Volkswagen se zbláznil s těmi cenami. Nejprve nový Tiguan, který je proti předchůdci příšerně předražený. A teď tenhle T-Roc, který se mi celkem líbil jako auto pro manželku. Byli jsme se na něj podívat a vzdali jsme to. Chtěli jsme 4x4 v benzínu s manuálem. Samozřejmě, tahle kombinace není možná. Takže jedině automat. Nabídnutá cena přes 800K Kč a to by bylo ještě nutné si připlatit za pár věcí, třeba za startování tlačítkem nebo prodlouženou záruku.
Dalším zvažovaným autem je Toyota CH-R nebo Mazda CX-3. Asi nemusím dodávat, že Japonci mají ceny úplně někde jinde. Mazda samozřejmě 4x4, benzín a manuál nabízí. Perfektní výbava vč. kožených sedaček a startovacího tlačítka za 573K Kč. Podobně veliké auto a cena o čtvrt mega nižší! A to jej vyrobí na druhém konci světa, převezou lodí a ještě zaplatí dovozní clo! Holt Volkswagen se musí zahojit po Dieselgate aféře, ale já jim s tím teda pomáhat nebudu.
Fakt nechápu tenhle trend, k největšímu benzinovému motoru vždycky musí narvat automat - jen zvysuje cenu i spotrebu :no: Nicméně T-roc v týhle kombinaci se prodejně bude počítat na prstech jedné ruky, protože cena bude dost “mimo mísu”...
Akurát som si vyskúšal T-Roc s 1,5 TSI a je to veľmi príjemné auto. Lenže nie za tú cenu. Bola to iba predokolka, s manuálom, síce v najvyššej výbave Sport, ale nejaký pocit luxusu tam nebol. Tvrdé plasty, štartovanie klasicky kľúčom a cena nad 26-tisíc eur. 8-s
Uznávam ale, že oproti takému Stonicu či Arone je to trochu iná liga.
Měl jsem půjčeno dva dny: + super vzhled,dobré jízdní vlastnosti,kompaktní rozměry,celkově pěkné a příjemné auto... - cena, prostornost.Uvažoval jsem že bych nahradil Yetiho ovšem byl by to půlkrok zpět. V podstatě když reálně připlatíte 50tis. máte Tiguana.Golf při akčních cenách udělá stejnou službu o 100tis. levněji.Na první pohled jsem se zamiloval, po dvou dnech to přešlo >:D.Kdyby šla předokolka,1,5Tsi -DSG za cca.550tis. to by bylo jiné kafe.
Kto by to povedal, že VW bude robiť zaujímavé a príťažlivé autá.
Mohli by požičať nejakého designéra do Škodovky, tá zasa robí v poslednom období samé hnusné krabice.
Ako sa to vezme. Čo sa týka rozmerov, je len o takých 10 cm dlhší ako Stonic či Kona, do rozmerov stredne veľkým SUV mu chýba ešte dobrých 20 cm (aby náhodou nevznikla konkurencia Tiguanu). Medzi T-Rocom a T-Crossom bude predpokladám asi taký rozdiel ako medzi Stonicom a Konou a -10 cm.
Ja osobne medzi Konou a T-Rocom nevidím vekú pridanú hodnotu a jazdil som s oboma. Samozrejme, ono sa to prejaví pri ďalšom predaji, VW je predsa držiak, lenže medzi týmito dvoma autami je prosím pekne cenový rozdiel dobrých 6-tisíc eur, teda nejakých 152-tisíc korún a je pri aute do 30-tisíc € je to teda sakra rozdiel.
Áno, T-Roc pôsobí vďaka masívnosti kvalitnejšie (ťažšie dvere sa solídne dovrú), voľba jazdných režimov nie je iba na okrasu, ale to je za mňa asi tak všetko. Pokojne by som dal prednosť Kone.
