vecpat skodovku do absolutne kazdeho titulku, ale furt, jeste furt tam vidim prostor k zlepseni, tak treba jen z dneska:
Nabíjení elektroaut za pár vteřin? Prý už se našlo řešení! Pomůže i elektrickým Škodovkám?
Podívejte se, jak funguje dvouspojková převodovka ve Škodovkách! A proč řadí tak rychle?
Nový Suzuki Swift 2018 prozrazen! Jako Fabie půjde cestou evoluce!
Brabus 850 6.0 Biturbo je tak trochu jiná ojetina, cenu drží líp než Superb!
Tatra Force 14x8 a 12x8: Jezevčíci pro mobilní vrtné soupravy, který toho uveze tolik co 26 octávií!
PS: Vykricniku jsem se tam snazil vmestnat co to dalo, snad jsem se dostal na tabulkoveho hodnoty urcene normou Blesku co mistni redakce tak upenlive sleduje.
I při vší shovívavosti, které jsem schopen, musím konstatovat, že zdejší titulky už si v ničem nezadají s halasením kolportérů bulvárních tiskovin ve stanicích metra.
A pak se divím, kde se bere tolik Škoda-haterů. Jasně, že inteligent by se zřejmě neměl nechat strhnout, ale zase nechat si soustavně s prominutím s.rát na hlavu není řešení.
Pánové z redakce, to nás jako vážně máte za idioty ? :no:
Ano, jde o dvoumistne - tedy vrcholne neprakticke auto, uz jen proto je ztezi konkurenci 2er/1er. Tou je proste a jednoduse A3. TT i pres shodnou techniku je klasicky maly sportak (stylovka na ukor prakticnosti). Nizsi prodeje proti klasicke prakticke koncepci nejsou divne.
btw. 5er asi taky neni sportak i pres existenci 550i a M5.
A druhy nejprodavanejsi maly sportak je mustang, coz? >:D Kluci kluci, vy mi davate.
Ale tak clovek si to nejak musi zaobalit aby mu to "spravne vyslo". Nebudu vam to kazit. ;-)
Mno, nejdriv jsem si chel z tebe udelat srandu, bo ta hloupost cos vypustil si o to vylozene rika, ale zkusim odpovedet vazne:
TT je v podstate audi A3, stejna platforma, podvozek, pohon 4x4, motorizace od zakladnich (samozrejme ze A3 zacina jeste niz) az po ty nejvyssi (2.5L r5). Rozdil je karoserie HB vs. karoserie COUPE.
2er je v podstate bmw 1er, stejna platforma, podvozek, pohon, motorizace (samozrejme "zakladni" 1er muze zacinat jeste niz nez 2er) az po ty nejvyssi (3L r6). Rozdil je karoserie HB vs. karoserie COUPE.
Jeste jednou, oboje jsou to COUPE.
Rozdily tam samozrejme jsou, ta pribuznost 1er a 2er je patrnejsi hlavne uvnitr, kde jsou stejne, a kde TT je proti audi A3 uvnitr zcela jina. Nic to ale nemeni na podstate ze pod pozlatkem jsou to stejna auta.
Ted k tomu co srovnavame. Srovnavame cca stejne velka a do stejne tridi patrici, stejne tezka, stejne vykona premiova coupe nizsi stredni pro 2+2, ktere srovnavaji vsichni a vsude jako primou (nejprimejsi moznou) konkurenci. Do tech srovnani se tu a tam priplete Cayman, tu a tam CLA. Jen tady se clovek dozvi ze 2er coupe nekonkuruje TT coupe, ale jen A3 v sedanu >:D Tak teda jo.
Nebo to zkusme z jineho soudku. Kdyz tu ma nekdo problem videt 2er jako konkurenci TT, mame v te tabulce "sportaku" mimojine Mustang nebo treba GT86. Oboje RWD 2+2 coupe, pokud si misto v tomto "sportovnim klubu" obhaji tyhle dve (a dodam ze stim nemam nejmensi problem), zajimali by me duvody proc tam podle tebe 2er nepatri a cpes ji mimo. >:-[]
PS: nekdo by to mel vysvetlit i klukum novinarskejm, takhle plest jablka a hrusky
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
EU zahajuje pravni rizeni vuci CR v kauze dieselgate
vadi jim, ze cesko nezavedlo do svého prava systém sankci, který se tyka porusovani emisi automobilu.
zrejme bude všichni kvuli dyzlum platit jak mourovati a to vcetne nas co jezdime benzinem, nebo vcetne tech, co jezdi na kole
a tady se rozplyvaji nad dyzlem ve "sportovním" aute ...
bohužel ano.tohle auto má špatnou reputci,nejprve mu udělal velkou reklamu L.Maršeš(gay) a pak v něm jel neznámější homosexuální pár na světe na svatbu...
