Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Paříž živě: Renault Mégane – První dojmy

153 komentářů

Při srážce s míchačem betonu by se zabila i novém bouráku z Německa o několik tříd výše... >😁

Neboť jak pravil Kuko, povedlo se Ti klesnout na úplné dno
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Ado, tohle není vhodný. Nikdo sem nedává těch několik desítek rozmlácených oktávek s kusy těl. Při čelním střetu s míchačkou bych ti tohle nepsal už ani já.
Je hloupý spojovat mrtvou mladou holku se svou lživou kampaní proti Renaultu. Tohle fakt nedělej, fakt ne... ;-\
kuko
Bravo Ádo - povedlo se ti klesnout až na úplné dno. Doteď tady myslím všichni brali tvoje příspěvky na tému Rencek a syn jako jistý folklór, pousmáli jsem se, sem tam něco odepsali a popojelo se.

Bohužel, tvoje úroveň teď spadla do totální žumpy a ***izmu.

Abych rozebral tu tvojí dokonalou žalobu Renaulta Twingo (ročník?, víme? vyráběl se totiž hodně dlouho)jako vražedné zbraně😒br />
1. příčinou nehody byla údajně několik kilometrů dlouhá olejová skvrna na vozovce. (tu určitě udělal nějaký jiný Rencek jedoucí tam před tím Twingem)

2. vozovka je myslím mokrá. Víš jak rychle jela dotyčná po silnici když dostala smyk? V jaké stavu bylo její Twingo? Jak reagovala? Jak skušená byla?

3. V jaké rychlosti k nehodě došlo a jakou bezpečností výbavu mělo Twingo? Jak jsem výše vzpomenul, vyrábělo se docela dlouho, takže možná mělo 10 let a jeden airbag. Jaký jiný vůz této kategorie, rovnakého stáří, rovnaké bezpečnostní výbavy by jí zachránil život? Asi každý jiný, že...

Takže Ádo, jestli tady chceš vypisovat jak se ti před 15 lety srala R19, prosím, ale nedělej ze sebe většího vola než jsi.

Ber to jako dobrou radu :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mlada zena, ktera mohla zit, pokud by nemela ten rendlik😒br />
[odkaz]

A o tom to je...
megacruiser
Ty dnešní novinky nic moc. Všechno to má vysokej bachratej plastovej předek, klínovitost se z designu úplně vytratila. Mě osobně se víc líbí starší generace Megana - poměrně placatej předek a zvláštní zadek s hrbem. Sice malej nepraktickej kufr, ale skvělej styl. Tohle je podobně škaredý jako nový Bravo. :no:
stormrider
Ja jsem věděl co napsat a taky jsem to napsal 😉. Ty jsi na to napsal akorát úplný *, který se absolutně nevztahují k článku navíc ze zcela neznámého důvodu. Tak kdo koho lituje? Co kdyby ses přístě bavil o tom, jaký fáro tě ohromilo někde jinde (nejlépe na Slovensku) >😒]
P.S. Já mám žigulíka na hlínách, perfektně táhne a nějaká 105-ka se může jít zahrabat 😄
Avatar - Andromeda
Andromeda
Ano,těch výrobních problémů bylo více,a ty dveře jsem vypíchl schválně->né že by dojeli na ně,ale jsou tak trošku symbolem serie potíží s výrobou u Matry(takový "podařený outsorcing"),jenž byli zákazníky spojovány s tímto vozem a jeho výrobcem ;-\ .
Klaudius
To je trošku zjednodušené, povedal by som. Dvere rozhodne Avantima nezložili. Doplatil paradoxne na svoju pokrokovú konštrukciu, nezvyklú zložitosť aj bežne bezproblémových konštrukčných uzlov. Z toho vyplýval veľký podiel ručnej práce, čo sa prirodzene negatívne podpísalo na kvalite a tým pádom aj na cene produktu. Cenu zvyšovala aj použitá špičková technika a elektronika, a drahé materiály (napríklad zadné dvere boli čiastočne z horčíka). Takže avantgardný automobil z najlepších materiálov a s najpokrokovejšou technikou sa stal obeťou vlastnej dokonalosti.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Neber si jméno Ronaultovo do huby nebo Ti Ronault propíchne pneumatiku a přešteluje ventily
Petto
Ďalší zo zúfalcov, čo už nevedia čo napísať. Ľutujem ťa.

P.S. Minule si len tak vykračujem do mesta a zrazu začalo hrmeť. Pozriem na oblohu, ani mráčík. Po chvíli sa okolo preplazila Škoda 105 s holou rúrou a bleskami na zadnom okne. Mala ešte aj českú ŠPZ. Nebol si to náhodou ty? 😄
Avatar - Emel
Emel
Ano, idea je v tom, že široká příplatková výbava má smysl pouze tehdy, pokud je ve výsledku za rozumné ceny. Když jsem si zkusil nakonfigurovat Golf 2.0D 140k DSG, skončil jsem na 780.000... a to bez nějakého luxusu. Za takovou cenu je mnoho lepších aut i o třídu výš, s automatem třeba od Peugeotu (i když kuriozně se optimální 2,2HDI s automatem neprodává).

