Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prvního elektrického Hummera s dojezdem 300 km představil Terminátor. Takhle vypadá v akci!

Společnost věnující se přestavbě aut s konvenčním pohonem na elektromobily si může odškrtnout další velkou výzvu. Postavila čistě elektrický Hummer, poskytne skvělý výkon a slibný dojezd.
Zpět na článek
19. 10. 2017 21:47
Re: Bezemisní Škoda Yeti
Jenže to je právě Škoda a ta dokáže překonat i nemožné. Teda minimálně podle zdejší redakce.
19. 10. 2017 19:47
Bezemisní Škoda Yeti
Tvrzení z článku, že "...Škoda Yeti z roku 2015 ujede na jedno nabití přes 350 kilometrů maximální rychlostí až 180 km/h..." je dobrá legrace.

Ujet 350 kiláků rychlostí 180 km/h neumí ani Yeti, ani žádný jiný elektromobil v celé sluneční soustavě.
20. 10. 2017 14:07
Re: Bezemisní elektromobily...
jj to vykladej lidem s dysortografii ;-) tva genialita o tom svedci jasne :yes:

ja se geniem nikdy nenazival a nikdy doufam nebudu, jsem normalni stredni trida z prumernym vzdelanim a relativne normalnim iq ;-)

mimochodem pokud te moje nazory nezajimaj a vadi ti muj pravopis, tak je necti, nikdo te nenuti je cist ;-)
20. 10. 2017 13:45
Re: Bezemisní elektromobily...
Tvoje názory nejsou tak ohromující a Tvé myšlenky tak hluboké, aby se dalo mávnout rukou nad tím, že takový génius nezvládá pravopis. To, že nejsi schopen/ochoten psát ve svém mateřském jazyce bez hrubých chyb ukazuje, že jsi přesně takový blb a ignorant, za jaké označuješ své oponenty. A trolíš tady zejména ty. A ještě ke všemu s hrubkami!!!
20. 10. 2017 12:15
Re: Bezemisní elektromobily...
No už jsem si myslel že s tebou půjde komunikovat normálně, ale po přečtení posledního odstavce vidím že jsi opravdu vůl
20. 10. 2017 11:43
Re: Bezemisní elektromobily...
lidi co nabiji z domaci elektrarny to delaji pro urcite ne pro zisk, neb cena te elektrarny se nim pri dnesnich cenach vpodstate zaplatit nemuze a mnohem vyhodnejsi by pro ne bylo si proste sosnout z verejne site, a pritom tech priblizne 1500 majitelu EV v CR ma priblizne polovina take tu fotovoltaiku na strese

majitele Tesel 3 za lektrinu budou platit i v siti SC, par set KW zrarma a pak poplatek ktery opet bude vyzsi nez jaky maji treba doma z verejne site, a to vpodstate po cele Evrope, a kuprikladu v Nemecku ten poplatek budou mit vyssi nez u konkurencnich siti kam dodava EON

a jest;li beres hlupactvi podle pravopisu, tak jsi jeste vetsi hlupak nez jsem myslel, zacnes pouzivat stejne dementni metody a argumenty proti memu pravopisu jako windiesel? jj ty jsi tu vlastne novacek vid >:D no tak ti preju at ti to jde od ruky to troleni :-)
20. 10. 2017 10:22
Re: Bezemisní elektromobily...
Já možná nečtu ale ty ani číst neumíš. Řekl jsem že nevím o žádné spoustě lidí kteří by za elektřinu dobrovolně platili několikanásobek jen proto že pochází například z fotovoltaiky solárních baronů a na to jsi neodpověděl. Jen jsi mě zahrnul hromadou blbých pindů. Jestli elektromobilista nabíjí u stojanu EONu za dvojnásobek, nedělá to aby radostně podpořil EON a FV pole, ale nabíjí z donucení a se skřípěním zubů protože v daném místě nejspíš jinou možnost nemá.

