Nový Volkswagen Crafter je nejzajímavější dodávkou, jaká se v posledních letech na trhu objevila. Za den jsme s ním dojeli až na druhou stranu Velké Británie a hned druhý den uháněli zpět.
Vážně je nutný se tak moc opírat do Ducata/Boxeru/Jumperu? ;-\ To musí být vážně všechno od koncernu VW lepší než co jiného?
Úplně jste zapomněli na to, že máte v ruce užitkáč! I Ducato jede nenaložené naprosto normálně a žádný kostitřas to není. Jediným opravdovým kostitřasem bývaly Dailyny, díky bohu si to borci v Itálii uvědomili a i nejnovější Dailyna / pro Vás tedy žebřiňák / jede prázdná naprosto v klídku.
V novém Crafteru jsme měli tu možnost jet. Ano, je pravdou, že je prázdný velmi pohodlný, jede dobře a má příznivou spotřebu. Tím to ale hasne!
1) JE NEUVĚŘITELNĚ PŘEDRAŽENÝ
2) NALOŽENÝ TUNOVÝM NÁKLADEM TAHÁ ZADEK PO ZEMI A PLAVE NA SILNICI JAKO PRASE!
3) VÝKON MOTORU NA TO SOTVA STAČÍ A SPOTŘEBA LETÍ NAHORU!,
4) MĚL NAJETO SOTVA 10000 KM A UŽ VRZALA KASTLE! ONO ŠETŘIT PÁR KILO NA KASTLI SE ZROVNA U DODÁVEK FAKT NEVYPLATÍ
5) PRÁVĚ DÍKY TOMU DEBI*NĚ DLOUHÉMU ROZVORU JE DO MĚSTA VÝRAZNĚ POUŽITELNĚJŠÍ DUCATO NEBO TRANĎÁK
6) POCHYBUJU, ŽE TEN KDO MÁ SOUČASNÉHO CRAFTERA SE STUPIDNÍM 2LITŘÍKEM, ŽE BY SI ZNOVA TOHLE "DĚLO" KOUPIL, JE TO JEN POKLADNIČKA NA HODNĚ DRAHEJ SERVIS.
Na tomhle testu je přesně vidět, že kdo vás platí! Vybrali jste jen výhody auta, které ale pro dopravce jsou úplně k ničemu! Testovat nenaloženou resp. takřka nenaloženou dodávku??? Co to je 600 kg??? K čemu! ooo já zapomněl, on i žebřiňák typu IVECO by totiž tuhle plechovku od VW strčil do kapsy, kdybyste opravdu testovali dodávku tak, jak to dopravce zajímá, tj. naloženou, na českých silnicích, ev. s přívěsem! Když už jedete do zahraničí a když už dodávkou, zkuste se nejdřív podívat, co za dodávky do zahraničí jezdí! Jsou to šáska se spačkou a plachtou. VANů je minimum. Ty nejvíc lítají po česku. Naložená 3.0 navíc s HiMaticem jede Daily mnohem lépe a s lepší spotřebou a hlavně když ten žebřiňák naložím i přes papírovou nosnost, netahá zadek po zemi jako sprinter a crafter >:-[]
...a protože je VW tak moc dokonalé, objednal si dopravce pro DPD / GEIS před 2ma týdny 30 Ducat s motory od IVECA >:D >:D >:D
Crafter je parodie na dodávku. Od dodávek čekám spolehlivost a rozumné náklady (hlavně na servis). Pár dodávek jsme ve firmě už měli a koncern byl vždy nejhorší, sypaly se motory. Nejlepší zkušenost mám s dvojkovým transitem před fl., kostitřas to je ale jezdí furt bez extra nákladů na servis a další co jezdil bez problémů byl paradoxně trafic. I ten vydržel více než T5ka. Teď máme ducato třílitr nebo kolik to přesně má nevím, transita 2x a nový vivaro (to uvidíme co ta 1.6ka vydrží), ale vw už nikdy.
Nerezne ti? My jsme před rokem spolupráci s MB ukončili právě kvůli rzi. Aktuálně máme 8 Sprinterů různého stáří a jeden z nich rezne dokonce už po 1,5 roce.
Tak zase VW. Nestačí tak stokrát napsat články o Škodárně a VW. Teď je záhodno zkusit podojit i užitkový sektor. Třeba se nějaký hlupák chytí a ten šmejd jménem Crafter si koupí. Žere, drahé poruchy á la kardan/turbo/kardan/turbo/, drahej servis....
