...každý den, jen aby se dle plánu objevil název inzerujících automobilek (vždy samozřejmě v kladném!) se 4dny starý (a nijak objevný) článek objeví i tady.
Vyjma diskuzí tu za poslední týden nestálo nic ani za odplivnutí, milý inzertní občasníku. :-!
To je dost subjektivni. Asi ten sprint ma pro nekoho vahu. Nebo mozna jsem blbej a nevim o cem pises. Co je to tedy vlastne ten sprint? Je to neco vyznamneho?
teraz či má na tom podiel aj výborná prevodovka ZF,prip DCT nie je mozno az tak dobré.
M2 bude niekde inde jazdne a snáď aj s brzdami.
btw : bol som len tak z prče merať výkon na 235i a na motore to má cca 360 PS (papierovo 327 PS)
Nejel jsem s M2 ani 240i, takze mohu pouze spekulovat.. pri tech vykonech je rozdil 30 koni ve prospech M2, 45 Nm ve prospech 240i a deset kilo M2 navic skoro plichta. Takze asi to bude prevodovkou a zejmena zprevodovanim. Uznavam, je zvlastni, jak ma 240i v rychlostech nad cca 200 km/h nad M2 navrch - soudim dle videi na YT.
V realnem zivote vic ocenis chovani v nizsich rychlostech a tam odhaduji bude mit navrch spis M2.
Byl jsem v autosalonu BMW v Hradci Králové. Když jsem se dotazoval na BMW s benzínovým motorem prodejce mi řekl: benzín si neberte BMW benzínové motory neumí. Teď tu máme jedno, kterému se motor potkal na 50tis...tak to jen pro vysvětlenou.