Elektro nebo benzin, ztráty, počty kusů, vem to čert. Ale to nedokážou přetáhnout pár kvalitářů odjinud? Když neumím tolerančku, numím těsnění, tak si to nekomplikuju bezrámem. Tak to obšlehnu z nějakýho Céčka, dám na výkres deviation +-0,5 od 3D tvaru a jedu. Když vidím na YT tu nekvalitu, to je jak Korea z devadesátek.
tak on v tom neni prukopnik ani v USA, staci se podivat par let zpet (presneji 9) kdy krachla GM, jen tak do placu, dluh byl 50 miliard dolaru a za rok 2008 mela ztratu 30 miliard, proti tomu je Tesla jeste docela na pohodu s tema jen necelyma 700 milionama, zadnym nesplacenym uverem a CF cca 3.5 miliardy na uctech
trosku se obavam ze krach opet nenastane a ti co si na to zde porad vsazej zase zaplacou ze jim zase ta vestecka koule lhala, asi ji holt malo lestej a tak jim nevesti moc dobre >:D
je pro predstavu par sofer, kdy US vlada GM zachranila odkupem dluhu v radu 50 miliard a financni pomoci 35 miliard (v dobe bankrotu meli cistou ztratu 82 miliard dolaru), zamestnancu melo v te dobe GM cca 250 tisic, Tesla ma zamestnancu cca 20 tisic a ztratu ma 1.6 miliardy
Muskovy prachy vyletěly komínem .... pardon .... raketovými tryskami. >:D
A pro šamana - koukni na to kolik lidí zaměstnává Tesla a kolik GM, stálo za to GM zachránit, a už taky vrátili vše co si půjčili. Kecáš voloviny až se ti práší od huby.
Kdyby GM a chrysleru stát nepomohl, imho oni už dost velkou část dluhu splatili, tak by o práci přišly stovky tisíc lidí, navíc stát by musel začít vyplácet pneze lidem, co měly staré odborářské smlouvy a stálo by je to daleko víc.
Takhle jen něco utopili do OldCar Co a stálo je to méně >:D A ještě neměli na krku stávky a ztracené voliče
To je hezká myšlenka, ale tesla peníze ze záloh opravdu neroztočila. Kolik mají rezervací, 400.000? Krát 1.000 USD, to není ani 0.5 mld. Tesla má aktuálně hotovost 3 mld.
Btw, rezervaci můžete kdykoliv zrušit a zálohu vám vrátí. Peníze z rezervací drží stranou. Že neplní termíny nerozporuji, to je ale každého věc, jestli jim ty peníze na zálohu dá (já bych jim je nedal).
možná že tesla skončí , možná ,že krachne a žádné další auta už nevyrobí, ale ta co teď letí vesmírem ta tam bude už navždy a navždy bude připomínat vizi jednoho člověka ;-) možná, že i sám musk ví, že to s teslou nedopadne dobře a tak poslal právě auto do vesmíru aby alespoň jedno zustalo :-! aby se vědělo kdo a kdy byl první :-!
1) sověti ty žiguly nestačily vyrábě, krom soc zemí se totiž sotvky tisíc kusů vyvezly mimo soc země - Turecko , Británie + Island, tam se prodalo asi 80 000 ks, Německo, Rakousko, Skandinávie, Jižní Amerika, Kanada, Francie atd.....
Za problémy může Jelcinova vláda, která nedokázala firmu prodat strategickému partnerovi a pokud prodat nechtěla, ligicky do toho musela nalít stovky milionů na modernizaci, restrukturalizaci a uvedení nových modelů, což neudělali....
Takovy AvtoVAZ se o bankrot nejen pokousel, ale i k nemu s velkou paradou doputoval, a to uz v roce 2009! Netreba dodavat, ze poctive zaklady budouciho bankrotu AvtoVAZu polozili jiz soveti nekde v 70-80. letech.
