Traktory podobně jako například osobní automobily nabízejí skutečně široké rozpětí výkonu svých motorů. Výběr z těch nejvýkonnějších zástupců současné produkce této zemědělské techniky nabízíme v naší galerii.
....dobrá básnička, na vesnický silnici..., zhudebnit to, je z toho určitě aspoň mega - hit. Ale co měrný tlak na půdu, mají ho větší, než menší traktory ?
Vono se to nemá dávat ani do auta, to jenom pomatená EU s nesmyslnými emisními limity vymýšlí ptákoviny. Za chvíli zakážou spalováky vůbec, pak řízení aut a nakonec tě autonomní vozidlo nabonzuje kam jedeš a kde si byl a už není moc daleko level, že tě to zamkne v autě, zastaví a dojedou si pro tebe benga, až se náhodou zenlíbíš systému.
Moc hezké hračky, ale nerozumím těm motorům. Nechápu ty zastaralé velkoobjemové šestiválce, když přece fšichni dobře víme že jediná správná cesta je maličký dvou- nebo maximálně tříválec s pěti turby a vypínáním alespoň dvou válců.
Mimochodem v technických údajích Challenger MT975E je chyba. Není fyzikálně možné aby motor dával 475 kW při 1900 ot. a zároveň max.moment dosahoval pouhých 2095 Nm
Tyhle parní válce...... ze kterých má půdní život obrovskou radost.....na vesnický silnici zaberou celou silnici......to je přeci paráda......kukuřice a řepka se už velmi těší.