Máš pravdu, ale zrovna s těmito dvěmi se bude T-roc porovnávat. A tady tahá poměrem výkon/cena za kratší provaz. Výhodou může být 1.5TSI, ale ta je už za 600tis. Troufnu si tvrdit, že vaha prodejů bude hlavně na 3hrnkách se 4x2 a tady konkurence boduje s daleko nižsí cenou - Stonic i Arona ve slušné výbavě se v klidu vejdou ceníkově pod 450tis ;-)
Není potřeba spílat, kdo to za ty ceny bude kupovat je blázen. Mě konfigurace vyšla na hodně přes 900 a provedení interiéru není obecně o nic lepší než u levného Pola. Opět bych radši pohodlnější podvozek a ten zřejmě funguje jen na základních 16" kolech (tady tedy rozhodně nezáří ani Mazda).
T-Roc je off-topic, jakkoliv za inzertní poplatek bude chválen opět všemi redakcemi. Drahý, vyjma verze s AWD technicky nijak zářivý, žádné extra pohodlí, nepříliš kvalitní materiály v interiéru.
No třeba to i VW dojde, že cenu dost přestřelil. Nicméně dle mé osobní zkušenosti, lze u dealera vyjednat slušnou slevu. Dát ale za holobyt s 3 hrnkem 460tis nebo alespon slušně vybavené mini SUV přes 600tis za 1.5TSI Style je prostě úlet :no:
Ano, má, ale rozdíl mezi MQB A0 a MQB A1 nejsou motory (ty mohou být stejné), ale nemožnost/možnost 4x4, V článku je to špatně napsané,
T-Roc je na platformě MQB A1, což je stejná platforma jako Karoq a Ateca
Polo, Ibiza, Arona jsou na platformě MQB A0 (neumožňuje 4x4)
Na MQB A2 jsou Tiguan a Kodiaq
Polo môže mať dvojlitre a 4x4? Ja myslím, že T-Roc je na platforme Golf a T-Cross bude na malej.
Ináč ako píšu, interiér bieda, aj to Polo je v tom lepšie.
No, já tedy nevím jak vám, ale mně se vlastně docela líbí. Hlavně ten design mi příjde zajímavý. Těžko říct jak na tom budou jízdní vlastnosti. Docela přemýšlím, že si počkám, až se nějaký objeví například v [odkaz] a pojedu si ho vyzkoušet. :-)
mam DSG v Tiguane 2.0 TSI @ 162kW a dnes som si schvalne pozrel vysledok jazdy: dialnica, okresky, mesto... comfort rezim... 7.4l/100km. Na to ze to auto vazi 1650kg je to skvela spotreba. Na druhu stranu nie je problem na tom jazdit aj za 11 litrov :-)
Tiguan ve vyšších specifikacích vyjde na skoro stejný peníze jako končící Touareg..
A přitom všechny Tiguany který potkávám jsou velmi slušně vybavený auta. A že jich teda jezdí.
Ano, Polo sice nebude tak atraktivní (otázka pohledu), ale udelá stejnou službu. Když jsem ve čtvrtek podepisoval Tourana, tak jsem si do něj sedl a je dooost veliké a moc se mi líbilo ;-)
Tak je jasné Dieselgate musí někdo zaplatit. a jaakoliv mám k VW náklonnost, tak já to nebudu. První použitelná verze 1,5 TSi za 600T je opravdu za hranou. Plo s 1,5 TSi až přijde bude lepší volba. Prostor uvnitř stejný a o 150T levnejší.
Tak upravit jde asi všechno, ale v AMuS psali, že MQB A0 je oproti A1 v zadní části upravená/zkrácená/zjednodušená, takže neumožňuje zadní víceprvkovou nápravu a tím ani nelze dozadu instalovat haldex.
Keď som sa v Seate pýtal na 4x4 pre Aronu, povedali, že technicky to je možné, ale taká verzia by prišla len ak by po nej bol dopyt, tak neviem, asi by vedeli spraviť štvorkolku aj na A0.