Dvě třetiny vozů objednaných v předprodeji byly s nejvyšší výbavou Style. Nejčastěji objednávanou motoriací byla v předprodeji nová zážehová jednotka 1,5 TSI.
2.0tdi hlavne proto, ze benzinak zatím není ve ctyrkolce.
az bude 1.5tsi a 2.0tsi ve ctyrkolce, podíl naftaka ještě vic spadne.
dat ctyrkolku prednostne naftaku byla chyba, ale nejspis ted nestihaji benzinovy motory vyrábět a na naftovy nemaj odbyt, tak umele uprednostnily naftaky.
jen je otázka, kam ty naftaky za par let pustej. muze se stat, ze je nepustej nejen do mest, ale ani do horskych středisek, které jsou často v udolich a když v sobotu dopoledne nastartujou všechny ty dyzly aby po tejdnu vypadli, kvalita horského vzdousku se zacne blížit vzduchu v plynovy komore.
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Ateca nabízí 4x4 v benzínu i v naftě a realita je, že prodeje dieselů převažují.
[odkaz]
Hodně bych se divil, kdyby to u tohoto dvojčete bylo jinak (zatím je podíl 159 benalů a 340 dieselů, ale to není moc směrodatné, protože je to začátek prodejů, každopádně titulek jako obvykle lže jak když tiskne, protože zatím drtivě vede nafta).
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Vieme, že si fanda dízlu, ale realita je, že podiel nafty začína nezadržateľne klesať a do Karoqa si TDI objednávajú ľudia nie preto, že tak milujú naftu, ale najmä preto, že chcú 4x4 (pri SUV logicky) a tá žiaľ s benzínom nie je.
Kým pre veľké a ťažké SUV typu Q7, X5 a pod. je už benzín nákladný a preto ľudia siahnu po úspornejších dízloch (notabene keď sú to šesťvalce), pri takýchto malých SUV veľkostne na úrovni kompaktov nemá nafta veľký zmysel.
(zatím je podíl 159 benalů a 340 dieselů)
hezky si to vysvětluješ al tvrdá data nemůžeš popřít ............ i když ty můžeš jako Babiš popřít všechno >:D
A bude hůř, prodej dieselů se i po zavedení 1,5 TSI k 4x4 pošplhá k 90%.
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Yeti šel v 85% v dieselu, není žádný důvod pro změnu. 1,5 TSI je asi vcelku ucházející motor ale 1,5 v benzínu versus 2,0 v dieselu - chápeš vůbec ten rozdíl?
Malý motor v benzínu versus standardní dvoulitr v dieselu?
Prostě to bude 8:1 až 9:1 pro diesel hodně to bude záviset na flotilových prodejích.
- absence ruční brzdy :no:
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha :no:
- čísla na tachometru a otáčkoměru jsou špatně :no:
- mlhovky nejsou na spodním spoileru :no:
- vzhled přední masky potřebuje nutně facelift, auto je s těmi 4 světly ošklivé jak hmyz :no:
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Kdo by taky chtěl jezdit se zubní vrtačkou pod kapotou, že? :-)
Znám pár lidí kteří jezdí opravdu s traktorem pod kapotou ale nevadí jim to (Mondeo 2,0 TTDI, Passat 2,0 TDI-PD)
Říkají že nemají důvěru k ničemu co pořádně nenýtuje. >:D
jakej smysl ma delat 2 podobne vykonne motory, konkretne 2.0tsi 132kW a 140kW??
chapal bych, ze jedna verze je starsi verze (132kW v kodiaqu) a novejsi 140kW prijde do novějších aut, tedy do karoqu a nove do oct.
ale takhle??
Na YII (hranaty svetla) vzpominam v tom nejlepsim. Jako byla to sikovna krabice, se kterou se dalo snadno zaparkovat ve meste (4.22m). Idelani krabice do mesta :-)
Ta 1.2 81 6q byla povedena, ticha a zrala malo. Pristi rok rozbiju prasatko a mozna se podivam po YII znova, ale to bude ojetina.
Karotka ma techniku o rad lepsi a stejne tak cenu.