Sorry Musku, ale ani v tomhle nejsi zadny prukopnik. :yes:
... o Tesle, bylo jasné, že se objeví i tady a dnes poměrně brzy. Napadla mě hned řada poznámek typu jak dávám "bolševikovi rok, maximálně dva" a podobné blbiny. Nakonec jsem si řekl, že to dnes nebudu rozjíždět a raději nedám ani žádného smajlíka. Dokonce bych nejraději upravil i dnes povedený titulek z Tesla možná letí vesmírem.... na Tesla sice letí vesmírem.....aby nebyl až tak pejorativní. Protože letí, to všichni víme.
Titulkovač dnes za 1- a samotný text mi dnes přijde zcela korektní.
ty blaho, tys dobry teoretik - jak chces ten dil vyrovnat pro mereni, abys zjistil, jestli jsi vubec tech +-0,5 od 3D modelu? a jak se meri vis? ... pravdepodobne to takhle v tesle maji a proto jim to nelicuje (neumej se dopatrat toho, v cem je chyba).
Tu velkou raketu toho velkého průkopníka vynesl k nebesům starý dobrý petrolej (většinová součást nafty) ...... takže diesel ...... >:D >:D >:D >:D
na baterky to nějak nešlo :-)
Optika? Profile of surface v gd&t, nominal k tomu a jsou v 21. stoleti. Neni to super, ale kdyz to lip neumi. Nejsou to jen tesneni, celkove slicovani je mizerne. Catia ma tolerancku integrovanou, staci jen pouzit a umet vyhodnotit. Ale hlavne zase opakuji - proc si to zbytecne komplikovat? Zacnu jednoduseji a az to ovladnu, posunu se dal.
Myslim si ze je vacsia sanca ze Tesla v kozme zhori ako ze Tesla Motors zkrachuje. Kazdy kto ma zakladne vedomosti z matematiky a ekonomiky vie ze je Tesla v tazkom pluse a vtedy sa nezvykne krachovat :-)
Presne tak ako pises.. nie je to len o licovani, 90% vyrobenych aut v Tesle musi ist na opravy/dokoncovacky. V Toyote je to iba 10%. Je to obrovska ztrata penazi, mena znacky a spomalenie vyroby = popis najvacsich problemov Tesly. Nemyslim si ze po predchadzajucej spolupraci by bol problem pretiahnut par kvalitarov k sebe.. ale potom by uz Tesla haterom nic neostalo.. :-)
Problém byl hlavně v tom, že ladovští konstruktéří a technologové nebyli sami schopni vyvinout konkurenceschopného nástupce Samary. Řada 110 bylo učiněné peklo (vzhledové, jízdní i svou hrozivou "kvalitou" zpracování). Pokud by AvtoVAZ měl peníze zavádět postupně do výroby modernější licenční Fiaty (131, Regata, Tempra, Marea), situace by vypadala mnohem lépe... :-O
:-) ....aby alespoň jedno zůstalo....
Zůstane alespoň do doby, než se s něčím srazí. I když ten největší "provoz" tímhle bord*elem už má za sebou. [odkaz] >:D
GM svoj dlh už splatil
. GM neskrachoval preto že by sa mu nedarilo, Bola to totiž jediná možnosť ako sa zbaviť starých a nevypovedateľných zmlúv s odborármi. Ak neexistuje subjekt, neexistujú už ani zmluvy. V posledných rokoch existencie starého GM totiž firma fungovala skoro ako socialistická škodovka, prezamestnanosť a obrovské platy. Takto to už ďalej nešlo a tak sa rozhodli pre bankrot.
Jistě máš pravdu.
Ať si i takoví vizionáři berou peníze na vývoj a budoucnost ze svých účtů, ze zisku svých firem (za určitých podmínek), z rozpočtů států (opět za určitých podmínek) a klidně i od obyčejných lidí, kteří mu je dají dobrovolně.
Pokud si je ovšem berou dopředu pod záminkou dodání nějakého produktu v určitém termínu a tento závazek, ještě k tomu vědomě a možná i záměrně, neplní, tak je "chorý" ten vizionář nikoliv svět.