Novinky
Zpět na článek
Taxík Mercedes-Benz 200 D ujel 1,3 milionu kilometrů. Ve šrotu určitě neskončí
20 komentářů
Arese
8
Stodevadesátáku a řadu W124 považuju za vůbec nejhezčí mercedesovské sedany, to se s těmi dnešními rozteklými banány vůbec nedá srovnávat... 😲
Přejít do diskuze
3_diamanty
suhlasim... tie sucasne bananovite kasne na MB mi tiez nesedia na pohlad.... jediny pekny MB sucasnosti je u mna fakticky nove Gecko ... tam skutocne sa drzia historie.... mne na MB proste pasuju hrany... dufam teda ze casom sa naspat vratia a opat sa mi medvede ako take zapacia ako tomu bolo kedysi... ako nemam problem s oblinami napriklad na F500 ... na malom auticku posobia genialne... ale na mercedesoch chcem vidiet hrany a aj pekne hranate predne a zadne svetla a nie rozteceny mix kdejakych patvarov
Londonbridge
W 124 :yes: A prestante plut na tie novsie bananove Mercedesy verte tomu ze su to dobre auta a nikto sa vas nikdy neopyta preco si si kupil ten blby bananovy Mercedes. Hviezda tu bola medzi prvymi a bude ziarit stale... >😁
rokyta.p
Takových je mezi námi mnooooho. Od Venta přes Cromu až po Mercedesy. Sprinter nebo Ducato pak standard. Auto musí mít MOTOR, ne shut-down typu TSI/TFSI >😁
Zappa
aj ja súhlasím s mojími klonmy a kedže su kupoval krásne Designo od Maxi! tak tiež mám názor, že aj súčasné medvede su celkom fajn káry!
maxi!
myslim, ze je to specialitka hlavne vychodnych trhov, kde su dovazane tuningovane tachometre a casto si clovek mysli, ze ma 400 ci 500.000 km ale to kludne moze byt aj dupla - cize takychto rekordov bude asi dost vela.... :-!
maxi!
musim suhlasit s mojim klonom Londonbridge a je to vsetko vec vkusu, mne sa paci aj jeho model a aj to nove E, ktore som mal a bola velka spokojnost, (hlavne ten novy motor je super!). A sucasne S klasse je krasne auto ( tiez potesil novy R6), samozrejme spominane nove G je paradny pocin, a som rad, ze Mercedes stavia aj vaznesie sportove vozy, ako bolo SLR, a SLS a aj sucasne AMG GT :-!
mariov8
I moderní mercedesy nemají problém najet miliony km. V Čechách se objevil z německa dotažený ex taxík W211 s motorem OM646 a byl stočen z 2,2M na 850 000km.
sachs800
Znám takový motor. Byl to XUD9, případně XUD7 od Peugetu. A to nemluvím o předchozích verzí například v Peu 504. Taxíky s těmito motory běžně najížděly hrubě přes milion.
Horst Fuchs
Tohle je příklad, jak relativně za pár korun získat pěkný youngtimer. Jo, hodnotný veterán z toho nebude, ale pěkné auto na pohodové výlety určitě ano. V interiéru toho bude asi měněného více, volant je jako nový, pedály taky, ale proč ne. Pokud byl opravdu ten taxík pravidelně servisován, není co řešit. Beztak bude nejdražší boj proti korozi nebo repase podvozku. Pro tohle mám prostě slabost.
skopikk
Znám VW Vento, co najezdilo 1,6miliónu. Motor 1,9 SDi. Majitel prý měnil olej co 10tkm, několikrát měnil těsnění pod hlavou. Motor původní. Svezl mě když mělo 1,3mil.a bylo to už utrpení - vymlácené tlumiče, interiér vrzal, ale kupodivu nebylo prorezlé, sedačky vepředu proseděné, vzadu to ještě šlo. Neznám motor, co by tolik vydržel...jen vím, že auto poslal na vrakoviště a tvrdil, že kastle byla těsně před smrtí.
wakantanka
No daj schvalne ktore MB okrem G a tychto generacii boli kruroprisne hranate.
Londonbridge
Zatial bez poruchy 2 roky aj ked ten nabeh je dost maly.... Ale oproti druhemu autu co sme naraz kupili XF Sport break 3 d. vediem 3:0 Jag uz mal 3 nutene navstevy v service odislo AC, nej kontrolky , a este nej. blbost...najazd mame podobny + - 1000 km. zaklepem na drevo... Uvidime ci to vydrzi >😁
maxi!
ked som videl v Cairo tie starucke Peugeot taxi, tak tie museli mat tiez slusne najazdy :-!
Đawson
já měl i na benzínových autech nájezdy k 400 tis km >😁 .. od felicie 1.3 po mazdu 1.5 16v a opravdu to nebyl motor proč již ta auta nejsou >😁
3_diamanty
ved banany su zdrave :yes: ... ale ved navrat k hranam je casom ocakavatelny... budu zuzlat tie banany az ich to prejde a vratia sa naspat k hranam... klasika tak to v auto-dizajne chodi 😄