Nová generace u dodávek neznamená vůbec nic. Trend se obměnou generace jen tak lehce nezmění, táhne se to od gen. 2006. Kdyby jsi řešil fleet užitkáčů, tak by jsi to chápal stejně jako já. Pokud máš nějakého známého, který má zkušenosti, zeptej se ho. A schválně, zda ho nová generace přesvědčí ke koupi. Mimochodem, teď jsem koukal na skladovky a Crafter skříň 35 103 kW mají se slevou 23 % za 855 000 Kč :-DDDD Pozlacený volant tam za ty šílené prachy není, ale bohužel dvoulitr jo...
A já snad tvrdím, že se nadržuje? Ne, psal jsem, že zase další článek o koncernu. A pak jsem napsal zkušenosti z praxe. Přes firmu jsem za ty roky protočili nějakých 40 dodávek, tak něco vím. A pracuje pro nás logistická firma, která má podobný vozový park.
Dobrý den tak koukám na recenzi na craftra a nevím co koupit mám tranzita 7 let a už má nový motor a teď odchází turbo a kamarád mi doporučuje craftra ale jiný říká že se to sere do roku 2005se vyráběli ještě auta ale teď jsou to všechno *** líbí se mi ještě hundaj ale nevím vezmu to nejlevnější a za pět let to vyhodim motoryzmus mě štve jsem drobný živnostník a budu cpát prachy jen do auta a úvěrů má ještě starou t4 je to je ten nejslabší motor ale jezdí to no uvidím počkám a nebudu spěchat.
Však je to krám co se jebe jak jen může 😁 a spotřeba máme tu nejsilnější verzi biTDI a pod 10l se s tím nedá dostat a když tomu šlapu přes Německo kolem těch 160ti, tak to žere kolem 16-18l
konzerva jsi ty a to smrdutá jak tuňák >:-[] poslední opravdu dobrý dodávky od VW byly LTéčka, pokud neshnila, jezdí doteď >:D je fuk jak uloží motor, i kdyby ho dali na střechu, pořád je to kaše za šíleně předraženou cenu. >:-[]
evidentně ses tím autem pouze svezl, ale to je tak všechno. Svézt se jen tak nějakým autem a ne jej aktivně mít zapůjčené na opravdový rozvoz nebo přepravu je fakt docela k ničemu >:D o to víc je pak směšnější, když tu někdo, kdo "měl možnost se jen svézt" tu pak hází rozumy :-) To že TNT atp. jezdili, ano JEZDILI a už nejezdí. Auto je sice pohodlné, ale tím to hasne. Spotřeba naloženého Crafteru je doslova katastrofální, za servis platíš víc jak u Sprintera a to že se abnormaálně se*e je prostá skutečnost ty chytráku >:D DHL zůstává na Sprinterech bo je to člen skupiny DP a tam je drtivá většina vcelku logicky na mercedesech. A srovnávat Ducato s 1203 může opravdu jen idi*t jako seš ty >:D UPS aktuálně přesouvá flotilu v Polsku, ČR, SK a okolních státech postupně na IVECO a to nejen díky ocelovému rámu, o kterém si může VW a MB nechat jen zdát, ale i díky spolehlivosti, bo se jim IVECO osvědčilo už v minulých generacích jako spolehlivější oproti VW a MB...a i bo MB a VW nezvládají tvrdší zacházení a lámou se jim nástavby. >:D
Měl jsem možnost svézt se novým Crafterem, a já z něj byl nadšenej. To auto se ovládá úplně jinak než ostatní dodávky, je supr pohodlný a spotřeba je opravdu malá. S tou spolehlivostí nevím, ale starého používali UPS a DHL, tak to asi nebude taková katastrofa jak píšeš ty.
Jo a Ducato? To je proti tomu fakt šrot. Taková 1203. To i kdyby bylo zadarmo tak fakt nechci.
Kdo říká, že Ducato,Boxer,Jumper, není kostitřas, tak si lže do kapsy, je. Ale taky je to ve verzi s 3,0l motorem dobrý pracant, bohužel už se nenabízí...
No to spis vypovídá neco o tobe nez o autech. A sice ze jsi konzerva co odmítá vnímat zmenu. Když automobilka změní koncepci pohonu, motor, uložení motoru, Kastli a i továrnu na výrobu toho auta, tak tehdy tvrdit ze to bude to samy jako minuly auto muze leda megamezek.
Kdyby sis přečetl článek, tak bys věděl že je to o novém craftru a ten je předokolka. Takže zkušenosti se spolehlivostí nemůžeš mít žádné a už vůbec ne s kardanem :-)
Test mi nepřijde nějak nadržovací. VW umí udělat pohodlí pro řidiče, řídí se rozhodně pohodlněji než např. Jumper. Měl jsem to už dávněji (2007 asi) na 3 dny půjčené (motorově sice bída), ale jezdilo se s tím hezky.
Od té doby snad neusnuli na vavřínech.
Trio konkurentů, by už mělo přijít s novým autem, je už na trhu od 2003 s minimem změn.