Nechcem vam, chlapci, nejak zasahovat do britskeho klubu, ale ja osobne pre kazdodennu sportovu jazdu som volil Turbo. Je to velmi ucinne a rychle auto, mimoriadne vykonne v beznom zivote ( aj ked aj na okruhu je dobre) a jeho prirodzena kazdodennost, spolahlivost a aj ked nepodstatny udaj - dlhodobo je pomerne nizkonakladove.
Kvalita u ferrari a lamba je casom stale lepsia, ale dielenske spracovanie spominanej evory, astona nie je na ocakavanej urovni. McLaren zial nepoznam. ( ale snivam.... :-! )
to suhlas... akurat ze som nepocul zeby niekedy niekde horel mclaren, bugatti, saleen alebo nejake pagani ci koenigsegg .... zvacsa vzdy ide o lamba alebo ferrari.... mozno blba nahoda neviem ... kazdopadne tych pripadov horiacich lamb a ferrari je az podozrivo vela vzhladom na celkovy pocet vyrobenych kusov...
Nevím, jak to bylo tady, ale takových případů supersportů hořících v ulicích měst už bylo... A není se co divit, když si jde někdo honit triko do ulic Londýna, NY nebo Paříže, stojíc v koloně a nejlépe ještě vytáčet motor do maximálních otáček, aby celá čtvrť slyšela, že se blížím. To ani řada chladičů prostě nezvládne.
mne je stejne sympatickejsi mclaren .... pripadne na taketo milionarske blaznenie sa a ukazovanie sa urcite bohate postaci aj 400 konova evora v pohode.... sice nebude az tak rychla ako lambo ale aspon vies ze ti proste sama od seba len tak nezhori
problem moze byt kludne aj tam kde ho navonok ani necakas ... kludne aj v takom beznom lepidle... tusim jedno lambo ci ferrari tak prave zhorelo ze lepidlo kdesi na spoji bolo tak vyhriate ( mozno od motora alebo ja neviem od coho ) ze zapalilo auto... alebo nieco na ten sposob proste... cize neslo priamo o motor ani ziadne ine pohyblive sucasti motora...
ono tieto supersportove automobilky pouzivaju aj kdejake lepidla a rozne ine finty miesto klasickych zvarov a srub ( kvoli znizovaniu hmotnosti a zvysovaniu tuhosti kasne ) ... a ked je takato chemikalia blizko tepelneho zdroja ( motor, klima a bohvie co este ) to moze v takychto vozoch pri takychto vykonoch aj v takomto dnesnom klimatickom teple sposobit "nacakany" poziar.... ale je inak zaujimave ze fakt o takom horiacom bugatti som este nepocul
MP4-12C uz defakto nejestvuje... jeho nastupca je 650S... 540C je sice taky zakladny mclaren... ale podla mna uz uplne postacujuci na milonarske blazenenie sa aj ukazovanie sa ... teda aspon mne by urcite stacil ako sa poznam >:D
vantage by urcite pasoval to ano .. akurat ze ja som zohladnoval do vyberu len klasicke supersporty ;-) ...