Ekonomika
3_diamanty
3
nie som narocny ale toto je slabe.. navyse nejde o tatu ale porsche... amorfny beztvary nudny usedly nenapadny zastaraly antidizajn... proste vykopavka .. urus je vedla tohto balvana ziariaci klenot... a akoby auto z inej galaxie.. klobuk dole pred lambom
Přejít do diskuze
Ano, Turbo má masku o fous lepší. Ale s Skem nabízí černý paket, který tu masku jakžtakž za-maskuje.... 😉
A přitom Panamera Sport Turismo, dle oficiálních informací z Porsche má mít ten diesel taky.
Design na tak drahý auto spíš nic moc 😐
Je to sice užitkový ale furt Porsche = nezapomněli na emoce? Aspoň trošku? 😉
Je to sice užitkový ale furt Porsche = nezapomněli na emoce? Aspoň trošku? 😉
Macan musí mít nějaký adaptivní podvozek, buď magnet, nebo vzduch a GTS i Turbo ho mají v základu.
Tak tak, v X2 jen ussrranný čtyřhrnek a k tomu ještě pouze v cooking version s pár poníky.... ;-\ Že by nakonec přece jenom Macan? Turbo je za ten samý peníz jako Cayenne S... 😉 Ale v pohodlíčku se Macan Cayennu asi nevyrovná. Podobně je to i s X3 a X5. A pohodlíčko je pro starou páteř kua důležité.... 😉
Tak tyto 21" jsou docela sexy. Ale jen aby potom z auta nebylo nějaké drkotadlo....
[odkaz]
[odkaz]
No já nevím, kterým směrem se chtějí ubírat. Možná to neví ani oni. Původní myšlenka byla přece masa, tak jak mělo každé pořádné SUV vypadal. Ano, já vím, v zájmu získání co největšího počtu zákazníků se přistoupilo k "osekávání" masy do sportu až z toho původního SUV v některých případech (X2) zbyl jen takový povětší HH. ;-\
Jsou tam dvoje 21" a je logické, že se auto zpravidla prezentuje na těch největších možných kolech.
jasné, ale makan (ja to píšem po slovensky a hotovo) je vychytaný. Kajen bojuje ako panamera, zatiaľ optimálne nevyriešili ako tú masu zosekať do športu, ale je to čím ďalej lepšie, tak im dám ešte čas.
To je pravda. Ale F500 vychází z jiného základu. Dalo by se říct že z takového "roztomilého základu". To Cayenne.....(kua pořád nevím jak se to píše a musím to hledat)...to má zatraceně těžký. Přísný germánský styl nemá pochopení pro nějaký latino rozlet.... :-! Proto byli a stále jsou italští stylisté pořád na špičce.
Mohl vypadat líp....to jo. Ale jak už jsem psal jinde. Porsche se potýká s Porsche identitou. Nevím, třeba to mají nařízený někde s hora, že každý model musí mít předek, který dá pozorovateli i z dálky okamžitě najevo, že se dívá na Porsche. A tím pádem se i zbytek styling vozu musí odvijet od daného předku. No, jsou zkrátka chyceni ve dvacátém století.... :-!
Hahaha...vedle něj už stálo pěkných pár borců a ti jsou už pryč a Yarisek je tam furt....
😢 😢 Pre mňa tak trocha sklamanie. Interier je super, ale je menej zaujímavý ako predošlá generácia. Predná maska , či čo to je , podľa mňa je fádna až nepekná. Inak ostatné je Fajn.
Ano, moc lepší. Mám podezření, že Porsche trpí tím, že je součástí koncernu a nemůže si proto nějak vyskakovat....... ;-\ Jede tam zkrátka jakási lidová filosofie, která může tolerovat tak maximálně Audi.... :-!
No, já si myslím, že ten zadek Cayenne sluší. Možná tím krokem chtěli také ospravedlnit ten cenový odstup od Macana. Macan S - Cayenne S + 700 000 peněz....
