Podle německých médií se blíží konec dieselu. Lidé prý udělají nejlépe, když svůj hned prodají. Bazary by tedy měly přetékat auty za hubičku. Jenže věřte německým novinám a televizi.
- jak typické pro dnešní Evropu - nikým nevolená malá skupinka (v tomto případě eko-fašistů) znepříjemňuje život drtivé většině svých spoluobčanů a to vše za podpory médií, která se mohou přetrhnout s propagací názorů minority jen proto že mají o čem psát a že ví, že články tohoto typu, zvedajích emoce jim zvýší náklad.
V akom aute žerie tsi o 2 na 100 viac ako dízel? Na strane druhej si s tým tsi dostal neporovnateľný zvukový komfort a kultúru chodu. To že bol k prvej generácií zabalené problémy grátis je ďaľšie
Jestli se s tím něco neudělá (např. alespoň nízkoemisní zóny alespoň v Praze), tak tady na ty dieselový jedy z ojetých diselových krumplů definitivně pochcípáme.... :no:
Neviem prečo Auto CZ ma takú veľkú potrebu propagovať diesle. Jasné nech nakúpime 4-6 ročné diesle z Nemecka s nájazdom 100 000 - 200 000, pre istotu aplikujeme chiptuning, potom sa tomu začne kaziť DPF, vstreky, EGR, tak to z toho vyhodíme/prevŕtame/dáme poľskú náhražku a budeme sa tešiť že nám v mestách čmudia Euro5 nafty s nefunkčnými Euro 5 systémami (popri tom ale budeme nadávať na EU aké je to zbytočné a drahé)..... No a vo výsledku budeme stále čuchať ten istý smrad.
Dělám to stejně, od r2015, každý půlrok/rok nové auto/a, náklady OL nižší než při klasické koupi, žádná starost o servis, násl prodej atp., jediným limitem je nájezd. Přesto souhlas s Jenikem, není to univerzální řešení.
Každopádně tohle “drama” ohledně konce dýzlů je jen dobrý job pro příživníky z eko neziskovek a téma k diskusím o zlém vw pro prosťáčky typu Hamunasakry. ;-)
Posledni vlastnene auto jsem prodal na jare 2016 a od te doby uz zadne (krom veteranu) nevlastnim ani jako pravnicka osoba ani jako fyzik. Vse vyhradne na OL. Doporucuju. Pri cteni podobnych clanku se pak akorat smeju. A jeste usetrim. Vlastnictvi vychazi draz.
Evropa se meni, nic nebude jako driv a z vlastnictvi auta je dnes neprijemna starost. Duvodem jsou slozitost dnesnich aut napechovanych elektronikou, zahajeni sra.ní auta dnem ukonceni zaruky, dostupnost levnych alternativ jako napr. OL a neprehledna budoucnost kvuli mraky probihajicim něcogate kauzam a nejasnemu vyvoji elektromobility.
Najezdim cca 40-45 tis km rocne. Resim to dvema autama najednou kazdy s omezenim na mensi najezd.
Pausalne to neplati, chce to pred tim trochu zkoumani a pocitani, me to trvalo nekolik mesicu, nez jsem nasel optimalni reseni a nabidku.
Tak pocitej. ASX 1,6 v zakladu na operak vychazi cca na nejakych 5-6000 mesicne. Ted jsem jedno daval protiuctem. Koupeny 2/2015 za 365000, prodano 11/2017 zpet dealerovi za 285000. Tady operak jednoznacne a o dost prohrava.
Naftových automobilů jsou mnohdy nespravedlivému systému...
- Moderní dieselové motory v osobních autech jsou v ohrožení víc než dřív. Jejich vývoj totiž neúměrně zdražuje neustálé zpřísňování norem pro emise oxidu uhličitého (CO2), teď se navíc ukazuje, že produkují neúměrně mnoho oxidů dusíku (NOx).
- Emisní normy Euro-4 auto splní i bez filtru (DPF) ekologická daň zdarma.
- Snad by vše mohlo být i v pořádku,ale je tu jeden problém - stát není schopen zajistit, aby nová auta měla skutečně ty ekologické parametry, jaké by měly mít, jako například desetitisíce aut s moderními naftovými motory bez filtrů mikročástic "odborně demontovaných" jsou ve skutečnosti škodlivější pro lidské zdraví než emise z benzinového motoru.
