Současná Corsa E je pouze radikálně modernizovanou předchozí generací, základ se tedy vyrábí už 11 let. Na nástupce si však počkáme minimálně do přelomu dekády.
Predpokladám, že väčšine zákazníkov to je jedno. Doteraz používala corsa talianske motory, platformu z punta a zákazníkom to bolo evidentne úplne jedno
"Přestižní DS", tak to mě fakt pobavilo. V čem je prosím tato značka "prestižní"? - tím, že má víc chromu na karoserii, jemnější kůži na sedačkách a že jsou její auta brutálně předražené? >:D "
....předběhl jsi mě........a s Brexitem bych si těžkou hlavu nedělal. V Anglii Vauxhall zaměstnává jen 3500 lidí z celkového počtu 37000. Je to podobně jako s Holdenem v Austrálii, který zaměstnával podobný počet lidí. Holden v říjnu končí. Proč by nemohl skončit Vauxhall?
Tak jsem to nekde cetl. Je to jedna z nejprodavanejsich znacek v UK, kdyz ne nejprodavanejsi. Pretim byla jednicka Rusko, ale po sankcich slo Rusko dolu.
Protoze v Britanii prodavaji 40% aut. Je to jejich nejvetsi trh a Brexit je masivne zasahne dovoznim clem. Zasahne i jine znacky, ty jsou ale v zisku a maji nejake misto na snizovani cen.
To je vtip? Vždyť Corsa F už jezdí, zřejmě se jedná skoro o hotové auto. Ještě štěstí, že Insignia se stihla představit o fous dříve, jako taková derniéra značky. :-!
Naozaj velmi necakane, ktovie ako to zoberu zakaznici ktori ako bolo povedane nedoveruju francuzom a chcu nemecke auto. Alebo zeby stacilo ak opat najmu Schifferovu aby v reklame hovorila "nekazi sa, je to proste Nemka" >:D