Trojcípá hvězda na domácím frankfurtském autosalonu prezentuje dvojče Nissanu Navara a Renaultu Alaskan. Podobu jeho příbuzných v něm ale budete hledat jen těžko.
... v čítaní textu s porozumením. Motor so 140kW to auto utiahne, bezpochyby. Len má takú nepodstatnú chybičku, ide to ako traktor. ;-) A to, že V6 dorazí, vieme už dávno, práve preto treba počkať na ten motor = nekupovať štvorvalec. ;-) Ešte treba niečo objasniť?
Po pravdě bych si normálně netipl, že se tam R6 vejde. To jsou hodně dlouhé motory a Nissan s tím těžko počítal. Je samozřejmě možné, že provedli potřebné úpravy. Měli by vědět, co tam v dohledné době plánují zastavět.
Netrúfam si odhadnúť pomer. Samozrejme s R4 bude viac predaných kusov. Moja osobná preferencia je jasná, vždy radšej šesťvalec ako R4. Chvalabohu, so šesťvalcom budú na výber už dva solídne pick-upy, X-Klasse a Amarok.
Já nebyl tázán ale Mercedes nedá 6-válec levně.
2,3 biturbo pro "socky" a řádně připepřený I6/R6 za velký peníz.
Myslím si že to bude 50/50.
Svého času kupovala skupina PSA od Mitsubishi jejich ASX předělané na Citroëny a Pažouty. Kontrakt zněl že si PSA kromě motoru 1,8 DI-D Mitsubishi bude dávat svůj motor 1,6 HDI. Potom to tak šikovně nacenili že se neprodal snad ani jeden Crosser/4006 s motorem Mitsubishi.
To samé se kdysi stalo když Fiat musel od Francouzů kupovat Ducato s motorem Ford Puma 2,2. Produkt nacenili tak šikovně že silnější Ducato s motorem Fiat 2,3 bylo výrazně levnější než slabší Ducato s motorem Ford........ Výsledek je jasný, motorů Ford se moc neprodalo.
Ne, když budeš číst pozorně zjistíš že je to užitkový motor 2,3 turbo a 2,3 biturbo. jezdí ve velkých dodávkách a teď v pickupech (Navara, Alaskan, X-Class).
V Navaře vytlačil původní motor Nissan, v Mercedesu zase vytlačil motor 2,2, jen v Alaskanu to bude motor Renault pro Renault. Mercedes z toho ale na rozdíl od Nissanu může utéct a použít svůj 6-válec - tady je spíše otázka zda už to nebude nový ŘADOVÝ 6-válec? Já myslím že ano, takže V6 už asi ne, museli by ho adaptovat na Euro 6d což by bylo nákladné, když se zároveň dělá na novém I6.
A s novým I6 může Mercedes pobít Amarok který bude mít "pouze" V6.
A řekněme si to otevřeně, proč kupovat VW když mohu mít Mercedes X-Class s řadovým 6-váílcem?
Je to stejny 2.0djako mam v soucasnem E? Tedy ten motor, kdy se lide ptaji jestli je to nafta nebo benzin? Pri jizde je to uplne v pohode a ma i na r4 diesel pekny zvuk pri vytaceni. Majitel predchozi gen sestivalce nechtel verit, ze je to diesel.
Zvenku to traktor je, zevnitr ani omylem. Samozrejme jde o to, jak je odhlucneny.