Dalo by se říct, že nejnovější generace Renaultu Mégane představuje jistý ústup z pozic, na nichž se usadilo (stále ještě) současné provedení. Ale nebylo by to přesné.
Ado, tohle není vhodný. Nikdo sem nedává těch několik desítek rozmlácených oktávek s kusy těl. Při čelním střetu s míchačkou bych ti tohle nepsal už ani já.
Je hloupý spojovat mrtvou mladou holku se svou lživou kampaní proti Renaultu. Tohle fakt nedělej, fakt ne... ;-\
Bravo Ádo - povedlo se ti klesnout až na úplné dno. Doteď tady myslím všichni brali tvoje příspěvky na tému Rencek a syn jako jistý folklór, pousmáli jsem se, sem tam něco odepsali a popojelo se.
Bohužel, tvoje úroveň teď spadla do totální žumpy a idiotizmu.
Abych rozebral tu tvojí dokonalou žalobu Renaulta Twingo (ročník?, víme? vyráběl se totiž hodně dlouho)jako vražedné zbraně:
1. příčinou nehody byla údajně několik kilometrů dlouhá olejová skvrna na vozovce. (tu určitě udělal nějaký jiný Rencek jedoucí tam před tím Twingem)
2. vozovka je myslím mokrá. Víš jak rychle jela dotyčná po silnici když dostala smyk? V jaké stavu bylo její Twingo? Jak reagovala? Jak skušená byla?
3. V jaké rychlosti k nehodě došlo a jakou bezpečností výbavu mělo Twingo? Jak jsem výše vzpomenul, vyrábělo se docela dlouho, takže možná mělo 10 let a jeden airbag. Jaký jiný vůz této kategorie, rovnakého stáří, rovnaké bezpečnostní výbavy by jí zachránil život? Asi každý jiný, že...
Takže Ádo, jestli tady chceš vypisovat jak se ti před 15 lety srala R19, prosím, ale nedělej ze sebe většího vola než jsi.
Ty dnešní novinky nic moc. Všechno to má vysokej bachratej plastovej předek, klínovitost se z designu úplně vytratila. Mě osobně se víc líbí starší generace Megana - poměrně placatej předek a zvláštní zadek s hrbem. Sice malej nepraktickej kufr, ale skvělej styl. Tohle je podobně škaredý jako nový Bravo. :no:
Ja jsem věděl co napsat a taky jsem to napsal ;-). Ty jsi na to napsal akorát úplný *, který se absolutně nevztahují k článku navíc ze zcela neznámého důvodu. Tak kdo koho lituje? Co kdyby ses přístě bavil o tom, jaký fáro tě ohromilo někde jinde (nejlépe na Slovensku) >:-[]
P.S. Já mám žigulíka na hlínách, perfektně táhne a nějaká 105-ka se může jít zahrabat :-)
Ano,těch výrobních problémů bylo více,a ty dveře jsem vypíchl schválně->né že by dojeli na ně,ale jsou tak trošku symbolem serie potíží s výrobou u Matry(takový "podařený outsorcing"),jenž byli zákazníky spojovány s tímto vozem a jeho výrobcem ;-\ .
To je trošku zjednodušené, povedal by som. Dvere rozhodne Avantima nezložili. Doplatil paradoxne na svoju pokrokovú konštrukciu, nezvyklú zložitosť aj bežne bezproblémových konštrukčných uzlov. Z toho vyplýval veľký podiel ručnej práce, čo sa prirodzene negatívne podpísalo na kvalite a tým pádom aj na cene produktu. Cenu zvyšovala aj použitá špičková technika a elektronika, a drahé materiály (napríklad zadné dvere boli čiastočne z horčíka). Takže avantgardný automobil z najlepších materiálov a s najpokrokovejšou technikou sa stal obeťou vlastnej dokonalosti.
Re: Bude muset být hodně levný, aby se dobře prodával
Ďalší zo zúfalcov, čo už nevedia čo napísať. Ľutujem ťa.
P.S. Minule si len tak vykračujem do mesta a zrazu začalo hrmeť. Pozriem na oblohu, ani mráčík. Po chvíli sa okolo preplazila Škoda 105 s holou rúrou a bleskami na zadnom okne. Mala ešte aj českú ŠPZ. Nebol si to náhodou ty? :-)
Ano, idea je v tom, že široká příplatková výbava má smysl pouze tehdy, pokud je ve výsledku za rozumné ceny. Když jsem si zkusil nakonfigurovat Golf 2.0D 140k DSG, skončil jsem na 780.000... a to bez nějakého luxusu. Za takovou cenu je mnoho lepších aut i o třídu výš, s automatem třeba od Peugeotu (i když kuriozně se optimální 2,2HDI s automatem neprodává).
