Zástupce ingolstadtské automobilky vládl vyšší střední třídě v červenci s nebývalou suverenitou. Zatím úspěšné Volvo tentokrát čtyřem kruhům nestačilo.
Úspěch Audi mě nepřekvapuje, protože 6ka mi přijde dotažené k dokonalosti a sám jsem zvědav, kam bude Audi A6 a potažmo celé portfolio modelů designově posouvat (třeba v horizontu 10ti let). Co mě ale překvapilo jsou nižší patra tabulky. Možná by se dalo říct něco o vyhaslích a nebo vyhasínajících hvězdách a hvězdičkách. Čekal bych v téhle třídě více prodaných Lexů GS než H Legendu a ono je to naopak. Přeci jen by Lexus "měl být" tím jap. výrobcem, který bude v této třídě mít nejsilnějsí pozici a tady vidím úspěch H mezi japíky na našem trhu (i když v celkovém měřítku celkem zanedbatelný počet vozů). A další postřeh - francouzké automobilky bohužel pořád nemají tu image, prestiž a nebo jméno (a nebo bůh ví co jiného) aby prodali počet aut, který bude stát za řeč. Z mého pohledu docela škoda. Třeba C6 mi na našich silnicích docela chybí.
Nevim, zatim me zarazi kombinace Kabatu a Rottrove >:-[]
Podivam se na spanilou jizdu a uvidi se, mam ale obavu, ze me ceka Hondafest na zahrade. Trava roste jako diva a vysokootackove delo ma rado, kdyz ho jednou za 2 tydny protahnu. :-)
Vzhledem k tomu, že když koukám do garáže, kde mi vedle sebe stojí A6 a BMW 5, tak odpovědně mohu prohlásit, že ty auta si nemají co vyčítat.
Obě jsou luxusní, obě mají trochu jiný charakter. Žádné závady nevykazuje ani jedno z nich. Řidičsky je příjemnější A6ka, BMW je tužší a do sportovna. Design ať každý hodnotí dle sebe. Tyto auta jsou ve všech ohledech rovnocenná a srovnatelná. Jen těžko by jedno z nich někoho zklamalo. Je to špička.
Upřímně řečeno, Allroad se mi nelíbí vůbec, v minulé gneraci to bylo jiné kafe, A6 Avant a Allroad od sebe prostě byly víc odlišený, teď mi Allroad připadá zbytečný.
Jak to můžeš vědět? Ty všechny majitele M-B sleduješ? >:-[] Třeba to jsou vysoce postavení lidé a teplákovka jim příjde pohodlná a automaty zábavné, co my víme >:D
nejhezci kombik je petkovej baworak v M paketu ;) hned po nem E klasse v AMG paketu >:D a pak az ta usedla audina s peknejma zadnima svetlama ;) jinak jizdni vlastnosti budou asi taky v tomhle poradi ;) (jen odhad)
SAAB no po F/L sa niektore modely sa uz daju, ale pred F/L to teda vyzeralo ako nezmyselne predrazeny Opel.
Volvo - kvalitne auta? No Volva mam naozaj rad, ale teda to sakra prestava byt pravda. XC90 sa potykali s problemami, niektore S-kove modely tiez, kolega kupil C70 T5 a po roku sa musel menit skoro cely podvozok dokonca aj ramena tusim. Su to bezpecne auta a maj krasny interier, ale zial ta kvalita, ta zial ide dole. Co je skoda, lebo prave V70 sa mi paci moc moc. XC70 asi tiez u mna vediet na A6 ALLROAD (v predchadzajucich generaciach to bolo naopak), ale XC70 je trochu prekombinovana, ten chrom v predu okolo hmloviek atd... to auto trochu spati
Podívej se, já jsem 100% zastánce avandgardy, o tom není pochyb. Audi se mi z trojice BMW, M-B, Audi líbí ještě nejvíce. I diodový systém je vcelku zdařilý. Já moc nechápu, proč by se mělo k avandgardě plést spíše BMW nebo M-B. Audi(lépe řečeno designový génius W.M. de Silva) podle mého umí daleko nápaditější design než tyto dvě jmenované značky. Ještě tak chápu třídu CLS nebo R, nic lepšího mě nenapadá...
Docela mě překvapuje ten propastný rozdíl mezi designem Avantimu a A5... Avantgarda x zalíbit se masám... Buď se mi líbí jedno nebo druhé, obojí moc dohromady nejde, to se na mě nezlob ;-\ Kdybys řekl BMW, chápu, nebo M-B... ale diodový kýč a la Audi? 8-s
Audi se za poslední léta velice zlepšila. A to zejména na poli designu. Třeba taková R8, A5 nebo A6 Allroad Quattro vypadají skvěle. Nesmím zapomenout na legendární pohod všech kol, seriózní image (Kterou může MB a BMW jen závidět... :-! ), dokonalé interiéry a širokou modelovou nabídku. E-Classe už naštěstí zamíří do důchodu, ale i když se jedná o komfortní křížník( Byť s pochybnou image), stáří vozu je již přeci jen znát. Volvo staví kvalitní vozy s útulnými interiéry, BMW loví zákazníky na sportovní jízdu a vizáž...
Já, příznivec avandgardy, zůstávám u Vel Satisu, C6 a Thesisu.
Ze zbytku byl vybýral u Audi, Volva a Saabu.