Absence dobrých automatů je samozřejmě u Renaultu problém... ovšem souhlasím s Avantimem, že se týká spíše Laguny. Automat nebo i DSG je pro nižší střední dost těžký a drahý, navíc pro optimální jízdu vyžaduje silnější motor. VW dnes prodává s DSG 20-25% aut, u Golfu je to samozřejmě méně... i tak je to ale nezanedbatelné číslo.
pekne si to napisal: Bravo od Renaultu. 😄 Predok krasny, ako od Fiatu, z boku detto, zadok sa podaril viac nez u Brava, ale interier sa ti Francuzi asi nenaucia robit.

mimochodom, aj Bravo aj novy Megane maju 400 litrov v kufri. zaujimave a ocividne jasne, akym smerom Francuzi sli. 😉

nevyhodou Meganu je, ze to Bravo uz tristvrte roka mozem jazdit. 😄
Klaudius
Tak až príde čas, že budem s vreckom peňazí nejakého hľadať, požiadam Ťa o pár rád. Ale to je asi ešte dosť vzdialená budúcnosť, ak vôbec.
stormrider
Vnějšek působí trochu ve stylu "tak co bych ještě mohl na to auto splácat?", ale ujde to. Horší je to uvnitř, takovýhle interiér by mi pasoval ke cliu, prakticky veškerá konkurence je uvnitř luxusnější a kvalitnější, ať už je to Octavia, Golf, 308, nebo Astra. Budou muset dát hodně zajímavou "slevu" (kterou dobře vybavené auto určitě po měsíci prodeje úžasně slevní z naprosto prodejných >😁 650 000 na neuvěřitelných 450 000 až do konce výroby), protože Laguna Grandtour za něco přes 500 tis. je alespoň pro mě nesrovnatelně zajímavější.
ladlen
Plne s Tebou súhlasím, ten interiér je aj pre mňa neprijateľný. Je to škoda, zvonku to vyzerá celkom dobre, hoci žiaden zázrak sa nekoná. Ale majiteľ auta sedí väčšinou za volantom a tento interiér by ma určite iritoval. Ten by pasoval tak do Loganu, či Sandera. No a ešte digitálny rýchlomer, to už nie je pre mňa, na klasiku zvyknutého.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Halo,halo,halo - námezdní síla je zpátky - místo "kvalifikované botaniky" mě vrazili do ruky rejč se slovy-tyhle záhony jsou tvoje a "hvězdný Macíček" ryl a ryl a ryl...sakra,že toho krtka Miller nenakreslil podle mě -> a bylo by třeba na Avantima... >😁
Navtech
Zbytečný je třeba kouření cigaret, ale určitě ne uspokojení zákazníka a zvláště pokud to dokážeš.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
No, věděl bych na co se koukat při koupi Avantimu, myslím, že to auto dokonale znám...
Avantimu sluší zářivé barvy, musí prostě svítit... :yes:
Klaudius
No ako tak sledujem vývoj na vkladných knižkách, asi tiež ostanem len pri modeli. Máš dobrý vkus, presne modrý, zelený a červený, to je ono. Keď som zháňal auto pre rodinu, obzeral som jeden 2.0T, síce v strieborno-šedej, ale uvažoval som. Ale nebol práve lacný (420.tisíc) a potreboval ešte nejaké investície (trochu rozbitý zadný nárazník, zájdene, skoro ako hrdzavé lišty okolo okien, v zlom stave brzdy - a asi by sa toho našlo ešte viac), takže som od neho nakoniec upustil, a kúpil jazdeného Scénica. Iróniou osudu je, že to samé auto je stále na predaj, cena asi bude zakrátko atakovať hranicu 300 tisíc... No smola, už naň nemám.
Navtech
To je celkem pochopitelný, že si koupim za stejný peníze auto radši o třídu víc. Především je potřeba vědět, na co to auto chci a jaký jsou tedy i moje priority a ty priority by v tom autě neměly chybět. Pokud budu mít za podmínku, že chci třeba automat, vozit v tom krámy na chalupu a ještě rodinu, tak se podívám na účet v bance a vyrážim do krámu, ale ne s Golfem a naopak.
Já myslím, že je daleko lepší si pořídit o třídu vyšší Lagunu (předchozí generace nebude mít o nic horší výbavu) za cenu dražšího Golfu, kterému navíc stoupne cena za DSG.
Navtech
Pochybuju, že to je Emelova myšlenka. Ale možná jo. Každopádně Laguna, Golf a ještě k tomu nějaká hypotetická cifra mě nejde do hlavy.
