Novinky
Brumbal
6
Unikátni sportak o kterym si u jinych znacek muzou zakaznici nechat zdat a bez kusoveho omezeni. Kdo dnes vyrabi RWD atmosferu v manualu? Nikdo! BRAVO PORSCHE!!!
Přejít do diskuze
4 litry, atmosféra, 500 koní a manuál. Možná nejlepší evropský klasický sporťák současnosti. Sériový.
Tak to není vůbec pravda. Od Shelby, přes Camaro po Vette Z06 až Viper ACR s tím pozávodí. Viper je navíc na většině tratích i rychlejší než GT3, ale o to přece vůbec nejde. V Evropě je tohle Porsche výjimečné. V USA je ještě svět v pořádku, tam je to svobodnější.
Nejen v evrope ale i ve svete. Muscle nebo Pony car pro nefakcenka se na okruhu nechytaji.
To me zajima, jak se vyvine jejich cena ted. Po ni se zaprasilo, kdyz si vsichni mysleli, ze uz dalsi manual asi nesezenou 😄 Cena byla 190k euro a hodne lidi ji koupilo kvuli vydelku.
[odkaz] cena pres pul milionu dolaru.
[odkaz] cena pres pul milionu dolaru.
Taky si myslim, je to takova hra se spekulantama, kurz se moc menit nebude, alespon ne hned.
Jestli koruna po ukončení intervenci ČNB posílí na cca 23 - 24 E, tak by se o ní dalo docela uvažovat... 😉 Samozřejmě v manuálu... :-!
Ta Corvette má problém i s Alfou s motorem 1,75 litru
[odkaz]
a v druhém případě jsi uvedl jakousi přestavbu
"kompletní přestavba motoru: Supercharger Phase 2 s kompresorem Roush"
[odkaz]
a v druhém případě jsi uvedl jakousi přestavbu
"kompletní přestavba motoru: Supercharger Phase 2 s kompresorem Roush"
taky se na nej tesim... packy pod volantem jsou prece skoro manual...
jeho proste nebavi radit saltpakou a je opravdovy petrolhead... jen kdyby se to auto nejlíp samo i ridilo...
jeho proste nebavi radit saltpakou a je opravdovy petrolhead... jen kdyby se to auto nejlíp samo i ridilo...
Jsem zvědav, kdy se tady objeví ten šáša, co vždycky mekne něco jak je manuál na nic a jak bysme rovnou mohli startovat auto klikou. A pak, když se mu to snažíme vysvětlit, kafrá svoje furt dokola. Jak se jmenuje? nevíte? Já to zapomněl.
Nehádejte se. Nejcíc je HellCat v manuálu.😊 Sice komp, ale šlený. jinak můžu porovnat evropský superspoert s americký muscle carem z vlastní zkušenosti - amerika má jízdn vlastnosti kontejneru na směsný odpad- sorry. Já jim přitom fandím.
Ne vše, co jsem uvedl má kompresor. Jinou ligu hrálo v minulosti, ale Evropa soustředící se na downsizing a emise, tak trochu zaspala (bohužel!!!) a Amíci ji v mnohém dohnali. Tady to GT3 je takový asi poslední evropský jednorožec. Vždyť je to smutné čtení....v Ženevě RS5 jde z 4,2 atmo V8 na 2,9 litru oturbený 6 válec atp.
[odkaz]
[odkaz]