No, cisla vypadaji hezky, ale rekneme si, co je za nimi. Bazarovy vyprodej. Nic nez to. Uz dlouhou dobu me prodejci Audi uhani na slevy. Prosi, skemraji, ba vnucuji. Aktualni vyse slev dosahuji 400 000,-. Ctes spravne, ctyri sta tisic korun ceskych. No nekup to >:D Za usetrene penize mas dve auta o par trid niz. Low end Audi za cenu low endu. To jsou ty konce prekarosovanych lidovych vozu. Ale tak cisla v tabulce prodejnosti to nese, to zas jo >:-[] pro image je to ovsem rana na komoru. No rekni, ty bys snad chtel jezdit lowendem z bazeru? :no: Jsi ty sam snad jen lowend z bazaru? >:-[] >:-[]
Já ti nevím, ale k nám do hospody jezdí v E-classe otec se synem, oba mají teplákovku Nike a boty Adidas a hrají na automatech... >:D ... jestli to je to správné kvádro, to nevím... >:D
AUDI má fantastické výsledky proto, že ani vizáž, ani techniku, koneckonců ani cenu neponechává náhodě. Když k tomu připočteme velmi silné image, je výsledkem horní výsledek... Vizuálně i technicky jsou dnes ášestky dotažené vlastně k dokonalosti. Avanty, jak v civilu tak v crossu jsou bezkonkurenčně nejkrásnější kombi na trhu. Motoricky tomu těžko něco vytknout, v jízdních vlastnostech také.
Tabulka potvruje známou pravdu - to nejlepší, co můžeš udělat je si koupit německou prémii. Na tu dnes doráží jen (velmi velmi stylově) VOLVO. XC70 je pocitově asi "nejinteligentnější" auto Evropy - oduševnělý elegán s přiostřeným výrazem, fantastickým vnitřkem a tedy dokonale nadstavbovou vizualitou. Mít pod kapotou třílitrovou naftu... kdo ví, jak by horní tabulka dopadla.
Tedy, volba na září je myslím jasná, mimo Premdy, který auta posuzuje jen spoza krátkého výhledu z vagonu metra na Kačerově, my ostatní, kteří tomu občas umíme nandat pravým kopytem víme, že to chce buďto AUDI Allroad či VOLVO XC70. Pořiď si však ještě druhou garáž, neb za chvíli přijede Mercedes E-klasse. Tedy abych byl přesný, Mercedes-Benz, E-klasse. A to, jak je patrno z prvních ilegálních snímků, bude sedanozní trefa v této třídě na dalších pět let.
Ovšem vyšší střední žádá mravy. Pokud tedy ceníš tuhle třídu, nemůžeš začínat rovnou tím, že pořídíš auto. Napřed to chce pořádné hodinky, boty a kvádro, a až pak auto, jinak by sis v tom allroadu připadal, že sis ho sám sobě ukrad´. Kapiš?
No, srdcovky jsou srdcovky. Proti nim fakta nic neznamenjí. Až si A6 jednou koupíš, ať jseš spokojenej bez zklamání. Zkus si ji nejdřív na týden vypůjčit.
Jizda, tak v tom je urcite BMW lepsi, ale taky jde o to, co komu vic vyhovuje. Jsou i lidi, kteri vymeni zabavu za volantem 5ky za komfort A6ky. Kvalita - no zde nevim, co myslis, ale obe jsou to premiovky a budou na tom dost stejne, si myslim, i kdyz nemam osobni zkusenost. A o kvalitach interieru Audi se toho uz napsalo hodne. Ale to je zase asi tak, ze spousta lidi ti vychvali to, spousta lidi zase ono. Zase jde spis o subjektivni dojem, co se cloveku tak nejak vic zamlouva. A image. No, BMW ma asi zarivejsi historii (hlavne do 1. 1/2 20.st.), ale Audi na tom rozhodne spatne neni. Kdyz mi nekdo rekne Audi, BMW, Mercedes, ... vybavi se mi proste luxusni vuz. Ani u jednoho vic, ani u jednoho min. A navic se mi proste Audi zamlouva nejvic designem. Ano, u me to je srdcovka. Ale nemam proti ostatnim premiovkam a jejich obivovatelum vubec nic. Libi se mi i spousta BMW, Mercedesu, Jaguaru, ... ;-)
Navic v zebriccich spolehlivosti napriklad TUV se Audi umistuje vzdy na prednich pozicich. Takze ono na tom Audi proti konkurenci nijak hur nebude. Myslim, ze to je proste o nahode, jestli si clovek koupi zrovna nejaky povedenejsi model. Jo a jinak tise zavidim k A6 ;-) Taky doufam, ze si ji jednou budu moct koupit ;-)
Ano, nepopiram, ze i u Audi se najdou mouchy, cetl jsem ten test (jestli to tedy byl on), jenomze jsem take cetl spoustu podobnych zkusenosti i s Mercedesy a dalsimi. Proste zadne auto neni dokonale. I u premioveho auta se najdou vady a poruchy. Tomu se nevyhnes. Je to podle me takovy nesvar doby, ze spis nez na kvalitu se dba na kvantitu.
Pozor, kvalitou se A6 moc chlubit nemůže. V testu bible místních odborniků, Auto Bildu, byla A6 propadák. Sám mám na A6 najeto cca 1000km a bezproblémový auto to teda nebylo. Audi se ve svý třídě stává tím, čím je VW ve svý. Zkrátka umí prodávat.
Krasny vysledek. A6 a Allroad dokazuji svoji kvalitu a porad se libi. A myslim(a hlavne doufam), ze to tak zustane i po prichodu velmi zdarile faceliftovane verze. Velke BRAVO do Ingolstadtu. :yes::yes: