Když už opravdu potřebuji mít o 3 cm ***atější tu Octavii, tak stačí ty podložky pod disky. Vyrábí se většinou z hliníku, jsou eloxované, kolo je připevněné šrouby, takže stačí k tomu delší, 2x za rok musím kola stejně přendavat, takže není nebezpečí, že bych je musel zoxidované odsekávat tím majzlíkem. Kdysi jsem to praktikoval a úplná pohoda. A potom! Přeci tady už jeden na videu doslova na vědecké bázi před půl rokem radil, jak ošetřit náboj a disk před výměnou kola. Měli by si číst, co píší jeden a druhý.
Stačil první odstavec a dal jsem nečetl, rozšíření zadní nápravy samozřejmě ovlivní jízdní vlastnosti a pokud je širší než přední tak i hodně negativně, dávat si tam podložky je další nesmysl, širší kola je taky nesmysl u auta s poháněnou první nápravou, vždy je zadek užší právě kvůli stabilitě tuzeri si to rozsiruji na parádu, to že je ovce z výroby vzadu úzká jak koza bohužel někdo umí vyrobit auto někdo ne.