Já zase postrádám smysl kombinace DSG - kompakt
V kompaktu je to zbytečná věc, která jen zabýrá místo v ceníku. A když už v kompaktu, tak v prémiovém...
Navtech
Nějak v tom postrádám smysl.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
To pořád ještě té zahrady nemáš dost? Čekám tady pěkně dlouho... ;-\ >😁
Avatar - Emel
Emel
Nové auto u mě ještě pár let počká, ale jen tak pro zajímavost, pusť si konfigurátor... a zkus si vzít třeba 600.000 a vybrat nejlepší nabídku. Pro mé osobní preference vychází pěkně Laguna 2,0dCi Grandtour N1. Jakýkoliv Golf, i bez DSG, vychází nehorázně draho - pokud bych chtěl také 2,0 naftu o podobných (mírně horších) parametrech, skončím u Trendline s plastovými zrcátky bez palubního počítače a dalších věcí.
Co to slyším? Někdo tu rozdává modely Avantimu? Jsem vážný zájemce 😄
Držím palce při sháněni modelu... 😉
Přesně tak. Stačí si poslechnout libozvučná jména Avantime, Vel Satis...ale taky Koleos, Mégane, Initiale, Egeus, Altica... 😄
Navtech
Chlap jsem, ale především bych musel mít nějakou motivaci k tomu, abych to někde vyhledal. Nemam a to vůbec žádnou. Kdykoliv to vidim, tak slyšim spíš reakce úplně jiný, než jsou synonyma krásy apod.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jsem domácími "kulaky a vykořisťovateli" (manželka)pohřešován na zahradě - inu jdu se "botanicky znemožnit".Měj se borče 😉 ....
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jako by žralo růstový hormony po tunách potvora...
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Akorát to prasátko musí být rok od roku větší a větší...
Dnes je velké jako cisterna... 😉
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Andromeda
Andromeda
Teď jsi kápnul na "hlavičku" fandovství >😁 -> sponzoři jako kdyby vymřeli,Hušák a Sazka tě najednou neznají a filantropie v Čechách se ubírá jiným směrem...skandál!!!
Nezbyde než opět "vykrmit porcelánový prasátko" a pak ho v mžiku nemilosrdně popravit pro chvilkovou rozkoš...
že ať se snaží hledat chyby sebevíc, stejně se jim ten Mégane líbí. To je přece urážka jejich "vybranému" vkusu. Vždy přezíravě a s výrazem znalců pohrdli žabožroutskými výtvory a usedli do "poctivého" německého wagenu, a teď najednou - chtě nechtě - koukají na Mégana a cítí tu přitažlivost. Samozřejmě, že si uměle vydudají nějakou tu chybičku a začnou ji rozpitvávat na diskuzích, aby přesvědčili především sami sebe. Ale srdci neporučíš, to už snad život naučil každého. Mégane :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Ehm, jo, a ještě na něj musím mít peníze... ;-\
Ale o ty jde až v druhé řadě, že? 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jo,přímá trefa na komoru >😁 !!!
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Já ti rozumím. To je to, co se nedá vyjádřit. Mám totiž úplně to samé!
Musí to být nejlepší auto pro můj svět... Asi takhle... 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
A abych byl upřímný,fandím vícero značkám - musí mne něčím(sakra jak jen to správně vyjádřit... :-! )chytit za srdce,mít nějakou "vyšší emoční přidanou hodnotu"(jistěže na tech.data nezapomínám,jen je pokaždé nestavím na piedestal),přičemž zdaleka není důležitý "třídní původ" značky či vozu -> snad jsem se v tom pokusu o definici neumlátil sám >😁
Avatar - Andromeda
Andromeda
Nějak si mne ti kluci získali a mám pro ně slabost 😉 -> přitom doma je zatím germán,uvidíme časem.Málokdo je schopen napsat recenzi bývalého vlastního vozu tak příjemně osobním způsobem jak jsi to zvádnul ty :yes: .
Dva Avantimy - mno,rarita se tomu říká,ne >😁 (v Bohemii určitě)?Myslím(bez urážky),že Avantime je spíše pánská záležitost 😉 .
Já ti s SUV rozumím,něco mi to připomíná... >😁

