Testy
DEVIL
6
...asi jsem z jiné planety, ale za nijak velký SUV, byť je to VOLVO s fajn výbavou i designem dát tolik mi přijde padlé na hlavu. Navíc ty motory... >😁
Přejít do diskuze
hlavny dovod preco volvo ma 4valce 2,0 su DANE na severe za objemne motorizacie,... su tak obrovske, ze domacej automobilke sa doma neoplati ponukat nieco nad 2litre...
a financie to doklepli, vyrabat pre ine trhy dalsie agregaty napr 2,5 s 5valcami sa im neoplati tiez... ved aj tieto 2.0 su modularne, benzin i diesel zdielaju vacsinu mechanickych komponentov a budu v celej modelovej rade od 30 az hore...
inak je to des, tiez je podla mna obrovska skoda, ze volvo zabilo r5 motory... pre mna by bol tiez silny argument proti kupe tak male r4 objemy hlavne v modeloch 60 a vyssie
a financie to doklepli, vyrabat pre ine trhy dalsie agregaty napr 2,5 s 5valcami sa im neoplati tiez... ved aj tieto 2.0 su modularne, benzin i diesel zdielaju vacsinu mechanickych komponentov a budu v celej modelovej rade od 30 az hore...
inak je to des, tiez je podla mna obrovska skoda, ze volvo zabilo r5 motory... pre mna by bol tiez silny argument proti kupe tak male r4 objemy hlavne v modeloch 60 a vyssie
Tohle má být ten downsizing?! Kvůli tomuto Volvo opustilo slušné motory?! Podobně jako pan Machala, ani já se nevyhnu upřímnému zděšení. Takhle to přece EU nemyslela s těmi limity exhalací. XC60 splňuje normy, v praxi však exhaluje více než třikrát tolik! Kdo zasáhne? Zákazníci? Měli by Volvo bojkotovat jak v naftě, tak v benzínu. A krásný design si může Volvo strčit do pytle!
Souhlasim = měl sem půjčenou minulou generaci a docela velký zklamání. Tady je snad slušná verze T8 = na druhou stranu elektromotor má výkon toho v Aurisu = za ty prachy hodně slabý
By čakal od takého veľkého portálu že majú trocha lepšiu techniku ako natáčať na biedne mobily. Nič poriadne nie je počuť.
D5 robi dieslovych 100kmh za 7,2s ak to da v reale myslim, ze normalnym uzivatelom to staci... nebudu riesit 6,5s vs 7,2 oproti nejakej 3,0tdi...
pre narocnejsich je najhorsie asi to, ze ked to auto nalozis tak nad 100kmh sa bude ten 4valcek trapit aj pri pruznom zrychleni ci uz predbiehanie, dialnica atd a bude vytacany co je pri R4 dieslaku zlo aj pre menej narocnych, lebo je to hluk, spotreba a hlavne ten neprijemny zvuk pri nie moc odpovedajucej akceleracii...
pre narocnejsich je najhorsie asi to, ze ked to auto nalozis tak nad 100kmh sa bude ten 4valcek trapit aj pri pruznom zrychleni ci uz predbiehanie, dialnica atd a bude vytacany co je pri R4 dieslaku zlo aj pre menej narocnych, lebo je to hluk, spotreba a hlavne ten neprijemny zvuk pri nie moc odpovedajucej akceleracii...
Skoda ze nebyla zminena prostornost interieru o proti predchudci. Hlavne na zadnich sedackach prostor pro nohy by me zajimal.
Volvo ma výhodu v bezpečnosti. Nie tej hviezdičkovej, ale reálnej. Stačí sa pozrieť ako končia iné značky ak sa v priebehu životného cyklu zmenia testy. S60 v small overlap poráža aj niektoré súčasné prémie a to je už 10 rokov stará. Prí súčasnej XC90 a Q7 sa niektoré preťaženia líšia o rád. Pri Q7 to stačí na testy, ale stačilo by to aj v praxi vo vyššej rýchlosti? To je rozdiel medzi riešiť testy a riešiť bezpečnosť. Toto stojí hmotnosť navyše. Ale sa ťažko predáva, lebo zákazník pozrie nanajvýš počet hviezdičiek.
Podobne naladenie ESP, kde rozplávané XC90 minulej generácie zvládlo losí test rýchlejšie ako Macan.
Podobne naladenie ESP, kde rozplávané XC90 minulej generácie zvládlo losí test rýchlejšie ako Macan.
ze prave 110kw dizel ( mozno najziadanejsi kusok ) nema 4x4 pohon.. pride mi to jak naschval... ale teda za mna by som chcel stejne benzin a ten 4x4 ma vzdy 😉
V poslednim Autotipu byla srovnávačka MB E 220d, BMW 520d, A6 2.0 TDI a S90 D4 = skončily v tomhle pořadí. Mezi 1. a druhým rozdíl 1 bod. Volvo s odstupem 43 bodů poslední = nejhorší zrychlení i pružnost ale nejvyšší spotřeba. Nejhorší odhlučnění emise i dojezd = o drtivejch 310 km atd. = a ze všech nejdražší >😁 >😒]
Sme sa nepochopili. Chcel som tým povedať že cena je riadne prestrelená, keďže je to auto o triedu menšie a menej prémiové ako Audi A6.
Nesouhlasim = viz já včera 22:29 volvo v měřenejch srovnáních nestačí na konkurenci
iPhone se tobě nemusí líbit ale v podobnejch srovnáních obstojí. Když ne jako MB tak jako to BMW
Volva i Saaby byly fajn auta = asi právě proto obě automobilky zkrachovaly = tohle nebyla ironie! 😐
iPhone se tobě nemusí líbit ale v podobnejch srovnáních obstojí. Když ne jako MB tak jako to BMW
Volva i Saaby byly fajn auta = asi právě proto obě automobilky zkrachovaly = tohle nebyla ironie! 😐
No, i tady je to stejný: kazdej má prostě jiný potřeby.
Pro mě je ifoun nepoužitelné střep, s mizernou vydrží na baterky.
😉
Ale Volva je mi taky líto. Bývalo to fajn auto.
Pro mě je ifoun nepoužitelné střep, s mizernou vydrží na baterky.
😉
Ale Volva je mi taky líto. Bývalo to fajn auto.
?? aj o dve. Ale co si tym chcel povedat, nespominam triedu, hovorim, ze ma xc60 absolutne prestrelenu cenu.
Ok, nie je to SUV, ale A6 allroad s navi, 190k momentalne v akcii za 50900 Eur, to je cena xc60 momentum 😃)))
Protože iPhone je předraženej ale nejlepší. Volvo předražený a nejhorší = velkej rozdíl 😉