Absence dobrých automatů je samozřejmě u Renaultu problém... ovšem souhlasím s Avantimem, že se týká spíše Laguny. Automat nebo i DSG je pro nižší střední dost těžký a drahý, navíc pro optimální jízdu vyžaduje silnější motor. VW dnes prodává s DSG 20-25% aut, u Golfu je to samozřejmě méně... i tak je to ale nezanedbatelné číslo.
pekne si to napisal: Bravo od Renaultu. :-) Predok krasny, ako od Fiatu, z boku detto, zadok sa podaril viac nez u Brava, ale interier sa ti Francuzi asi nenaucia robit.
mimochodom, aj Bravo aj novy Megane maju 400 litrov v kufri. zaujimave a ocividne jasne, akym smerom Francuzi sli. ;)
nevyhodou Meganu je, ze to Bravo uz tristvrte roka mozem jazdit. :-)
Vnějšek působí trochu ve stylu "tak co bych ještě mohl na to auto splácat?", ale ujde to. Horší je to uvnitř, takovýhle interiér by mi pasoval ke cliu, prakticky veškerá konkurence je uvnitř luxusnější a kvalitnější, ať už je to Octavia, Golf, 308, nebo Astra. Budou muset dát hodně zajímavou "slevu" (kterou dobře vybavené auto určitě po měsíci prodeje úžasně slevní z naprosto prodejných >:D 650 000 na neuvěřitelných 450 000 až do konce výroby), protože Laguna Grandtour za něco přes 500 tis. je alespoň pro mě nesrovnatelně zajímavější.
Plne s Tebou súhlasím, ten interiér je aj pre mňa neprijateľný. Je to škoda, zvonku to vyzerá celkom dobre, hoci žiaden zázrak sa nekoná. Ale majiteľ auta sedí väčšinou za volantom a tento interiér by ma určite iritoval. Ten by pasoval tak do Loganu, či Sandera. No a ešte digitálny rýchlomer, to už nie je pre mňa, na klasiku zvyknutého.
Halo,halo,halo - námezdní síla je zpátky - místo "kvalifikované botaniky" mě vrazili do ruky rejč se slovy-tyhle záhony jsou tvoje a "hvězdný Macíček" ryl a ryl a ryl...sakra,že toho krtka Miller nenakreslil podle mě -> a bylo by třeba na Avantima... >:D
No ako tak sledujem vývoj na vkladných knižkách, asi tiež ostanem len pri modeli. Máš dobrý vkus, presne modrý, zelený a červený, to je ono. Keď som zháňal auto pre rodinu, obzeral som jeden 2.0T, síce v strieborno-šedej, ale uvažoval som. Ale nebol práve lacný (420.tisíc) a potreboval ešte nejaké investície (trochu rozbitý zadný nárazník, zájdene, skoro ako hrdzavé lišty okolo okien, v zlom stave brzdy - a asi by sa toho našlo ešte viac), takže som od neho nakoniec upustil, a kúpil jazdeného Scénica. Iróniou osudu je, že to samé auto je stále na predaj, cena asi bude zakrátko atakovať hranicu 300 tisíc... No smola, už naň nemám.
To je celkem pochopitelný, že si koupim za stejný peníze auto radši o třídu víc. Především je potřeba vědět, na co to auto chci a jaký jsou tedy i moje priority a ty priority by v tom autě neměly chybět. Pokud budu mít za podmínku, že chci třeba automat, vozit v tom krámy na chalupu a ještě rodinu, tak se podívám na účet v bance a vyrážim do krámu, ale ne s Golfem a naopak.
Já myslím, že je daleko lepší si pořídit o třídu vyšší Lagunu (předchozí generace nebude mít o nic horší výbavu) za cenu dražšího Golfu, kterému navíc stoupne cena za DSG.
Nové auto u mě ještě pár let počká, ale jen tak pro zajímavost, pusť si konfigurátor... a zkus si vzít třeba 600.000 a vybrat nejlepší nabídku. Pro mé osobní preference vychází pěkně Laguna 2,0dCi Grandtour N1. Jakýkoliv Golf, i bez DSG, vychází nehorázně draho - pokud bych chtěl také 2,0 naftu o podobných (mírně horších) parametrech, skončím u Trendline s plastovými zrcátky bez palubního počítače a dalších věcí.
