Za to škození sou placený Ťokovou partou = nedělaj to přece jen z rozmaru :-)
Samozřejmě měla bejt nejdřív D35 atd. = těch je nazpátek až neuvěřitelně = neuvěřitelně kam sme se dostali. Dyť i tahle oprava měla začít o rok dřív = a na poslední chvíli přišel roční odklad ;-)
V první řadě je potřeba vystřílet Ťoka a skupinu firem co si tu zajistily monopol = a vrátit se o 19 let zpátky [odkaz]
Tenhle Petrákův Jančurův nápad [odkaz] nebyla špatná myšlenka = i když souhlasim že problém je původní komunistickej špatnej podklad. Když už sme totálně po.rali výstavbu severní alternativy D1 = a současně nechali do absurdně nekvalitního stavu dojít D1 = mělo se to udělat Petrákovou cestou = rychle a levně
Pak dodělat D35 a pak pořádně D1 = včetně rozšíření na 3 pruhy a podkladu = tak jak to udělali třeba mezi Kolínem a Frankfurtem = za podobnou dobu jako my tady oprášíme naše 2 pruhy = který se stejně až tahle rekonstrukce skončí budou muset aspoň někde změnit na 3
Opět úmysl Ťokovců = dál budou mít práci. Pro nás: Dražší a o roky delší omezení
si určitě nějakej objektivní ( a nepředvídatelný) důvod našel.
A hlavně měřit, měřit a měřit. To staršně pomáhá. Každej den havárky * v kamionech co jezděj jak dobytek a policajti na to čuměj, zavřou nějakou dálnici.
Ale to je fuk. Hlavně měřit a měřit.
Zabte ho už někdo.
az miloze privezou na vysocinu na lafete, budou mu muset postavit pomnik, a to bude neco stat, tak koukaj, z kde penize vzit. a vytriskat to z ridice, kterej nezpomali ze 130 na 110, bude nejjednodussi
Němci už příklad dávno nejsou. U Norimberka se hrabou v A6ce už 25 let.Je to nepředstavitelný.
Byls v Číně? Zajeď se tam podívat. Někam, kde se staví dálnice. A pak za dva měsíce zas.
Dokonce jsem viděl i na Ukrajině za 3 neděle hustě zrekonstruovat téměř nesjíznou silnici 100km přes hory.Jsem přesvědčen, stejně jako ty, že jediné hledisko této rekonstrukce D1 je maximální objem rozkradených či utržených peněz.
Kvalita, cena a termíny Ťoka nezajímají.
Je to naprosto jedno = je to prostě 1 z členů mafie. Ta mafie = držící monopol = to je ten problém. Ty řešíš 1 jejího zástupce = problém je parta která tu drží monopol = už skoro 20 let
krnda frnda zas uplne zarizla prahu
pro zlepseni dopravy v pze a zejmena aspon neco pro dokonceni prazskeho okruhu neudelala vubec nic
jen pousta kecu
zlatej bem a jeho blanka
Svědkům koblihovým to asi vyhovuje. Dneska na Radiožurnálu taky legrace. Jihlava si koupí svoje radary, cituji Ťokota: "Pro město je to výhodné. Za pár desítek tisíc (korun) nakoupí kamery a ten příjem do rozpočtu je značný." Vzápětí tam padlo, že to stojí 2 mega. Ťok má přehled, exprd. Ale už se ani nikdo netají, že je to o kšeftu. Ne že bychom to nevěděli, jen se ty vyčůranější zaklínají bezpečností. A to tam někdo, asi primátor Jihlavy, nevim, říkal, že kvůli nějaké úplně jiné stavbě je tam nechají i po rekonstrukci dálnice, prý třeba na 110...
Já nejsem tak zaslepenej.
Já prostě považuju Ťoka za neschopnýho+parchanta. A že tam bejt MUSÍ se prokázalo, když se pokoušel Sobotka ho vyrazit. Ale není to smysl mýho života. Je to ale můj názor.
No a to o těch dálnicích v Německu, Číně atd. jsemnapsal, že jsem to viděl.
