Hej, ale v rokoch na ktoré spomínaš boli aktívni nielen vo WRC ale jazdili úspešne aj Paríž - Dakar či podobné diaľkové rely. Odvtedy o Mitsubishi sa človek dopočuje, len keď si to sám niekde vyhľadá. Jasne futuro konceptov po salónoch plná oná, ale realita je až Eclipse Sport, čo je dosť málo. Uvidíme, ako a ktorým smerom to pôjde pod Ghosnom. :-)
taketo pozitivne spravy o mitsu budeme citat castejsie uz.. lebo poslednych 5-6 rokov ozaj pre fandov tejto znacky uz nebolo zrovna najlahsich.. pritom v 90 rokoch tato znacka mala fakt kopec modelov a velke legendy... ja verim ze aliancia Renault-Nissan bude dobrou vzpruhou pre mitsu a zaroven uz od noveho eclipse cross ocakavam navrat zaslej slavy tejto najstarsej japonskej automobilke ;-)
zamrzi uz isty koniec lancera ( aspon na istu dobu .. stale verim v jeho navrat neskor ) ... takisto stale nevieme co bude s pajerom a obavam sa ze aj ASX vlastne skonci tak nejak bez nastupcu... znacke proste chybaju taziskove modely... zvlast v europe a amerike ... chapem ze v juhovychodnej azii k uspechu postaci aj lacny mirage a v australii nejaky ten pickup/alebo pajero sport ....ale ak chce mitsu rast celosvetovo tak bude musiet ponuknut aspon tolko modelov ako v 90 rokoch... ked ozaj mala omaknuty takmer kazdy segment od coltu az po galant a od pajera pinin az po velke pajero .. a od sportovych kupe cez male MPV spacestar az po velke MPV grandis
uvidime co bude dalej.... snad to pojde spravnym smerom... orientaciu len na SUV tiez neschvalujem ale momentalne nema mitsu na vyber a musi hlavne predavat a tu mu dnes SUVecka sprvaia zivotnu sluzbu ... navyse mitsu ma v tomto segmente stale vyborny imidz a meno... tak mozno casom ked sa mitsu vdaka SUV opat dvihne sa vratia aj auta ako lancer galant alebo nejake to kupe ci mpv
Colt v podstatě nezmizel, jen ho přejmenovali a stáhli z některých trhů. Každopádně je ten úpadek značky těžko pochopitelný, vždyť Mitsubishi bývalo pojem (do jisté míry stále je). A dnes jejich nabídku u nás tvoří sotva průměrný Outlander, stárnoucí ASX, propadák Lancer, přestárlé Pajero a pracovní pickup. A není to jen o našem trhu, v USA už taky nemají ani pořádný midsize sedan. Akorát ten Eclipse je takovým světlem na konci tunelu, ale zase takřka stoprocentní orientace na SUV mi připadá jako dehonestace značky.
vtedy sa mitsu proste darilo na vsetkych frontoch... ved aj prve volvo S40/V40 bolo defakto takou svedskou carismou... rovnako gdi motory a dalsie uspechy... samozrejme sport ako wrc relly ci Dakar nevynimajuc.... potom ale kdesi okolo r 2010-2011 nastal akysi zlom a zrazu zmizol grandis zmizol colt... zacalo sa nahlas hovorit aj o tom ze lancer uz dobuducna nedostane nastupcu ani pajero a razom bolo zle nedobre ... co tomu ale predchadzalo netusim lebo mitsu v tych rokoch na seba stale slusne zarabalo... nebolo v krize ako lancia alebo alfa.... naopak este aj pred rokom ked vypukla ta afera okolo mitsu tak znacka bola stale v zisku ( takze som uz davno cakal vyvoj noveho lancera colta aj pajera ) .... celkovo mi pride ze mitsu podcenilo situaciu hlavne v eu a amerike... lebo v azii a australii nejake velke poklesy nebadat .. tam im tie pickupy aj male vozy frcia stale rovnako ... cisla znacke chybaju hlavne v europe a amerike ... tie pocty niekdajsich coltov alebo modelov ako lancer carisma galat grandis ci pajero/pajero sport proste znacke chybaju... rovnako v amerike mali kedysi pajero sport ale dnes ho tam uz nemaju ... a ked raz nemas auta z ktorych si kedysi zil... tazko sa ti nahana zasly uspech a slava...
ale vidim tu svetlo a velku vzpruhu v podobe aliance Renault-Nissan... snad je mitsu uz zachranene a dobuducna uz budeme o nom citat len tie pozitivnejsie spravy ....
PS: eclipse cross podla mna uz v amerike aj v eu preda aspon dvojnasobok toho co ASX ... verim ze na to ma... a to by bol uz pekny odpich na zaciatok novej ery znacky ;-) vlastne najvacsi uspech eclipse crossu ocakavam v cine... tam mitsu v poslednych mesiacoch uz konecne vstalo z popola a dviha sa moc pekne :-)