Samozřejmě výjimky se mohou najít, ale pak je otázkou jestli je to opravdu věc jejich vnitřního přesvědčení anebo se chtějí jen ekologicky zviditelnit a vyšší náklady berou jako určitou formu své reklamy

P.S. jestli se chceš bavit o tom kdo je tady hlupák tak si napřed zjisti jaké i/y se píše u slov cituji - "svim postem".
Ať si zbytečně nepodrýváš startovní pozici

Ale fakt se tě nechci nijak dotknout a určitě budu radši když budeme napříště diskutovat na seriózní úrovni bez hlupáků, trollů a dalších invektiv
20. 10. 2017 10:13
jen tak cisilka
pokud dane H1 na 100kWh baterku ujede 300km, tak prumerna spotreba cini nejakych 33kWh na 100km (realne min, baterka se nebude zdimat nadoraz) , a bezne H1 s naftakem/benzinakem ma spotrebu udavanou vyrobcem tusim prumer 20-25 litru na 100km (nadrz je na 95 litru), takze dojezd v tom nejlepsim pripade bude tak 450km na nadrz a k vyrobe nafty na tech 100km bude v tom nejlepsim moznem pripade jen 30kW elektriny

takze:
elektricka verze spotrebuje na 100km 33kWh elektriny
naftova verze spotrebuje na 100km 30kWh elektriny na vyrobu 20 litru nafty a pak i tech 20 litru nafty

mimochodem nejbeznejsi tarif elektriny v CR (D02d) ma cenu za 1MWh elektriny cca 1900 korun (1911.56 s dph), takze pokud s timhle tarifem bude nekdo jezdit s takovym H1, tak ho kazdych 100km bude stat cca 60 korun na elektrine, nebo cca 560 korun za naftu :-! po najezdu 100 tisic km tedy rozdil asi pul milionu korun >:D
20. 10. 2017 10:01
Re: Bezemisní elektromobily...
no to ze je neznas jen ukazuje ze o tom nectes ;-) staci se podivat treba na clanek ktery tu byl nedavno o elektrickych nakladacich firmy Coop tusim v nizozemsku, a pak si staci precist diskuze treba ceskych elektromobilistu ohledne toho jestli maji na strechach svejch domu fotovoltaiku, nebo o tom ze na verejnych nabijecich stojanej treba EONu je to drazsi prave proto ze tam zakaznici plati za elektrinu z obnovitelnych zdroju, stejne tak na stojanech Tesly po celem svete, primarne uzaviraj smlouvy jen s dodavateli kteri dodavaji hlavne elektrinu z obnovitelnych zdroju ;-)

takze ukazujes svim postem ze jsi vlastne hlupak co necte a pak to jeste v diskuzi prizna ze ho to nezajima ale ma potrebu o tom diskutovat, hele tomu se rika tak nejak ze jsi troll >:D
20. 10. 2017 09:59
Re: Bezemisní Škoda Yeti
Jasně, správně tam mělo být že Škoda Yeti z roku 2015 buď ujede na jedno nabití přes 350 kilometrů (i o tom by se dalo hodně pochybovat), anebo dosáhne maximální rychlostí až 180 km/h. Ovšem v žádném případě ne oboje najednou.

Ale to by redaktoři museli mít aspoň trochu páru o tom co píšou
20. 10. 2017 09:57
Re: Bezemisní elektromobily...
zhruba 70% z tech hnedouhelnych 44% procent je ciste na rafinaci paliv ;-) a vis proc? protoze je to nejlevnejsi elektrina v tehle zemi a tedy se tolik neprovebuje na cene paliv na benzinkach, 3 ceske rafinerie Cepra relativne sousedi se 4 hnedouhelnyma elektrarnama

Pocerady a Ledvice dodavaji elektrinu do Litvinovske rafinerky, Melnik zasobuje elektrinou Kralupskou rafinerku, Opatpovicka elektrarna zasobuje Pardubickou rafinerku (tam se z vasti pouziva i cerne uhli)

kazdy zrafinovany litr benzinu ci nafty znamena ze elektrarny dodali 1.5 az 1.6kW elektriny ;)
20. 10. 2017 09:45
Re: Bezemisní elektromobily...
Já teda nevím o žádné spoustě lidí kteří by za elektřinu dobrovolně platili několikanásobek jen proto že pochází například z fotovoltaiky solárních baronů
20. 10. 2017 09:39
Re: Bezemisní elektromobily...
spousta lidi ma fotovoltaiku a nebo kupuji elektrinu jen od dodavatelu kteri prodavaji elektrinu jen z obnovitelnych zdroju, to ze ten elektron v siti pak nerozeznas je nepodstatne, podstatne je, ze nekdo chce platit za danou elektrinu z daneho zdroje a tim ten zdroj ma sanci se udrzet a do te site dodavat, bez te poptavky by tam ten zdroj nebyl ;-)