Chlap jsem, ale především bych musel mít nějakou motivaci k tomu, abych to někde vyhledal. Nemam a to vůbec žádnou. Kdykoliv to vidim, tak slyšim spíš reakce úplně jiný, než jsou synonyma krásy apod.
Teď jsi kápnul na "hlavičku" fandovství >:D -> sponzoři jako kdyby vymřeli,Hušák a Sazka tě najednou neznají a filantropie v Čechách se ubírá jiným směrem...skandál!!!
Nezbyde než opět "vykrmit porcelánový prasátko" a pak ho v mžiku nemilosrdně popravit pro chvilkovou rozkoš...
že ať se snaží hledat chyby sebevíc, stejně se jim ten Mégane líbí. To je přece urážka jejich "vybranému" vkusu. Vždy přezíravě a s výrazem znalců pohrdli žabožroutskými výtvory a usedli do "poctivého" německého wagenu, a teď najednou - chtě nechtě - koukají na Mégana a cítí tu přitažlivost. Samozřejmě, že si uměle vydudají nějakou tu chybičku a začnou ji rozpitvávat na diskuzích, aby přesvědčili především sami sebe. Ale srdci neporučíš, to už snad život naučil každého. Mégane :yes::yes::yes:
A abych byl upřímný,fandím vícero značkám - musí mne něčím(sakra jak jen to správně vyjádřit... :-! )chytit za srdce,mít nějakou "vyšší emoční přidanou hodnotu"(jistěže na tech.data nezapomínám,jen je pokaždé nestavím na piedestal),přičemž zdaleka není důležitý "třídní původ" značky či vozu -> snad jsem se v tom pokusu o definici neumlátil sám >:D
Nějak si mne ti kluci získali a mám pro ně slabost ;-) -> přitom doma je zatím germán,uvidíme časem.Málokdo je schopen napsat recenzi bývalého vlastního vozu tak příjemně osobním způsobem jak jsi to zvádnul ty :yes: .
Dva Avantimy - mno,rarita se tomu říká,ne >:D (v Bohemii určitě)?Myslím(bez urážky),že Avantime je spíše pánská záležitost ;-) .
Já ti s SUV rozumím,něco mi to připomíná... >:D
PS: Dnes po "O" v AM Stylu byla Hanička roztomilá... ;-)
Ty budeš nějakej fanda, co? ;-)
Četl jsem tvůj příspěvek pod recenzí.
Dokonce jsem ženě řekl, co kdybysme koupili 2 Avantimy, pro každého jeden. Ale ona chce velkej džíp, no jo, no... :-)
Zrovna to rozebírám se ženou. Teď objevit v Německu světle zelený, modrý (jak jsem měl), červený nebo černý Avantime v automatu za přijatelný peníz, tak ho asi vezmu...
PS: tobě jsem slíbil ten model Avantime, který že ti chybí?
V diskusi jsem nesčetněkrát zahlédl jméno jmen Avantime. Je spousty fanoušků, kteří na něj neumí zapomenout. Auto, které se dostalo do učebnic designérů, a tak o x let předběhlo dobu.
Se svým Avantimem jsem najezdil 122.000 kilometrů, a doslova každý kilometr jsem si užíval...
Moje myšlenky na Avantime ale žijí dál. Často brouzdám německými inzertními servery, a hledám ten správný kousek. Jen ale kliknu na "automat", objeví se jen 3, 4 kusy... A zrovna v tak smutných barvách...
Zde moje ne moc vydařená recenze: [odkaz]
S tímhle tak nějak musím souhlasit. Dneska jsem měl hroznej den, potkal jsem dva Vel Satise...A to prosím chovám k soudruhům z Renaultu sympatie. Každopádně tyhle "předbíhací" modely nejsou můj šálek čaje.
Avantime je avantime. Opravdová krása. A Vel Satis je to samé. Už jen ty jména....to není jen označení modelů vozidel....A6, A8, S320, 330xd, i20, i30, P600 >:D krása krás. AVANTIME.......VEL SATIS....zasněný pohled ke hvězdám...
