Model S opustil ministerstvo životního prostředí ...
Mluvčí ministerstva pro Kölner Stadtanzeiger uvedl, že pro několikasetkilometrové cesty po zemi, které ministryně běžně absolvuje, není Model vhodný. „Maximální dojezd při zkušebních jízdách se v závislosti na jízdním stylu a charakteru cesty nedosahoval ani 300 km. Takový dojezd by mohl být dostačující jen tehdy, kdyby pak bylo zajištěno, že akumulátory mohly být rychle dobity,” řekl mluvčí. A to pochopitelně nemohou, síť Superchargerů je i v Německu stále nedostačující na to (a pak je otázkou, zda někdo má čas hodinu čekat na plné dobití), aby člověk mohl cestovat po zemi bez přemýšlení nad tím, kde a na jak dlouho zastavit.
Tak se stalo, že Model S i u ministryně životního prostředí končí z toho nejobvyklejšího z obvyklých důvodů. A nahradí ji vůz, který je jakožto plug-in hybrid neporovnatelně praktičtější než elektromobil s bateriemi, třebaže nebude o moc levnější. Předchůdce současné ministryně chtěl svou volbou také propagovat elektrickou mobilitu, Schulze Föcking teď dělá tak trochu opak, třebaže vzhledem ke své orientaci stěží s jinými úmysly než dojet kam potřebuje, kdy potřebuje...
Takhle si představuji budoucnost za pár let takhle budou vypadat všechny auta holt pokrok nezastavis jen je potřeba nezapomenout kdo teď určuje směr a kdo pak bude dohánět a snažit se držet krok..
Re: Model S opustil ministerstvo životního prostředí ...
Vypadá to, že ministryně ,,objevila Ameriku". Vždyť toto ví každý normálně myslící člověk už od příchodu Modelu S na trh, potažmo veškerých EV. Díky těmto zásadním neduhům (myšlen extrémně dlouhý čas nabíjení v řádech ne jednotek, ale desítek minut (nevěřím, že se někdy zkrátí na stejný čas jako u tankování), plus zástupy čekajících EV na dobití u každé rychlonabíječky i kdyby jich byly tesetitisíce) jsou EV odsouzeny k ,,vymření" a nahrazení auty s vodíkovými palivovými články (luxusní čas tankování do tří minut pro dojetí 800km a více, z toho plynoucí žádné fronty u čerpaček).
Pro šetřílky, kteří si naivně myslí, že si budou neustále nabíjet své EV doma ,,zadarmo" např. z vlastní FV elektrárny na střeše: Nebude to dlouho trvat a zavede se daň (např. spotřební, silniční) i pro tyto EV, takže cena za ujetý km bude vycházet +/- stejná jako u vodíku.
Exterier je zaujimavy az na ten vybuleny zadok. Interier mi pride studeny, necitil by som sa tam prijemne. A tie velke displaye...no comment aj ked ako sa zda buducnost k takymto autam pomalicky smeruje :-/