PS: Dnes po "O" v AM Stylu byla Hanička roztomilá... 😉
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Ty budeš nějakej fanda, co? 😉
Četl jsem tvůj příspěvek pod recenzí.
Dokonce jsem ženě řekl, co kdybysme koupili 2 Avantimy, pro každého jeden. Ale ona chce velkej džíp, no jo, no... 😄
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jdi do něj šviháku -> šťastnou ruku při výběru vinšuju 😉
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Dobrá, dobrá... 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Vážne uvažuješ? 😄 paráda!

Som rád že si pamätáš, no ten 1:43,modrý neviem zohnať ;-\
Komisí
BaracudaJ
Že padla firma Matra je sice hezký, ale řekni hlavní důvod jejího krachu. Byl to nezájem o model.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Zrovna to rozebírám se ženou. Teď objevit v Německu světle zelený, modrý (jak jsem měl), červený nebo černý Avantime v automatu za přijatelný peníz, tak ho asi vezmu...

PS: tobě jsem slíbil ten model Avantime, který že ti chybí?
Avatar - pumpkin
pumpkin
Nedráždi >😁 Dúfam že si ešte niekedy kúpiš 😉 :yes:
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
V diskusi jsem nesčetněkrát zahlédl jméno jmen Avantime. Je spousty fanoušků, kteří na něj neumí zapomenout. Auto, které se dostalo do učebnic designérů, a tak o x let předběhlo dobu.
Se svým Avantimem jsem najezdil 122.000 kilometrů, a doslova každý kilometr jsem si užíval...
Moje myšlenky na Avantime ale žijí dál. Často brouzdám německými inzertními servery, a hledám ten správný kousek. Jen ale kliknu na "automat", objeví se jen 3, 4 kusy... A zrovna v tak smutných barvách...
Zde moje ne moc vydařená recenze: [odkaz]
PavelK_
Už mi to docvaklo, ještě asi spím. A to jsem v zaměstnání 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tiež som najprv nechápal..je to Laguna Coupé 😉
PavelK_
Nějak se nemůžu zorientovat, k čemu patří fotka vlevo zcela dole 😲
Avatar - woody-alien
woody-alien
S tímhle tak nějak musím souhlasit. Dneska jsem měl hroznej den, potkal jsem dva Vel Satise...A to prosím chovám k soudruhům z Renaultu sympatie. Každopádně tyhle "předbíhací" modely nejsou můj šálek čaje.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Avantime je avantime. Opravdová krása. A Vel Satis je to samé. Už jen ty jména....to není jen označení modelů vozidel....A6, A8, S320, 330xd, i20, i30, P600 >😁 krása krás. AVANTIME.......VEL SATIS....zasněný pohled ke hvězdám...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Na to bych moc nesázel. Mégane bude "podle mého názoru" úspěšnej a věřím, že se ve stotisícovým testu Autobildu nerozsype jako Das Auto Touran. A Das Auto Passat taky nedopad nejlíp. Das Škoda Auto Octavia na něj kouká pěkně z vrchu. >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jde vidět, že jsi v tom voze nikdy ani neseděl... Já ho vlastnil ve verzi Initiale...dřevo, jak píšeš níže, je pravé - intarzované. Kůže na sedačkách byla kvalitnější než u A8 - majitelé Audi ví o čem mluvím (ošoupávání se) - teď mám A6 a opět vím o čem mluvím. Jízda Satisem je jiný svět. Věř mi, kdyby ses s ním svezl a dovolil mu tě hýčkat, tak by tvá sedinka mlaskala blahem. Kdekoliv jedeš, lidé se otočí s úžasem. To o žádném jiném voze říci nemůžeš. Věř mi - zkus to - pokud jsi fakt frajer a nehoníš si jen své ego kritikou renaultů. Přiznávám - spolehlivost u mého kusu byla 0-vá. Ale za tu architekt nemůže. Jinak název VEL SATIS je zkratkou Vell Satisfied... I kamarád co má S500 (nový model) nejdříve hanil. Pak jsem ho vezl ze servisu a vystupoval nadšený - říkal, že by ren. nemohl kvůli image, ale že ten "satis world" je nádherný... . Tak nepruď a dokaž, že jsi chlap a svez se. 😉
Avatar - Andromeda
Andromeda
Jo,jo,nový Megan je koncipován více "stravitelně"(samozřejmě jinakost musí být patrna),působí pohodově,pro mne elegantně a já jim klukům fandím - za těch 100 let dokázali,že bez nich by to nebylo zdaleka tak rozmanitý a pestrý...
Navtech
ano, pokud jim nešlo o prachy a dělali to jako modelka na molu pro potřebný, tak je to OK. Nebo K.O.?
Avatar - Well-being
Well-being
Je to podle mého názoru opět šlápnutí do lejna. Obloučky a kudrlinky se za chvíli okoukají a spolu se světovou krizí tu kreaturu velmi brzy pohřbí. Das Auto 😉
Navtech
Ty se v těch odpovědích plácáš, jak nudle v bandě. Odpověz jednou větou a neuhýbej. DSG a basta.
Navtech
Jsem ten aktér s tim turistickym salámem >😁
Já považuji momentálně za nejlepší kompakty Golf a Mégane. Japoncům totálně ujel vlak, ten ještě tak dobýhá Mazda 3. Kvalita je v dnešní době víceméně srovnatelná, tudíž bude majitele lákat přitažlivost značky a design. A nevím, proč by například v kvalitě měl mít Golf navíc
Navtech
Nedokážeš připustit, alespoň v debatě se mnou, že VW nabízí všechno v jednom balíku a přitom víš, že nejsem ten skalní bijec. Pro mě na VW nikdo prostě nemá a to je jasný jen z pitomejch konfigurátorů. Já nejsem ten správnej oponent, mě můžeš klidně napsat, že mam pravdu a neboj se! >😁
Hmmm...Sem taky přispíváš?
Na to, že předběhl dobu mílovými kroky slušný číslo :yes:
Každé auto má nějaké specialitky. Navíc, DSG bych preferoval až o třídu víše, respektive u kompaktů prémiového ražení. Na mainstream se mi zdá drahý.

