jasné,ja ťa rozumiem.
Pôvodnú A110 možno pozná tak málo ľuďí že toto bude pre mladých skoro novinka.
No a ako píše kolega nižšie medzi to krajšie to asi patriť nebude+tá cena ;-\
Chystám sa do Ženevy tak uvidime naživo.
Tiež som pomerne skeptický. Samotný vzor nepovažujem zrovna za najkrajšie auto svojej doby, takže retro na jeho základe vo mne moc nadšenia nevzbudzuje. Na prvý pohľad to vyzerá ako kríženec Toyoty MR2 a Škody 110R; priveľmi bacuľaté a spredu málo športové.
Každopádne koncepcia s motorom vzadu, resp. uprostred a zadným pohonom je fajn; či ale Renault ustojí cenu na úrovni Caymanu s ešte menším motorom, to je otázne.
Ok, souhlasím. Samozřejmě ta auta nejsou úplně na vyhození, ale na mé prvotní úvaze se, z mého pohledu, stejně nic nemění i když také já se za některými rád otočím. ;-)
I když je designově poměrně dobře zachycen odkaz A 110, tak po tom množství více či méně úspěšných návratů (brouk, Fiat 500. Mini, Ford GT, Mustang, Mrecedes SLS a možná i Challenger a Camaro nebo pokusů Stratos, Fulvia a Škoda R200 - jako 110R) mám pocit, že dobře už bylo.
Ne vždy legenda zafunguje. Ať už kompletně jako legenda nebo jen opticky. Mnohdy je sympatičtější než kopírovat minulost začít na čistém papíře.
Poněkud specifické a něčím i lépe obhajitelném postavení k retrodesignu mají snad je Porsche (911) a Morgan.