Už delší dobu tady panuje podezření, že k již autorem odevzdanému článku vymýšlí titulky někdo jiný. Samozřejmě, patřičně bombastické, téměř kulervoucí a se spoustou vykřičníků.
Mno, já nevím, jak to je.....ale než jsem dočetl prodeje za květen a následnou diskusi, změnil se titulek minimálně dvakrát. Z původního "Český trh v květnu - Z rekordních prodejů těžilo BMW, Dacia i Toyota" na "Český trh v květu - Dařilo se BMW, Dacii, Toyotě....a rekordně i Škodě ! ".
A teď pozor, povšimněte si drobného detailu. Kvůli zdlouhavému titulku, kde je Škoda až na konci, byly při další změně zrušeny tečky a titulek pro homepage ochuzen o "rekordně". Jinak by se tam chudák Škoda už nevešla, čtenář-nemrava by si nepřišel na své a možná by, bože chraň, na článek ani nekliknul.
To ze je audi v CR az treti, za to urcite nemuze jen cekani na A6 a A8. A8 bude "kusovka" tak jako tak a A6 sice muze prodeje posunout vys, ale nejprodavanejsi segment to stejne neni. Tim je stredni (jak klasika, tak odvozene SUV) a tu je audi nejmladsi, A4, A5 i Q5 jsou novinky a meli by tahnout, pokud netahnou ma audi daleko vetsi problem nez cekani na A8. ;-)
Hele, ten blog radši rychle předělej, protože jestli je pro tebe u Lady nárůst ze 41 na 87 kusů + 212 % (u ostatních to samý v bledě modrým), tak to si zřejmě chodil do nějaký speciální školy. ;-)
Kdyz je potreba venovat takovou patricnou pozornost nadpisum a predevsim pak splnit "skodovackou normu", tezko se pak divit uvadajici kvalite clanku. Dulezite je si spravne urcit priority. :yes:
Když jsem se byl tou rakví projet, tak jsem nadhodil prodejci téma "jak se daří s objednávkami". Tak mi otevřel ten jejich systém a... 2 plné stránky objednávek od ženských a mezi nimi jediný chlap. Tohle prostě není auto pro chlapy takže se nediv, že se ti nelíbí.
Čísla jako taková jsou dobře, jen špatně počítáš procenta.
116 / 42 = 2,76 = 276%. Ale to není nárůst o 276%, ale na 276%... nedá se to napsat jako +276%.
Nárůst je o 176%, protože těch 100% tam bylo už loni. Nebo pokud to chceš počítat a dojít ke stejnému výsledku, tak tedy nárůst je 116-42=74, 74/42=1,76 a tedy nárůst o 176%.
Neví někdo jak se prodává nová C3? Vypadá že se fakt povedla a čekal sem že s prodejema trochu zahejbá a Citroënu pomůže konečně v ČR ale nevypadá to moc >:D
Přitom jezdím po dálnici a každou chvíli potkám denně i několik kamiónů plných těchto aut, ale ty jedou asi dál na západ >:D
GCH a mustang uz tradicne pekne cisla :yes: co ma ale prekvapilo je ford edge... a to zrovna ani moc lacny nie je... takze zda sa ze je podareny.. .. a zrovna prave edge a mustang sa mi z fordov snad ako jedine dnes pacia .. tak super ze sa im u vas takto dari :yes:
Barrichello dnes 10:07
Ameriky v ČR květen 2017
Cadillac - 1 ks
Dodge - 4 ks
Chevrolet - 13 ks
Chrysler - 1 ks
Ford Mustang - 29 ks
Ford Edge - 32 ks
Tesla - 3 ks
ze bude mat C-HR uspech som nechyboval uz hned po jeho prvych fotkach.. sice to nie je moja salka kavy tie megakukadla na vajickovej kasni a nepaci sa mi ani ta klucka zadnych dveri posadena kdesi az na streche ... cele to doraza akesi az klaustrofobicke presklenie zadnej casti vozu ale mozno prave toto sa ludom paci ze je to ine ako klasika a vieme ze mnohi ludia dnes sa uz tuzia odlisit od bezneho stereotypu a nahanaju styl takze uspech je tu neprekvapujuci ... navyse ta 1,2T verzia uz v samotnom zaklade ma defakto motorovy ideal ;-) .. a uvidis ze aj novy hyundai kona bude pecka... tieto vozy proste slapu neskutocne... ludia chcu crossy stale viac a viac... :yes:
C-HR trefa do černého. To auto je naprostý jackpot. Navíc žádná automobilka nemá konkurenta k C-HR. Po osobním seznámení věřím, že konkurenti mají horké chvíle. To auto je proti jiným o galaxii úplně jinde...
Korozi řeší spíš druzí majitelé. Mazda je prostě jen drahá a nemá kombi z řady 3. Ono se nemá moc čím chlubut ani Peugeot, Toyota nebo Opel, když jsou na úrovni BMW co se počtů týče...
Nebo prostě mnozí lidé, a já se mezi ně počítám, mají osobní zkušenost s "kvalitou" Mazdy a jsou u jiných značek. Jsou hezké, ale to nestačí. Nehledal bych v tom nic složitého.
No to jo, procentuálně je to naprostá senzace. Lehký stín na to vrhá pouze fakt, že tenhle masivně rostoucí prodej Lady za 5 měsíců zvládne třeba Dacia za 3 dny. :-)
Tak jsem se zběžně podíval a 4er (bez kabrioletu) měla nějak výjimečně silný měsíc (cca. 70 aut ze 200 od začátku roku). Kabriolet měl naopak výjimečně slabý, ale ten zase tolik nedělá, a i 3er měla slabší. A4 i A5 měly podprůměrný měsíc (horší než 3er). C mělo také slabý měsíc a i celkově dost zaostává za BMW i Audi.
No tak prodávat nějakých 60% co Capturu za úúúplně jiné ceny je jackpot. Kolik asi vydělá na tom autě Toyota a kolik Renault? Navíc Captur bude odolávat návalu SUVček od VWgroup...
Zákazníci Audi čakajú na novú A6-ku a A8-ku. A8-ka mala byť už mimochodom predstavená už pred rokom, ale jej predstavenie posunuli kvôli dokončeniu vývoja autonómneho systému.
U Mitsubishi dlhé roky spoliehali na svoj bestseller ASX, ale ten má už jednak svoje roky (vyrába sa už od roku 2010), a jednak mu v poslednom čase pribudli konkurenti od Nissanu (Juke), Honda, Toyoty, ale hlavne Suzuki (Vitara) oproti ktorým vyzerá ASX dosť staro...
Trochu záhadou je pre mňa pokles Mazdy. Možno je to tým, že u Mazdy nestíhajú dodávky (vyrábajú sa v Japonsku) a možno tým, že zákazníci už nechcú mať problémy s koróziou /rzí/. Alebo aj niečo úplne iné - možno nedostatok akčných modelov. Neviem.