Nojo Ťokovci tu uchvátili trh a držej ho = monopol je skvělá věc :yes::-)
Čína apod = neni o čem = ale nám by pro D1 úplně stačil ten Němec = tak moc zlý to je. Ťokovci to tu úplně zazdili = fakt škoda že neprošla ta PPP stavba D47 = mohli sme bejt dost jinde
Jako malý děcko až blb = fakt působíš = když se naprosto zoufale zastáváš stávajícího naprosto šílenýho status quo
Sem součást spiknutí Jančurů a Petráků = proti hodný mafii co tu už desetiletí drží výstavbu silnic a dálnic v rukou. Prostě to taky chci levnějš rychlejš a líp :-)
A už to vybal = proč se tobě líbí monopol kterej shrábne všechny prachy na výstavbu = a nikoho sem nechce pustit? Proto se staví tak málo = víc by nestihli = tak radši nikdo
Neni možný sem pustit levnější a rychlejší výstavbu = to by přišli o monopol a eště hůř = museli by se přizpůsobit. Naprosto nepřijatelný >:D
Uvědomuješ si že víceméně bez problémů by šlo stavět 4x-5x víc? Jak obrovskej by to byl rozdíl? ;-)
Připomenu že sme furt eště v období kdy evropský státy kde komunisti nepřevzali moc = nám s tou výstavbou pomůžou přispějou až 80% ceny! Takže stavět 4x víc a rychlejš = by bylo setsakra rozumný :yes::-)
Ty kterej od začátku nechápeš a nechápeš = dyť ti nedošlo ani že to slovo je kým >:D
Verze že máš dneska zatměno spíš ty sám = tě nenapadla? ;-)
Prostě optimální postup je danej = a je úplně fuk jestli ho zrovna ty chápeš. Bohužel Jančura Petrák a další měli samozřejmě pravdu. Těžko říct proč stojíš na straně dálniční mafie = seš nebo byl si jeden z nich? :-)
Přesně to co se mi snažíš vysvětlit = problém podloží = tam rozebírám. Vim o tom! ;-)
Pindy o zmanipulovanym vidění světa = hele když už si to nakous: Kym? >:-[]
Pindy o manipulaci atd. = si nech = nejspíš pro někoho zmanipulovanýho
Už tomu rozumíš? Chápeš slova z textu v 16:02? Rozumíš že přesně to co mi vyvracíš = tam píšu? A nechlastej tolik = nebo hul něco lepšího = nebo co :-)
Přečti si to eště jednou! Nejdřív = nejdřív a rychlejš a levnějš = rychloopravit D1 ;-)
No to co si popsal = je takovej kapitalismus po česku = máš pravdu, takhle to tu fakt funguje ;-\
Kvízová otázka = myslíš že stejně jak si popsal českej postsocialistickej kapitalismus = tak stejně to ve stejnou dobu = od roku 1990 = probíhalo a probíhá vedle v Rakousku, Švýcarsku mě se líbilo v Dánsku bráchovi zas ve Švédsku atd.? :-)
Kolik let se čekalo na dokončení D11? A s tímhle chceš tvrdit, že D35 by touhle dobou už dávno stála? Tak to jsi hodně mimo realitu...
A jak jsem řekl, své politické mindráky si choď léčit na demonstrace... Zase jsi, tradičně, totálně mimo. Jinak tě zklamu. Tady to naopak funguje kapitalisticky přímo skvěle. Dokonale učebnicově. Nahrabat co nejvíce a následky ať nesou ostatní.
Sakro, ty vymaštěná palice, D1 by se tvého postupu NEDOŽILA! Ta dálnice je deset let po plánované životnosti, jenže to geniální kapitálisti ignorovali.
Svůj politický mindráček si jdi léčit na demonstraci. Co chystáte dneska? A máte správný trenýrky?
No, zrovna tímhle se Petrák vůbec netrefil. U D1 je katastrofou nejen povrch, který by teoreticky tím mikrofrézováním na chvíli opravili, ale především kompletní podklad, odvodnění... Ta stavba je kvůli dvaceti letům s*aní na údržbu v troskách a nějaké mikroopravy nepomohou. A čekání dvacet let, než bude hotová D35, znamená jen to, že nebudeme mít ani D1, ani D35. Ve skutečnosti by jím navržený postup byl v konečném součtu dražší. D1 se rozpadá.