To ne,ale tady jsem věděl,že je vzadu torzka.Pak jsem ještě jezdil s naftou 4x4 a tam to bylo víc jistější,ale na torzku a předokolku to fungovalo dobře.První SUV co mě líbí v předokolce.JIiak do SUV je lepší 4x4.
tady pisou, ze v objednávkách ma benzin navrch nad naftakem.
z ceho cerpas??
prirovnavat me k tomu StBackymu udavacoj, lharoj a ojebavacoj je hodne velkej ulet
Ty si to očkování pícháš do žil a nebo nasáváš z netu?? Zvýhodnili 2,0 TDI tím, že mu dali 4x4 (tím pádem se cena zvedla oproti verzi, kdyby to byl pouze pohon na předek)?? Spíš zvýhodnili 1,5 TSI, že ho prodávají pouze na předek, tím pádem je levnější, u velikosti tohoto SUV určeného na asfalt se není čemu divit, že si ho kupují i lidi do města a tam volí benzín. Kdo s ním bude jezdit 100 km do hor, pořídí naftu a 4x4.
No mě ta 1.5 TSI příjemně překvapila a to i včetně filtrace nerovností.Mám na to speciální silnici,kde jsou různé povrchy a tam se to dobře pozná.S automatem funguje skvěle.
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
snadne, firmy nazacatku delaj velke nakupy a to i Karoq pro obchodaky, ostatne blizi se konec roku :-) a ve firmach je porad jeste prevaha dieselu a jeste asi par let bude, tim ze firmy toci auta ralativne rychle po 2-3-4 nekde 5 letech, tak je nejake zakazy ohledne dieselu co prijdou treba za 5-10 let prozatim nezajimaj
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
tohle srotovne VW v nemecku ma jediny cil, prodat ty desitky tisic skladovek s diesely co jim tam stojej :-) na diesely jsou ochotny davat slevy ted i u Skodovky v CR a to doslova kralovske, proste nemaj v Evrope takovej odbyt dieselu jakej si jeste vloni predstavovali
Ta 140 kW verze je snad i starší, A3 ji už má celkem dlouho (předtím ji dostala A4, kde je podél; ten byl první). Proto se mi nechtělo věřit, že je to nový (inovovaný) motor s Millerovým cyklem. V minulé generaci totiž byl v SUV 132 kW dvoulitr. Rozdíl je to malý, takže se fyzicky asi lišit nebudou. Prostě chtěli 180 PS, ne 190.
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Ano, popletl jsem názvy modelů a čísla. Ale v každém případě platí, že podíl dieselů je u karotky (69%) i Atecy (59%) velmi vysoký s ohledem na danou třídu, vzhledem k relevantní konkurenci a i v porovnání se starým Yeti. Tam všude je/byl podíl dieselu dávno pod 50%.
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
494 prodaných Atec od začátku roku a z toho 340 v dieselu není podíl 59%, ale 69%. A to je na malé SUV hodně. Například Yeti měl vloni a předloni podíl dieselu jenom kolem 47% a například Kadjar má podíl dieselu 32%. Takže současná čísla prodejů dieselu u Atecy a nově i u karotky jsou extrémně vysoká a rozhodně ne vyvážená.
U karotky vidím spíše důvody k tomu, že to může být naopak více než u Atecy, protože Karoq bude mít určitě vyšší podíl firemních nákupů než Ateca (stejně jako má daleko vyšší procento firemních prodejů v ČR Octa než Leon nebo Fabia než Ibiza), tedy vyšší nájezdy a tedy více důvodů pro diesel.
Má to dobre: 1-9/2017: 159 benzín, 340 nafta.
A skús sa na to pozrieť aj trochu v širšom kontexte, teda nielen podľa paliva, ale aj podľa pohonu. Karoqov sa registrovalo 499, z toho 295 štvorkoliek. Keďže štvorkolky sú len v nafte, je zrejmé, že ten, kto chce SUV so štvorkolkou (logické spojenie), musí brať aktuálne iba naftu. Teda všetkých 159 benzínov boli predokolky, z dízlov bolo predokoliek iba 45. Takže ak bude dostupný benzín v štvorkolke, presunie sa nemalá časť záujemcov o 4x4 k benzínu. Počkaj a budeš mi musieť dať za pravdu.