Na to bych moc nesázel. Mégane bude "podle mého názoru" úspěšnej a věřím, že se ve stotisícovým testu Autobildu nerozsype jako Das Auto Touran. A Das Auto Passat taky nedopad nejlíp. Das Škoda Auto Octavia na něj kouká pěkně z vrchu. >:D
Jde vidět, že jsi v tom voze nikdy ani neseděl... Já ho vlastnil ve verzi Initiale...dřevo, jak píšeš níže, je pravé - intarzované. Kůže na sedačkách byla kvalitnější než u A8 - majitelé Audi ví o čem mluvím (ošoupávání se) - teď mám A6 a opět vím o čem mluvím. Jízda Satisem je jiný svět. Věř mi, kdyby ses s ním svezl a dovolil mu tě hýčkat, tak by tvá sedinka mlaskala blahem. Kdekoliv jedeš, lidé se otočí s úžasem. To o žádném jiném voze říci nemůžeš. Věř mi - zkus to - pokud jsi fakt frajer a nehoníš si jen své ego kritikou renaultů. Přiznávám - spolehlivost u mého kusu byla 0-vá. Ale za tu architekt nemůže. Jinak název VEL SATIS je zkratkou Vell Satisfied... I kamarád co má S500 (nový model) nejdříve hanil. Pak jsem ho vezl ze servisu a vystupoval nadšený - říkal, že by ren. nemohl kvůli image, ale že ten "satis world" je nádherný... . Tak nepruď a dokaž, že jsi chlap a svez se. ;-)
Jo,jo,nový Megan je koncipován více "stravitelně"(samozřejmě jinakost musí být patrna),působí pohodově,pro mne elegantně a já jim klukům fandím - za těch 100 let dokázali,že bez nich by to nebylo zdaleka tak rozmanitý a pestrý...
Je to podle mého názoru opět šlápnutí do lejna. Obloučky a kudrlinky se za chvíli okoukají a spolu se světovou krizí tu kreaturu velmi brzy pohřbí. Das Auto ;-)
Já považuji momentálně za nejlepší kompakty Golf a Mégane. Japoncům totálně ujel vlak, ten ještě tak dobýhá Mazda 3. Kvalita je v dnešní době víceméně srovnatelná, tudíž bude majitele lákat přitažlivost značky a design. A nevím, proč by například v kvalitě měl mít Golf navíc
Nedokážeš připustit, alespoň v debatě se mnou, že VW nabízí všechno v jednom balíku a přitom víš, že nejsem ten skalní bijec. Pro mě na VW nikdo prostě nemá a to je jasný jen z pitomejch konfigurátorů. Já nejsem ten správnej oponent, mě můžeš klidně napsat, že mam pravdu a neboj se! >:D
Já jsem nikdy netvrdl, že má Vel Satis na palubě pravé dřevo narozdíl od S-Classe. Pravé dřevo ale má. Pokud jsem něco podobného někdy napsal, pak to bylo myšleno na E-Classe. Mohl bys mě poslat odkaz na tu diskusi?
Já ho beru jen vizuálně. Nikdy jsem v něm neseděl, ale do těch "exces" názorů mě dostali diskutéři, jako je Avantime a spol., co se mě snažili vysvětlit, že tam je dřevo narozdíl od S.class a podobný hlášky. Pro mě je to hnus od prvního pohledu. Aventime se mi líbí, jako dobrej pokus, ale bez úspěchu, což je v EU pochopitelný. V USA, by to možná jelo líp... Podle novýho Megana to cítím u Rendla, že má podobnej názor a teď má dobrej rozjezd pro širší pole zákazníků.
K tomu VW - člověče,nemůžu si na ten koncept vzpomenout...co si vybavuju,je studie "reinkarnace" transpoteru z 60.let a ta byla opravdu povedená,jen se jaksi neprobojovala do dalšího kola...
S tím "trhákem v čase" je to fakt - zákazníci,technologie a i marketing nebyli "patřičně připraveni" -> tady Rencek situaci hrubě podcenil,přitom to mohlo být "zlatý tele" právě díky jinakosti...
Vidíš,já zase Vel Satise sakra můžu,beru ho koncepčně jako francouzkou verzi podání cestovního luxusu - než mě kopneš,tak tím myslím koncepci nejen exterieru,ale spíše interier - spíše křesla než sedačky,prostor kam se podíváš-né však hluchý,citlivě zpracovaná palubka i s analogovou "ručičkovou klasikou" na orintační přehled o čase...mluvím spíše o lépe vybavených verzích (já vím,motory dlouho omezené,..)a podotýkám,že majitelem nejsem ani nebyl...