Má VW dCi?
Navtech
Navtech
Už zase? A má DSG?
Navtech
hmmm
Mégane bude každopádně výjimečný interiérem a motory
Já jsem nikdy netvrdl, že má Vel Satis na palubě pravé dřevo narozdíl od S-Classe. Pravé dřevo ale má. Pokud jsem něco podobného někdy napsal, pak to bylo myšleno na E-Classe. Mohl bys mě poslat odkaz na tu diskusi?
Navtech
JJ 😄 Nekde to najdu
Celkem se jich prodalo cca 8 500 kusů
Navtech
Já ho beru jen vizuálně. Nikdy jsem v něm neseděl, ale do těch "exces" názorů mě dostali diskutéři, jako je Avantime a spol., co se mě snažili vysvětlit, že tam je dřevo narozdíl od S.class a podobný hlášky. Pro mě je to hnus od prvního pohledu. Aventime se mi líbí, jako dobrej pokus, ale bez úspěchu, což je v EU pochopitelný. V USA, by to možná jelo líp... Podle novýho Megana to cítím u Rendla, že má podobnej názor a teď má dobrej rozjezd pro širší pole zákazníků.
Avatar - Andromeda
Andromeda
K tomu VW - člověče,nemůžu si na ten koncept vzpomenout...co si vybavuju,je studie "reinkarnace" transpoteru z 60.let a ta byla opravdu povedená,jen se jaksi neprobojovala do dalšího kola...
Avatar - Andromeda
Andromeda
S tím "trhákem v čase" je to fakt - zákazníci,technologie a i marketing nebyli "patřičně připraveni" -> tady Rencek situaci hrubě podcenil,přitom to mohlo být "zlatý tele" právě díky jinakosti...
Vidíš,já zase Vel Satise sakra můžu,beru ho koncepčně jako francouzkou verzi podání cestovního luxusu - než mě kopneš,tak tím myslím koncepci nejen exterieru,ale spíše interier - spíše křesla než sedačky,prostor kam se podíváš-né však hluchý,citlivě zpracovaná palubka i s analogovou "ručičkovou klasikou" na orintační přehled o čase...mluvím spíše o lépe vybavených verzích (já vím,motory dlouho omezené,..)a podotýkám,že majitelem nejsem ani nebyl...
Ale ten auťák mě pocitově sedí...
Navtech
ale di tybrepto >😁 Jsi jak první přehrnutí. Nevim ty čísla prodejů, ale pak by se z toho stal svym způsobem až moc velkej exot a toho by se prodalo daleko míň.
Navtech
Povedený je, ale to asi každej v daný třídě. Ničím výjmečný oproti konkurenci. Nedělej, že nevíš, co myslim. Taky netvrdim, ba naopak, že je to na škodu.
Kdyby ho Renault vyráběl bez Matry, třeba jen v omezených sériích a vypiloval by chybky, jako například kroucení karoserie vlivem bohatého prosklení, bylo by jich určitě více. A Renault by odháněl zákazníky... 😄
Proč bych měl truchlit? Mégane je pořád na očích a i tento je povedený
Navtech
Avantime podle mýho názoru předběhl dobu až moc. Mě se svym způsobem líbí, třeba Vel satan je pro mě bečka sraček, ač se někdo diví, protože maj podobný rysy. Kdysi běžel koncept VW z těch starejch let s N.Y.C. policajtem....kde to usnulo, to nevim....
Navtech
Však je mi jasný, že truchlíš a snažíš se to na sobě nedat znát.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Ba že -> roli hrály náklady,čas,omezená motorová nabídka...a také bohužel "zkušenosti" majitelů + sebevědomá cenová politika...nicméně i přes zmíněné bolesti se podle mne jedná o vyjímečný designový klenot,v lecčems přelomový...Patriku le Quementovi "udělal" jméno....
...a Renault už výrobu Avantime nehodlal převést do nějaké ze svých továren... 😒
Avatar - Andromeda
Andromeda
1)Nejprve zpoždění a konstrukční problémy s těžkými předními dveřmi(váha myslím cca 65 - 85 kg - už nevím přesně)
2)Následné výrobní potíže s kvalitou a funkčností úchytů předních dveří(f.Matra byla vybrána coby již kooperující partner - první Espace,bohužel u Avantimu zjevný krok vedle,doprovázený opožděným rozhodnutím o ukončení spolupráce...)
Pak už bylo pozdě... ;-\
Holt, já mám rád "nenormální" věci... 😄
Základní fakta o ukončení produkce😒br />
1.) Rencek udělal chybu v tom, že ho měl vyrábět v omezeném množství, podobně jako Alfa 8C Competicione.
2.) Padla firma Matra, producent vozů Avantime
Avatar - woody-alien
woody-alien
No já bych řek, že obecně reklamní videa jsou plný klišé a to renaulťácký nijak nevybočuje z nenápaditosti 95% klipů. To ale není omluva. Tak hezký auto by si zasloužilo víc o tom přemýšlet.Asi už kreativci nejsou nějak kreativní.
Navtech
Jo, já ho beru, jako "normální". :yes:
Navtech
OK, já se ptal vážně. Nad Rendlem myslet nechci >😁 Jen mi to zajímalo.
I přes zklidnění je povedený :yes:
Audi Avant že se nedělá? To jsou mi noviny... >😁

