Mazda RX-8 je posledním zástupcem své značky s rotačním motorem. Ten řadu zájemců o atraktivní kupé odradil od koupě, ale v Litvě je jeden exemplář s klasickým atmosférickým čtyřválcem značky Renault.
ikonické auto může jen idiot. >:-[]
Jinak s RX 8 se to pěkně začíná otáčet, modely po fc, verze R3 spíš na ceně rostou a skoro se v evropě nedá sehnat pod 20 tis. éček. To auto má totiž hodně co nabídnout. :yes:
To je samo tolerováno :-) LS motory z Corvettu samo nejlepsi, váha těch V8 je překvapivě nízká. Nákladná přestavba ovšem pro Evropana, v USA ještě jde, ale levná také není. :-)
R3 v USA není zase tak dobrá jako EU verze - nemá např. Automatickou klimu a dalších pár detailů co samo nejsou klíčové, ale potěší ;-);-) Super region na dovoz je Canada, kde je prakticky EU styl a nejake kusy se daji ulovit. Mám teď jak R3, tak sérii 2 GT takovou tu civilnější (ale dokonce 5 speed verzi - fakt raritky). Asi to pujde nakonec cenou nahoru. Dno již bylo a hezké kusy dnes opravdu těžké ulovit. :yes:
Tak to jsi zaváhal, ještě dva roky zpět se dala občas sehnat v Německu R3 i pod 15 tisíc euro s nájezdem do 50 tis. Km. Jak začal být o ně zájem, zmizely, protože se zase tak moc kusů nevyrobilo. Ještě tak z US se dá sehnat někdy dobrý kousek, kde se jich prodalo asi nejvíc.
Jak to myslíš s tou cenou? ;-)
Jinak RX8 je auto které umí prodat svůj výkon do posledního koně, kterých nemá na zbyt,ale tak akorát. Ono je na světě, a v této době zvlášť, spousta překoňovaných a přemotorovaných aut, která jsou na finále mimo přímku bezzubá, nebo nebezpečná. Ale s RX8 je radost jezdit, ani nevím u kterého jiného auta se dá tak intenzivně a přesně vnímat grip a řízení i v celkem vysokých rychlostech.
Napchat do RX 8 slabucky 70 konovy motor to je dost velka degradacia...Inak v Litve su sikovny mechanici mne tam raz na vylete po Baltiku vyhorel Daewoo 1.5 motor co davali do Nexie. A ked ze Daewoo Nexie sa tam este v tej dobe nepredavali a domov som nechcel autobusom dali sme tam z nutnosti 1.3 motor z havarovaneho Opel Kadettu. islo to kapanek horsie ale v pohode som urobil dalsicjh par tisic km. Tiez to malo nejak okolo 70 koni len to bolo pred 20 rokmi...
tedy jinymi slovy by to podle tebe chtelo motor, ktery neexistuje a podle vseho ani nikdy existovat nebude (wankel zere, ma velmi spatne splodiny a spolehlivy je nekdy i celych 50 tis km) :-)
Znam kluka co si to koupil. Zaplakal (= v 70 tisicich samozrejme odesel wankel, tesne pred prodejem, oprava nekde necelych 100 tis Kc s praci).
>:D boxer ako boxer >:D to si myslel aj ten týpek čo tú iprezu kúpil, keď vybrali oba motory trošku viac im zatrnulo, ale nakoniec ten chrobák bol riadna píla aj keď 2,0 boxer bol bez turba >:D
hele, jako recese dobrý.Možná to byl jen krok zoufalství... buď to po třetím repasu hodit ze skály a nebo tomu dát ještě šanci...
S tou cenou, to mi povídej...
Ale wankel je extra, extra kompaktni. Ono to melo i co delat s uchycenim motoru a stavbou predni napravy, ktera mohla byt rekneme prostorove narocnejsi nez je bezne pri klasickych motorech, nedejboze vicevalcich. Proto se ptam. ;-)
Tak ona tá Nexia bola v podstate Opel Kadet, takže zástavba určite nebola až taká zložitá ako nahradiť Wankel v tejto Mazde. Nedávno som videl v telke nekjakých expertov čo natlačili do pôvodného chrobáka motor z Imprezy. Keď sa chce tak sa dá. >:D