Ale ten auťák mě pocitově sedí...
ale di tybrepto >:D Jsi jak první přehrnutí. Nevim ty čísla prodejů, ale pak by se z toho stal svym způsobem až moc velkej exot a toho by se prodalo daleko míň.
Povedený je, ale to asi každej v daný třídě. Ničím výjmečný oproti konkurenci. Nedělej, že nevíš, co myslim. Taky netvrdim, ba naopak, že je to na škodu.
Kdyby ho Renault vyráběl bez Matry, třeba jen v omezených sériích a vypiloval by chybky, jako například kroucení karoserie vlivem bohatého prosklení, bylo by jich určitě více. A Renault by odháněl zákazníky... :-)
Avantime podle mýho názoru předběhl dobu až moc. Mě se svym způsobem líbí, třeba Vel satan je pro mě bečka sraček, ač se někdo diví, protože maj podobný rysy. Kdysi běžel koncept VW z těch starejch let s N.Y.C. policajtem....kde to usnulo, to nevim....
Ba že -> roli hrály náklady,čas,omezená motorová nabídka...a také bohužel "zkušenosti" majitelů + sebevědomá cenová politika...nicméně i přes zmíněné bolesti se podle mne jedná o vyjímečný designový klenot,v lecčems přelomový...Patriku le Quementovi "udělal" jméno....
1)Nejprve zpoždění a konstrukční problémy s těžkými předními dveřmi(váha myslím cca 65 - 85 kg - už nevím přesně)
2)Následné výrobní potíže s kvalitou a funkčností úchytů předních dveří(f.Matra byla vybrána coby již kooperující partner - první Espace,bohužel u Avantimu zjevný krok vedle,doprovázený opožděným rozhodnutím o ukončení spolupráce...)
Pak už bylo pozdě... ;-\
1.) Rencek udělal chybu v tom, že ho měl vyrábět v omezeném množství, podobně jako Alfa 8C Competicione.
2.) Padla firma Matra, producent vozů Avantime
No já bych řek, že obecně reklamní videa jsou plný klišé a to renaulťácký nijak nevybočuje z nenápaditosti 95% klipů. To ale není omluva. Tak hezký auto by si zasloužilo víc o tom přemýšlet.Asi už kreativci nejsou nějak kreativní.
Faktů je tady více:
1.) Rencek udělal chybu v tom, že ho měl vyrábět v omezeném množství, podobně jako Alfa 8C Competicione.
2.) Padla firma Matra, producent vozů Avantime
Zbylé domysli Ty. Nebo snad radši ani ne... >:D;-)
Avantime je moje největší srdcovka. to není auto, ale životní styl, u majitelů součást rodiny... :-)
Hned druhý považuji Vel Satis. Přesně jak napsal Ji/Ri, dokonalá architektura vozu, která mě doslova nadchla. Nadpozemsky krásné tvary zádě, geometricky skvěle navržená příď, interiér jako vztup do vyšší společnosti... :yes:
A i ten interiér je velmi zdařilý a nový. No, vw by se mohl podívat, jak má vypadat nový model. Protože je NOVÝ! Není to jen přepudrovaná dožívající, byť v dobré kondici, zombie. Bravo Renault. Renault je po designové stránce špička. A největší skvost automobilové architektury je VEL SATIS! Uvidíme jak to bude se spolehlivostí...
Hmmm, tak to mas bud zvlastni vkus nebo mas nejakou ocni vadu, protoze to je po Lagune dalsi palubka, ktera bude mit ve tride minimalni konkurenci, jak ve vyberu materialu, tak i v celkovem cistem a hlavne neokoukanem ztvarneni... :-!
To píšeš o interiéru Laguny? I zapřísáhlí antirenaulťáci tvrdí, že tak krásnou palubku dlouho neviděli. Navíc, pokud by jsi mermomocí chtěl psát o nudě, zajdi k VW... ;-)
Cit.: "Renaultu snad ani nejde o nějakou dlouhodobou trvanlivost designu" Ty sa asi o autá zaujímas len oddnes, nie? (i Tvoj novozalozený nick tomu zodpovedá). Dizajnová identita a identifikovatelnost znacky Ti asi vela nehovoria, ze? To je práve jedna z vecí, co sa snazia výrobcovia dosiahnut: aby kazdý aspon trochu zainteresovaný identifikoval ich znacku a aby nerozmýslal: isiel okolo Hyundai, Renault alebo Fiat?