Faktů je tady více😒br /> 1.) Rencek udělal chybu v tom, že ho měl vyrábět v omezeném množství, podobně jako Alfa 8C Competicione.
2.) Padla firma Matra, producent vozů Avantime

Zbylé domysli Ty. Nebo snad radši ani ne... >😁 😉
Navtech
Na tvojí euforii je aspoň vidět, že se Rendl sklidnil 😉 Což je podle mýho názoru dobře.
Navtech
Proč už se ten Avant nedělá? To jen pro nezájem?
Předchozí byl moje krevní skupina, ale i tento se mi velmi líbí
No vidíš, co se ty tady nedovíš >😁
8-s připomíná mi trochu i30 nebo cee'd....předchozí megane byl o hodně hezčí..jenom té kvalitě moc nedali..uvidíme co současný a jeho ohlas
Navtech
Ekonomika dneska dostala kapačku, tak si to můžou soudruzi zase spakovat >😁
Navtech
Fakt?! Tak to by mě ve snu nenapadlo! >😁 >😁
Dave1
Moc hezký Renault :yes: :yes: :yes:
Avantime je moje největší srdcovka. to není auto, ale životní styl, u majitelů součást rodiny... 😄

Hned druhý považuji Vel Satis. Přesně jak napsal Ji/Ri, dokonalá architektura vozu, která mě doslova nadchla. Nadpozemsky krásné tvary zádě, geometricky skvěle navržená příď, interiér jako vztup do vyšší společnosti... :yes:
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Pokud vidis Evropu zuzenou na jediny trh v D, tak souhlas, ale pokud myslis Evropu skutecne jako celou EU, tak se s tvym nazorem nestotoznuji... 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Vel Satis je ok ale som skor za Avantime 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
A i ten interiér je velmi zdařilý a nový. No, vw by se mohl podívat, jak má vypadat nový model. Protože je NOVÝ! Není to jen přepudrovaná dožívající, byť v dobré kondici, zombie. Bravo Renault. Renault je po designové stránce špička. A největší skvost automobilové architektury je VEL SATIS! Uvidíme jak to bude se spolehlivostí...
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
😉 :yes:
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
😉 :yes:
To jsem právě nechtěl,protože to by bylo na další diskuzi. 😉
Dokonale navržený design, noblesní provedení interiéru s vybranými materiály, dCi, styl...a varianta Coupé :yes:
No vždyť je na to taky ideální čas,imperialisti zpoza velký louže jsou ekonomicky na kolenou,Renault jim teď zasadí ránu z milosti. >😁
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Hmmm, tak to mas bud zvlastni vkus nebo mas nejakou ocni vadu, protoze to je po Lagune dalsi palubka, ktera bude mit ve tride minimalni konkurenci, jak ve vyberu materialu, tak i v celkovem cistem a hlavne neokoukanem ztvarneni... :-!
:yes:
To píšeš o interiéru Laguny? I zapřísáhlí antirenaulťáci tvrdí, že tak krásnou palubku dlouho neviděli. Navíc, pokud by jsi mermomocí chtěl psát o nudě, zajdi k VW... 😉
Ale jo,mám na to právo stejně jako ty.Komisý mě hned netrestej,jenom jsem dostal pádnou gramatickou facku.
Avatar - iudex
iudex
Cit.: "Renaultu snad ani nejde o nějakou dlouhodobou trvanlivost designu" Ty sa asi o autá zaujímas len oddnes, nie? (i Tvoj novozalozený nick tomu zodpovedá). Dizajnová identita a identifikovatelnost znacky Ti asi vela nehovoria, ze? To je práve jedna z vecí, co sa snazia výrobcovia dosiahnut: aby kazdý aspon trochu zainteresovaný identifikoval ich znacku a aby nerozmýslal: isiel okolo Hyundai, Renault alebo Fiat?
Inak samozrejme aj ja verím, ze Renault na smetisko dejín nepatrí.
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Souhlasim s tebou. U Laguny jsou sice tvarove podobna svetla, ale jsou jakoby vetsi a bliz k sobe, coz u nekoho vyvolava rozpaky... 😉 Tady jsou trosku mensi a oblejsi a hlavne dal od sebe, coz uz nepusobi tak rusive a rozporuplne a dava novemu Megosu vyrazny az agresivni vyraz. :yes: Mne se ale libi maska i tu i tam... 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Bál som sa že ako dopadne nový Mégane, lebo v poslednej dobe Renault nič-moc...Ale celkom som spokojný. Renaultu podla mňa nezáleží a ani nezáležalo na nadveznosti modelov.