V první řadě je potřeba vystřílet Děti Země a podobnou špínu, která napadá všechno jen proto, že může, a ještě se tím veřejně chlubí. Oni nemají žádný ekologický či obecný zájem, prostě jen chtějí škodit.
Hele, kluci, a víte vůbec o tom, že tenhle způsob modernizace byl schválen v době, kdy Ťok ještě ani netušil, že by vůbec kdy mohl jít do vlády? Nebo to ve své zaslepené nenávisti prostě jen ignorujete?
Sakra = ty si sjetej = rozhodně drzej jak vopice ;-)
Blue Sune = ty vymaštěná palice = byla by dřív = to ti nedošlo? >:D
Neignorovali to kapitalisti = ale postsocialistický vůdci = v naší postsocialistický zemičce = kde i dneska je prezident i předseda vlády = oba ex-komunisti :yes::-)
Aneb proto to u nás furt eště kapitalisticky moc nefunguje = sme furt eště v době postsocilistický ;-)
Tak a teď zapni ten sjetej mozek = a třeba pochopíš že to je = přesně naopak než si napsala = sjetá smažko :-)
Líbí se mi, když mě hloupé děcko bez zkušeností chce poučovat... A jako obvykle, hází čísly bez jakéhokoli podkladu.
Když o stavění nic nevíš, aspoň mlč a šoupej nohama.
Ale ne, naopak, já to moc dobře chápu...
Navrhli to tví milovaní kapitálisti a je to varianta proti návrhu státu, tak musí být zaručeně optimální. Kdyby to bylo opačně, budeš tu řvát, jak se ta stavba bude dělat dvakrát a platit dvakrát...
Ty jsi prostě jen neznalé děcko, které stavařině ani autařině nerozumí, ale nechá se snadno utáhnout na politické nudli. Tak si klidně mysli, že třeba jsem dálniční mafián. Já si o tobě taky myslím, že jsi blb.
Kým? Jo, to bych taky rád věděl... každopádně ti dost zatemnil mozek, protože nechápat základní ekonomická pravidla, to chce kvalitní tmu v hlavě. Nazývat dvojnásobně drahou akci "optimálním řešením" může jen pijavice přisátá na čerpání peněz.
Jestli "chápeš" problém podloží, jak vůbec můžeš navrhnout opravu, která ho neřeší? Buď jsi fakt totálně hloupý, nebo napojený na příslušné peněžní toky (a nevím, co je horší).
A jaká Kym, tyvole? Když už, tak Kim, ale ta byla v jiném článku.
Tak znova, pomaleji, a ještě jednou...
Tebou (nebo Petrákem či Jančurou) navržená "oprava" D1 by situaci vůbec neřešila, protože by stávající problém pouze o pár let oddálila. Klíčem k pochopení problému není povrch, ale podloží, ale to bys jako expert na dopravu měl vědět sám. Tím pádem by se peníze na opravu vyhodily dvakrát, nejprve na povrch, pak na jeho odstranění a rekonstrukci v dnešním stylu. Ta by totiž musela proběhnout tak jako tak.
Už tomu rozumíš? Nebo prostě jen rozumět nechceš, protože to nezapadá do tvého zmanipulovaného vidění světa?
Jen tak na okraj, doplnění posléze: ten názor nemám docela z vlastní hlavy, neb nejsem stavař, ale od dvou lidí, kteří se právě stavbami a silnicemi živí.
Prosímtě, nauč se konečně psát jako pozemšťan a ne jako pí*a. I přes léta strávená ve státní správě se v takovém bordelu nezvládám orientovat.
A jedno to není, když mu nasazujete psí hlavu za něco, co bylo rozhodnuto dva roky před jeho nástupem do funkce. Co s tím asi teď může dělat? Zastavit práce a nechat půlku dálnice dál chátrat a půlku opravenou? Nebo ho budete vinit za zpoždění, která působí eko*** z Dětí Země (fakt největší ekoteroristická špína světa, svého času jsem jich pár znal a byla to totální morální spodina lidstva)?
Ať je jaký chce, za D1 fakt nemůže. To, že dělá kopance jinde, nebo že si občas nevidí do pusy a plácá kraviny, je jiná věc.