Inak samozrejme aj ja verím, ze Renault na smetisko dejín nepatrí.
Souhlasim s tebou. U Laguny jsou sice tvarove podobna svetla, ale jsou jakoby vetsi a bliz k sobe, coz u nekoho vyvolava rozpaky... ;-) Tady jsou trosku mensi a oblejsi a hlavne dal od sebe, coz uz nepusobi tak rusive a rozporuplne a dava novemu Megosu vyrazny az agresivni vyraz. :yes: Mne se ale libi maska i tu i tam... ;-)
Bál som sa že ako dopadne nový Mégane, lebo v poslednej dobe Renault nič-moc...Ale celkom som spokojný. Renaultu podla mňa nezáleží a ani nezáležalo na nadveznosti modelov.
Som zvedavý ako bude konkurovať konzervatívnemu Golfu, ktorý sa tiež celkom podaril..
Hochu nez se tady vzdy rozepises, tak si porovnej pristrojovku Laguny a Megana a zjistis, ze je to tady jasne zameneno, protoze autor clanku zrejme v tom nadseni u stanku Renault byl natolik ohromen, ze nerozezna co vlastne nafotil... ;-)
On je naopak velice krásný pohled na interiér nové Fábie - Roomsteru, Oktávie, Superbu. Opravdu skvost. >:-[] Škodovka ani v dnešní době nenašla tu odvahu u nejlevněších modelů Fábie přidělat dvířka k odkládacímu prostoru před spolujezdcem. :no: A jesti ty krásné volanty a ta palubní deska u Superbu a nové Oktávie v někom vzbuzují obdiv, tak ho předem lituji.
Děkuji lingvistické komisy za opravu (hloupá chyba).
Ad. vzhled. Porovnával sem to s Lagunou ze stejné stáje, která se mi líbí mnohem víc. Ale to už sem psal. Jestli je tohle hezčí než Bravo a nebo ne... to je věcí názoru... Každý ať se rozhodne sám. Já si to nemusím myslet, ty si to zjevně myslíš...a máš na to právo, no ne?
U Peugeotu to znají již roky. Ono jde taky o to, co a jak vymýšlet? Meganu přední světla absolutně sluší, myslím si, že se budou ty světla snažit spíš zpětně doladit u Laguny. A Škoda - 8-s
Nechápu, proč by se měl tento design hned tak okoukat, stejně francouzi udělají tak 1, 2 facelifty a je tady zase sice 4 generace Meganu, ale všichni budeme diskutovat a přemýšlet, co má, nebo jestli vůbec něco má společného s tou III. ;-) A to je právě to, co francouzi a hlavně Renault přináší - a já věřím, že se těchto Meganů prodá zase tolik, že bude úspěšným modelem.
Renaultu snad ani nejde o nějakou dlouhodobou trvanlivost designu - možná je to chyba- možná ne, přesto zatím nepatří ( a doufám, že ani patřit nebude) k těm, kteří skončí na smetišti dějin.
to ze jsou megany, escorty, astry a golfy hned po skodovce nejvic registrovana auta v cr je stara vec ;-)
ford ma smulu ze uz nema escorta ale focus, protoze lidi na jmeno slysi ;-) v tohle ma zase vyhodu golf, protoze u astry a megana se ti urcite nemuze stat ze by v nem jezdil uz tvuj deda. Myslim to tak ze golf uz je tady pro nekolik generaci a tuhle tradici si bude muset megane teprve vybudovat. Holt nejen cena dela prodeje.
Taky jsem si toho všimnul. Megane má totiž obrazovku navigace až u čelního skla, ale Laguna Coupé v hliníkové liště táhnoucí se přes přístrojovou desku
A já si myslím, že ti neslouží zrak, protože je nad Slunce jasné, že interiér s voličem automatu (ten ve světlé kůži) patří laguně coupé. A také se mezi snímky otevřených zavazadlových prostorů připletl jeden opět z téhož vozu (ten červený metalický)... Takže opatrně s těmi ostrými slovy, byť s hvězdičkou ;-):-!
konečně pochopili.....Díky.Tohle auto jistě oživí konkurenci v nižší střední,obzvlášť to třídvířko vypadá poměrně k světu.S tímhle modelem de už dá docela prorazit,zvlášť pokud se podařilo vyladit jízdní vlastnosti.Každopádně po C5 přichází z Francie za podmanivého zvuku Marseillesy další vůz,který prožene faldy ikonám třídy (ikony si dosaďte každý sám). :yes:
Ta "úspěšnost" v Česku má hlubší kořeny... neb v dobách rudotemna byl Renault jeden z mála, který tu (občas v tůzu) umísťoval své vozy - R16, R8, člověk občas jezdil kolem někde tam na Proseku a tam do noci zářilo logo Renaultu - servis... to bylo jako něco opravdu z jiného světa.