Som zvedavý ako bude konkurovať konzervatívnemu Golfu, ktorý sa tiež celkom podaril..
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Hochu nez se tady vzdy rozepises, tak si porovnej pristrojovku Laguny a Megana a zjistis, ze je to tady jasne zameneno, protoze autor clanku zrejme v tom nadseni u stanku Renault byl natolik ohromen, ze nerozezna co vlastne nafotil... 😉
Avatar - T613
T613
Ronault má jiné starosti. Tenhle týden měl být na pitevně, a myslím, že to zase přeřízl!
On je naopak velice krásný pohled na interiér nové Fábie - Roomsteru, Oktávie, Superbu. Opravdu skvost. >😒] Škodovka ani v dnešní době nenašla tu odvahu u nejlevněších modelů Fábie přidělat dvířka k odkládacímu prostoru před spolujezdcem. :no: A jesti ty krásné volanty a ta palubní deska u Superbu a nové Oktávie v někom vzbuzují obdiv, tak ho předem lituji.
wolff
Děkuji lingvistické komisy za opravu (hloupá chyba).
Ad. vzhled. Porovnával sem to s Lagunou ze stejné stáje, která se mi líbí mnohem víc. Ale to už sem psal. Jestli je tohle hezčí než Bravo a nebo ne... to je věcí názoru... Každý ať se rozhodne sám. Já si to nemusím myslet, ty si to zjevně myslíš...a máš na to právo, no ne?
U Peugeotu to znají již roky. Ono jde taky o to, co a jak vymýšlet? Meganu přední světla absolutně sluší, myslím si, že se budou ty světla snažit spíš zpětně doladit u Laguny. A Škoda - 8-s
Navtech
Jó, kdyby hymny... podle těch reklamních videí spíš chtěj vyhlásit válku USA ;-\
vrkuboy
v evrope je jen jedna ikona >😁 to jestli je to dobre nebo spatne si dosad sam >😁
Nechápu, proč by se měl tento design hned tak okoukat, stejně francouzi udělají tak 1, 2 facelifty a je tady zase sice 4 generace Meganu, ale všichni budeme diskutovat a přemýšlet, co má, nebo jestli vůbec něco má společného s tou III. 😉 A to je právě to, co francouzi a hlavně Renault přináší - a já věřím, že se těchto Meganů prodá zase tolik, že bude úspěšným modelem.
Renaultu snad ani nejde o nějakou dlouhodobou trvanlivost designu - možná je to chyba- možná ne, přesto zatím nepatří ( a doufám, že ani patřit nebude) k těm, kteří skončí na smetišti dějin.
vrkuboy
zrejme sedi s notebookem na toalete a nechal se trochu unest cinosti kterou provadel (viz slovo pokakany) >😁
vrkuboy
to ze jsou megany, escorty, astry a golfy hned po skodovce nejvic registrovana auta v cr je stara vec 😉
ford ma smulu ze uz nema escorta ale focus, protoze lidi na jmeno slysi 😉 v tohle ma zase vyhodu golf, protoze u astry a megana se ti urcite nemuze stat ze by v nem jezdil uz tvuj deda. Myslim to tak ze golf uz je tady pro nekolik generaci a tuhle tradici si bude muset megane teprve vybudovat. Holt nejen cena dela prodeje.
BaracudaJ
Taky jsem si toho všimnul. Megane má totiž obrazovku navigace až u čelního skla, ale Laguna Coupé v hliníkové liště táhnoucí se přes přístrojovou desku
Guzz
A já si myslím, že ti neslouží zrak, protože je nad Slunce jasné, že interiér s voličem automatu (ten ve světlé kůži) patří laguně coupé. A také se mezi snímky otevřených zavazadlových prostorů připletl jeden opět z téhož vozu (ten červený metalický)... Takže opatrně s těmi ostrými slovy, byť s hvězdičkou 😉 :-!
Je si naprosto jistý.Ví,že neví,nebo vlastně neví,že ví?To je jedno,ale jistý si je naprosto určitě. 😄
konečně pochopili.....Díky.Tohle auto jistě oživí konkurenci v nižší střední,obzvlášť to třídvířko vypadá poměrně k světu.S tímhle modelem de už dá docela prorazit,zvlášť pokud se podařilo vyladit jízdní vlastnosti.Každopádně po C5 přichází z Francie za podmanivého zvuku Marseillesy další vůz,který prožene faldy ikonám třídy (ikony si dosaďte každý sám). :yes:
GTI
Jsi si jistý, žes napsal právě to, cos napsat chtěl? 😄
GTI
Ta "úspěšnost" v Česku má hlubší kořeny... neb v dobách rudotemna byl Renault jeden z mála, který tu (občas v tůzu) umísťoval své vozy - R16, R8, člověk občas jezdil kolem někde tam na Proseku a tam do noci zářilo logo Renaultu - servis... to bylo jako něco opravdu z jiného světa.