Ty samé skupiny ten samý diesel ještě před pár lety tlačily. Na Západě je zvláštní ta schizofrenie - všude otravné nálepky o "think green", ale přitom tam má snad každý SUV s dieselem. Což jim neberu, jejich volba, ale nějak mi to neštymuje se zeleným myšlením, když tím jezdí po městě, popř. dálnici. Druhá věc je, že je vše balené v plastu, jednotlivé porce třeba ovoce, x-packy v podstatě všeho, zboží se vozí po Evropě podle toho, kde je na co dotace atd. Takže všichni myslí zeleně, ale do práce autem, ke sváče předem oloupaný pomeranč z plastové piksly, kafe do jednorázového kelímku.
Nebo stavby. Kdo jste někdy poznal britské nebo irské hotely a těsnost jejich oken, tak víte, co tím myslím. Nebo osvětlování všeho možného, to vůbec nežere elektriku.
Takže vyprodukovat kupu zbytečného odpadu, vyplýtvané energie a pak si umýt ruce tím, že za vše můžou auta.
Vyplati. Rozdil navyseni splatky najmu s vyssim najezem byl tak velky, ze se vyplatilo vzit druhe auto rovnez s nizkym najezdem. Nejedna se o dve stejna auta.
Operák má smysl obecně u dražších a z hlediska celk prodejů frekventovanějších aut, kde díky předpokladu následného bezproblémové odprodeje může být částka za nájem (OL) výhodná.
Jo a myslíš si že jednotlivec má stejné zdroje jako podobné prapodivné "neziskové" organizace? Ani náhodou.
Šílení miliardáři typu Soros sponzorují tisíce podobných organizaci ... z titulu toho že si o sobě myslí že jsou "elita" a elity jako oni musí určovat trendy. Ať to stojí co to stojí, respektive oni vydělali tolik peněz že neví co s nimi a tak se z nich stávají šéfové "dobroserové" a "dobrotlačové", prostě musí páchat dobro v jejich pojetí. To že si 95% národa s pojetím dobra v jejich podání neztotožňuje, neberou v potaz a prudí dál.
Já to vidím na TDI.. >:D
TSI stálo za prd , žralo to o 2 litry víc a opravy proti dieslu přes 70 tis za 6 let.
Zlatý diesel !
A elektro auta jsou předražená , nikdo je nechce!
a myslis ze tu neziskovku zakladal jako nekdo kdo mel hodne financi a bylo jich vic? sak ja mu radim aby si zalozil taky neziskovku a sel proti te ktera mu vadi, podle diskuze by mel minimalne na auto.cz extremni podporu a hned by mohl nabrat spoustu clenu, finance by tedy problem bejt nemeli :-!
Hlavne že ty to vieš uz teraz. Doplň svoj príspevok o nejaký odkaz na dízelgejt a doplň pár kusov = aby sme si tvoje ríspevky nezamenili s príspevkami iných diskutérov .
Jen pro zajímavost jsem mrknul na statistiky prodejů nových aut v Německu. Tohle jsou podíly dieselů v listopadových měsících:
2013: 48,8 %
2014: 49,1 %
2015: 49,7 %
2016: 44,9 %
2017: 34,0 %
Nejen média ale taky pokrokáři v soudech samotných.
Jsem si jistý že všechny ty diesely opravdu zakáží a potom se do roka ukáže že úrovně oxidů dusíku neklesly.
"Umwelthilfe" potom nakráčí proti přimovstřikovým benzínům. A co bude následovat?
Možná že by stálo za to položit si otázku, KDE BEROU TAKOVÉTO ORGANIZACE PRAKTICKY NEOMEZENÉ ZDROJE?
ja to zatim vidim na nejaky benzinovy hibrid, a da li penezenka tak plug-in hybrid, abych mel kam ladovat tu elektrinu co me vyrabi strecha baraku, bohuzel pro me je tech blup-in hybridnich kombiku tak nejak docela poskromnu :-(
to nechces auto z nemecka.. ja jednou si nechal od kamarada dovezt audi,a bylo to nejhrosi co jsem mohl.. ted mam druhym rokem audinku a6 z aaa a super.
