Novinky
Zpět na článek
Škoda připravuje facelift Superbu. Takhle bude vypadat jeho nový nárazník!
15 komentářů
rokyta.p
Mluvíš mi z duše! Já bych ještě přidal ke kritice low cost interiéru low cost pérování ;-\ Naopak design je práve to, co drží auto nad vodou :-!
Googlit
Zkusil jsem ho v photoshopu naroubovat na sup před faceliftem a za mě teda dobrý [odkaz] >😁 >😁 >😁
Hittman
bude facelift Passatu včetně motorů, které přijdou do supa, nebo část z nich. A nová světla Matrix vyzkoušíme také na Passatu...
white label
Ano, emise, konkrétně přechod na jiný spalovací cyklus, viz Audi, kde to (v rámci koncernu) začalo.
Šimpanz
Ten pokles je podle mě daný přechodem z generace EA 888 Gen.3 na generaci EA 888 Gen. 3B s Budackovým spalovacím cyklem poprvé použitým u verze 140 kW. Ten je celý silně zaměřený na snížení spotřeby a to jde proti maximálnímu výkonu, tato generace asi přes těch 200kW nepůjde, od toho mají pětiválce, šestiválce a další víceválce. Btw. Passat už s 2.0 TSI 206kW nejde objednat. Blíží se 1. září a asi budeme čučet kolik stávajících benzínových motorů ze dne na den vypadne z nabídky kvůli WLTP, nicméně obecně vzato je to dobrý směr, protože znamená alespoň mírný upsizing.
iudex
Dík. :yes😒br />
Škoda toho zúženia palety benzínov, to bol veľký klad Superbu a konkurenčná výhoda oproti napr. Insignii (ktorej chýba taký stred medzi 1,5t a 2,0t, medzi ktorými je odstup takmer 100 koní). Ale rozumiem, že po výkonovom posune z 1,8 na 2,0TSI a súčasne poklese výkonu topmodelu už nie je priestor na niečo medzi a 162 kW verzia dvojlitra je asi zbytočná (väčšine bude stačiť 2,0TSI 140 kW a komu nie, pôjde rovno do 200 kW verzie).
Dixik2
Všechy benzíny budou s filtrem pevných částic.U toho poklesu asi emise.Jinak netuším.
U Octávky náhrada 1.8 TSI 132 KW za 2.0 TSI včetně 4x4.
U Octávky náhrada 1.8 TSI 132 KW za 2.0 TSI včetně 4x4.
iudex
Máš aj info, či budú všetky nové benzíny s DPF?
Inak je zaujímavý ten pokles výkonu top dvojlitra, prečo? Pri menších motoroch je to fakticky upgrade: z 1,4TSI na 1,5TSI, z 1,8TSI na 2,0TSI 140 kW, avšak 206 kW verzia ide dolu na 200 kW. A verzia s 162 kW vypadáva úplne.
Inak je zaujímavý ten pokles výkonu top dvojlitra, prečo? Pri menších motoroch je to fakticky upgrade: z 1,4TSI na 1,5TSI, z 1,8TSI na 2,0TSI 140 kW, avšak 206 kW verzia ide dolu na 200 kW. A verzia s 162 kW vypadáva úplne.
Dixik2
KT jsou v roce 2018
výběh motoru 1,8 TSI 132 kW (KT26)
výběh motoru 1,4 TSI 110 kW (KT26)
výběh motoru 2,0 TSI 162 kW (KT26)
výběh motoru 2,0 TSI 206 kW (KT26)
náběh motoru 1,5 TSI 110 kW (KT36)
náběh motoru 2,0 TSI 140 kW (KT4😄
náběh motoru 2,0 TSI 200 kW (KT36)
výběh motoru 1,8 TSI 132 kW (KT26)
výběh motoru 1,4 TSI 110 kW (KT26)
výběh motoru 2,0 TSI 162 kW (KT26)
výběh motoru 2,0 TSI 206 kW (KT26)
náběh motoru 1,5 TSI 110 kW (KT36)
náběh motoru 2,0 TSI 140 kW (KT4😄
náběh motoru 2,0 TSI 200 kW (KT36)
simson33
Dobré by bylo, kdyby alespoň silnější TDI dostalo dvě turba.
1.8 TSI asi nahradí podladěné 2.0 TSI 140 kW.
1.8 TSI asi nahradí podladěné 2.0 TSI 140 kW.
Takže moja rada: nechať exteriér na pokoji a naopak zamerať sa na interiér, aby sa v ňom človek necítil ako v Octavii, ale ako v aute o triedu väčšom a drahšom. Teda zlepšiť kvalitu plastov a celkovo spraviť interiér hodnotnejším na pohľad i dotyk.
V motoroch je mi jasné, že emisnou daňou budú filtre pevných častíc pre benzíny a voda s viskozitou 0X-20 vydávaná za olej, čo určite nebude znamenať predĺženie životnosti motorov, ale s tým asi nenarobíme nič.