Audi 100 třetí generace, v hantýrce bazaristů přezdívaná doutník, se v Evropě nevyrábí již 27 let. V zemi „za velkou čínskou zdí“ však stále platí za vcelku oblíbený automobil.
Ten parchant zákeřnej Češtin a jeho brácha Skloňovák dávají dneska Dusilovi zase kouř. >:D
..v nadpise to už je fakt trapný. Desetiletej fagan napíše na slohovce alespoň nadpis správně.
Děláš, jako kdyby´s tu zde byl první den. I malý dítě už přece ví, že fotky nedělá ani nevybírá autor, ale tajemný-á grafik-čka, nadpisy zase nadpisovač, videa videomaker atd., akorát Stig na točení volantem chybí. Asi jsou každý jiné národnosti (proto také to "v Čína"), tak se i obtížně domluví. Předpokládám, že každý sídlí v jiném koutě kanceláře ? patra ? domu ? města ? státu ? Evropy ? :-| >:D
Chudák Dusil za to vůbec nemůže. >:D
To já jsem spíš na kastli z toho, že v nadpisu schází vykřičník. A v textu také ani jeden. Dokonce ani jeden blbej upocenej otazníček tam není. :-( Tady mi něco nesedí. :-O >:D
Porsche vypadaji vsechny stejne uz od doby, co presli z traktoru na auta >:-[] Bugatti je drahe a okazale, ale rozhodne ne zabavne. K Audi se ani nevyjadruju... jestli se ti tohle libi a povazujes to za vzrusujici auta, tak hadam, ze budes jeste dite skolou povinne, ktere si vyse zminene pekace vylepuje na plakatech nad postel. Cemuz by i odpovidalo, ze neznas a nepamatujes Austin Montego, kterych se v 90. letech dovezlo nekolik i do CR a dali se obcas potkat.
Ja davam prednost Lotusu ci Morganu, z levnejsich aut pak treba Mazda MX-5/Abarth 124. Nic podobneho ve vlkohradu nenabidnou.
Já myslel koncernový označení.
O tom Cromagnoncovi vím. 87 nebo tak.
O austinu ne - ani nevím , ajk vypadá. :-)
S tím nejnudnějším koncernem,,,no asi je to silnější, než ty.
A když musíš, tak musíš. VW a Škoda jsou nudný.OK. Ale vydělávaj.
Jinak Bugatti, Lambo, Bentley a RSový Audiny. Taky Porscháky...už zívám nudou. ;-\
To prijde na to, co tim TDI myslis. Pokud obchodni oznaceni Volkswagenu, tak ano. Pokud to, co ta zkratka znamena - tedy primovstrikovy turbo diesel, tak ani nahodou. Ten mel totiz jako prvni Fiat Croma. A driv, nez nejnudnejsi koncern pod sluncem, prisel s primovstrikovym turbo dieselem i Austin Montego.
Golf II GTD(1,6-59kW/80PS) sice měl mezichladič, ale VW takové označení modelu/motorizace neuváděl, samozřejmě, že např. nalepit si to tam mohl kdokoli a v tomto případě by vlastně ani nelhal.
[odkaz]
Jak jsem psal, na Cromě se neobjevilo TDI, ale TD i.d. (TurboDiesel iniezione diretta) a označení "Tdi" používal od r. 89 LR.
První koncernovwé TDI bylo 2,5/R5 (88kW/120PS,265 Nm/2250ot./min.) v Audi 100.
No hadat sa preto nebudem :-)
Co si vsak pamatam tak mal uz tusim Golf II. na kufri presne taky napis TD Intercooler a TDI sa objavilo najprv na Crome a Potom na Golfe III.