Bude následovat zákaz spalovacích motorů, logicky, přirozeně, pokrokově, odpovídající době a technologických možnosti současný doby... Vlaky na páru taky nejezdí už nějakej čas.
Auto z německa fakt ne, raději jsem pořídil u áček, jelikož kolega se v německu pěkně napálil, auto stočený až o polovinu, fakt nechutný co oni dělaj, protože tam nemají zákon o evidování informací o autě
Ja cet taky dost tvejch komentu a ver mi, ze chytrejsi nez ty je i muj kocour. Ostatne jsi to prave ty, kdo se neustale snazi hlavne sam sobe nahlas dokazat, ze rozumi vsemu na svete lip, nez ostatni, tak se uklidni, pofoukej kuri oko a soupni sem par smajliku, rovnitek a odkazu >:D
Ojetiny měním po 5 letech a měl jsem již dva vozy z Německa a nikdy nebyl problém ba naopak byli to velmi zachovalé vozy a žadné stačené tachometry se též nekonaly. ;-)
Ono to pravděpodobně bude dále klesat. Jsem zvědavý, kde se to zastaví. Němci nikdy nebyli vyloženě dieseloví, ačkoliv zdanění benzínu je tam celkem dost vysoké.
Tak jako miliony jinech = to neni zrovna tajemství = je to jen ekonomika. Ty taky víš že 2 a 2 = 4 a nevim co děláš ale určitě i něco z tvýho oboru co zas třeba nevim já, nebo? ;-)
Bohužel je velmi pravděpodobný že oni se z toho za pár let oklepou i to že my z propadu příjmů hned tak ne :-|
Jo přesně to = pro nás i pro Brity to bude průšvih = kterej si evidentně neumíš ani představit. Blbý je že oni ho ustojej líp
Už teď je kvůli tomu z Británie odliv chytrejch hlav = a to je taky asi větší průšvih než si umíš představit. Prostě většinou to netrefíš líp = už to trefit naznačuje.. ;-)
Jako třeba když ekonom Sedláček hodinu po brexitu věští, jaký to bude pro británii ekonomický armagedon a já si říkám, že na takový předpovědi je dost brzo a že vaří z vody? Ne, občas mi to nepřijde divný. Občas se trefím líp.
Ano, občas někomu uvěřit, občas si udělat svůj názor.
Ty to ale máš rád jednoduše, zbytečně si to nekomplikuješ.
Při snaze o maximální objektivitu - nenapadá mě, v čem bys ty měl být na špici, kromě neustálého vkládání (často nesmyslných) odkazů.
....dizly nikdo nechce,všichni na ně nadávají,aspon co lidi já znám,,tak to si jich hned pár pořídím za hubičku,čili za šrotovou cenu v perfektním stavu ..Začnu u audi 100 2.0,2.4 pětivalec D,,(TDI už mám)Volvo 240 kombi krabice D motor VW řadový šestival,a zakončím MB v dizlu 124 do roku 93..Jsem ochoten za každého tohoto starého vošklivého neekologického ještěra,co pobuřuje moderní, čistou a uvědomělou společnost,,,dát do 10tis kč,když je teda nikdo nechce.......Už se těším na nabídky mobile.de....(Daruji za odvoz v dobrém stavu)...huráá
Až tak ne = multibilionová zátěž chudý východní Evropy kterou třeba zrovna němci dlouhodobě dotujou a v bilionech dodnes dotujou chudý NDR = jim fakt dává zabrat
Proto je máme tak rádi a Merklovou vidíme jako světici [odkaz] :-)
Mne nedávno vyšiel OL na nižšiu strednú triedu lepšie ako vlastníctvo ( viac ponúk od viacerých značiek vozidiel). Jediný dôvod kúpy do vlastníctva v mojom prípade bol daňový....
Intelektuálne sa nám tu obnaž a skús nám napísať, čo si tým chcel povedať a aký to má súvis s tým čo vyššie uviedol Jaros71. Nie že by v jeho príspevku nebolo na čím polemizovať ;-)