Novinky
😄 :-!
Také mě mrzí, že ve zdejších článcích nejsou veškeré snadno dostupné podstatné informace k tématům. A pokud možno bez chyb.
Také mě mrzí, že ve zdejších článcích nejsou veškeré snadno dostupné podstatné informace k tématům. A pokud možno bez chyb.
Napsal asi. Tu minutu googlení, co sis našel Ty si on (placený redaktor) nenajde.
Místo toho plká o tankerech, tancích a veteránech.
Místo toho plká o tankerech, tancích a veteránech.
Cituji Vás z článku:
"Cílem tohoto Fina bylo, aby mohl svůj saab využívat ke každodenním jízdám a současně produkoval nulové emise"
Doufám, že jste tomu člověku také napsal svůj slaboduchý koment, kterým jste dnes dvakrát počastoval mne. Tj. že si má jít stěžovat k výrobci ropných tankerů! Protože tam byste se snad chytl, neboť ty největší motory do tankerů se vyrábějí ve Finsku, čili to má blízko.
:-! :-! :-! :-!
"Cílem tohoto Fina bylo, aby mohl svůj saab využívat ke každodenním jízdám a současně produkoval nulové emise"
Doufám, že jste tomu člověku také napsal svůj slaboduchý koment, kterým jste dnes dvakrát počastoval mne. Tj. že si má jít stěžovat k výrobci ropných tankerů! Protože tam byste se snad chytl, neboť ty největší motory do tankerů se vyrábějí ve Finsku, čili to má blízko.
:-! :-! :-! :-!
Bohužel nemám čas hledat ve svém archivu, ale tvrdit, že Saaby 99 neměly dobrou aerodynamiku zavání absolutní ignorancí reality. Málokterá automobilka testovala v aerodynamickém tunelu sériové sedany, resp. jejich identické zmenšené modely.
Aha. Mal/mam za to ze pre najvacsie lode vyraba motory hlavne Sultzer. Prakticky je to jedno. 😄
Vlastně čtyři, ještě že to byl původně Saab 99. 😉
K té maximálce někde píší, že majitel věří v její dosažení, jinde píší, že je to teoretický výpočet.