Můj tip je, že jistá úspěšnost Meganu 2 se nebude opakovat. Je tu konkurent v podobě cee´du a i30. Navíc dnes jsem viděl nový Golf, který mi to jen potvrdil. S tou největší registrací meganů to nepřeháněj, tohle ti tu neuvěří ani Ronault... :-);-)
trosku mas pravdu ten skok od kulateho k hranatemu a zpet ke kulatemu.... no laik by asi ani nerekl ze maji tyto auto krome nazvu neco spolecneho a je fakt ze u meganu clovek postrada nejakou navaznost na predchozi model.
Na druhou stranu nesouhlasim s tou nudnosti a neprijatelnym interierem, no ale to je ciste tvuj osobni nazor.
Tohle auto se bude hodne dobre prodavat a s cenovou politikou renault se o tom neda ani pochybovat.
Navic megane je v cr nejvice registrovane zahranicni auto hned za skodovkama, takze v cr je megane oblibeny ;-)
(toto tvrzeni muzu dolozit kdyby se nasel neverici Tomas)
Podla mojho prvého dojmu je to dizajn, ktorý sa pomerne rýchlo opozerá a o 3 roky bude javit známky znacnej nemodernosti, odkazujúc jednoznacne na dobu svojho vzniku. A potom to bude treba riesit radikálnym faceliftom.
Kdyby tenhle megan vyjel jako nástupce megana jedna, tedy "vajíčka" mohl to mít v Evropě poměrně dobré. Takhle je šance obdobná jako u Laguny. Vizualita ospalá, manýra v podobě upadající střechy vlastně pomalu nudná a vnitřek je pro mne nepřijatelný absolutně. Tedy mimo krásně vyvedené vnitřní kliky dveří. Absence středového panelu a soustředení se na horizontální linie, rozbité navíc naivním bobečkem kapličky přístrojů... pánové, kde je francouzská elegance?
Nový Mégane je krásné auto, a tak nějaké ty laciné výkřiky zdejších odpůrců značky se ztrácejí kdesi v říši trapností...
Málokterý vůz se může pyšnit tak vkusným a vzdušným interiérem, který je podle autora článku kvalitně vyvedený.
Ještě jsem auto neviděl, tak nemůžu hodnotit jako odborník "Mlacan" v příspěvku výše, ale podle fotek se na první setkání s tímto líbivým autem těším... :yes:
Je to velice krásné auto, ale mně se zvlášť líbí čelní pohled, to je super. Jen si myslím, že i přes pochvalu autora článku nemá světla z Laguny. Podoba tu je, ale zde jsou přeci jen oblejší tvary a spolu stěmi prolisy a tvarem nárazníku je to super (Laguna má světla přeci jen "hranatá"). A souhlasil bych s tím, že se určitě chytí, podle fotek k tomu má věškeré předpoklady.
Může mi někdo říct, jaký praktický význam má ten extra široký sloupek řízení posledních generací Renaultů, který tak snižuje prostorový komfort v oblasti kolen?
Posledné modely RENAULTU sa celkom vydarili. Myslím si ,že nový Megane sa velmi rýchlo zaradí na popredné miesta v predajnosti,
má celkom slušný dizajn a nepôsobí rušivo. :yes:
Kdybych si měl vybrat jen podle vzhledu a pocitu kvality podle těchto fotek, tak si dovolím říct, že Laguna je o hodně dál než Megane. Podobnost tam sice je, ale v Laguně vše působí mnohem více kvalitněji a bitelněji. Nesouhlasím s tím, že něco Meganu sluší víc než Laguně. Mám spíš pocit, že tady tvůrci Meganu občas trochu lapali po dechu, když se snažili stvárnic něco nového. Ne Laguna by u mne v případě Ranulatu stále vedla.