Subaru Impreza absolvovalo testy organizace Euro NCAP teprve podruhé ve své historii. Nová generace je pak prvním zástupcem své modelové linie, jíž se podařilo získat pět hvězd.
Porovnání výsledků není žádoucí. Na to redakce nedostane souhlas. A hlavně myslím, že to už nikoho z redaktorů ani nenapadne. Zde může v něčem nezvítězit německý koncern tak maximálně jednou za rok a ještě pouze velice těsně. Tak těsně, že to vlastně ani prohra není. :-(
Kterej * myslim kdo byl tak chytrej že rozhod že místo 1 nebo snad 2 článků o aktuální sérii crash-testů který mohly bejt zajímavý a byl by tam prostor pro srovnání a drobnosti jako že tohle je nejbezpečnější auto japonskejch testů atp. = vytvoříte sérii bezpohlavních info o každym testovanym autě zvlášť = aby bylo víc článků?
Tady se z toho stala fakt totálně úpadková novinařina = hůř už to nejde :no:
Teda doufám = protože zatim je to furt jen dolu a dolu :-)
Za 1. Blíží se čas vánoční a je třeba zalepit hluchá místa na články aby všichni stihli nákupy.
Za 2. Není politický vhodné srovnání imprezy vůči zavedeným evropským automobilkám, které se holedbají bezpečností a impreze se v testech přiblížili jen díky tomu, že nemá impreza omezovač rychlosti. Neznám nikoho kdo to aktivně a pravidelně používá a u automatu s adaptivním tempomatem to ani nedává smysl.