Novinky
Jáchym
8
Automaticky spouštěná videa považuju za asi největší prasárnu v současnosti na webu! Snad ještě horší než ty tuny reklam co tu máte.
Přejít do diskuze
Jsem pyšný na to, že se zde mohu podílet na výrobě, podle mne, vozů patřící mezi nejkvalitnější na světě. Prodeje hovoří za vše a je to vzor všem výrobcům automobilů. Děkuji Ing. Jiřímu Šedivému za dosažení certifikátu kvality výroby ISO 9002 již v roce 1994 po komplexním hodnocení výrobního systému firmou s mezinárodní akreditací RW TÜV. To bylo před 23 lety, připomínám. 😄
A na ten softwér na emise tam máte taky ISO? >😁
Jina Superb dobré auto a je to opravdu velký úspěch, to bezesporu.S dovětkem, že bez VW by Superb nebyl 😉
Jina Superb dobré auto a je to opravdu velký úspěch, to bezesporu.S dovětkem, že bez VW by Superb nebyl 😉
V několika fabrikách už jsem byl, takže můžu porovnávat. Obecně mezi českými dodavateli panuje názor "je až zázrak, že jsou v takovém bordelu schopni dlouhodobě vyrábět (relativně) kvalitní výrobky".
Nechci shazovat pokrok ve škodovce za posledních X-let, ale ta Vaše první věta je trochu hodně přehnaná...
Nechci shazovat pokrok ve škodovce za posledních X-let, ale ta Vaše první věta je trochu hodně přehnaná...
Ta věta nemá s realitou nic společného.
Škoda je mainstreamová značka, za jejíž produkty se určitě nemusíme stydět. Její největší devíza je možnost využití v podstatě všeho z mateřského koncernu. To, jak to ve Škodě dají dohromady jako finální produkt je slušné, ale nejlepší na světě rozhodně ne. Spolehlivost škodovek by mohl "nejlepší na světě" nazvat jedině naprostý laik. Kvalita podvozků - možná průměr? Kvalita motorů - nadprůměrná paleta, velmi slušné výkony, podprůměrná spolehlivost. Interiéry odpovídají postavení v koncernu - slabé.
Kvalita konkrétně čeho je nejlepší na světě?
Škoda je mainstreamová značka, za jejíž produkty se určitě nemusíme stydět. Její největší devíza je možnost využití v podstatě všeho z mateřského koncernu. To, jak to ve Škodě dají dohromady jako finální produkt je slušné, ale nejlepší na světě rozhodně ne. Spolehlivost škodovek by mohl "nejlepší na světě" nazvat jedině naprostý laik. Kvalita podvozků - možná průměr? Kvalita motorů - nadprůměrná paleta, velmi slušné výkony, podprůměrná spolehlivost. Interiéry odpovídají postavení v koncernu - slabé.
Kvalita konkrétně čeho je nejlepší na světě?
Nechápu jak ti někdo mohl dát palec dolů. Vždyť je to jasné že by Škoda nebyla jako už není spousta značek. Například Jawa.
Jestli to myslíš vážně.. tak máš dost.
😒
Marketing je svinstvo... a ty slušný prodeje zajišťuje firemní klientela, která ale kupuje za úplně jiné ceny, než jsou v ceníků.
Na druhou stranu je hezký, že věříš tomu, co montuješ... jestli teda nepracuješ v kanceláři jako nástěnkář a tady ses jen nezapomněl a nepokračuješ tady v roztleskávání, jako na začátku každé směny, v koutku kvality...
😜
😒
Marketing je svinstvo... a ty slušný prodeje zajišťuje firemní klientela, která ale kupuje za úplně jiné ceny, než jsou v ceníků.
Na druhou stranu je hezký, že věříš tomu, co montuješ... jestli teda nepracuješ v kanceláři jako nástěnkář a tady ses jen nezapomněl a nepokračuješ tady v roztleskávání, jako na začátku každé směny, v koutku kvality...
😜
S dovětkem že bez VW by nebyl žádnej model Škodovky = bez investic větších než prodejní cena by dávno zkrachovala 😉
Jo ták, kdybych věděl jaký jsi kulišák a že si od začátku děláš srandu, nereagoval bych tak vážně 😄
Protože prodeje nejsou zdaleka odrazem jen kvality?
Je třeba se bavit o spolehlivosti TSI? A přestaly se prodávat?
A co myslíš těmi nadprůměrnými, rekordními prodeji, mi také není jasné : [odkaz]
Je třeba se bavit o spolehlivosti TSI? A přestaly se prodávat?
A co myslíš těmi nadprůměrnými, rekordními prodeji, mi také není jasné : [odkaz]
Jo první TSi byly nejrychlejší!!!! Tak rychle na odtahovce od koupě nekončily ani dvojkové Laguny 😄
Jinak by to chtělo být konzistentní, v minulé debatě jste říkal, že 1.2 Tsi je teď nejlepší motor a ať kupujeme dokud jsou a nyní už je trezoru 1.0 skvělejsi ? Jsem zmaten a nevím co Teda koupit 😐
Jinak by to chtělo být konzistentní, v minulé debatě jste říkal, že 1.2 Tsi je teď nejlepší motor a ať kupujeme dokud jsou a nyní už je trezoru 1.0 skvělejsi ? Jsem zmaten a nevím co Teda koupit 😐
No pokud mohu srovnávat s dalšími automobilkami v čechách a dvěmi kde jsem byl na západ od nás tak oproti například TPCA je ve škodovce až neuveřitelný pořádek a srovnatelný se fabrikami venku.
