Tyto čísla nic neříkají. Počet registrací není totožný s počtem majitelů, když si prodejci přihlašují nové vozy na sebe, respektive firmu a pak se čeká na skutečného kupce. (většinou z donucení automobilek).
To je zajímavé, stačilo zrušit generalni zastoupení Toyoty v České republice a prodeje raketové stoupají. Pro znalce toyota jde komplet před Maďarsko v čechách zrušeno bez výhrady. Škoda že to nejde u generálního zastoupení Mazdy. Ty by taky potřebovali komplet zrušit nebo alespoň vyházet.. ..
tedy Audi 22% v benzínu
BMW 26% v benzínu
Jaguar 10% v benzínu
Land|Rover 6% v benzínu
Mercedes 24% v benzínu
Dokonce i Porsche 32% v benzínu ach ty světe :-)
Škoda 50,7% v benzínu
nějak nám ten prodej dieselů zase stoupá .......... za to můžou ti medvědi :-)
Pomalu mi to připadalo jako reklama na Ladu na auto.cz, svět motorů a nedávno byl článek o Ladě na idnes. Radši bych si pro ni zajel např. do Trenčína (SK) než do Vyškova. Mám to tam 30 min.Takže je docela možné, že se jich prodá o pár kousků víc ale v CZ statistice se to neprojeví. Co mě překvapuje je Duster jak jde na odbyt a to ho ještě o 10 000 zdražili. Intervence skončily a oni ještě zdraží o cca 4%.
Trochu jsem koukal na složení benzín vs nafta a prémiovci jsou vesměs nafťáci:
Audi 61/216
BMW 132/469
Jag 1/9
Land Rover 4/63
MB 149/475
Porsche 14/30
Škoda je jumi juma 2643/2573
Chtěl jsem poukázat na to, že prémioví jezdci jsou ve většině dieseloví škudlíci a zrovna čísla k Ferrari, Maserati, RR, Bentley a Cadillac mi trochu kazí argumentaci ;-)