Proto mi nedává vůbec smysl celý ten článek co má společného Scout s Audi TT. Možná se příště dočkáme článku o tom, co má společného RR Phantom se Superbem. Volant.
Zase tak irelevantní to není, když třeba to dítě máš, nebo bys chtěl občas vzadu někoho převézt. V 2er to vzadu ujde. TT má vzadu mučírnu. Řekl bych, že 2er je někde mezi 1er a TT. Tím nechci říct, že to konkurenti nejsou. Na škatulkování nejsem. Jen TT je v té nepraktičnosti ještě dál a jsi řekněme na úrovni Caymanu nebo Z4. Právě Z4 je z praktického hlediska z portfolia BMW podle mne TT blíž. 2er je pro mne prakticky dvoudveřový sedan, což je nakonec pro BMW typické.
Tvá argumentace jde mimo terč, protože nikdo z nás to nesestavoval, ani nenastavoval kritéria. A pod články o prodejích Mustangu jsem psal o tom, že by tam měla být i další větší cestovní kupé jako 4er a 6er, když je tam Mustang.
TT je kontroverzní kvůli pohonu. Není to ta klasika, která je spojená se sportovními auty. Stavbou však mezi MX-5 a Caymany krásně zapadne. 2er je v porovnání opravdu ten sedan. Právě kvůli pohonu se dá debatovat o tom, jestli to přeci jen není prostě stylovka; tam ta nepraktičnost také sedí, pro krásu se musí trpět.
Asi takhle to řeknu. Pokud by 2er měla patřit do škatulky sportovní auto, může tam být i 3er. Protože jeden pár dveří sportovní auto nedělá. Ale jak říkám, nejsem na škatulkování. A zrovna TT je rozporuplné.
Mělo by být víc stavěné proti duu Z4 a SLK (respektive SLC, nebo jak se to teď jmenuje), ale věřím, že starou Z4 moc často nevytahují. A pak třeba carwow měl test TT vs. 2er vs. Mustang... Vím, že v prodejích se TT srovnávalo v první řadě právě s těmito dvěma.
Nebudou platit vsichni bez rozdilu, sankce ma platit koncern VW a prinutit ho mela i CR. Jestli si to vytahne z nejakych fondu, nebo to prenese na sve stale verne zakazniky je mi fuk, ale "vsichni" to platit skutecne nebudeme.
Se vsim co pises souhlasim, ale taky je to zcela irelevantni. Ano, male sportovni coupe od Audi je mensi nez male sportovni coupe od BMW, o tech 30 cisel delky coz se da povazovat za "rozdil tridy", ale pritom obe stale spadaji do nizsi stredni. A hlavne, na stejnem seznamu je i mazda MX5, auticko o dalsich 20 cisel mensi nez TT. Skrtneme proto TT jako moc velke? A je tam taky skoro 4,8m dlouhy, 1,7t vazici Mustang a podobne stavene Camaro. To v mych ocich celou tu ideu o velikosti nebo nutne neprakticnosti dosti podkopava. Btw. do tangu a 2er jsem mel moznost sednout chvili po sobe a bylo az s podivem jak podobne si ty auta jsou prave mistem na zadnich sedadlech, ikdyz by to z vnejsich rozmeru tipoval malokdo.
Takze se nebavme o velikosti, ta je pri pritomnosti Mustangu na stejnem seznamu bezpredmetna, 2er proste "splnuje". A resme tu sportovnost. Je 2er min sportovni nez zbytek aut na listu? Furt rel. male RWD coupe, krasne nizky posez, nejlehci z dnesnich BMW (ikdyz ma r6 a je o 30cm delsi tak vazi jen cca jako TTS na kterou miri), ideovy nastupce E30 M3, resp. 2002 turbo... Je puvodne predokolkove TT, treba v UK nejvic letici u letusek a jak jinak nez ve FWD TDI, vic sportovni? Je to proto ze se dozadu nevejde 170cm clovek jako do 2er, ale jen 140cm, nebo proto ze si to tady par koncern-fans mysli (tim ted nemyslim tebe), nebo snad proto ze to nekdo takto deli (viz ma poznamka o psim sprezeni nahore)? O tom se bavme. ;-)
A kdyz se mrknu na testy audi TT, kterych jen nepatrny zlomek jsem nahodil nahore, tak hadej proti cemu ji nejcasteji stavi. :-) Zjevne se najde dost novinaru co sdili muj pohled statistika nejakeho platku nestatistika, a jedine o co mi od zacatku slo bylo poukazat prave na to, ze ta tabulka v tomhle obsazeni a pri vynechani zrovna 2er proste nedava smysl. Za me jednoduse neni autor zrovna teto statistiky konzistentni, nebo alespon ja tam ten klic k vyrazeni prave 2er nenachazim. ;-)
Noo, 2er bude citelně větší (možná tak o 30 cm delší, to by byl rozdíl třídy). TT je opravdu prcek a uvnitř je to rozhodně vidět. U mne si ta auta konkurují jen tím, že by pro obě nebylo místo v garáži (nedává mi smysl mít tahle dvě auta najednou, tedy pokud jedno není pro mne a druhé pro partnerku).