A procesní věci jsou ve stejném bordelu (řevnivost mezi odděleními) jako u kterékoliv jiné.
A procesní věci jsou ve stejném bordelu (řevnivost mezi odděleními) jako u kterékoliv jiné.
Ano, hlavní zisky Škody jdou z firemních nákupů. Tohle ale není argument, protože takhle to má drtivá většina všech značek.
A čeho nejsou odrazem, když ne kvality a spolehlivosti, když dnes jsou auta si přinejmenším všechna na jedno brdo podobná? TSI že se přestala dnes prodávat? Naopak 1.4, 1.8 + 2.0 jasně nejlepší, mají lepší spodek než TDI, jsou tiché příjemné a svižné. Ne nadarmo se nabízejí v Kodiaqu či vůbec v Audi. 1.2 poslední generace vůbec nejlepší, ale postihla ji legislativa z EU a ustupuje před ještě skvělejšími a účinnějšími 1.0
teba tam kŕmia celkom slušným matrošom.
s čím jazdíš v skutočnosti ty? s tým čo máš v profile?
s čím jazdíš v skutočnosti ty? s tým čo máš v profile?
Ano, to je pravda - na čistotu a malé sklady - to oni jsou - ale to je jediné. Spáry na autě nenajdeš tak přesné, jako u Škoda. >😁
O nespolehlivosti EA211 jsem ještě neslyšel. 😉 Stejně jako jsem neslyšel o chronické nespolehlivosti jakékoli škodovácké nafty cca od roku 2008 (snad s výjimkou DPF u dobíhajících PD).
+-10. místo v Evropě není žádný neúspěch, vzhledem k pozici před 15 lety. Octavia, Fabia, Superb (ten měl posledně extrémně úspěšný rok), všechny rostou. Dokonce ani stárnoucí Yeti téměř neklesá.
+-10. místo v Evropě není žádný neúspěch, vzhledem k pozici před 15 lety. Octavia, Fabia, Superb (ten měl posledně extrémně úspěšný rok), všechny rostou. Dokonce ani stárnoucí Yeti téměř neklesá.
Jó kdyby se dávaly palce podle toho co je pravda nebo skutečnost 😉
Někdy mám pocit že to je skoro přesně naopak = no téměř 😄
Někdy mám pocit že to je skoro přesně naopak = no téměř 😄
V kontextu "jedny z nejkvalitnějších aut na světě" trvám na tom, co jsem napsal. Ty nejhorší průsery mají koncernové motory snad za sebou, ale do "nejkvalitněších na světě" mají dál než já do George Clooneyho.
10. místo je samozřejmě skvělé, ale nejsou to podle mě "rekordní nadprůměrné prodeje".
10. místo je samozřejmě skvělé, ale nejsou to podle mě "rekordní nadprůměrné prodeje".
No, mě třeba šokovalo, jakej B-ordel je v BMW... olej teče po zemi... různý díly rozházený po zemi... ale kupodivu ty auta nejsou až tak špatný.
Nebo teda tehdy nebyly - už je to pár let, co jsem tam byl.
Nebo teda tehdy nebyly - už je to pár let, co jsem tam byl.
A co bych měl jako závidět?
Auto předražený tak o 20%, ve srovnání se srovnatelnou konkurencí?
Auto s benzínovým motorm, co se nedožije 100tis km... patří pochopitelně k původní 111, nová to á lepší,a le o kolik se teprve ukáže.
Nebo snad auto s mizernou sedačkou, ze které bolí záda a nohy? Pokud si teda nepřiplatím za lepší...
Auto, kterému i bi-xenony špatně svítí, jak se smí říkat od té doby, co jsou v nabídce ledky...
Atd atd.
Je to průměrné auto za, pro smrtelníka, nadprůměrnou cenu.
Jedný s čím souhlasím je, že bez investora už by asi škoda neexistovala... a pod Renaultem by to byla Dacie.
V tomto srovnání dobrý.
Ale zase neučůrávejme přehnaně... je to dneska německá automobilka, s německým vedením... a těm podřadným Čechům je v ní dovoleno pracovat.
Auto předražený tak o 20%, ve srovnání se srovnatelnou konkurencí?
Auto s benzínovým motorm, co se nedožije 100tis km... patří pochopitelně k původní 111, nová to á lepší,a le o kolik se teprve ukáže.
Nebo snad auto s mizernou sedačkou, ze které bolí záda a nohy? Pokud si teda nepřiplatím za lepší...
Auto, kterému i bi-xenony špatně svítí, jak se smí říkat od té doby, co jsou v nabídce ledky...
Atd atd.
Je to průměrné auto za, pro smrtelníka, nadprůměrnou cenu.
Jedný s čím souhlasím je, že bez investora už by asi škoda neexistovala... a pod Renaultem by to byla Dacie.
V tomto srovnání dobrý.
Ale zase neučůrávejme přehnaně... je to dneska německá automobilka, s německým vedením... a těm podřadným Čechům je v ní dovoleno pracovat.
hlavní vůz do profilu nemohu dát, ale nedávno jsem do něho dal půl mega - bojím se o něho, že mi ho ukradnů, je to raritka 😄
Co můžeme dělat, když 1.2TSI končí - nějako jasem na něj zapomněl. Ale vy máte ještě šanci si ho pořídit, zbytky u obchodníků budou ještě půl roku. Ale pospěšte si, budou dost rozebírány, neboť ho budou volit zákazníci před 1.0TSI. 😄
Před lety jsem byl na brigádě v japonské společnosti a na pořádek a čistotu byli až úchylní. Hádám, že u těch by díly po zemi fakt neprošly.