Můj tip je, že jistá úspěšnost Meganu 2 se nebude opakovat. Je tu konkurent v podobě cee´du a i30. Navíc dnes jsem viděl nový Golf, který mi to jen potvrdil. S tou největší registrací meganů to nepřeháněj, tohle ti tu neuvěří ani Ronault... 😄 😉
Prohoha wolffe,BYTELNĚJI prosím.Tohle je mnohem hezčí než Laguna a k tvé očekávané nelibosti zřetelněji hezčí než Bravo.
Tak vymenovali jedine zápory a hneď si z interiéru pokakaný. To sa na mňa fakt nehnevaj.
Lukas00
maš pravdu, a pokud se bude do ČR dodávat hlavně černá verze interieru, bude to vipadat dobře. šedá a jiné barvy devalvují interiery....
Lukas00
a ja vim, že melete pí*oviny

nezamíchal, v novym meganu bude volič jako v laguně.
vrkuboy
trosku mas pravdu ten skok od kulateho k hranatemu a zpet ke kulatemu.... no laik by asi ani nerekl ze maji tyto auto krome nazvu neco spolecneho a je fakt ze u meganu clovek postrada nejakou navaznost na predchozi model.
Na druhou stranu nesouhlasim s tou nudnosti a neprijatelnym interierem, no ale to je ciste tvuj osobni nazor.
Tohle auto se bude hodne dobre prodavat a s cenovou politikou renault se o tom neda ani pochybovat.

Navic megane je v cr nejvice registrovane zahranicni auto hned za skodovkama, takze v cr je megane oblibeny 😉
(toto tvrzeni muzu dolozit kdyby se nasel neverici Tomas)
Avatar - iudex
iudex
Podla mojho prvého dojmu je to dizajn, ktorý sa pomerne rýchlo opozerá a o 3 roky bude javit známky znacnej nemodernosti, odkazujúc jednoznacne na dobu svojho vzniku. A potom to bude treba riesit radikálnym faceliftom.
GTI
Kdyby tenhle megan vyjel jako nástupce megana jedna, tedy "vajíčka" mohl to mít v Evropě poměrně dobré. Takhle je šance obdobná jako u Laguny. Vizualita ospalá, manýra v podobě upadající střechy vlastně pomalu nudná a vnitřek je pro mne nepřijatelný absolutně. Tedy mimo krásně vyvedené vnitřní kliky dveří. Absence středového panelu a soustředení se na horizontální linie, rozbité navíc naivním bobečkem kapličky přístrojů... pánové, kde je francouzská elegance?
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Nový Mégane je krásné auto, a tak nějaké ty laciné výkřiky zdejších odpůrců značky se ztrácejí kdesi v říši trapností...
Málokterý vůz se může pyšnit tak vkusným a vzdušným interiérem, který je podle autora článku kvalitně vyvedený.
Ještě jsem auto neviděl, tak nemůžu hodnotit jako odborník "Mlacan" v příspěvku výše, ale podle fotek se na první setkání s tímto líbivým autem těším... :yes:
Ten interier s polabuní deskou vypadá příšerně , že se nestiděj tam dát takhle lacinou palubní desku.
Prostě hnus 😒
Je to velice krásné auto, ale mně se zvlášť líbí čelní pohled, to je super. Jen si myslím, že i přes pochvalu autora článku nemá světla z Laguny. Podoba tu je, ale zde jsou přeci jen oblejší tvary a spolu stěmi prolisy a tvarem nárazníku je to super (Laguna má světla přeci jen "hranatá"). A souhlasil bych s tím, že se určitě chytí, podle fotek k tomu má věškeré předpoklady.
Avatar - lazak.
lazak.
Tak k tomu se dá napsat jen toto, že je to auto nového milénia a je nádherné. Bravooo Renault :yes: :yes: :yes:
wolff
No u Renaultu a nově u škodovky jistě... 😉
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - radhro
radhro
koukám , že světla do půli blatníku budou teď pár let trendy >😒] :yes:
Flavio
Může mi někdo říct, jaký praktický význam má ten extra široký sloupek řízení posledních generací Renaultů, který tak snižuje prostorový komfort v oblasti kolen?
Avatar - peter222
peter222
Posledné modely RENAULTU sa celkom vydarili. Myslím si ,že nový Megane sa velmi rýchlo zaradí na popredné miesta v predajnosti,
má celkom slušný dizajn a nepôsobí rušivo. :yes:
Subaru.in
Jen nejsem si jisty zda fotograf nezamichal fotky "automatu z laguny"?

Jinak rozhodne verim, ze to se bude prodavat dore, a to nejsem priznivcem znacky.
At' si kdo chce, co chce říká, já pravím:"VIVA LA FRANCE!!!
:-! :yes: :yes: :yes:
wolff
Kdybych si měl vybrat jen podle vzhledu a pocitu kvality podle těchto fotek, tak si dovolím říct, že Laguna je o hodně dál než Megane. Podobnost tam sice je, ale v Laguně vše působí mnohem více kvalitněji a bitelněji. Nesouhlasím s tím, že něco Meganu sluší víc než Laguně. Mám spíš pocit, že tady tvůrci Meganu občas trochu lapali po dechu, když se snažili stvárnic něco nového. Ne Laguna by u mne v případě Ranulatu stále vedla.