Já vim jak vznik = tunel 8 miliard = a jak funguje a jak funguje Agrofert [odkaz] je fascinující že jednoho z největší tunelářů 90. let lidi volej jako spasitele [odkaz] >:D
Vtipný je srovnání s Polskem a Rakouskem = kde evropský dotace dávaj malejm maximum je 60t. € = my je dáváme slovákovi Babišovi = v miliardách :yes: >:-[]
Snad bych eště pochopil Babišovy a Zemanovy voliče před 4 a 5 lety = prostě neznalost a dali se opít rozhlíkem. Ale fascinující je že maj skoro stejně velkou voličskou základnu i po těch letech a jejich reálnejch činech během těch let >:-[]
Neviděl ale vim o co jde = ale nejsem si jistej že by to fungovalo. Zkoušim vysvětlovat kde to de a je nás víc = ale lidi prostě nechtěj slyšet vidět.. :-|
Ale dík za upozornění = už tam mám ČT2HD = už úvod je fajn :-)
Vim že na autech se moc neshodnem ale na politice jo :yes:
Zajímavý co všechno Burešovi prošlo = a lidem ani nevadí že premiér neumí česky. Nicméně teď posledních pár týdnů mu teče do bot nejvíc co pamatuju = tak 2x do roka jedu kolem [odkaz] dřív tam v obou směrech byly cedule. Když sem jel naposled ani v jednom a před pí ča hnízdem řada vysokejch stromů přes který skoro neni vidět >:D
Viděl jsi na ČT2 "Selský rozum"? Za chvíli to tam dávají znovu. Kdyby to promítali povinně všem jeho voličům ještě před volbami (což se Babišovi bohužel podařil oddálit), tak by ty Babišovy výsledky vypadaly trochu jinak.
Tady působí trochu jako Husák [odkaz] ne? :-)
Ten sympaťák z dřívějška [odkaz] kterýho lidi volili v roce 2013 je rozhodně pryč [odkaz] >:D
Když selhali voliči [odkaz] Burešovi trochu zkomplikoval život aspoň OLAF = tak uvidíme co voliči na druhej pokus příští týden = myslim že jen hodně velkej optimista si představuje jak Zeman předává od letošního jara za 5 let funkci >:-[]
Když to voliči zase zvoraj OLAF nepomůže ale [odkaz] by mohla >:D
Odkaz z (nějaké) wikipedie nic nedokazuje, samozřejmě, že to logicky svádí k interpretaci turbodieselinjection, ale to neznamená, že ta je (v případě VW/Audi) správná.
Označení TDI mělo jednoznačně odlišit přímý vstřik, od nepřímého (TD), což by v případě výkladu turbodieselinjection nic neřešilo, protože to by platilo i pro dosavadní nepřímovstřikové motory označované jako TD.
Podle rozhodnutí soudu EU není TDI obchodní značka, ale "technická zkratka", a proto nemůže být registrována jako jedna značka v celé Evropě.
Mimochodem motory s označením "Tdi" měl Land Rover od r. 1989.
Jo to zní italsky :-)
Ale dneska zpětně najdeš i [odkaz]
Mě TDI nebralo a nebere = ani původní italský ani pak tady megarozšířený německý = jen mě fascinuje jak se z mýho pohledu nijak mimořádný naftový motory staly v Evropě hyperpopulární
Přeplňované nepřímovstřikové diesely značil VW pouze jako TD, označení TDI přišlo až s přímým vstřikem.
P.S. přesněji vstřikování do tzv. předkomůrky...
OK každý má jiný vkus. Já nemám nic proti VW ale opravdu auta považuju za trochu nudná.
Tvá agresivní a trapná rétorika a kecy o dítkách školou povinných mě nechávají v klidu. Až budeš o autech vědět desetinu co já, budeme se o tom bavit.
Nicméně mám třeba Audi a je vzrušující dost. Má 610 koní a VMax 330 a mě to stačí.
Samozřejmě Morgan je jinde. Ruční práce, klasika, dřevíčko.
Problém je, že mě to Audi vzrušeuje, protože s ním jezdím. Ty vo Lotusech a Morganech (který jsou boží) jen slintáš.
Adios
FOSTEK RULEZ