TT je dvoumístné. V otevřené verzi doslova, v uzavřené sice má čtyři sedadla, ale vzadu můžeš možná posadit dítě. Lidé nad cca. 150 cm mají smůlu a mám takový pocit, že ta sedadla jsou/ byla limitována na 145 cm. Dostat tam dětskou sedačku není zrovna snadné. 2er je vzadu úplně někde jinde. I kufr má 2er myslím prostornější, tedy dokud v TT nesklopíš opěradla; zadní sedadla jsou tam stejně pro parádu, respektive slouží jako polička pro zavazadla.
Třeba A6 má klasiku i ke čtyřválcům. Ani A4 nebude mít "ultra quattro" u všech čtyřválců. I když klasiku tu používám dost volně, protože těch "pravých" quattro je více než dost. A pak tu máš "oddball" typy jako první Q7 nebo R8.
Kdyby nekdo nekde zaradil TT do kategorie psich sprezeni tak napises, ze je to nejprodavanejsi psi sprezeni a konkurence zadna, takze jasny uspech? Snad dohledneme dal nez kam si to ktera instituce to ktere auto zaradi.
Audi TT i BMW 2er jsou ctyrmistna auta nizsi stredni, karoserie coupe nebo cabrio, derivaty postavene na zakladu HB 1er resp. A3, oboje premiove, konkurujici si cenou, vykonovym rozpetim... vlastne vsim. Tezko se bude hledat primejsi konkurence.
V tomto svetle si dovolim vubec neresit, ze jedno auto zaradil nekdo do kategorie sportaku a druhe do kategorie nizsi stredni, protoze do obou kategorii spadaji oba stejne. A ve svetle toho, a taky o 56% vyssich prodeju 2er se zkusim zeptam znovu: kdoze je ten zdaleka nejprodavanejsi maly sportak? ;-)
Ja tam vidim BMW 2er za Q3 2016 se skoro o 10tis prodanych kusu vic, nebo chces li o 56% vic, nez audi TT. Takze co je zdaleka nejprodavanejsi maly sportak? ;-)
Zajímavé, že použili motor ve verzi se 135kW a nikoli novější naladění 140kW, které už VW běžně používá.
Očekával jsem, že verzi 140kW dostane po novém roce i Golf GTD, jestli ale TT použije ještě teď slabší verzi, je to s otazníkem.
Audi Györ, kde se TT vyrábí, se v tichosti přehodilo na 2 směny a přebývající pracanty posílá do Bratislavy. TT evidentně nejede tak, jak si to manažeři v Ingolstadtu představovali, a to už celý letošní rok. U auta po generační obměně a s mnoha motorovými změnami je to (na pováženou) důvod k hlubokému zamyšlení...
Proč je TT tak málo atraktivní, že se jej prodává méně, než předchozí generace (2013 12.331 / 2014 9.768 / 2015 22.417 / 16.220 YTD)?
A3 sedan také vytíženosti fabriky až tolik nepomáhá (2013 167.804 / 2014 199.815 / 2015 198.663 / 2016 147.221 YTD, data pro celou řadu A3). Kde se stala chyba?
Jsem přesvědčen, že jednou z chyb bylo nedotažení TT projektů do konce (2014 Audi TT Sportback Concept / 2014 Audi TT Offroad Concept). Třeba současné rozšíření fabriky (2016 na dvojnásobek kapacity) dá ještě offroadovému konceptu šanci... Ale co se týká samotného TT, tam nějaké zřejmé důvody k poklesu v době obecně rostoucích prodejů aut v globálním měřítku nevidím. Poměrně záhada....
Audi TT všichni berou jako konkurenci SLC/SLK, Caymanu, Boxsteru a dalších malých sporťáků (v podstatě dvoumístných, protože zadní sedačky použitelné pro dospělého nejsou). A3 a všechny její deriváty (sedan, HB, cabrio) jsou konkurentem 1er/2er, protože to jsou auta rozvorem a výškou úplně jinde (velikostně v podstatě na úrovni, kde byla před pár roky prémiová střední třída).
[odkaz]
Ptát se můžeš kolikrát chceš, nejprodávanější malý sporťák v Evropě je toho času TT. :-)
s tymto škodafanatizmom tuna to už zachádza celkom daleko a ja sa už s tým neviem zmieriť.určite sa dá titulok napísať aj normálne bez zbytočného točenia okolo škodoviek :no:
Je to quattro nebo haldex ? Ono už hodně lidí neví že není označení quattro jako quattro :-( a prase aby se v tom vyznalo. Quattro bylo kdysi označení pro permanetní pohon všech kol a snad ho ještě Audi nabízí >:D