mimochodem v Cr maj vsechny spalovaci auta druhej vejfuk ve trech hnedouhelnych elektrarnach, protoze v CR se rafinuje jen za pomoci elektriny z hnedeho uhli, vsechny 3 ceske rafinerie maj prime 110kV vedeni od nejblizsi hnedouhelne elektrarny ;-)
20. 10. 2017 09:35
Re: Bezemisní Škoda Yeti
je to uplne stejna retorika kterou uvadi automobilky u svejch modelu a to na jakykoliv pohon, zdejsi redakce jen proste pise dementne a casto jim to ujizdi jinam nez jak to je na ofiko strankach nebo vyjadreni dane znacky/upravce atd... :-!
20. 10. 2017 08:57
Re: Bezemisní elektromobily...
Ohledně tvrzení že víc než 50% EE je z JE prosím o konkrétní údaje a zdroj

Veřejně dostupný národní energetický mix totiž říká něco úplně jiného - podíl JE za rok 2016 je pouhých 30% a za poslední čtyři roky jen klesal. Naproti tomu rozkvět zažívají hnědouhelné elektrárny a biomasa. Samotné fosilní zdroje mají 60%.

[odkaz]
20. 10. 2017 07:41
Re: Bezemisní elektromobily...
Ten elektrárenský komín má ovšem krapet větší průměr než výfuk auta. A jedním foukem umí zasáhnout klidně tisíc kočárků najednou
20. 10. 2017 07:37
Re: Bezemisní Škoda Yeti
Souhlasím že teoreticky není Tesla od takového výkonu až tak daleko, ale v současné době je to stále zřetelně nad její síly.
Za prvé je to velké auto a s 50 kW příkonu z baterií - tj. cca 45 kW výkonu motoru těch 180 km/h nedá ani náhodou.
A za druhé stačí kouknout na kalkulačku dojezdu přímo na stránkách Tesly. Kalkulačka sice končí už při 120 km/h (dojezd 470 km), ale je zřetelně vidět tak s každým navýšením rychlosti o 10 km/h klesá dojezd o několik desítek kilomatrů
Avatar - Barry Lyndon
20. 10. 2017 00:56
Re: Bezemisní Škoda Yeti
trochu si zateoretizuju - 350 km rychlostí 180 km/h, to jsou 2 hodiny jízdy. Uvážíme-li, že max. běžná kapacita bateriíí je 100 kWh, tak potřebujeme elektromobil, kterému na dosažení 180 km/h stačí motor o příkonu 50 kW. To mi nepřipadá zase tak nereálné - při troše aerodynamické optimalizace (plus úzké gumy atd...) by to nějaká ta Tesla dát i mohla, ne? Krabička jménem Yeti fakt těžko... :-)
Avatar - Barry Lyndon
20. 10. 2017 00:51
Re: Bezemisní elektromobily...
ono u emisí nezáleží ani tak na množství, jako spíš na lokalitě. Ještě jsem neviděl elektrárnu, jejíž komín by ústil metr od dětského kočárku. V případě dieselových sazometů/jedometů je to ve městech všední záležitost
20. 10. 2017 08:27
Re: Bezemisní elektromobily...
Akorát, že víc než 50% EE je z JE. A na elektrárenském komíně si nedovolí nefiltrovat spaliny, kdežto aut s vyndaným DPF jezdí určitě dost ;-\ .
Avatar - Stejsn
19. 10. 2017 22:52
Bezemisní elektromobily...
Kde má elektromobil výfuk? V elektrárnách Prunéřov, Tušimice a dalších. Dokud tohle bude platit, žádný bezemisní elektromobil nevidím. Platit to bude do doby, než si každé auto bude umět vyrobit energii ze solární baterie. Takže vlastně navždy.