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Prevažujú, ale len mierne. Ak si pozrieš na väčšie SUV, tam je to percento dízlov drvivé: 97% v X3, 87% v X5.
Takže u Atecy s 59% je to oveľa vyváženejšie. A dám ruku do ohňa za to, že v Karotke to bude ešte menej.
Tak to máš špatně hochu, asi proto že u Vás máte September a u nás je září :-):-):-)
Podívej se na to ještě jednou.
V každém případě je nadpis článku hrubě vylhaný protože v prodejích převažují diesely. Tedy registracích.
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Ano, prodeje dieselů převažují. Ale je potřeba připomenout, že na Atecu jsou extrémně dlouhé čekací lhůty, takže hodně zákazníků asi raději zvolí skladovku a dealeři mají ve skladech hlavně diesely. Uvidíme, jaké budou prodeje, až se to "normalizuje".
neverim, ze tohle bude typicky fleetovy auto.
prece jen, provozni i porizovaci naklady u SUV vyssi nez u klasickyho auta u ti, u kterých se na naklady tak nekouka po tomhle aute asi touzit nebudou
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
Pokud se podíváme na registrace Yetiho v ČR za letošní rok, tak benzínové motory u mají 72 % a diesely 28 %. Když uvážíme, že většina těch aut míří do firem, tak je to dosti překvapující.
To jsou asi auta, které registroval výrobce a dealeři. Dle objednávek to vypadá, že větší zájem bude spíše o benzíny, ale to jsou zatím asi jen soukromí zákazníci. Pak se přidají firmy a fleety a může se to změnit. Uvidíme za půl roku, jaká bude realita. Pokud i pak budou benzíny v převaze, tak už to něco znamená,
prece jen, kadak je vetsi auto, pro mnohy asi jako hlavni, jediny asi i firemni, tam je volba nafty jednoznacnejsi nez u toho mensiho.
uvidíme, az se dokompletuje nabídka motoru a pohonu a taky jak to bude v nemecku, kde v soukrome klientele prevazije benzin uz dost vyrazne.
jo, to mas registrace, a když mas na vyber jen ten benzinovej trihrnek nebo dvoulitrovou naftu, tak me neprekvapuje, ze nafta vitezi na cely care.
s tim babisem mi to nedelej, to bych nemusel prezit :-)
Porovnej s Koďákem. Karotka je jen o málo menší auto. Je to prostě těžké auto s velkým aerodynamickým odporem, tam bude rozdíl ve spotřebě znát vždycky.
Když se podíváš na podobná SUV různých značek, bude to vycházet podobně, až na výjimky.
no, kdo by to cekal ze bude mit v registracích navrch benzin, když je jen s trihrnkem, ze ??
ale podle clanku v objednávkách vede benzin, predpokladam, ze se ceka na 1.5tsi
prekvapuje me 2.0tsi dřív, nez 1.5tsi, ale ty mas vždycky dobry informace.
zrejme maximalizace zisku, ale super, ze to bude mit i dvoulitr.
predpokladam, ze se tenhle podladenej dvoulitr objevi i v oktavce místo 1.8tsi.
bude benzinovej ctyrkolovej karoq i s manuálem??
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
A to se u nás obecně SEAT hodně prodává v benzínu, asi proto že v dieselu se kupují Fkodofky. Samozřejmě ž titulek na Auto CZ lže, to už je tady norma.
sem byl fotit ve jednom jejich salonu a pekne pripraveny raut, sposuat kelimku s necim tekutym, nablejskana bila stype na hlinach se svetlim interierem, tak jsem jim to pekne upatlal a zdokumentoval >:D no jeste ze jsem se v tom svez jiz pred mesicem v Boleslavi, prej skusebni jizdy v salonu az od pristiho tydne :-!
Re: Největší zájem je o 1,5 TSI a 85% půjde v dieselu :-)
divny, u nas na salonu dva Karoq, jeden v benzinu a druhej v nafte, nafta holobit Style a benzin "vysperkovanej" Style, cena skoro stejna >:D jj berou hlavne benzin aby usetrili za doplneni >:D
opravdove prodeje a podil ukazou az mesice prodeju, asi bude vladnout nafta, ale nemyslim ze nejak vyrazne