Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën ukazuje první skicu nové generace C5. Proč z ní nemáme radost?

20 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
to není žádná skica nové generace, to je jen facelift Citroenu C5 X7, toho stejného co se stále ještě prodává v evropě 😉 Dovnitř šoupli přistrojovku z čínské C6.

[odkaz]
Blatouch
... asi vubec netusis, k cemu se vyjadrujes.
Blatouch
Je to stejna situace, jako kdyz vlkohradi vorstand vymyslel Phaeton. Samozdrejme, ze vim, jak je to s akciemi - o to vice to ukazuje na aroganci a psychopaticnost managementu - a to generalne u nadnarodnich korporaci.
Avatar - del42sa
del42sa
ano, měl by to být crossover, jenže ty plány se furt mění jako na běžícím pásu. Původně měla mít C5 nástupce už v roce 2014, to byl ještě původně normální sedan s hydraulikou na platformě EMP2. Potom to ale změnili na C5 crossover když zrušili hydrauliku a domívám se že pokud dopadne ten deal s GM tak ani to není jisté a ty plány se budou opět překopávat ;-\
Avatar - aproximus
aproximus
ta příď je teda děsná, ale záď i vnitřek se jeví ok.
Neurotic
To je, ale hnus. Číňanům se to možná líbit bude. A to, že možná nebude v Evropě nástupce je taky "super" ještě chvíli a člověk bude mít na výběr jenom mezi černým a šedým Passatem 8-s
Avatar - del42sa
del42sa
[odkaz]
Avatar - pallas
pallas
majú 508, budú mať Insigniu...
Avatar - pallas
pallas
iba 1/4 predaných nových áut v Nemecku kupujú súkromné osoby.
Avatar - del42sa
del42sa
Jedine co je v tuto chvili jiste je DS7 crossback, nastupce C4, dale spolecne mestske auto a spolecny nastupce Citroenu Berling👋Opel Combo. O ostatnim rozhodne obchod s GM...
Blatouch
Nejvetsi kupni silu v Evrope maji Nemci - a ti si jako spravni nacionaliste nebudou kupovat zrovna Francouzska auta. Ti dostanou befel a jdou kupovat Audi, BMW a MB.
webpaja
Mají socialismus, co se divíš?
webpaja
Hlavně to vypadá, že Citroen opouští i střední třídu, tak to je ale výprodej. Součást skupiny, která by chtěla koupit Opel a není schopná udržet modely v tradičních třídách?

To je dost děsivá představa! :-!
Avatar - pallas
pallas
tak sa pozri, aké autá jazdia po nemeckých okreskách.
Avatar - pallas
pallas
Prečo sa uprednostňuje Peugeot? Keby si mal aspoň základné info o akcionároch PSA, tak sa nemusíš pýtať takú trivialitu.
Avatar - jozephko
jozephko
Kedysi všetky 3 francúzske automobilky vyrábali aj vyššiu strednú triedu. Stačí si spomenúť na Renault 25 či Safrane a potom ošklivku Vel Satis, Peugeot 605 a 607 či Citroen XM.
Teraz vyššiu strednú neprodukuje ani jedna značka a ako sa zdá, pomaly budú ustupovať aj zo strednej triedy.
Ale niet sa čo čudovať. Stačí sa pozrieť, aké autá jazdia po nemeckých diaľniciach a aké po francúzskych. V Nemecku je to hlavne stredná trieda a vo Francúzsku malé autá a kompakty.
Blatouch
PSA dovedlo Citroen na okraj propasti dejin, mimo jine i jmenovanim Lindy do cela.

Citroen, typicky DS, mel svoji pozici na trhu nejen diky futuristickemu a osobitemu designu, ale i diky technice. Ten design mu castecne jeste zustal, ale technika uz ne. Citroen, byt s marketingovym anabolikem DS, ale bez Hydractivu, uz neni Citroen a DS5 neni stredni trida. A marketingove vykradani znacky DS je hnus.

Studie nove C6 byly skytecne krasne - nechapu, proc se neralizovala jeji vyroba a proc se uprednostnuje ponekud obycejny, torchu divny, Peugeot.
frite
Přímo C5 asi nebude, ale Citroen bude střední třídu realizovat přes značku DS.
Avatar - wakantanka
wakantanka
odpiskali hydropnematiku chybat mi to nebude.
Avatar - Ham.
Ham.
A bude tedy vůbec nějaká nová C5 (myšleno nová, ne tento upgrade pro Čínu) v Evropě?