Porsche si pro ženevský autosalon připravilo i premiéru omlazeného modelu 911 GT3. Ten přijíždí s ostřejším designem, vyšším výkonem a především možností volby manuální šestistupňové převodovky.
Unikátni sportak o kterym si u jinych znacek muzou zakaznici nechat zdat a bez kusoveho omezeni. Kdo dnes vyrabi RWD atmosferu v manualu? Nikdo! BRAVO PORSCHE!!!
Tak to není vůbec pravda. Od Shelby, přes Camaro po Vette Z06 až Viper ACR s tím pozávodí. Viper je navíc na většině tratích i rychlejší než GT3, ale o to přece vůbec nejde. V Evropě je tohle Porsche výjimečné. V USA je ještě svět v pořádku, tam je to svobodnější.
To me zajima, jak se vyvine jejich cena ted. Po ni se zaprasilo, kdyz si vsichni mysleli, ze uz dalsi manual asi nesezenou :-) Cena byla 190k euro a hodne lidi ji koupilo kvuli vydelku.
taky se na nej tesim... packy pod volantem jsou prece skoro manual...
jeho proste nebavi radit saltpakou a je opravdovy petrolhead... jen kdyby se to auto nejlíp samo i ridilo...
Jsem zvědav, kdy se tady objeví ten šáša, co vždycky mekne něco jak je manuál na nic a jak bysme rovnou mohli startovat auto klikou. A pak, když se mu to snažíme vysvětlit, kafrá svoje furt dokola. Jak se jmenuje? nevíte? Já to zapomněl.
Nehádejte se. Nejcíc je HellCat v manuálu.:) Sice komp, ale šlený. jinak můžu porovnat evropský superspoert s americký muscle carem z vlastní zkušenosti - amerika má jízdn vlastnosti kontejneru na směsný odpad- sorry. Já jim přitom fandím.
Ne vše, co jsem uvedl má kompresor. Jinou ligu hrálo v minulosti, ale Evropa soustředící se na downsizing a emise, tak trochu zaspala (bohužel!!!) a Amíci ji v mnohém dohnali. Tady to GT3 je takový asi poslední evropský jednorožec. Vždyť je to smutné čtení....v Ženevě RS5 jde z 4,2 atmo V8 na 2,9 litru oturbený 6 válec atp.
Ona je amerika a amerika. Mustang za mega fakt není konkurence Porsche, Mustang za 3 mega už jo.
Jinak je tu ještě Corvette, což není ani pony car, ani muscle car >:D >:D
[odkaz]