Podle toho co píšeš = nechápeš = nemůžeš mě soudit podle tebe 😄
A zas tolikrát sem ho nedal = to jen ty z toho zdá se máš.. 😉
Tohle sem dal jen jednou = teď po2hý [odkaz]
Abys tolik netrpěl [odkaz]
Anebo jo [odkaz] 😄
A zas tolikrát sem ho nedal = to jen ty z toho zdá se máš.. 😉
Tohle sem dal jen jednou = teď po2hý [odkaz]
Abys tolik netrpěl [odkaz]
Anebo jo [odkaz] 😄
Ano, s Skem není výběr kol nějak závratný. Tyto se mě líbí z té bídy nejvíc. Ale jsou to jen 19tky........[odkaz]
F500 má geniálny prepracovaný dizajn za smiešne prachy. Za vyššiu cenu si nekúpiš od istej hladiny lepší dizajn, ten je často ako umelecké dielo, milióny piesní, obrazov, ale len pár klenotov.
Propracověnějšim nemyslim složitější ale lepší. Jednoduchý může bejt hezčí = tady je nudný. Tady to s mírnou nadsázkou vypadá na větší levnější auto
Přední maska nic moc a Turbo verze je lepší ale taky žádnej zázrak = a Turbo už by trochu zázrak bejt mělo. Nevim jestli si šetřej atraktivnější tvary na X6 = teda coupe ale tohle je na drahý Porsche snad až moc mdlý
Podívej se na příští X6 [odkaz] který bude mít navíc už laserový světla :yes😒br />
Svět je divnej [odkaz] 😄
Přední maska nic moc a Turbo verze je lepší ale taky žádnej zázrak = a Turbo už by trochu zázrak bejt mělo. Nevim jestli si šetřej atraktivnější tvary na X6 = teda coupe ale tohle je na drahý Porsche snad až moc mdlý
Podívej se na příští X6 [odkaz] který bude mít navíc už laserový světla :yes😒br />
Svět je divnej [odkaz] 😄
Ale to, že je to spíš naopak, není o "propracovanosti" designu, když srovnáš zadní partii Macanu a nového Cayennu vypadá záď Macanu lépe přesto (nebo právě proto), že je designově jednoduší.
To bych ne úplně souhlasil = za vyšší cenu by měl bejt propracovanější design. Nebo aspoň moh bejt. Tady je to skoro naopak ;-\
Mohl vypadat líp a přesto být dostatečně identifikovatelný.
Co nechápu, proč ho prezentují v té konfiguraci viz titulka, s tím odstínem a koly vypadá zbytečně lacině.
Co nechápu, proč ho prezentují v té konfiguraci viz titulka, s tím odstínem a koly vypadá zbytečně lacině.
Nojo klidně eště podiskutujem [odkaz] a neopisuj 😉
Atraktivní prďácký hustý cool = prostě vzhledově zajímavější
Tohle je vzhledově maličko nuda = na Porsche a cenu auta atd.
S divnym čumákem viz ty 15:24
Atraktivní prďácký hustý cool = prostě vzhledově zajímavější
Tohle je vzhledově maličko nuda = na Porsche a cenu auta atd.
S divnym čumákem viz ty 15:24
Ten zadek určitě celkově není horší, než u předchozí g., ale mohl být ještě lepší.
Rozdíl ceny nemá s rozdílným designem nic společného. Platíš za větší/vyšší model a silnější motorizaci.
Rozdíl ceny nemá s rozdílným designem nic společného. Platíš za větší/vyšší model a silnější motorizaci.
No, pokud chtěli aby Cayenne zůstal identifikovatelný s Porsche, tak na výběr moc cestiček nebylo. Já si myslím, že oni ví co dělají a bankovní konto jim to potvrzuje....
Mě hlavně zklamalo, že na ten zadek nakonec (za každou cenu) naroubovali něco z nové Panamery, přitom původní záměr byl v podstatě (designově) jen o číslo větší Macan, což by vypadalo lépe.
O trochu jo ale [odkaz] [odkaz] ale viz praděda 15:44 = plán se poved 😉
Snad si nechávaj trochu emocí na tu verzi coupe = teda X6
Snad si nechávaj trochu emocí na tu verzi coupe = teda X6
....nemůžu si pomoc, ale design mě připomíná rošt od velkokapacitní klimatizace někde v nákupním centru. Ale zbytek bez připomínek. Ano, dovedl bych si ho představit zaparkovanýho v garáži vedle Yariska.... 😉
Tak to je v podstatě i případ Macanu, ale do toho se aspoň vleze (na rozdíl od X2) šestihrnek.
I kdyby, nebyl by to důvod, aby nový Cayenne nevypadal podobně dobře jako nová Panamera, nebo vzpomínaný Macan.
Je to možné, je to o něco novější verze klasické Panamery u které se s tím možná už počítalo...